PDA

View Full Version : Uitslagen: last man standing



Highline
06-09-2004, 12:39
04-09-2004

1 3x1,5
Rood: Arno Vriens, Geeraets Gym, Winnaar door opgave vs. Blauw: Jos Briels, Geeraets gym

2. Jeugd 3x1,5
Rood: Dimerci, Alfid, WOP vs. Blauw: Jackie Dings, Calmaro gym

3. Jeugd 3x1,5
Rood: Nordin, Victory gym vs. Blauw: Rob Hageman, Alfid, WOP

4. N 3x1,5
Rood: Michel Schrijver, Mike’s gym, Winnaar na medische interventie vs. Blauw: Henry Bijnen, Calmaro gym

5. N 3x1,5
Rood: Twan Aarts, Calmaro gym, WOP vs. Blauw: Helton, Brito gym

6. N 3x1,5
Rood: Nylish Jagroep, Alfid, WOP vs. Blauw:Tommie Winson, Masseurs

7. N 3x1,5
Rood: Damy Bloem, Albert Kraus, WOP vs. Blauw: Michel de Wilde, Siam gym

8. C 3x2
Rood: Robert Siebenheller, Bully’s gym vs. Blauw: Nordin Kassrioui, Pro sitan, WOP

9. C 3x2
Rood: Dennis Solzenbach, Geeraets Gym, WOP vs. Blauw: Hakan, Siam gym

10. C 3x2
Rood: Canan, La sala vs. Blauw: Soumia, Gym International, WOP

11. N 3x1,5
Rood: Lesley van de Mortel, Calmaro gym vs. Blauw: Laurentz van Stormbroek, Continental Gym, WOP

12. B 5x2 NL titel
Rood:Chajmaa Bellakhal, Geeraets Gym vs. Blauw: Jannie Smit, Team Dekkers, WOP

13. FF 2x5
Rood: Arno Verbraak, Sportcentrum De Groot vs. Blauw: Jan van Tichelt, Team Top Fighters België
Onbeslist

14. B 5x2
Rood: Paul Hooplot, Gym International vs. Blauw: Brice, Mejiro gym, WOP

15. B 5x2
Rood: Martin Scholsberg, Profighters vs. Blauw: Hassan Gull, Friends gym, Winnaar op diskwalificatie

16. B 5x2
Rood: Ajay, Ommoord, WOP vs. Blauw: Clint Jozefzoon, FFC Carbin

17. A 5x3
Rood: I. Bauhaus, Bully’s gym vs. Blauw: Randal Haldin, Vos gym
Onbeslist

18. B 5x2
Rood: Melvin van Leeuwaarde, Continental gym, WOP vs. Blauw: Kevin de Bougne, Masseurs België

19. B 5x2
Rood: Kees Vergouwen, Team Dekkers, WOP vs. Blauw: Angelo Wilkens, Calmaro gym

20. B 5x2
Rood: Abdel Hammouchi, Kyoto gym vs. Blauw: Karim el Asrouti, Kamakoura, WOP

21. FF 2x5
Rood:Sebastian Rijtslag, Sportcentrum de Groot, Winnaar door opgave vs. Blauw: Wim Weyts, Team Top Fighters België

22. A 5x3
Rood: Soaris, De Brito gym, WOP vs. Blauw: Samir, Siam gym

23. B 5x2
Rood: Chahid, Victory gym, WOP vs. Blauw: Reza Tuwannakotta, Studio 85

24. B 5x2
Rood: Karim Amaadachou, Ommoord vs. Blauw: Mohammed Douari, Lotus gym, WOP

25. B 5x2
Rood: Artjum, Mejiro gym vs. Blauw: Youssouf Aknenni, Pro Sitan, WOP

26.C 3x2
Rood: Bart van Uden, Active Oss vs. Blauw: Guilermo, Pro Fighters, Winnaar op Knock out

27. B 5x2
Rood: Germain Welles, Pro Fighters vs. Blauw: Cicek, Reza Gym Duitsland, WOP

28. B 5x2
Rood: Jason Ligeon, Silent Dragon vs. Blauw: Manzy Worrior Pauwels, Siyodtong Spain, Winnaar op Knock out

29. A 5x3
Rood: Mamhoud Ibrahim, Siam gym vs. Blauw: John Delgado, Silent Dragon, WOP

30. B 5x2
Rood:Akusha Lobman, FFC Carbin vs. Blauw: Maria Verheyen, Jego gym Onbeslist

31.A 5x3 NL titel
Rood: Bas van de Muizenberg, La Sala gym, WOP vs. Blauw: Murat, Kamakura

Shytown
06-09-2004, 14:30
Grappig, de eerste wedstrijd is een onderonsje?

Highline
06-09-2004, 14:33
ow ja dat zie ik nu pas

Biiyen
06-09-2004, 15:51
Grappig, de eerste wedstrijd is een onderonsje?

wel een grappige trouwens, die ene kreeg er eentje in zijn muil stond hij ff dronken voor zich uit te kijken. haha was grappig, direct handdoek in de ring.

Iwan
06-09-2004, 16:52
Grappig, de eerste wedstrijd is een onderonsje?

wel een grappige trouwens, die ene kreeg er eentje in zijn muil stond hij ff dronken voor zich uit te kijken. haha was grappig, direct handdoek in de ring.

Hahaha klopt, ik heb die partij ook gezien.
Ik dacht dat ik er in bleef toen ik dat zag, superkomisch!

Arno verbraak
06-09-2004, 17:38
ja snapte er ook geen drol van wat er aan de hand was daaro. grappig was ook dat ik tegen zon mooie meid achter me uitlegde dat die gozer nog niet klaar was voor de ring. en die meid hoorde bij die gozer :roll:

bloody
06-09-2004, 17:45
hahahahaha dat is helemaal lullig


ja snapte er ook geen drol van wat er aan de hand was daaro. grappig was ook dat ik tegen zon mooie meid achter me uitlegde dat die gozer nog niet klaar was voor de ring. en die meid hoorde bij die gozer :roll:

Biiyen
06-09-2004, 17:47
ja snapte er ook geen drol van wat er aan de hand was daaro. grappig was ook dat ik tegen zon mooie meid achter me uitlegde dat die gozer nog niet klaar was voor de ring. en die meid hoorde bij die gozer :roll:

Hij had geluk dat hij tegen iemand stond zonder ervaring en van dezelfde school, een ander had hem waarschijnlijk een zware KO bezorgd.

Wheelie
06-09-2004, 17:49
ja snapte er ook geen drol van wat er aan de hand was daaro. grappig was ook dat ik tegen zon mooie meid achter me uitlegde dat die gozer nog niet klaar was voor de ring. en die meid hoorde bij die gozer :roll:

haha goeie actie :thumbs:

Highline
06-09-2004, 18:57
lol @ arno :lol:

Anonymous
07-09-2004, 19:26
Volgens mij waren de juryleden daar een beetje aan de alcohol. Want wat vonden jullie van de absurte uitslagen zoals die van John Delgade en niet te vergeten de nederlandse titel gevecht het laaste partij waar Mourad tegen Bas stond. Wist niet dat er punten werd geteld voor het naar voren lopen en tikken krijgen. Vreemd maar hoorde wel dat er een protest was ingedient.