PDA

View Full Version : Toekomst Igor Vovchanchyn



Dutch Dynamite
10-09-2004, 21:26
Toen ik jaren terug voor het eerst kennis maakte met MMA, was Igor echt wel The Man wat mij betreft.

Wat ik niet begrijp is dat deze grote vechter onbereikbaar is; hij kan geen Engels, weinig interviews, weinig nieuws en nooit aanwezig als hij niet vecht op een event.

Ook trainde hij niet met andere teams volgens mij etc etc.

Ergens echt wel klote; hij was een echte killer. Dat zie je vaak terug bij die Russen. Die mentaliteit en hardheid; zal hij ooit nog terug keren. Heb soms het idee dat hij nu binnen is (qua geld, niet vanwege slecht weer :wink: ). Zullen we hem ooit nog terug zien?

I hope so...

http://www.sherdog.com/fightfinder/Pictures/vovchanchyn_profile.jpg

Highlight
http://www.sherdog.com/videos/videos.asp?v_id=30

robholland
10-09-2004, 21:30
Ja, hoop ik ook. Zijn eerste partijen bij de AFC en IFC en zo waren echt super. Zijn laatste partijen bij Pride vond ik toch een stuk minder, niet meer de ouwe Igor. Tegen Rampage, Crocop, Bobbish, t`was niet wat het geweest was helaas :cry: Het lijkt dat de ``honger`` weg is.
Maar misschien dat hij terugkomt, stronger dan ever.....( maar ik betwijfel het)

Dutch Dynamite
10-09-2004, 21:32
Ik denk wel eens dat dat oerinstinct vanwege geld verdwenen is; met alle respect overigens, maar Russen zijn toch aparte vechters.
Hij is helaas niet meer onverslaanbaar, maar dat is niemand. Desalniettemin kan hij nog steeds van iedereen verliezen. De KO tegen CroCop deed mij meer dan hem volgens mij en tegen Mario Sperry wist ik niet wat ik denken moest.. :?

Ralph
10-09-2004, 21:41
Igor is net te klein om een goede HW te zijn tegenwoordig. Hij zou een paar kilootjes moeten afvallen (toen ie tegen Bob vocht zag ik ook blokjes, dus het moet kunnen!) en de LHW divisie van Pride onveilig maken. Stel je voor Wanderlei Silva tegen de 'oude' Igor..... dat zou echt vuurwerk zijn!

Gulo gulo
10-09-2004, 21:43
Igor is net te klein om een goede HW te zijn tegenwoordig. Hij zou een paar kilootjes moeten afvallen (toen ie tegen Bob vocht zag ik ook blokjes, dus het moet kunnen!) en de LHW divisie van Pride onveilig maken. Stel je voor Wanderlei Silva tegen de 'oude' Igor..... dat zou echt vuurwerk zijn!

Dat zou echt heel mooi zijn, maar denk niet dat Igor het nog op kan brengen

Hollandpride
10-09-2004, 22:24
Hoe oud is Igor dan?

Nickuraba
10-09-2004, 22:35
hij is al wat aan de oudere kant iig. Ik hoorde wel dat hij gedoe met zijn nek had, een blessure. Weet iemand daar misschien wat meer van?

Jeru
10-09-2004, 22:42
Hoe oud is Igor dan?

Name Igor Vovchanchyn
Nick Name Ice Cold
Record 40 - 7 - 1 (Win - Loss - Draw)
Association Team Vovchanchyn
Height 5'8 (173cm)
Weight 235lbs (107kg)
Style Kickboxing / Combat Sambo
Birth Date 08/06/1973
City Kharkov
Country Ukraine

jojo
10-09-2004, 22:59
hijs echt wel gaaf en zeker goede vechtkunst :maskills:

Silat
11-09-2004, 01:12
Persoonlijk denk ik dat Igor een beetje is stil blijven staan met zijn vechtstijl. Hij was de eerste echte beuker die alles en iedereen verrot sloeg. Hij was er eigenlijk te vroeg bij, denk ik... Hij heeft in z'n topjaren niet zulke allround vechters van deze tijd gevochten. Het klinkjt hard en zeker als groot Igor fan, het Igor tijdperk is denk ik over. Die man heeft het allemaal al bewezen. Ik denk dat ie lekker PPV zit te kijken in zijn Restaurant daar in Kiev :thumbs:

micha
11-09-2004, 02:44
[quote=Hollandpride]Hoe oud is Igor dan?

Name Igor Vovchanchyn
Nick Name Ice Cold
Record 40 - 7 - 1 (Win - Loss - Draw)
Association Team Vovchanchyn
Height 5'8 (173cm)
1973!!!!! hij is net zo oud al mijn broertje :evil:

MB667
11-09-2004, 03:24
Hij weegt nu 96 kg

Hammerkick
11-09-2004, 10:28
http://www.bjj.org/susumu/pride27-20040201/images/susumu01.jpg
Ik moest nooit veel van het mma hebben,ja,ik had de eerste 2 videobanden van de ufc en de eerste 4 ofzo van het freefight,maar daar hield het bij het op.Totdat ik bij Nikko sports in 1999,een paar thaiboksvideo's bestelde en Bas Boon me,de highlight video van Igor gaf.Bas vertelde me,die moet je echt zien!!Ik weet zeker dat 'm te gek vind.Een maand later bestelde ik alle mma videobanden,die ik niet had,ongeveer zo'n 25 en de Afc's en World vale tudo banden zijn hier grijs gedraaid,omdat er een man opstond waar ik helemaal gek van was,Igor Vovchanchyn.

redjuh
11-09-2004, 12:31
hij vecht toch 31 okt?

Ralph
17-09-2004, 13:57
Ik zag dit stukje op sherdog staan:


(Pride) Kami Pro is reporting that Mark Hunt vs. Yoshiki Takahashi and Katsuhisa Fujii vs Igor Vovchanchyn are the two additional fights added to the 10/14 Osaka Castle Hall Show. There's talk of Bertrand Ammosou from France also appearing. The news paper also reports that the 10/31 Saitama show (which is the heavy focus of DSE) will have: Sergei Kharitonov, Kazuhiro Nakamura, Hiro Yokoi, Hiromitsu Kanehara, Emelianenko Alexander, Dan Henderson, Murillo Ninja, Heath Herring and a new name from Russian Top Team named Sergei Ignachov. This ofcourse is a list of fighters on the undercard of Mirko/Barnett and Silva/Rampage.

Goed nieuws dus!!!!!

Remco
17-09-2004, 17:57
Igor is voor mij een GOD.

Hij was na Royce de eerste die echt structureel iedereen vernietigde en persoonlijk sprak zijn stijl mij meer aan dan die van Royce.

Zijn charisma, hardheid en fluwelen slooptechniek maken hem uniek.

Wie het nog niet gezien heeft: GA NIGHT OF THE DIAMOND HUREN!!!

jojo
17-09-2004, 18:28
hijs coowl