PDA

View Full Version : Afscheidswedstrijd Joop Kasteel?



Shytown
29-08-2004, 16:55
Zoals iedereen weet was het de bedoeling dat Joop op It's Showtime zijn afscheidswedstrijd zou vechten tegen Dave Vader. Helaas door een blessure van Joop ging dat gevecht niet door. Nu is mijn vraag of iemand weet of, en zo ja wanneer Joop zijn afscheidswedstrijd gaat vechten? Ik vind dat hij dat zeker heeft verdiend, dus hoop dat iemand van jullie meer info heeft?

Wix
29-08-2004, 16:58
Geen idee....
Rivano is ook zo iemand die zeker een mooi afscheid hoort te krijgen

redjuh
29-08-2004, 17:08
ja misschien iets voor 2h2h ipv de man-vrouwpartij????

btw sorry dat ik hier steeds over doorga, met name voor de mensen die bij bob en irma trainen. het is absoluut geen disrespect tegenover irma... slechts tegen het concept.

HUNTER
29-08-2004, 17:24
LOL @ redjuh die zich bij voorbaat al aan het indekken is....

redjuh
29-08-2004, 17:27
nou ja laten we voorop stellen dat ik niet wil dat mensen denken dat ik de vechters niet respecteer. ik respecteer alleen op het punt man vs. vrouw de organisatie niet. op alle andere punten natuurlijk wel!

Shytown
29-08-2004, 18:37
on-topic svp

Anonymous
29-08-2004, 19:00
He Redjuh,

Je bent wel een doordrammer!
Deze wedstrijd staat vast, dus al plaats je nog 30000000 posts over jou mening, het zal niks aan de doorgang van deze wedstrijd veranderen! Leg je er nou maar bij neer en geniet van een TOP avond en wie weet een TOP wedstrijd tussen een man en een vrouw!
Ik vraag me trouwens af of je wel de topic Man vs Vrouw hebt gelezen, waarin beide deelnemers hun motivatie omtrent deze wedstrijd hebben gegeven. Als je, zoals je zelf zegt beide deelnemers respecteert, respecteer dan ook hun wensen en beslissingen en dus ook die van de organisatie, die helpt hun wensen en beslissingen te doen uitkomen.


Gr,

Marc
2H2H

redjuh
29-08-2004, 19:06
ja ik weet het wel, en ik ga ook zeker genieten van een top-avond, alleen wat valt er voormarc (de vechter uiteraard) nou te winnen? helemaal niets. daarom vind ik het stom

LWD
31-08-2004, 01:43
Joop Kasteel vs Bob Schreiber , Amsterdam Arena 2005 .

redjuh
31-08-2004, 08:40
hahaha dat zou echt GRUWELIJK worden!!!!!
ik betaal al 50 euro voor alleen die partij om die te kunnen zien!!!

Diablo
31-08-2004, 20:37
of hans nijman tegen bob schrijber, heb gehoord dat dat ook niet meer zo lekker zit, zou wel een mooie partij worden :!:

Wheelie
31-08-2004, 21:17
of hans nijman tegen bob schrijber, heb gehoord dat dat ook niet meer zo lekker zit, zou wel een mooie partij worden :!:

Vertel!

niet zo nieuwsgierig jij ;)

lange
31-08-2004, 22:32
Nou, geef mij maar Kasteel - Vader in 2005

Ronald
31-08-2004, 23:27
Joop Kasteel vs Bob Schreiber
Da's helemaal geen verkeerd idee LWD. Zou voor beiden misschien een mooie afscheidswedstrijd zijn, en voor het publiek in ieder geval.

redjuh
31-08-2004, 23:38
precies!

Thomas
01-09-2004, 01:34
Nou, geef mij maar Kasteel - Vader in 2005

Bob verdient wel een vechter van een groter kaliber in zijn afscheidspartij dan Joop Kasteel.

MB667
01-09-2004, 13:17
Bob vs Joop zou een hele mooie afscheidspartij zijn. Voor beide vechters en al helemaal voor het publiek.

redjuh
01-09-2004, 13:39
degene die dave vader ´hoger´ inschat dan Joop Kasteel moet even naar zijn nachtkastje lopen, zijn hersenen uit het glas met water halen en weer in zijn schedel plaatsen. en hetzelfde geldt andersom dat joop vs vader een afscheidspartij zou zijn.
bob en joop zijn imo. de 2 vechters, die het nederlandse freefight op de kaart hebben gezet. zij zijn de 2 die de grote zalen vol hebben laten stromen. zij verdienen elkaar gewoon!

dave vader komt er wel... hij is nog jong en heeft talent. maar als er 2 iconen afscheid nemen, moeten zij tegen elkaar vechten vind ik.

