PDA

View Full Version : Rodney vs Alistair



Wheelie
09-09-2004, 16:47
Mijn oude poll is helaas verdwenen :twisted:

Dus doe aub hier opnieuw jullie voorspelling :wink:

Zanshin
09-09-2004, 16:50
ik denk Rodney, maar we zullen zien. May the best men win :thumbs:

Wheelie
09-09-2004, 16:56
http://www.sherdog.com/fightfinder/Pictures/Rodney2.JPG


http://www.sherdog.com/fightfinder/Pictures/overeem_alistair_profile.jpg

Virus
09-09-2004, 16:58
Ik denk Overeem... :roll:

Jase
09-09-2004, 17:12
Damn wat een top match-up.
Durf geen voorspelling te doen, allebei super toppers.

Wheelie
09-09-2004, 17:16
Damn wat een top match-up.
Durf geen voorspelling te doen, allebei super toppers.

dan kan je nu ook stemmen;)

Jase
09-09-2004, 17:20
Is geregeld Wheelie, en wie gaat er volgens jou winnen?

Shytown
09-09-2004, 20:45
dat lat Wheelie telkens in het midden....

}|^-_-^|{
09-09-2004, 21:01
Rodney 'the silent assassin' Faverus 8)

de highlander
09-09-2004, 21:11
ik ben voor allister :thumbs:
maar als ik heel eerlijk moet zijn denk ik dat rodney wint.


greeetz the highlander

ashi76
09-09-2004, 21:15
Alistair :thumbs:

Silat
10-09-2004, 04:36
Alistair

treskaliber
10-09-2004, 09:30
Mensen,

wat ik me nu dus afvraag wat de consequenties zullen zijn voor een verlies of winst-partij voor deze vechters. Ik denk persoonlijk dat vanuit het buitenland meer naar Allistair word gekeken wat misschien niet fair zou zijn maar omdat Allistair al in Pride heeft gevochten ( okay, Rodney dan de Bushido versie )...

Wheelie
30-09-2004, 17:55
Is geregeld Wheelie, en wie gaat er volgens jou winnen?

ik heb geen favoriet, zijn beide goede vechters . moge de beste winnen

Jase
30-09-2004, 18:05
De optie "onbeslist" ontbreekt nog.

Dennis
30-09-2004, 18:07
Ik ga voor Alistair

Wheelie
30-09-2004, 18:07
onbeslist in een titel gevecht ? ;)

redjuh
30-09-2004, 18:10
normaal gesproken moet rodney geen partij zijn voor alistar

jojo
30-09-2004, 18:40
ben voor allebei

Anonymous
30-09-2004, 19:28
Denk dat Allistair wint.

Peete
30-09-2004, 20:07
Overeem gaat winnen :thumbs:

kentaro
30-09-2004, 21:21
Rodney!

Punk in drublic
30-09-2004, 21:38
Ik denk en hoop dat Allistair gaat winnen.

Shytown
30-09-2004, 22:11
Alistair

Gulo gulo
30-09-2004, 22:24
Meneer Overeem gaat met de titel naar huis

}|^-_-^|{
30-09-2004, 23:48
5 redenen waarom rodney op 10 oktober zijn gordel thuis kan laten liggen:

- rodney heeft staand way meer ervaring dan alistair getuige zijn kickbokstitels in het verleden
- dit is zijn kans om in pride terecht te komen en er nu als lhw te laten zien wat hij waard is
- als het om een gordel gaat is rodney zo scherp als een mes
- rodney wordt zwaar onderschat door de meeste mensen, getuige de voorspellingen voor zijn partij tegen manhoef
-rodney is sinds eind 1999 niet meer verslagen op nederlandse bodem

Wheelie
01-10-2004, 00:08
10 redenen waarom rodney op 10 oktober zijn gordel thuis kan laten liggen:

