PDA

View Full Version : Wat charmeerd een vechter?



Nicky
08-09-2004, 15:48
Wat vinden jullie nou ?

Bijvoorbeeld Fedor misschien de meeste gevaarlijke vechter ooit, zowiezo op dit moment ter wereld.

Is het cool om hem heel stoer te zien, kwa uitstraling of is het juist stoer om hem heel simpel te zien zoals hij eigenlijk is.

Mike Tyson had de beste bokser ooit kunnen worden maar dan stoer doen op een negatieve manier te uiten is hij langzamerhand helemaal de kloten.

Wat charmeerd een vechter volgens jullie?

Cool and Deadly
of
Most Dangerous Man On The Planet

kyokushin
08-09-2004, 15:59
ik vind het leuker om de vechter gewoon simpel te zien zoals hij is.

redjuh
08-09-2004, 16:02
charmeerT nicky

verder vind ik het tof als ze voor een partij trashen en na een partij huggen

Biiyen
08-09-2004, 16:04
alsw vechters toneel willen spelen gaan ze maar naar de USA wordstellen. Als iemand niet zichzelf is dan prik je daar zodoor heen en wordt je uitgekotst door de ware fan, zie Sapp. Fedor vind ik juist heel erg down to earth!

Nicky
08-09-2004, 16:05
Lennox Lewis was ook super om naar te kijken en te luisteren

Wheelie
08-09-2004, 16:05
verder vind ik het tof als ze voor een partij trashen en na een partij huggen

ik ook, daarom vind ik UFC ook zo cool met die filmpjes :wink:

Thomas
08-09-2004, 16:05
Zoals fedor. Hij blijft zichzelf en maakt zich niet druk....totdat het belletje gaat. :thumbs:

Mickey
08-09-2004, 16:07
Uitstraling vind ik super belangrijk..
Dat vind ik bijvoorbeeld zo cool aan Genki..

Die gast ziet er uit of ie het serieus naar zn zin heeft altijd..
Niet opgefokt.. Niet kwaad.. Gewoon there to have some fun..

ALEXEY IGNASHOV
08-09-2004, 16:19
elk vechter moet 'simpel' blijven en respect tonen voor de andere sporters, maar zulke jongens als FEDOR en TYSON mogen ook best wel een beetje stoer doen....... dat zou je hun niet kwalijk kunnen nemen, want met zo een naam..... en dan nog simpel blijven is ook niet makkelijk......... 8)

Nicky
08-09-2004, 16:23
en als je zo goed bent.... dan ben je des te beter als je simpel blijft

Ufuk
08-09-2004, 17:05
Voor de fight lekker chill blijven, glimlachen, Don't worry, be Happy

Tijdens de fight :twisted:

Na de fight nog steeds chill blijven, glimlachen, Don't worry, be Happy

harry
08-09-2004, 17:20
Stoer, lekker alsof het je niks intereseerd als ignasjov lekker droelig kijken, geweldig ,en dan alles aan de puinpoeier slaan/schoppen :mrgreen:
Of kei agressief maar dan ook waarmaken iedere keer, ook al verlies je doorgaan tot het eind en omhoog kruipen :mrgreen:

Mickey
08-09-2004, 17:27
Voor de fight lekker chill blijven, glimlachen, Don't worry, be Happy

Tijdens de fight :twisted:

Na de fight nog steeds chill blijven, glimlachen, Don't worry, be Happy

Ufuk snapt em!! :D

Anonymous
08-09-2004, 17:48
Kweenie, ben geen homo ofzo, maar ik vind dat uiterlijk er zeker mee te maken heeft..

Zo heb ik persoonlijk dus een hekel aan Serkan Yilmaz (hoewel hij toch een goeie vechter is) en is iemand als Le Banner een idool voor me..

RisingSun
08-09-2004, 18:17
Ik vind het ook altijd leuk om naar wedstrijden van Ricardo Fyeet te kijken. Gewoon stoer die staredown enzo en dan ook knallen ookal wint ie lang niet alles. Bij Silva het zelfde!

Andersom is het ook leuk. Bij een amateur shoto partij was een partij tussen een slungelig uitziend persoon en tegen een gast van kamakura die heel gevaarlijk begon te kijken en vet hard inkwam enzo. Vervolgens werd ie gewoon ff opgerold door "de slungel" en en die jongen had ook heel het publiek op zich.