Anonymous
01-09-2004, 15:36
Bob vs Joop zou een hele mooie afscheidspartij zijn. Voor beide vechters en al helemaal voor het publiek.
Dat wordt dan een hele korte partij; Jopie gaat zwaar ko !

Thomas
01-09-2004, 15:49
Nou, geef mij maar Kasteel - Vader in 2005

Bob verdient wel een vechter van een groter kaliber in zijn afscheidspartij dan Joop Kasteel.

Ja, want Joop heeft niks gepresteerd he?


Denk eens na voor je iets post!

Heb je mij zien schrijven dat Joop Kasteel niks gepresteerd heeft? stfu bitch.

redjuh
01-09-2004, 16:06
dumb ass! je zegt het toch thomas!!!

Tsuki
01-09-2004, 16:24
een rematch tegen paul calhoon zou ook wel vet zijn .............

lange
01-09-2004, 21:30
degene die dave vader ´hoger´ inschat dan Joop Kasteel moet even naar zijn nachtkastje lopen, zijn hersenen uit het glas met water halen en weer in zijn schedel plaatsen. en hetzelfde geldt andersom dat joop vs vader een afscheidspartij zou zijn.
bob en joop zijn imo. de 2 vechters, die het nederlandse freefight op de kaart hebben gezet. zij zijn de 2 die de grote zalen vol hebben laten stromen. zij verdienen elkaar gewoon!

dave vader komt er wel... hij is nog jong en heeft talent. maar als er 2 iconen afscheid nemen, moeten zij tegen elkaar vechten vind ik.

Als je nou eerst eens goed gaat lezen. Bob wilt geen afscheidswedstrijd en de dingen daar om heen. Joop heeft respect voor de vechter Vader (check zijn reactie na hun laatste partij). En een nachtkastje heb ik sowieso niet...

Hollandpride
01-09-2004, 22:24
Joop kasteel tegen Tank Abbott zou echt geweldig zijn :D

Shytown
02-09-2004, 01:32
Nou, geef mij maar Kasteel - Vader in 2005

Bob verdient wel een vechter van een groter kaliber in zijn afscheidspartij dan Joop Kasteel.

Ja, want Joop heeft niks gepresteerd he?


Denk eens na voor je iets post!

Heb je mij zien schrijven dat Joop Kasteel niks gepresteerd heeft? stfu bitch.

Die indruk wek je wel in je post Thomas, en misschien kan je proberen respect te tonen voor een ander? In ieder geval heeft Joop mijn respect, zowel binnen als buiten de ring. Knap wat hij heeft gepresteerd op vanaf zo'n relatief hoge leeftijd!
Maakt mij overigens niet uit tegen wie Joop een afscheidspartij draait, als hij er maar één draait!

redjuh
02-09-2004, 10:37
degene die dave vader ´hoger´ inschat dan Joop Kasteel moet even naar zijn nachtkastje lopen, zijn hersenen uit het glas met water halen en weer in zijn schedel plaatsen. en hetzelfde geldt andersom dat joop vs vader een afscheidspartij zou zijn.
bob en joop zijn imo. de 2 vechters, die het nederlandse freefight op de kaart hebben gezet. zij zijn de 2 die de grote zalen vol hebben laten stromen. zij verdienen elkaar gewoon!

dave vader komt er wel... hij is nog jong en heeft talent. maar als er 2 iconen afscheid nemen, moeten zij tegen elkaar vechten vind ik.

Als je nou eerst eens goed gaat lezen. Bob wilt geen afscheidswedstrijd en de dingen daar om heen. Joop heeft respect voor de vechter Vader (check zijn reactie na hun laatste partij). En een nachtkastje heb ik sowieso niet...

maak jij ergens uit op, van wat ik heb getypt, dat joop geen respect voor dave zou hebben? dan is jouw begrijpend lezen echt slecht.
er wordt hier vnl. in hypothetisch gesproken, over het feit dat een partij tussen Bob en Joop super zou zijn!

