PDA

View Full Version : 50 Cent & G-UNIT worden bekogeld tijdens optreden



Wheelie
02-09-2004, 10:49
http://www.jonsmith.plus.com/fifty_cent_bottled_reading04.mpeg

hier worden ze bekogeld door het publiek met flessen , maar ze gooien ze gewoon terug :lol:

Tsuki
02-09-2004, 10:50
Lol als je eenmaal beschoten bent dan schrik je ook niet meer van een paar flessen ;-)

HUNTER
02-09-2004, 10:57
hahaha da's wel de manier.....

ik ben n keer bij n optreden van courtney love geweest in paradiso. Die muts was zo stoned en/of dronken dat er echt nix zinnigs meer uit kwam. En maar schelden op t publiek totdat ze n beker bier vol in dr bek kreeg.... ze wilde het publiek in om naar die gast die te gaan alleen ze was te wasted en ze struikelde. Einde show... zonde

Anonymous
02-09-2004, 10:57
link werkt niet? :?

lunatic
02-09-2004, 11:02
haha en terecht dat ze terug gooien :thumbs:

mama
02-09-2004, 11:04
haha net als stereo mc. stonden in het voorprogramma van living color.
ze hadden nog geen noot gezongen of de eerste bekers bier lagen op het podium. het concert van de stereo mc 10 tot kwartier geduurt

Wheelie
02-09-2004, 11:23
link werkt niet? :?

bij mij wel

migyur
02-09-2004, 12:56
niemand meer een andere link?

redjuh
02-09-2004, 13:33
maarre waarom gooide het publiek met dingen dan?

migyur
02-09-2004, 13:50
Het was eigenlijk meer een rockfestival...tjah dat krijg je dan als je een gorrilapimp :D voor een stelletje ongewassen,stinkende, zatte headbangers :D neerzet

HUNTER
02-09-2004, 14:11
Het was eigenlijk meer een rockfestival...tjah dat krijg je dan als je een gorrilapimp :D voor een stelletje ongewassen,stinkende, zatte headbangers :D neerzet

dat vind ik dus zo onwijs bezopen..... rockfans houden niet van hiphop, hiphop fans haten rock en zo'n beetje iedereen loopt wel te zeiken. Terwijl de meeste bands juist die crossover erin proberen te gooien. En juist op een festival ga je toch niet de bands bekogelen als je t geen goeie muziek vind??? Ga lekker weg of zo, ga iets kijken wat je wel aanstaat. Als ze nu slecht spelen owkee maar ga niet bij voorbaat al een band lopen te dissen omdat het jouw muziek niet is.....

migyur
02-09-2004, 14:13
:D
Volgens mij heeft het ook te maken met het "commercieel zijn" want Erasmus werd ook weggegooid(letterlijk). Maar The Streets volgens mij niet..

HUNTER
02-09-2004, 14:18
ow ja commercieel zijn is in alto land ook een misdaad..... :?

vergeet alleen niet dat ALLE bands die er staan commercieel zijn. Ze hebben immers een of meerdere CD's uitgebracht en verdienen er geld mee. Anders had niemand uberhaupt van ze gehoord en hadden ze ook niet op zo'n festival gestaan.

en met the streets ben ik helemaal klaar sinds lowlands....

mama
02-09-2004, 14:29
the streets was kut bij lowlands
wat een gek, kompleet zat op het podium

migyur
02-09-2004, 14:31
je hebt commercieel en je hebt COMMERCIEEL, je snapt denk ik wel wat ik bedoel.
Maar wat was met The Streets dan?

Mama`s antwoord was sneller dan mijn vraag :D

mama
02-09-2004, 14:32
de zanger was super dronken het enige wat ie nog kon zeggen was fuck
en liep een beetje te zig zaggen over het podium met een fles drank in zijn hand,
niet grappig


(nog een keer uitgelegd dan ;))

HUNTER
02-09-2004, 14:34
the streets was kut bij lowlands
wat een gek, kompleet zat op het podium

dit stond er in de OOR:

Mike Skinner van The Streets was boos. Op platenmaatschappij Warner, die 'illegale' Streets-petjes had uitgedeeld aan het publiek. Op het festival (de bierprijs was hem te hoog). En hij was dronken en goot zijn bandleden en zichzelf vol met sterke drank. Hij bakte er weinig van, maar het publiek vond hij niks. In zijn benevelde ogen waren wij een stelletje cunts. En zo tekende hij eigenhandig voor de grootste sof van het festival.

redjuh
02-09-2004, 14:38
Erasmus moet zijn The Rasmus

migyur
02-09-2004, 14:38
HAHAAHAH redjuh is zwaar correct, zie het nu pas :D

HUNTER
02-09-2004, 14:40
Erasmus moet zijn The Rasmus

ik had het zo ook al door ;)

redjuh
02-09-2004, 14:41
ik vind er trouwens niets triesters dan te lopen brullen dat iets commercieel is.
er wordt toch reclame gemaakt voor die festivals, en dus ook voor de bands.
elk bandje staat te springen om een clipje op the box of mtv.
elk bandje wil cd´s en al die domme mofo´s kopen het... maar ja

HUNTER
02-09-2004, 14:49
ik vind er trouwens niets triesters dan te lopen brullen dat iets commercieel is.
er wordt toch reclame gemaakt voor die festivals, en dus ook voor de bands.
elk bandje staat te springen om een clipje op the box of mtv.
elk bandje wil cd´s en al die domme mofo´s kopen het... maar ja


die gasten die dat roepen moeten maar eens goed naar 'hooker with a penis' van TOOL luisteren

redjuh
02-09-2004, 14:56
ga ik thuis meteen ff downen!

migyur
02-09-2004, 14:57
Jah, iedereen is wel commercieel maar niet iedereen maakt muziek a la britney spears, en in die hoekje zit 50 cent wel. "undergroundhiphop" dus gewoon minder commerciele hiphop, is dus echt wel anders.

HUNTER
02-09-2004, 15:22
ow nu gaan we categorien in commercieel maken??

migyur
02-09-2004, 15:52
Dus je vind dat er geen verschil is tussen 50 Cent en KRS one? of Pearl Jam en Hoobestaink(?)
Er is dus degelijk wel iets als "commercieel" muziek, ook al proberen alle muzikanten hun baan er van te maken.

HUNTER
02-09-2004, 15:58
tuurlijk zit er verschil in die muziek. Alleen ik beoordeel muziek niet op hoe commercieel ze zijn maar hoe leuk ik het vind. Ik ben een onwijze Pearl Jam fan maar ik kan ook best genieten van 'commerciele' acts maroon5 of hoobastank.....

t maakt mij echt geen klote uit of iemend nu muziek maakt omdat ie het leuk vind of omdat ie heel rijk wil worden, als het leuk klinkt dan is t voor mij goed.