Makijs
08-09-2004, 18:18
Over het algemeen zie ik liever vechters die relaxed en ingetogen overkomen; Hoost, Bonjasky en (zoals Nicky al zei) Lewis. Schreeuwerds zoals Sapp, Tyson en Tito vind ik vaak irritant en nep.
Aan de andere kant; Ali en Hamed waren ook niet echt stil maar ik kijk nog steeds heel graag naar hun partijen.

Gulo gulo
08-09-2004, 20:47
Rustig en ingetogen vind ik het mooist, lekker relaxed

Virus
08-09-2004, 21:28
Rustig en ingetogen heeft zeker z`n charme, maar als echt iedere vechter zo zou zijn zou ik het al gauw saai vinden...

Typetjes als Tito, Jackson en Goodridge horen er gewoon bij imo...!!! :maskills:

robholland
08-09-2004, 22:38
wat vinden jullie van Kid yamamoto dan? Hij heeft echt zo`n zieke look in z`n ogen en is ook heel respectloos tijdnens het gevecht. Zo heeft hij een keer nadat de tegenstander al out was en de scheidsrechter hem eraf probeerde te trekken gewoon lachend met z`n tong uitgestoken doorgestoten totdat 8 man hem eraf trokken........

Anonymous
08-09-2004, 23:24
Ja, maar Kid maakt er wel weer een te gekke show van en, most of all: HIJ WINT!

Ik denk dat er een groot respect voor een vechter komt als hij resultaten boekt.. Dit is eigenlijk ook logisch.

Hollandpride
08-09-2004, 23:37
Ik vind de attitude van Crocop altijd erg stoer.

De dodelijke killer!

Lammie
08-09-2004, 23:48
Iemand die zowieso geen respect toont voor zn tegenstander mogen ze wat mij betreft meteen neer hooken!! :twisted:

Verder ben ik van wel meerdere gecharmeerd.. Ignashov omdat ie gewoon rustig blijft, geen fratsen heeft. gewoon 's werelds beste is op het moment .

Aerts vanwege zn power (Links, rechts, lowkick)
en nog altijd Dekker vanwege zn verfijnde techniek/combinaties

Lammie
08-09-2004, 23:49
BTW.. Wat is Trashen en Huggen??? :shock:

Nicky
08-09-2004, 23:53
doodmaken en knuffelen

jojo
09-09-2004, 08:24
ik vind dat als je gaat vechten zeker een uitstraling moet hebben, voor je gevecht dus al, laatst zag ik me tegenstandster en dan vind ik gewoon dat je wel "hoi" kan zeggen maar je moet toch kijken van ik ga je grijpen in de ring.

en in de ring ben je geen vriendjes, je moet goed een knop kunnen omschakelen denk ik :?

someone
09-09-2004, 08:39
voor de partij lekker chill en relax, in de ring dodelijk en daarbuiten weer chillen

jan sensei kyokushin
09-09-2004, 09:31
Je straal zelf je karakter uit je adreline zoals je bent ,ook met vechten je eigge zelf vertrouwen ,blijf zoals je bent,blijf je zelf dat is het aller beste, voor je zelf en voor je fans tyson ging af als een groot boxer!! tyson dacht alleen aan de poen, en om vrouwen te vernederen ,en de onderwereld omdat het hem naar het hoofdt steeg de roem en macht . osu. mvg

}|^-_-^|{
09-09-2004, 21:52
de houding van ignashov staat me wel aan. ogenschijnlijk zwaar onder invloed die ring in wandelen, tegenstander verslaan en weer naar huis.

Anonymous
09-09-2004, 22:08
redjuh,

Ronald
10-09-2004, 00:05
Zelf houd ik meer van cool, zelfbewust en relaxed. Echter, als je dat écht tot z'n recht wilt laten komen moet je 'm juist zetten tegen iemand met een grote bek en een hoop spektakel. Ook dat vind ik dan leuk om naar te kijken, niet dat m'n sympathie daar naar uitgaat, maar het maakt het spektakel wel compleet.
Kortom, je hebt ze beiden nodig, maar daarbij ben ik voor de coole 8) .

willes
10-09-2004, 15:24
ik vind joerie mes alijd helemaal top en ik vind het ook wel wat als een vechter een beetje imponeert naar de ander zoals een stair down ofzo.
of als ie ie zich lekker gedeist houd terwijl de scheidsrechter de regels ff uitlegt en als eenmaal de bel gaat heb je HELL :twisted:

Anonymous
10-09-2004, 16:37
wat chameurt een vechter:
2.11 lang
130kg zwaar
blond haar
en een paar dodelijke knieen.

kortom.....