- rodney heeft staand way meer ervaring dan alistair getuige zijn kickbokstitels in het verleden
- dit is zijn kans om in pride terecht te komen en er nu als lhw te laten zien wat hij waard is
- als het om een gordel gaat is rodney zo scherp als een mes
- rodney wordt zwaar onderschat door de meeste mensen, getuige de voorspellingen voor zijn partij tegen manhoef
-rodney is sinds eind 1999 niet meer verslagen op nederlandse bodem

dat zijn maar 5 redenen ;)

}|^-_-^|{
01-10-2004, 00:13
en ze tellen allemaal voor 2! :wink:

Wheelie
01-10-2004, 00:15
jammer dat je mijn quote n iet kan editten :wink:

Nicky
01-10-2004, 00:16
onbeslist in een titel gevecht ? ;)

Dat kan gewoon hoor

}|^-_-^|{
01-10-2004, 00:16
i know, maar je kunt altijd de rest van bijdehante opmerkingen af proberen te houden. i

Wheelie
01-10-2004, 00:20
onbeslist in een titel gevecht ? ;)

Dat kan gewoon hoor

alles kan

Nicky
01-10-2004, 07:29
In een titelgevecht kan er gewoon een onbeslist uitkomen... De titel blijft dan bij de titelhouder

Anonymous
01-10-2004, 11:19
Is dat ooit gebeurd Nicky en bij welke partij dan

Justinian
01-10-2004, 11:21
Is dat ooit gebeurd Nicky en bij welke partij dan
Misschien in het boksen?

Iwan
01-10-2004, 11:22
Het kan misschien maar het hoeft niet perse.
Het kan ook zo zijn dat er een beslissilng geforceerd moet worden.

Wheelie
01-10-2004, 11:23
Als het gelijk is word er soms ook een extra ronde gevochten toch ?

Iwan
01-10-2004, 11:30
Yup.

HUNTER
01-10-2004, 11:31
pffff gaan jullie ff speculeren over een gelijk spel.... Rodney ligt binnen de minuut in een choke. :thumbs: :thumbs:

Natuurlijk wint Alistair. pffffff

NESCIO
01-10-2004, 12:28
yep, alistair wint

Sjeanef
01-10-2004, 13:53
Ik ga ook voor Alistair, die gast kan t ver schoppen, stoere stijl heeft ie ook, alleen soms te laconiek (vs Lidell). Maar Faverus is met alle respect niet van dergelijk niveau en Alistair wel. Zodoende denk ik dat Alistair wint de gordel mag overnemen...

Wong
01-10-2004, 14:33
All the way Alistair!

Nicky
01-10-2004, 15:59
Is dat ooit gebeurd Nicky en bij welke partij dan

Lennox Lewis Vs Evander Holyfield 1

}|^-_-^|{
01-10-2004, 22:46
pffff gaan jullie ff speculeren over een gelijk spel.... Rodney ligt binnen de minuut in een choke. :thumbs: :thumbs:

Natuurlijk wint Alistair. pffffff

hype-alarm

Wheelie
01-10-2004, 22:56
Is dat ooit gebeurd Nicky en bij welke partij dan

Lennox Lewis Vs Evander Holyfield 1
en in MMA :wink:

Shytown
01-10-2004, 23:53
pffff gaan jullie ff speculeren over een gelijk spel.... Rodney ligt binnen de minuut in een choke. :thumbs: :thumbs:

Natuurlijk wint Alistair. pffffff

hype-alarm

Ik denk dat je de kwaliteiten van Alistair tekort doet om hem als "hype" te typeren. Hij had BIJNA Chuck Lidell verslagen, in mijn ogen één van de beste vechters ter wereld in zijn gewichtsklasse (na Wandy)
Daarbij komt dat hij onder de leiding van Lucien Carbin ongetwijffeld zijn kickbokskwaliteiten verbeterd heeft om goed partij te geven aan Rodney, alhoewel deze natuurlijk meer ervaring heeft op dit gebied.

