PDA

View Full Version : Gezocht sportcomplex voor karatekamp



Sjaak
31-08-2004, 15:47
Wie weet een goed en ook nog een betaalbaar sportcomplex waar een karatekamp gehouden kan worden voor een groep van tussen de 50 en 150 karateka's ? Er moeten mogelijkheden zijn voor zowel binnen als buitentrainingen. Tips zijn zeer welkom.

Sjaak

Aryu
31-08-2004, 16:05
Ik had ooit eens een Shotokan kamp in Groningen. Haren, om precies te zijn. In de zaal passen makkelijk 200 karateka`s maar ik weet niets over de prijs of de buitenfaciliteiten.

redjuh
31-08-2004, 16:08
in huizen, recht tegenover het Coronel kartcenter aan de havenweg, is een gigantisch sportcomplex. ook een groot grasvel voor bijv. tenten.
een bar allemaal zalen weet oik het allemaal. toplocatie

Sjaak
31-08-2004, 16:18
Jongens bedankt alvast voor de tips, graag namen en een telefoonnummer als dat mogelijk is.

Tsuki
31-08-2004, 16:26
vroeger had je op camping Hoeve in Hoeve ( brabant ) volgesn mij van die grote tenten waar scholen en verenigingen in konden kamperen , ligt naast een bos dus daar kan je vet trainen en er is een hardloopbaan met hindernissen en een zwembad complex genaamd "bosbad hoeve"

Anonymous
31-08-2004, 16:29
Papendal.....

Tsuki
31-08-2004, 16:31
en op een paar kilometer ligt de een hei , die is vet groot en uitgestrekt dar kan je trainen en lopen toto je verdwaald bent , als ik jou was zou ik daar iets in de buurt zoeken zijn daar best wel wat camping enzo

mama
31-08-2004, 16:33
er is een sporthotel op papendal

Sjaak
31-08-2004, 16:37
Hallo weten jullie wel wat Papendal kost, ik vroeg betaalbaar voor zowel mij als voor de deelnemers :wink:

Tsuki
31-08-2004, 16:39
vond ik mijn suggestie beter ;-)

ashi76
31-08-2004, 16:41
Ik weet binnenkort nog wel een locatie in Brazilie... :mrgreen:

HUNTER
31-08-2004, 16:45
wij hadden altijd judokampen in "De buitenjan" in Veldhoven. ik heb er geen telefoonnummer van maar ze hebben er iig een sporthal en een groot sportveld

Anonymous
31-08-2004, 16:45
Hallo weten jullie wel wat Papendal kost, ik vroeg betaalbaar voor zowel mij als voor de deelnemers :wink:

Hahaha idd lol :lol:

Anonymous
31-08-2004, 16:47
wij hadden altijd judokampen in "De buitenjan" in Veldhoven. ik heb er geen telefoonnummer van maar ze hebben er iig een sporthal en een groot sportveld

http://www.buitenjan.nl/

Anonymous
31-08-2004, 17:17
Ik had ooit eens een Shotokan kamp in Groningen. Haren, om precies te zijn. In de zaal passen makkelijk 200 karateka`s maar ik weet niets over de prijs of de buitenfaciliteiten. osu dat was het scharlakenhof haren sportcentrum sensei flip meijer traint daar shotokan als je buiten wil trainen daar sjaak kan, maar voor bos moet je even rijden apelbergen of lopen :lol: denk dat ze daar ook wel van prijzen weten osu
jan

jan sensei kyokushin
31-08-2004, 17:19
Ik had ooit eens een Shotokan kamp in Groningen. Haren, om precies te zijn. In de zaal passen makkelijk 200 karateka`s maar ik weet niets over de prijs of de buitenfaciliteiten. osu dat was het scharlakenhof haren sportcentrum sensei flip meijer traint daar shotokan als je buiten wil trainen daar sjaak kan, maar voor bos moet je even rijden apelbergen of lopen :lol: denk dat ze daar ook wel van prijzen weten osu
osu was ik dus :lol:

