PDA

View Full Version : Entree prijzen van gala's



Anonymous
08-09-2004, 14:35
Wat vinden jullie van de entree prijzen van de gala's ? En dan bedoel ik kleine en grote gala's.
Ik vind gala's met alleen B & C vechters die 30 euro kosten te duur eerlijk gezegd. Grotere gala's betaal ik graag iets meer voor.

Anonymous
08-09-2004, 15:01
Betaal je daar GRAAG iets meer voor? Pfffffff eikel.....

Wheelie
08-09-2004, 15:22
Betaal je daar GRAAG iets meer voor? Pfffffff eikel.....

wat is daar mis mee dan ?

redjuh
08-09-2004, 15:36
b en c partijen vind ik juist heel tof om te zien. jonge gasten met potentie. die gasten knokken zich vaak helemaal stuk!

Mickey
08-09-2004, 16:09
Guest 1 Registreer je even..
Guest 2 Jij ook.. ;)

@ the topic..
Ik vind de prijzen soms erg hoog. Maar dat is dan ook niet zo gek gezien de locatie en de fightcard. Als je bekende vechters wil zien, moet je ervoor betalen vind ik.. Dat hoort erbij.

Nicky
08-09-2004, 16:11
heb het er voor over.

prijzen boeien me niet veel.
wil wel een sterkte lineup met mooie show.

harry
08-09-2004, 17:26
Pff als je kijkt wat je voor een concert ,house party of voetbalwedstrijd betaald, is het een schijntje natuurlijk!
Ok tis niet voor niks maar als je dan een middagje/avondje meerdere toppers te werk kan zien 8).

jojo
08-09-2004, 17:49
ik vind de prijzen vaak te duur voor wat je te zien krijgt
18 euro voor een gala in bijv de zilvermeeuwen vind ik nog wel gaan maar andere 30 40 euro neeh te duur

RisingSun
08-09-2004, 18:19
Kaarten voor de mixfight / kickboks wedstrijden in Ede binnenkort kosten 15 euro in de voorverkoop. Dat zijn tenminste nog leuke prijzen!

ashi76
08-09-2004, 18:38
Ik wil best wat betalen voor kaartjes.

Maar dan moet ik het wel fatsoenlijk kunnen zien.

En de FC moet goed zijn, ik ga geen 30 euri betalen voor weinig tot niets zeggende muay thai partijen.

Arno verbraak
08-09-2004, 19:05
25 euro was het op Last man standing toch wel waard denk ik :lol:

Wheelie
08-09-2004, 19:08
25 euro was het op Last man standing toch wel waard denk ik :lol:

haha dat was misschien teveel voor 25 euro

Arno verbraak
08-09-2004, 19:14
haha uuuuh bedankt wheelie! :lol: :thumbs:

Gulo gulo
08-09-2004, 21:15
Vaak vindt ik de prijzen nog wel meevallen als ik dat vergelijk met houseparties, concerten of voetbalwedstrijden

Zanshin
08-09-2004, 21:39
Voor een gala met echt toppers vindt ik 30/40 euro niet duur, voor een klein opgezet gala vindt ik15/20 euro genoeg. Ik denk dat het wel aantrekkelijk moet blijven qua prijs, zodat je nog meer mensen naar een gala toe kan trekken.
Wat weer goed is voor de promotie van de sport.

Virus
08-09-2004, 22:39
Vaak vindt ik de prijzen nog wel meevallen als ik dat vergelijk met houseparties, concerten of voetbalwedstrijden
Helemaal mee eens, behalve dan die "t" achter "ik vind" :wink:

Hollandpride
08-09-2004, 23:33
Virus heeft zijn roeping misgelopen: Taalvaardigheid docent :mrgreen:

Virus
09-09-2004, 00:08
Virus heeft zijn roeping misgelopen: Taalvaardigheid docent :mrgreen:
Ik ben in opleiding op `t moment... :wink:

Anonymous
09-09-2004, 00:49
VIRUS, ben je ooit wel eens op een gala geweest?????

Virus
09-09-2004, 01:02
Vaak vindt ik de prijzen nog wel meevallen als ik dat vergelijk met houseparties, concerten of voetbalwedstrijden
Helemaal mee eens

He mistery guy 8)

Naast `t feit dat ik de houseparties in Limboland jaren lang plat gelopen heb en menige voetbalwedstrijd live heb gezien, heb ik zo`n beetje al het MMA-gebeuren thuis op DVD & VCD liggen, so I can know... :mrgreen:

`k doe niet zo moeilijk over een paar tientjes hoor als `t om een paar goeie partijen matten gaat... :thumbs:

Jij wel? Dan moet je niet gaan jong... :lol:

HUNTER
09-09-2004, 01:10
ach ik weeg het steeds per keer af... arena vond ik vorig jaar tegenvallen dus ben ik dit jaar niet geweest omdat ik de plekken te duur vond tov de line up.... Ahoy ga ik wel heen en daar wil ik ook best wat voor betalen. Ook als een genki sudo, rumina sato of zo komt wil ik daar best heel veel voor neerleggen

redjuh
09-09-2004, 01:23
ach en het is ook weer een leuke mixfightmeeing... 10-10 zal zeker de eerste grote worden he?
,aar goed dat spreken we tzt. wel af. als de shirts er zijn...