Wat betreft je opmerking dat Rodney sinds 1999 ongeslagen is op Nederlandse bodem gaat ook op voor Alistair. Voor zover ik heb na kunnen gaan is zijn enigste verlies op Nederlandse bodem een kickbokspartij geweest in 1998. Nadien heeft hij niet meer verloren in Nederland.

Ik neem aan dat Alistair de gordel ook graag wil hebben en zich daarmee sterker kan manifesteren in het Verre Oosten. Alhoewel ik ook bij de mensen hoor die dacht dat Manhoef ging winnen, hoor ik nu ook bij de groep die denkt dat Alistair gaat winnen. Ik vind de vechtstijl van Alistair en Melvin nu eenmaal attractiever dan die van Rodney, alhoewel die weer effectiever is. Daarbij merk ik op dat ik Rodney tegen Melvin spectaculair vond vechten en ik hier absoluut niet betwist of hij voldoende kwaliteiten heeft, want dat heeft hij zeker en is in mijn ogen rijp voor Pride e.d.

Ik denk alleen dat Alistair nét wat meer kwaliteit heeft.

jojo
01-10-2004, 23:58
okeik doe toch een gok allister :oops:

}|^-_-^|{
02-10-2004, 00:00
ok, maar laconiek opmerken dat rod binnen de minuut bij alistair in een choke ligt kun je toch niet anders typeren dan hypen, of wel? dit is gewoon weer een van de vele posts waarin hunter de grondkwaliteiten van de heren van Schrijber zit af te zeiken. Niemand wordt gespaard, want grondgoeroe hunter weet wel hoe het zit: Brian Maulany, Dave Dalgliesh, Bob zelf en dan nu Rodney Faverus.

HUNTER
02-10-2004, 00:38
hahahaha grondgoeroe??? LOL dat valt ook wel mee hoor. Ik hou nou eenmaal van het grondgevecht, en ik verdiep me er. Dan zie je ook dat de jongens van Schrijber vaak te kort komen op de grond. Uitzondering daarop is natuurlijk Furdjel de Windt, die is op de grond echt de beste van NL in zijn klasse.

Ik snap dus ook niet dat hij zijn kennis niet genoeg weet over te brengen op de rest van de jongens. Da's zeker geen diss of zo maar een constatering van mijn kant. Ik heb laatst Colin Manssur gezien bij de Zilvermeeuwen en die wist echt niet wat hem gebeurde op de grond tegen die Deen. Het zou zo tof zijn als die gasten zich echt gingen toeleggen op het grondgevecht, want daar is echt heel veel winst te behalen voor ze. Staand zijn ze goed, en qua inzet altijd top, maar helaas heb ik het idee dat het grondwerk iets te weinig aandacht krijgt. En da's gewoon heel erg jammer.

redjuh
02-10-2004, 12:12
om internationaal mee te kunnen komen, heb je goed grondwerk nodig. minstens een bruine band bjj. dat heeft geen enkele vechter nog. ze hebben dus niks te vertellen tegen een fedor, nogueira, penn, newton, yoshida en weet ik het allemaal... zo simpel is het.

de highlander
02-10-2004, 13:34
redjuh = 100% right

ROIDRAGE
02-10-2004, 22:16
Alistair wint zeker weten.

Anonymous
03-10-2004, 15:36
Alistair wint, maar het wordt niet makkelijk. Wordt zeker een vette partij!

Mickey
03-10-2004, 16:40
Alistair is veel allrounder geworden als ie hiervoor was.
Ik weet zeker dat Rodney er een zware dobber aan krijgt..