jan sensei kyokushin
31-08-2004, 17:31
0su sjaak wij hebben meer hoor drouwenwezand dat is ook zo ist als in baarle- nausau, wij gingen daar altijd heen op trainingkamp wij waren dan met zo,n 70 man ik weet niet of er 150 tot 200 man onderdak kunne krijgen t,was wel groot!!! in het bos zit het ,is een bar bij, dit lijkt mij wel een goede plaats sjaak , en bij gasselte hebben ze ook zo iets osu staat wel op internet denk ik sjaak maar ik zal even het telefoon nr vragen mijn buurman is voetbaltrainer heeft er net een trainings kamp gehad en je hebt ook nog roderesh drenhte, De N.K.A gaat er elk jaar een kamp houden osu

Sjaak
31-08-2004, 17:37
0su sjaak wij hebben meer hoor drouwenwezand dat is ook zo ist als in baarle- nausau, wij gingen daar altijd heen op trainingkamp wij waren dan met zo,n 70 man ik weet niet of er 150 tot 200 man onderdak kunne krijgen t,was wel groot!!! in het bos zit het ,is een bar bij, dit lijkt mij wel een goede plaats sjaak , en bij gasselte hebben ze ook zo iets osu staat wel op internet denk ik sjaak maar ik zal even het telefoon nr vragen mijn buurman is voetbaltrainer heeft er net een trainings kamp gehad osu

Osu Jan, bedankt voor de moeite maar Groningen lijkt me nu niet zo'n centraal punt voor zo'n kamp omdat het net onder Zweden ligt :wink:

Voor de rest is Groningen een mooie provincie :thumbs:

Ik zoek meer een kamp in Brabant, Utecht, Gelderland of Overijsel.

jan sensei kyokushin
31-08-2004, 17:39
0su sjaak wij hebben meer hoor drouwenwezand dat is ook zo ist als in baarle- nausau, wij gingen daar altijd heen op trainingkamp wij waren dan met zo,n 70 man ik weet niet of er 150 tot 200 man onderdak kunne krijgen t,was wel groot!!! in het bos zit het ,is een bar bij, dit lijkt mij wel een goede plaats sjaak , en bij gasselte hebben ze ook zo iets osu staat wel op internet denk ik sjaak maar ik zal even het telefoon nr vragen mijn buurman is voetbaltrainer heeft er net een trainings kamp gehad osu

Osu Jan, bedankt voor de moeite maar Groningen lijkt me nu niet zo'n centraal punt voor zo'n kamp omdat het net onder Zweden ligt :wink:

Voor de rest is Groningen een mooie provincie :thumbs:

Ik zoek meer een kamp in Brabant, Utecht, Gelderland of Overijsel. ik snap hem osu :lol:

jan sensei kyokushin
31-08-2004, 17:44
Osu ik denk toch wel dat ze in overijsel in die buurt toch ook wel van die acomodatie hebben zoekt en gij zult vinden shihan osu :lol:

Andre
31-08-2004, 18:06
Wat mag het kosten?

Andre

Ronald
31-08-2004, 19:34
Wat mag het kosten?
Heb je soms een huis met grote keuken en ruime tuin dan Andre? :wink:

Je zou eens bij een kazerne kunnen informeren.

Diablo
31-08-2004, 20:39
weet wel wat in irak voor je sjaak :mrgreen:

Anonymous
01-09-2004, 10:38
ik weet dat er buiten arnhem ook wel een mooi stuk ligt waar je de mogelijkheden hebt
het is een jeugdherberg..

in santpoort hadden we met de judo bond ook een mooie locatie

remco

harryg
01-09-2004, 12:50
In Hengelo Gelderland en Rijssen (OV) zijn goede mogelijkheden te vinden.

Harry

redjuh
01-09-2004, 13:49
~met judo zaten wij vroeger elk jaar in ponypark slagharen. met anton geesink en wim ruska... konden ook veel mensen in. relaxte huisjes en een hele acceptabele dojo

Sjaak
01-09-2004, 14:09
Jongens iedereen bedankt voor de tips maar probeer me een telefoonnummer of een website te bezorgen.

Sjaak