PDA

View Full Version : dave vader



de highlander
11-09-2004, 17:42
ik zat net eff in de ringsports te kijken en zag bij het interview van simon rutz een foto met daarop mike passenier, breggy, kaas, vader, manhoef, rutz, drago en edwin van os.
neem aan dat deze mensen allemaal bij het its showtime team horen.
mijn vraag is nu wat doet dave vader ertussen hij traint toch bij loeks gym en die hebben toch geen banden met het its showtime team?
weet iemand hier misschien hoe dat zit.
ik denk trouwens wel dat het erg goed voor vader zou zijn als hij bij dit team zou zitten.

greetz the highlander

Anonymous
11-09-2004, 18:29
Vader zit idd in het It's Showtime team...... heb iets gehoord dat ze Vader af en toe bij Mejiro gaan laten meetrainen voor zn stand up......dit is idd een goede stap voor Vader, kan hij met andere toppers mee draaien/trainen want volgens mij is hij de grootste bij Loeks en heeft hij niet echt een goed trainings maatje daar ivm zijn lengte en gewicht...

}|^-_-^|{
11-09-2004, 20:32
ik heb in een interview met rutz gelezen dat de mensen van it's showtime in eerste instantie bij verschillende scholen train(d)en en hij noemde als voorbeeld vader van loek's gym.

lange
12-09-2004, 13:30
Volgens mij is dit een goede stap voor Dave, omdat hij in mijn ogen de potentie heeft een topper te worden. We'll see !

lange
12-09-2004, 17:08
Maar ik ben de enige die dat denkt hier, haha. Was al in de Shoto tijd en dat blijft. Hopelijk kan Dave in de Ahoy laten zien wat hij kan. Anders blijven ze mij uitlachen :lol:

Ronald
12-09-2004, 18:54
Maar ik ben de enige die dat denkt hier, haha.
Veel bijval krijg je in ieder geval niet :wink: .

jojo
12-09-2004, 20:53
maar henry akdeniz zit daar ook bij

de highlander
12-09-2004, 21:05
hey lange,

je hebt inderdaad gelijk ik denk ook dat dave de potentie heeft om een topper te worden.
maar bij loeks gym vond ik eigenlijk dat hij stil stond in zijn ontwikkeling.
daarom is het zeker beter voor hem dat hij nu met dit team meetraint.

greeeetz the highlander

}|^-_-^|{
12-09-2004, 21:07
Maar ik ben de enige die dat denkt hier, haha. Was al in de Shoto tijd en dat blijft. Hopelijk kan Dave in de Ahoy laten zien wat hij kan. Anders blijven ze mij uitlachen :lol:

ik ben bang, maar ik hoop uiteraard voor je van niet, dat dave een eeuwig talent blijft. in de subtop draait hij aardig mee, maar tegen toppers heeft hij tot nu toe nog niet bewezen erbij te horen.

Justinian
12-09-2004, 21:10
Maar ik ben de enige die dat denkt hier, haha. Was al in de Shoto tijd en dat blijft. Hopelijk kan Dave in de Ahoy laten zien wat hij kan. Anders blijven ze mij uitlachen :lol:

ik ben bang, maar ik hoop uiteraard voor je van niet, dat dave een eeuwig talent blijft. in de subtop draait hij aardig mee, maar tegen toppers heeft hij tot nu toe nog niet bewezen erbij te horen.
Mwoah, ik zou Valentijn Overeem zeker een topper willen noemen (al was hij waarschijnlijk niet in topvorm).

}|^-_-^|{
12-09-2004, 21:13
inderdaad, hij heeft zich niet doodgetraind voor dat gevecht, achteraf kwam de bekentenis dat hij meer met zijn huisje bezig is geweest dan met het gevecht tegen vader. ik hoop dat valentijn en dave vader in ahoy een prachtpot neerzetten en dat ze na ahoy weer veel partijen gaan winnen :wink:

lange
17-09-2004, 21:34
Grappig, nu krijg ik zelfs bijval ;-) Ik hoop dat Dave komend jaar de doorstart naar de top kan maken, anders vrees ik dat hij nooit zijn potentiƫle niveau kan halen.

Uhhh... is het al 10 oktober? :D