Een ding is zeker.. Ik kijk ontzettend uit naar deze partij! :D

lady in red
03-10-2004, 17:44
ik hoop dat alistair wint

Gulo gulo
03-10-2004, 18:22
Een ding is zeker.. Ik kijk ontzettend uit naar deze partij! :D

Denk dat dat wel voor iedereen geldt 8)

Anonymous
03-10-2004, 22:04
ik hoop dat alistair wint

ik WEET dat Alistair zal winnen

Wix
03-10-2004, 22:16
Faverus wint :thumbs:

}|^-_-^|{
06-10-2004, 14:41
Alistair wint zeker weten.

leg de records van alistair (http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?fighterID=461) en rodney (http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?fighterID=1521) eens naast elkaar. Als je kijkt zie je dat Alistair in het verleden tegen 2 wereldtoppers heeft gestaan. Tegen Bobby Hoffman, verloren op KO, en tegen Lidell: verloren op KO.

Rodney heeft daarentegen zonder enkele moeite gewonnen van Tom Sauer. Laat Sauer de man zijn die in 2000 van Valentijn won, de Valentijn die enkele maanden later won van Couture. Op 1 december 2002 fietste Rodney gewoon over deze Sauer heen. Sauer heeft laatst nog overtuigend gewonnen van Enson Inoue, ook geen kleintje lijkt me.

In 2003 tuigt Rodney Joseph Riggs af in de silverdome. De mensen die er bij waren weten dat Riggs werkelijk niets in te brengen had. Kijk even naar het record van meneer Riggs (http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?fighterID=2765) en zie dat hij grossiert in KO's in een vooraanstaande competitie als RITC.

Ik weet dat dit geen garantie is dat Rodney van Alistair wint, maar ik denk toch dat jullie erg ongenuanceerd zijn en sommigen misschien wel een beetje kortzichtig (zie dit als understatement).

}|^-_-^|{
06-10-2004, 14:49
Ik ga ook voor Alistair, die gast kan t ver schoppen, stoere stijl heeft ie ook, alleen soms te laconiek (vs Lidell). Maar Faverus is met alle respect niet van dergelijk niveau en Alistair wel. Zodoende denk ik dat Alistair wint de gordel mag overnemen...

LOL, deze had ik nog helemaal niet gezien... :lol:

Wheelie
06-10-2004, 15:54
http://www.googlefight.com/cgi-bin/compare.pl?q1=rodney+faverus+&q2=alistair+overeem&B1=Make+a+fight%21&compare=1&langue=us

:wink:

Justinian
06-10-2004, 16:02
Rodney heeft daarentegen zonder enkele moeite gewonnen van Tom Sauer. Laat Sauer de man zijn die in 2000 van Valentijn won, de Valentijn die enkele maanden later won van Couture. Op 1 december 2002 fietste Rodney gewoon over deze Sauer heen. Sauer heeft laatst nog overtuigend gewonnen van Enson Inoue, ook geen kleintje lijkt me.
Ah dezelfde Valentijn die van Dave Vader verloor, waarvan Alistair heeft gewonnen?

Paul, 1+1 is in mma niet altijd 2...

}|^-_-^|{
06-10-2004, 16:40
valentijn was toen in een bloedvorm en in staat om zich te meten met de volledige wereldtop, tegen dave vader was valentijn geen schim van wat hij in die tijd was.

Thomas
06-10-2004, 17:25
om internationaal mee te kunnen komen, heb je goed grondwerk nodig. minstens een bruine band bjj. dat heeft geen enkele vechter nog. ze hebben dus niks te vertellen tegen een fedor, nogueira, penn, newton, yoshida en weet ik het allemaal... zo simpel is het.

wat een f*cking onzin.

Ellen
06-10-2004, 18:31
normaal gesproken moet rodney geen partij zijn voor alistar


PARDON???!! Ik denk dat jij iemand zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar onderschat!!!! Dat doe ik niet, en ik zeg dat RODNEY wint!!! We zullen zondag zien wie er gelijk heeft

Controle
06-10-2004, 18:33
normaal gesproken moet rodney geen partij zijn voor alistar


PARDON???!! Ik denk dat jij iemand zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar onderschat!!!! Dat doe ik niet, en ik zeg dat RODNEY wint!!! We zullen zondag zien wie er gelijk heeft

hé suikerspinnetje ...... 8)