Shytown
02-09-2004, 12:57
degene die dave vader ´hoger´ inschat dan Joop Kasteel moet even naar zijn nachtkastje lopen, zijn hersenen uit het glas met water halen en weer in zijn schedel plaatsen. en hetzelfde geldt andersom dat joop vs vader een afscheidspartij zou zijn.
bob en joop zijn imo. de 2 vechters, die het nederlandse freefight op de kaart hebben gezet. zij zijn de 2 die de grote zalen vol hebben laten stromen. zij verdienen elkaar gewoon!



Juist!!!

En Shytown is ook zeeeer correct!!!

Sebas, trainen vanav?

}|^-_-^|{
02-09-2004, 13:17
Met alle respect voor Joop, maar ik denk dat Bob in zijn laatste 15 partijen heeft aangetoond veel meer niveau te hebben dan Joop. In het open handentijdperk was Joop erg goed en heeft hij goeie prestaties geleverd, maar sindsdien zijn de regels en het niveau wel een stukje veranderd.
Nogmaals met alle respect, maar Bob maakt gehakt van Joop en daarom zie ik Joop liever nog een keer tegen iemand van het kaliber Vader.

lange
02-09-2004, 21:09
Met alle respect voor Joop, maar ik denk dat Bob in zijn laatste 15 partijen heeft aangetoond veel meer niveau te hebben dan Joop. In het open handentijdperk was Joop erg goed en heeft hij goeie prestaties geleverd, maar sindsdien zijn de regels en het niveau wel een stukje veranderd.
Nogmaals met alle respect, maar Bob maakt gehakt van Joop en daarom zie ik Joop liever nog een keer tegen iemand van het kaliber Vader.

Kijk, dat probeerde ik nou uit te leggen... :thumbs:

Hammerkick
02-09-2004, 21:40
http://www.be-fitshop.nl/fotos/JoopKasteel.jpghttp://www.sherdog.com/fightfinder/Pictures/schreiber_profile.jpg
Ik hoop dat beide een mooie afscheidspartij draaien,zowel Joop als Bob.Beide hebben veel betekend voor het mma zoals het nu is in Nederland.Ik zie Joop,ook het liefst tegen Dave Vader,hij heeft 'm een revanche beloofd en beloofd is beloofd.Bob,die wil geen afscheidspartij,maar ik hoop,dat ie er een keer op terugkomt en nog 1 keer in de ring zal komen.

}|^-_-^|{
03-09-2004, 11:05
Met alle respect voor Joop, maar ik denk dat Bob in zijn laatste 15 partijen heeft aangetoond veel meer niveau te hebben dan Joop. In het open handentijdperk was Joop erg goed en heeft hij goeie prestaties geleverd, maar sindsdien zijn de regels en het niveau wel een stukje veranderd.
Nogmaals met alle respect, maar Bob maakt gehakt van Joop en daarom zie ik Joop liever nog een keer tegen iemand van het kaliber Vader.

Kijk, dat probeerde ik nou uit te leggen... :thumbs:

ja en thomas ook volgens mij, maar hij werd het slachtoffer van de onwelwillendheid die het doen van baude uitspraken met tekortschietende onderbouwing met zich meebrengt :wink:

lange
04-09-2004, 22:26
http://www.be-fitshop.nl/fotos/JoopKasteel.jpghttp://www.sherdog.com/fightfinder/Pictures/schreiber_profile.jpg
Ik hoop dat beide een mooie afscheidspartij draaien,zowel Joop als Bob.Beide hebben veel betekend voor het mma zoals het nu is in Nederland.Ik zie Joop,ook het liefst tegen Dave Vader,hij heeft 'm een revanche beloofd en beloofd is beloofd.Bob,die wil geen afscheidspartij,maar ik hoop,dat ie er een keer op terugkomt en nog 1 keer in de ring zal komen.

You're right ! alleen hopen dat Joop zijn belofte nakomt.

redjuh
04-09-2004, 22:33
nou daar hoef je je geen zorgen om te maken. ik ken hem uiteraard niet verder, maar na het zien van die docu over Joop, heb ik hem hoog zitten.

}|^-_-^|{
05-09-2004, 10:48
ik hoop dat bob gewoon herstelt en gewoon doorgaat met vechten.