PDA

View Full Version : Expedition Robinson



payap
05-09-2004, 21:59
Nog iemand naar gekeken ?

zijn maar weinig programma's die ik volg maar dit vindt ik altijd mooi programma. Ging er gelijk al pittig aan toe.

Wat een verschil tussen die nederlanders en belgen overigens. Ben nederlander maar denk dat ik me tussen die belgen beter zou voelen. Wat een gezeik met al die vegaderingen van die nederlanders

Gulo gulo
05-09-2004, 22:02
Nog iemand naar gekeken ?

zijn maar weinig programma's die ik volg maar dit vindt ik altijd mooi programma. Ging er gelijk al pittig aan toe.

Wat een verschil tussen die nederlanders en belgen overigens. Ben nederlander maar denk dat ik me tussen die belgen beter zou voelen. Wat een gezeik met al die vegaderingen van die nederlanders

Ja laten we even vergaderen over hoeveel vergaderingen we hebben. :roll:

Denk wel dat het belangrijk is om een (duidelijke) structuur te hebben maar de Nederlanders overdrijven

GoDsPeeD
05-09-2004, 22:17
Ik wist niet dat het weer begonnen was.

Expeditie Robbinson vind ik echt geweldig :thumbs: en ik zou er veel voor over hebben om daar een keer aan mee te mogen doen. Het lijkt me echt een geweldige ervaring!

Highline
05-09-2004, 23:14
mijn vriendin wilde het zien dus heb ik maar mee gekeken. was wel leuk. maar shit dat die belgen het zolang in die kooi volhielden :shock:

Virus
06-09-2004, 00:57
Ik wist niet dat het weer begonnen was.

Expeditie Robbinson vind ik echt geweldig :thumbs: en ik zou er veel voor over hebben om daar een keer aan mee te mogen doen. Het lijkt me echt een geweldige ervaring!
Same here...

Shit! Heb ik gemist! :(

redjuh
06-09-2004, 08:05
wat me nu opvalt is dat echt ELKE deelnemer LELIJK is, in tegenstelling tot voorgaande edities

Dennuz
06-09-2004, 08:30
Volgens mij was er nog wel 1 vrouw bij die er nog wel redelijk uitzag, weet alleen haar naam niet meer.
Maar is idd. wel een leuk programma.

Anonymous
06-09-2004, 11:10
en daar draait het toch wel om he...een knap koppie :roll:

redjuh
06-09-2004, 11:23
nee maar als ik op dat verstekelingen hutje zou zitten, zou ik toch wel een beetje een chick naast me willen hebben.

payap
06-09-2004, 11:30
Dat jonge meisje in die verstekelingen hut is nou net de enige die er wel lekker uitziet volgens mij. en bij die belgen liep nog een blondie die wel leuk was.

max mulder shihan
06-09-2004, 11:50
Die muts die als laatste naar het verstekelingen hutje moest,daar zul je maar mee op een eiland moeten zitten voor een paar jaar, wat een grottentrol.

harryg
06-09-2004, 13:09
Ik heb het gemist. Ik vond het altijd een leuk programma om naar te kijken. Maar dan moeten er wel een paar leuke dames in zitten en niet van die gedrochten zoals Max beschrijft.

max mulder shihan
06-09-2004, 14:12
Er zitten nu drie vrouwen in het verstekelingen hutje 2 daarvan zouden het leuk doen op de apenheul en een ziet er wel goed uit. Dat Nederlandse team bestaat trouwes uit een flink aantal zeikerds.

Dutch Dynamite
06-09-2004, 15:55
Belgen zijn sowieso alom aardige lui. Ik zou nooit aan dat programma meedoen. Mezelf een beetje uithongeren terwijl dat niet nodig is en als een zombie thuis komen; kun je weer van voren af aan beginnen.

Gulo gulo
06-09-2004, 18:33
Moet Max gelijk geven er zitten niet echt knappe dames tussen helaas