View Full Version : Zooooo snel kan het gaan ---> Castelen
Internazionale heeft zich volgens enkele altijd goed geïnformeerde Italiaanse bronnen gemeld bij Feyenoord. De Milanezen willen Romeo Castelen na deze zomer overnemen, maar naar verluidt zijn er meer clubs in de race.
Castelen kent een stormachtige ontwikkeling. Nadat hij vorig seizoen een goed seizoen heeft gedraaid bij ADO Den Haag, verdiende hij een transfer Feyenoord. Daar begon hij het seizoen zeer goed en viel hij op bij bondscoach Marco van Basten. Vanavond is hij basisspeler tegen Tsjechië.
De 21-jarige aanvaller lijkt niet bepaald een speler voor Inter. De club speelt meestal verdedigend en al helemaal niet met vleugelspelers. Andy van der Meyde kan het weten, want de oud-Ajacied speelde vorig seizoen zelden.
Castelen wordt beschreven door de Italiaanse site Sports.it als een 'snelle, initiatiefrijke aanvaller die op een unieke positie uit te voeten kan'.
Gewoon kippenvel krijg ik ervan. ADO en dan even naar Feyenoord, hups naar het NL 11tal en dit soort berichten.
Super Geweldig :thumbs:
jah idd! maar wel super voor Castelen! :thumbs:
Die Italianen zijn koopziek!!
Net verwende kinderen, moet alles hebben. Maar doen er uiteindelijk niets mee.
Ik vind het leuk voor Castelen, maar ik denk dat ie maar beter nog een paar jaar in NL kan blijven.
Klopt, hij kan denk ik beter hier blijven al hoewel het wel zielig is voor de verdedigers.
Heel even off topic. Marco van Basten begint bij mij gewoon met een krediet van 0,0.
Maar door zijn manier van selecteren staan er heel veel talenten op waarvan je niet eens wist dat ze zo goed waren. Dat is heel goed van hem en zijn staf.
Ik hoop maar dat Castelen het goed blijft doen.
Mag ie volgend jaar voor de hoofdprijs weg.
als je een bedrag onder de 10 miljoen een hoofdprijs vind wel jah.....:
Feyenoord heeft volgens mij nog nooit een speler verkocht voor meer dan 10 miljoen euro , das pas grappig
Lijkt me niet.
Volgens mij staat hij nog onder contract tot 2008.
Volgens mij staat hij nog onder contract tot 2008.
haha word het zo iemand als van bommel! kan goed voetballen maar is niet weg te krijgen! alleen geruchten! :lol:
lol @ deze sjacherijnige mooi weer supporter.
lol @ deze sjacherijnige mooi weer supporter.
Hahaha jah je moet toch een beetje lol maken op je vrije dag! :lol: :thumbs:
als je een bedrag onder de 10 miljoen een hoofdprijs vind wel jah.....:
Feyenoord heeft volgens mij nog nooit een speler verkocht voor meer dan 10 miljoen euro , das pas grappig
kleine correctie, volgens mij heeft Feyenoord zelfs nog nooit een speler verkocht boven de 5 miljoen euro :?
en dan durven die "supporters"grappen te maken over dat de miljoenen bij AJAX wel binnen stromen.
hahaha niet eens boven de 5 miljoen euro , dat is wel heel erg sneu. :mrgreen:
hahaha niet eens boven de 5 miljoen euro , dat is wel heel erg sneu. :mrgreen:
inderdaad mike haha, volgens mij zijn toppers als bosvelt en van hooijdonk zelfs voor niks gegaan :lol:
De eerste die bij me opkomt is Dudek die imo voor ongeveen 12 mijl. verkocht is.
En idd zeg wat stromen die miljoenen binnen.
2 euri deze maand, 2 euri volgende maand, 2 euri in 2005 slimme constructie.
Van Juve dan... :mrgreen:
Oh ja.
LMAO @ Wheelie die ook niet tegen een grapje kan.
Wat zijn 020 supporters toch huilebalken zeg.
AJAX heeft dat geld al ontvangen, dat was de afspraak
noem nog eens wat miljoenen verkopen van feyenoord ashi , erg interessant :mrgreen:
Alsof ik dat uit mijn hoofd weet.
En 020 heeft die miljoenen nog niet ontvangen.
Lees maar eens goed op je eigen clubsite.... ;)
Alsof ik dat uit mijn hoofd weet.
die zijn er niet ashi.
Wil je daar geld op zetten ?
Voor hoeveel is van Persie verkocht?
die is toch gratis gegaan haha
ok,zo goed als gratis dan.
Hollandpride
09-09-2004, 17:46
@ Wheelie: en Emerton en Kalou dan?
onder de 10 miljoen verkocht
7 miljoen is ook niet gratis... ;)
back on-topic
niks uitgeluld , ik kan van AJAX meerdere miljoenen verkopen opnoemen dus jullie hebben geen reden om te lachen
lol.. uitgeluld... ;)
Maar idd.
CASTELEN !
Hollandpride
09-09-2004, 18:13
Haha, de waardes van de spelers van Feyenoord stijgen dagelijks zowat :mrgreen:
je bedoelt dat de waarde van Castelen dagelijks stijgt.
om maar even on-topic te blijven... ;)
Hollandpride
09-09-2004, 18:26
Castelen en Kuyt :D
nounounou Castelen en Kuijt zijn gered door Van Basten. Die als Ajacied ze eindelijk heeft verteld wat voetballen is..... pffff
Gelukkig heb je meer verstand van judo.