PDA

View Full Version : Le Banner Update.



The Maniac
04-09-2004, 15:57
2002 K-1 Finalist Jerome Le Banner continues rigerous training in his training camp in Bargo,Nice Le Banner says he is confident going in to his upcoming fight against Botha on 24th of semptember in the Nippon Budokai Hall. Le Banner says his been training on counterpunching and his overall kick strikes and speed. Botha who still hasn't won a fight says: I feel confident i'm still a rookie in the big league but I am sure that I will knock Le Banner out no disrespect he better not box with me or he is going down. Le Banner who has made a impressive comeback even if he fought no names Le Banner says he will prove that he belongs in the top 8.

Virus
04-09-2004, 16:00
Le Banner rulez en persoonlijk hoop ik dat ie Botha the ugly Buffalo z`n kop d`r af ramt...

Pfff... Botha die Le Banner Knock out slaat... :lol:

(ok, Jerome heeft misschien een zwakkere kin, maar is vele malen sneller en sterker imo)

Ik hoop tevens dat `t Bothas`s laatste K1 partij wordt, dit jaar en in de toekomst!

Wheelie
04-09-2004, 16:59
Als ik iemand een keer een K-1 titel gun dan is het LeBanner wel, ik hoop dat hij zijn oude niveau weer haalt zodat hij serieus mee kan doen voor de titel :thumbs:

Hollandpride
04-09-2004, 21:27
Ik gun het toch echt meer aan een Nederlander Wheelie :maskills:

Wix
04-09-2004, 21:35
Ik gun het Le Banner echt....hij heeft iedere K-1 topper verslagen, in mijn ogen ben je dan al heel wat....de Grand Prix Final winnen is dan de kroon op zijn geleverde werk van de afgelopen jaren.

Wheelie
04-09-2004, 21:36
Ik gun het toch echt meer aan een Nederlander Wheelie :maskills:

ik niet ;)

Gulo gulo
04-09-2004, 21:37
Hoop dat Le Banner gaat bewijzen wat hij werkelijk kan.

Highline
04-09-2004, 23:33
le banner is al jaren de beste k-1 vechter die de finale nog niet heeft gewonnen. ik gun het hem wel en vindt de wedstrijden le banner altijd cool. hopelijk slaat hij botha zwaar ko

redjuh
04-09-2004, 23:52
ff een vraagje nog... hoe komt het dat er steeds word gezegd dat JLB een zwakke kin heeft? hij heeft 7 partijen verloren, waarvan maar 3 op KO (op z'n harses geramd). iedereen die deze klappen zou hebben gehad, zou ko zijn gegaan (behalve Hunt misschien)
inde 2 winstpartijen tegen hunt, waarbij hij op het laatst 8 tellen krijgt... bewjst niks. als je 3 en 5 ronden vol er tegenaan bent gegaan, wordt het altijd wat minder...
nou ja maakt verder niet uit. ik ben een grote fan van JLB. kan niet w88 om hem weer ECHT in actie te zien