Justinian
06-10-2004, 18:51
valentijn was toen in een bloedvorm en in staat om zich te meten met de volledige wereldtop, tegen dave vader was valentijn geen schim van wat hij in die tijd was.
Kan wel wezen, maar feit blijft dat in mma één en één niet altijd twee is.

makavelli
06-10-2004, 19:03
In 2003 tuigt Rodney Joseph Riggs af in de silverdome. De mensen die er bij waren weten dat Riggs werkelijk niets in te brengen had. Kijk even naar het record van meneer Riggs (http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?fighterID=2765) en zie dat hij grossiert in KO's in een vooraanstaande competitie als RITC.


Die partij was op rings regels, niet echt in het voordeel van Riggs. Rodney moest in die partij ook al snel een rope escape maken, in de meeste gangbare MMA regels betekend dit het einde van de partij.
Die knie waarmee rodney Riggs KO'de was mooi maar ik vind dat je RITC echt geen vooraanstaande MMA organisatie mag noemen. Daar vechten naar mijn weten geen toppers.

Thomas
06-10-2004, 19:16
normaal gesproken moet rodney geen partij zijn voor alistar


PARDON???!! Ik denk dat jij iemand zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar onderschat!!!! Dat doe ik niet, en ik zeg dat RODNEY wint!!! We zullen zondag zien wie er gelijk heeft

Ik denk ook dat je Rodney HEEL ZWAAR onderschat.

}|^-_-^|{
06-10-2004, 19:29
valentijn was toen in een bloedvorm en in staat om zich te meten met de volledige wereldtop, tegen dave vader was valentijn geen schim van wat hij in die tijd was.
Kan wel wezen, maar feit blijft dat in mma één en één niet altijd twee is.

nee, maar in sommige gevallen is een en een meer twee dan anders. iedereen heeft het altijd over de vorm van valentijn in die tijd en hij is toen verslagen door een kerel die voor rod geen partij bleek. dat is een feit, ook al is er geen duidelijke vergelijking te maken.

}|^-_-^|{
06-10-2004, 19:31
In 2003 tuigt Rodney Joseph Riggs af in de silverdome. De mensen die er bij waren weten dat Riggs werkelijk niets in te brengen had. Kijk even naar het record van meneer Riggs (http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?fighterID=2765) en zie dat hij grossiert in KO's in een vooraanstaande competitie als RITC.


Die partij was op rings regels, niet echt in het voordeel van Riggs. Rodney moest in die partij ook al snel een rope escape maken, in de meeste gangbare MMA regels betekend dit het einde van de partij.
Die knie waarmee rodney Riggs KO'de was mooi maar ik vind dat je RITC echt geen vooraanstaande MMA organisatie mag noemen. Daar vechten naar mijn weten geen toppers.

dus bekeken vechten en slim gebruik maken van de regels wordt in dit geval gezien als zwakheid? interessant.

}|^-_-^|{
06-10-2004, 19:32
om internationaal mee te kunnen komen, heb je goed grondwerk nodig. minstens een bruine band bjj. dat heeft geen enkele vechter nog. ze hebben dus niks te vertellen tegen een fedor, nogueira, penn, newton, yoshida en weet ik het allemaal... zo simpel is het.

wat een f*cking onzin.

haha, dacht ik ook gelijk. welke belt heeft fedor? en igor?

Nicky
06-10-2004, 21:05
In 2003 tuigt Rodney Joseph Riggs af in de silverdome. De mensen die er bij waren weten dat Riggs werkelijk niets in te brengen had. Kijk even naar het record van meneer Riggs (http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?fighterID=2765) en zie dat hij grossiert in KO's in een vooraanstaande competitie als RITC.


Die partij was op rings regels, niet echt in het voordeel van Riggs. Rodney moest in die partij ook al snel een rope escape maken, in de meeste gangbare MMA regels betekend dit het einde van de partij.
Die knie waarmee rodney Riggs KO'de was mooi maar ik vind dat je RITC echt geen vooraanstaande MMA organisatie mag noemen. Daar vechten naar mijn weten geen toppers.