Anonymous
10-09-2004, 16:38
wat chameurt een vechter:
2.11 lang
130kg zwaar
blond haar
en een paar dodelijke knieen. :wink:

ashihara niet ingelogd :oops:
kortom.....

RisingSun
10-09-2004, 17:34
Sem Yvel ;)

Nickuraba
10-09-2004, 22:42
teveel getrash vind ik bagger, daar vind ik compleet niks aan. Dan heb je zon lelijke tito, die het ook nog eens niet waarmaakt. Nee niks voor mij.
Crocop die ziet er stoer uit, als een badass, en is goed in form. Daarnaast vind ik zijn stijl mooi en hij maakt geen smoesjes, ook al beweren veel mensen dat hij zo arrogant is. Als hij dat was zou die er wel omheen lullen over zijn loss tegen randleman.

Daarnaast vind ik fedor wel kicke, zoals hij oogt, zon mollig ventje, oogjes op half 5, en wel iedereen totaal kont schoppen. Echt komisch

Silat
11-09-2004, 01:34
Daarnaast vind ik fedor wel kicke, zoals hij oogt, zon mollig ventje, oogjes op half 5, en wel iedereen totaal kont schoppen. Echt komisch

Precies ja.


----
Vanderlei Silva die ook maar weigert Engels te leren. Rustig in z'n interviews. Maar die ring is toch echt zijn terratorium. Hij is gewoon een caveman uit de jungle van Brazil. Met z'n vette staredowns. Heerlijk!

Jackson is gewoon de gangster van Pride. Vet toch..

Goodridge, Pele, Baroni, Randleman (Donky Kong)
Igor Ice Cold
Bas Rutten, Don Frye.

Genki Sudo :thumbs:

Zat vechters die er uit springen met hun personage.

Tank Abbott in the old days :D

micha
11-09-2004, 02:42
wat vinden jullie van Janus Backx uit Terheijden, dit is ook een talent maar omdat hij zelf verlegen is hoor ik niks.
Janus is pas 17 en traint nu al met de top,vanwege zijn postuur en talent vertwacht ik hem binnenkort op eurosport

lady in red
12-09-2004, 15:50
http://img37.exs.cx/img37/3845/10415.jpg

de rechter (kimo?)door hoe ie kijkt

Ronald
12-09-2004, 16:16
de rechter (kimo?)door hoe ie kijkt
Niet zo heel veel later in die partij zijn z'n ogen dicht :lol:

harry
12-09-2004, 16:47
Idd hij moet het van zijn uiterlijk hebben...

lady in red
12-09-2004, 16:52
niet alleen uiterlijk, ook gedrag. van kimo vind ik al dat jezus gedoe vreselijk

migyur
12-09-2004, 16:53
ik vind sportiviteit het vetst, staredowns zijn alleen leuk als het echt is en niet die gevoorzeerde quasi booskijkende gezichtjes.
Als ze geen hand geven vind ik zo irri..

Maar vechters zoals saku,sudo, bas rutten, fedor vind ik leuk om naar te kijken, ook als ze een tijdje niet goed hebben gepresteerd...

Nickuraba
12-09-2004, 18:28
nog een toevoeging aan me post, ik vind het tof als ze er heel erg mee zitten als ze verliezen. Dat ze gaan janken of gewoon maar zitten voor zich uit te staren op het canvas. Dat laat zien dat ze echt van hun sport houden

Aaronk
12-09-2004, 18:30
Een lekkere body en kont

lange
12-09-2004, 19:24
Het interview van Dave Dalgliesh laatst was een voorbeeld van hoe het moet 8)

Respect !

jojo
12-09-2004, 22:19
http://img37.exs.cx/img37/3845/10415.jpg

de rechter (kimo?)door hoe ie kijkt

haha volgens mij lacht die ander hem in ze bek uit

ALEXEY IGNASHOV
13-09-2004, 04:01
Verder ben ik van wel meerdere gecharmeerd.. Ignashov omdat ie gewoon rustig blijft, geen fratsen heeft. gewoon 's werelds beste is op het moment

helemaal mee eens! :mrgreen:

Gulo gulo
13-09-2004, 12:47
Verder ben ik van wel meerdere gecharmeerd.. Ignashov omdat ie gewoon rustig blijft, geen fratsen heeft. gewoon 's werelds beste is op het moment

helemaal mee eens! :mrgreen:

Ik vind het mooi dat je (vaak) aan Ignashov kunt zien dat hij het gewoon echt leuk vindt