HUNTER
09-09-2004, 01:23
ach en het is ook weer een leuke mixfightmeeing... 10-10 zal zeker de eerste grote worden he?
,aar goed dat spreken we tzt. wel af. als de shirts er zijn...

en de hoodies! :thumbs:

Sammy
09-09-2004, 09:58
Ik vind de gala's over de afgelopen jaren absurd duur geworden. Vroeger ging ik vaak naar gala's, maar tegenwoordig vind ik vaak het geld niet meer waard. Een gala waar ik nog wel altijd heen ga is 'Killerdome' in de Bijlmersporthal. Slechts 35 euro, bijna alleen maar A- en B-klassepartijen met een goede matchmaking, gratis parkeren en goedkoop en lekker Surinaams eten. Daar zouden andere promotors een voorbeeld aan kunnen nemen.

harry
09-09-2004, 10:28
Sammy,
Kom op zeg, de gulden is toch een euro geworden en zolang je geen pay-tv hebt zal der toch gewoon betaald moeten worden om een vechter aan het werk te zien.
Is toch niet meer dan normaal?

Iwan
09-09-2004, 10:36
Ik heb niet eens zo'n probleem met die entree-prijzen mits de heren organisatoren hier in NL eens door beginnen te krijgen dat ze vechters een fatsoenlijk rechtsgeldig contract moeten laten ondertekenen.
Het is zo irritant als je naar een gala gaat en flink betaald om vervolgens te horen dat alle toppartijen niet doorgaan.

Anonymous
09-09-2004, 11:31
Sammy,
Kom op zeg, de gulden is toch een euro geworden en zolang je geen pay-tv hebt zal der toch gewoon betaald moeten worden om een vechter aan het werk te zien.
Is toch niet meer dan normaal?
Nou zoals gezegd, ik ben vrij selectief in de gala's die ik bezoek. Ik koop verder veel video' en dvd's om toch (mijn favoriete) vechers aan het werk te zien. En ik download veel van internet en neem dingen op van Eurosport.

De gulden is een euro geworden, zeg je. Zo'n 7 jaar geleden betaalde je 45 gulden voor een freefight-gala van Rings in Sporthallen Zuid (Amsterdam). Je kon gratis parkeren en een drankje kostte 3 gulden (daar eten hoefde niet, want het was meestal bijtijds afgelopen). Als ik vanuit Amsterdam naar 2h2h ga, ben ik bij elkaar z'n 80 euro kwijt aan een kaartje, benzinegeld, betaald parkeren en het dure eten en drinken. Sorry, maar dan begint voo mij de lol er een beetje vanaf te raken.

Anonymous
09-09-2004, 11:33
Sorry mensen, dat was ik (sammy) hierboven.

Anonymous
09-09-2004, 13:16
40,- per kaartje voor een fightgala is in vergelijking met bijv. de musical The Lion King goedkoop.
Dit neem niet weg dat 40,- p.p. nog steeds een hoop geld is.

Bovenop de 40,- komen nog de reiskosten, parkeerkosten en verblijfskosten (eten en drinken).
Als je met twee personen uit gaat (man/vrouw, vriend/vriendin) loopt zo'n avondje al gauw over de 100,- :shock:
Daar kan je bijna voor een week boodschappen voor halen!

harry
09-09-2004, 13:24
Ga nou eens een dagje efteling, dan red je het daar niet mee...

Impulse
09-09-2004, 13:53
Ik heb in maart 40 euro moeten betalen voor een gala in Almere, dat vondt ik een beetje duur en dat doe ik dus ook nooit meer. Wat Rising Sun al zei bij onze gala eind oktober kost een kaartje in de voorverkoop 15 en aan de deur 20 euro. Dat vindt ik wel een goei prijs.

Wheelie
09-09-2004, 13:59
Wat Rising Sun al zei bij onze gala eind oktober kost een kaartje in de voorverkoop 15 en aan de deur 20 euro. Dat vindt ik wel een goei prijs.

dat vind ik een zeer goede prijs ;)

Impulse
09-09-2004, 14:03
Ik hoor soms nog wel eens mensen in mn omgeving zeggen 15 euro das nog steeds duur. Wat ver8en die mensen nou? Voor noppes? Nou zulke mensen mogen van mij thuis blijven en naar een bokswedstijd op eurosport gaan bekijken, dat is pas voor noppes.

Andre
09-09-2004, 14:16
Ik heb in maart 40 euro moeten betalen voor een gala in Almere, dat vondt ik een beetje duur en dat doe ik dus ook nooit meer. Wat Rising Sun al zei bij onze gala eind oktober kost een kaartje in de voorverkoop 15 en aan de deur 20 euro. Dat vindt ik wel een goei prijs.
Het is niet helemaal terecht om dat te vergelijken met elkaar ,Almere had wel meer betaalde vechters er staan en de locatie was ook veel duurder denk ik .
Maar dat is een keuze die een organisator maakt.
Onze keuze in Ede is een kleine maar gezellige zaal waar de mensen bijna boven op de ring zitten met toch een paar prof partijen in het programma,en een lage entree .

Andre

Impulse
09-09-2004, 14:22
ja andre das waar, Almere was natuurlijk wel een andere gala dan wat we in ede gaan doen en dat is dat natuurlijk niet te vergelijken qua prijzen. Maar het was ook niet mn bedoeling om deze 2 met elkaar te vergelijken. :wink: