PDA

View Full Version : colin en vonlanhten gaan waarschijnlijk niet door

Jarno
01-09-2004, 17:01
1 september 2004
Problemen bij transfer Colin (zucht...)

We vonden het gisteren al gek dat op psv.nl te lezen was dat er achter de transfer van Colin nog een vraagteken stond, en waarom er bij de bevestiging op NAC.nl stond `later meer`, alleen kwam er later niks meer. Nu blijkt waarom.

Volgens de zaakwaarnemer van de verdediger, Hakim Slimani, is er op maandag een principe-accoord bereikt, maar omdat p$v Colin veel liever verkoopt dan verhuurt, zijn de lampjes op dinsdag in ene met allerlei aanvullende voorwaarden gekomen. Kennelijk om onder die deal uit te kunnen. Slimani: `Ik vind het schandalig hoe ze bij PSV met die jongen omgaan. Er was een akkoord, maar dan komen ze met aanvullende voorwaarden`

De clubs zijn in elk geval nog steeds volop in bespreking over de kwestie. Aangezien de Nederlandse transfermarkt een maand langer open blijft dan de internationale, is dit ook mogelijk. Rond is het nog allerminst, zoveel is wel duidelijk.

We begrijpen nu in elk geval wel waarom fons spooren directeur was bij p$v. Hij moet er zich goed thuis gevoeld hebben want naaistreken genoeg bij die club

Bron : De Rat, The Gunner, neb, rimaris, De Telegraaf, psv.netwerk.to

baal hier dus wel van :maskills:

ashi76
01-09-2004, 17:07
Ik ken er nog 1 die hier stevig van zal balen... ;)

Jarno
01-09-2004, 17:10
haal dit net van nac.nl nou snap ik er nix meer van :?

Colin terug bij NAC Breda

31-08-2004

Maandagavond 30 augustus zijn NAC Breda en PSV tot overeenstemming gekomen over de huur/verhuur van Jurgen Colin aan NAC Breda.
Colin meldt zich dinsdagmiddag om enkele formaliteiten af te handelen en zal zich daarna direct aansluiten bij de selectie. Colin speelde in het seizoen 2002-2003 al één seizoen bij NAC Breda. Dat hij van grote waarde was/is voor het team blijkt wel uit het feit dat hij in dit seizoen 34 van de 34 wedstrijden in de basis startte. Algemeen directeur Theo Mommers en coach Ton Lokhoff zijn beiden zeer tevreden met zijn komst.
Mommers: “Colin stond altijd al bovenaan ons verlanglijstje, maar PSV wilde hem niet laten gaan. Everton kwam in beeld en wilde hem heel graag hebben, maar uiteindelijk heeft Jurgen toch voor NAC Breda gekozen. Met deze wetenschap en het feit dat Jurgen zich eerder al bewezen heeft voor het team kun je niet anders dan heel blij zijn."

Lokhoff: “Wij zijn heel blij met Colin en ervan overtuigd dat hij van grote waarde is voor het team, dat heeft 'ie tenslotte al bewezen. Bij de besprekingen blijkt dan ook nog dat hij zelf heel graag voor NAC Breda wil voetballen. Nou, als het op deze manier kan voor beide partijen kan het volgens mij niet beter.�

Later meer..

Jarno
01-09-2004, 17:29
shit lees nu na het posten van het 2e stuk pas de datums en het hele stuk :oops:

blijf het toch kut vinden van P$V dat ze zo doen,laat die jongen lekker gaan wij willen hem graag :thumbs:

Hollandpride
01-09-2004, 18:34
Beetje jammer idd