Riggs heeft zijn laatste partij in de UFC ook gewonnen. Dus hij doet hij niet alleen leuk bij RITC. Nu wil 1 partij winnen in de UFC natuurlijk niet veel zeggen maar Riggs is zeker wel een tegenstander van top nivo.

HUNTER
06-10-2004, 21:17
ff over die banden.....

igor weet ik niet maar Fedor heeft 2e dan judo

Thomas
06-10-2004, 21:22
ff over die banden.....

igor weet ik niet maar Fedor heeft 2e dan judo

Judo is toch geen BJJ?

HUNTER
06-10-2004, 21:25
Judo is toch geen BJJ?



Klopt. Maar als je 2e dan judo hebt kun je ook wel iets op de grond hoor. Yoshida doet ook geen BJJ

Thomas
06-10-2004, 22:07
Judo is toch geen BJJ?



Klopt. Maar als je 2e dan judo hebt kun je ook wel iets op de grond hoor. Yoshida doet ook geen BJJ

nee, tuurlijk dat begrijp ik. Maar ik vroeg het omdat ik het had over Redjuhs opmerking m.b.t. BJJ. Niks ten nadele van Judoka's :thumbs:

the white terror
06-10-2004, 22:38
rodney gaat winnen :lol:

Thomas
07-10-2004, 00:51
rodney gaat winnen :lol:

klopt ;)

Anonymous
07-10-2004, 13:12
Yo peeps, Rico hier. Ik moet zeggen dat we hier in Nederland echt bevoorrecht zijn dat we zo'n vette partij live kunnen zien. Ik heb echt super veel zin in zondag. Het doet me zoals altijd weer goed dat Rodney zoals, altijd weer als underdog uit de poll komt. Dat betekend elke keer weer dat veel mensen op hun neus kijken als hij wint.

Nou er is wel genoeg gesproken over deze partij, tijd voor actie!

Guru
07-10-2004, 15:37
Eigenlijk is er geen zinnig woord over te zeggen, de vorm van de dag zal de doorslag geven.

Thomas
07-10-2004, 15:52
Yo peeps, Rico hier. Ik moet zeggen dat we hier in Nederland echt bevoorrecht zijn dat we zo'n vette partij live kunnen zien. Ik heb echt super veel zin in zondag. Het doet me zoals altijd weer goed dat Rodney zoals, altijd weer als underdog uit de poll komt. Dat betekend elke keer weer dat veel mensen op hun neus kijken als hij wint.

Nou er is wel genoeg gesproken over deze partij, tijd voor actie!

:thumbs:

Iwan
07-10-2004, 15:56
Voor Rodney zou het trouwens top zijn als tie deze partij wint, want als er iemand graag naar Japan wilt...
Alistair is en blijft natuurlijk toch een Pride vechter.

HUNTER
07-10-2004, 15:57
Kom net van de persconferentie waar beide heren waren. Ze maakten beiden een erg ontspannen indruk. Hopelijk slaat dat in de ring zondag helemaal om!

Marco
07-10-2004, 18:23
Rodney wordt zwaar onderschat, hij is een degelijke vechter die weinig schade oploopt in zijn partijen en moeilijk is te bevechten, ik denk dat dit samen met zijn ervaring de doorslag zal geven.

HUNTER
11-10-2004, 03:08
ok, maar laconiek opmerken dat rod binnen de minuut bij alistair in een choke ligt kun je toch niet anders typeren dan hypen, of wel? dit is gewoon weer een van de vele posts waarin hunter de grondkwaliteiten van de heren van Schrijber zit af te zeiken. Niemand wordt gespaard, want grondgoeroe hunter weet wel hoe het zit: Brian Maulany, Dave Dalgliesh, Bob zelf en dan nu Rodney Faverus.



ehhhhhh Mag ik even ja?????? Deze hype is toch wel heel erg waarheid :mrgreen:

Peete
11-10-2004, 03:13
hunter = correct

ICON
11-10-2004, 07:43
ok, maar laconiek opmerken dat rod binnen de minuut bij alistair in een choke ligt kun je toch niet anders typeren dan hypen, of wel? dit is gewoon weer een van de vele posts waarin hunter de grondkwaliteiten van de heren van Schrijber zit af te zeiken. Niemand wordt gespaard, want grondgoeroe hunter weet wel hoe het zit: Brian Maulany, Dave Dalgliesh, Bob zelf en dan nu Rodney Faverus.



ehhhhhh Mag ik even ja?????? Deze hype is toch wel heel erg waarheid :mrgreen:

:thumbs: :thumbs: :mrgreen:

}|^-_-^|{
11-10-2004, 10:28
ok, maar laconiek opmerken dat rod binnen de minuut bij alistair in een choke ligt kun je toch niet anders typeren dan hypen, of wel? dit is gewoon weer een van de vele posts waarin hunter de grondkwaliteiten van de heren van Schrijber zit af te zeiken. Niemand wordt gespaard, want grondgoeroe hunter weet wel hoe het zit: Brian Maulany, Dave Dalgliesh, Bob zelf en dan nu Rodney Faverus.



ehhhhhh Mag ik even ja?????? Deze hype is toch wel heel erg waarheid :mrgreen:

ongeluk zit in een klein hoekje, ik hoop dat dit niet de enige choke is die alistair met al zijn bjj-ervaring in zijn gereedschapskist heeft. ik vind het extra zuur dat het zo snel gebeurt, jammer, vooral omdat ik rodney zoveel gun.
je hebt nu helaas gelijk gekregen, ik hoop dat rodney de mogelijkheid krijgt om op korte termijn revanche te nemen.

Ellen
11-10-2004, 12:48
ok, maar laconiek opmerken dat rod binnen de minuut bij alistair in een choke ligt kun je toch niet anders typeren dan hypen, of wel? dit is gewoon weer een van de vele posts waarin hunter de grondkwaliteiten van de heren van Schrijber zit af te zeiken. Niemand wordt gespaard, want grondgoeroe hunter weet wel hoe het zit: Brian Maulany, Dave Dalgliesh, Bob zelf en dan nu Rodney Faverus.



ehhhhhh Mag ik even ja?????? Deze hype is toch wel heel erg waarheid :mrgreen:

ongeluk zit in een klein hoekje, ik hoop dat dit niet de enige choke is die alistair met al zijn bjj-ervaring in zijn gereedschapskist heeft. ik vind het extra zuur dat het zo snel gebeurt, jammer, vooral omdat ik rodney zoveel gun.
je hebt nu helaas gelijk gekregen, ik hoop dat rodney de mogelijkheid krijgt om op korte termijn revanche te nemen.

Eens! Ik gunde het Rodney ook meer.

Anonymous
11-10-2004, 13:08
om internationaal mee te kunnen komen, heb je goed grondwerk nodig. minstens een bruine band bjj. dat heeft geen enkele vechter nog. ze hebben dus niks te vertellen tegen een fedor, nogueira, penn, newton, yoshida en weet ik het allemaal... zo simpel is het.

wat een f*cking onzin.

yoshida is een judoka.
Fedor is judoka en sambist
Newton is heeft volgens mij paarse band bjj

daar gaat je theori

Anonymous
11-10-2004, 13:22
ok, maar laconiek opmerken dat rod binnen de minuut bij alistair in een choke ligt kun je toch niet anders typeren dan hypen, of wel? dit is gewoon weer een van de vele posts waarin hunter de grondkwaliteiten van de heren van Schrijber zit af te zeiken. Niemand wordt gespaard, want grondgoeroe hunter weet wel hoe het zit: Brian Maulany, Dave Dalgliesh, Bob zelf en dan nu Rodney Faverus.

ja die hunter is inderdaad erg geliefd bij schrijber gym :lol: