PDA

View Full Version : Danny Williams Vs Vitaly Klitschko IS ON !



Nicky
12-09-2004, 11:49
Danny Williams has landed his dream bout with a world heavyweight title crack at the World Boxing Council champion Vitali Klitschko.

Williams's manager Frank Warren said yesterday that a deal had been reached for the pair to meet in America in December.

The Brixton 31-year-old set his sights on Klitschko straight after pulling off something of an upset with his fourth-round win against Mike Tyson in Louisville, Kentucky.

"This is my reward for beating Tyson," he said. "After nearly 10 years as a professional I have finally got my chance at a world title and I am totally focused on bringing the crown back to Britain. It will be a hard fight but I destroyed the myth of Tyson and I will do the same again."

The Ukrainian giant, who had previously suffered a controversial cuts defeat by Lennox Lewis, is regarded as the true champion in a fragmented division.

He said: "I am very happy that Danny Williams is my next opponent. It was always my dream to fight Tyson but now Danny has destroyed that with a great performance. I know this will be a very tough fight for me. It's much easier to win a title than defend it."

The date and venue for the contest are due to be announced next week, with Las Vegas, Los Angeles and New York's Madison Square Garden in the running.

Gulo gulo
12-09-2004, 13:11
Volgens mij gaat Williams vermoord worden
:twak:

Nicky
12-09-2004, 13:19
Op dit moment is er idd denk ik niemand die Klitschko aan kan.

Nickuraba
12-09-2004, 17:44
hmmz..k vind de klitschko broeders echt totaal kickass. Dat noem ik nu eens een goede naam in het boksen. Een universaire opleiding, goede baan en topboksers. Er zijn gelukkig nogal wat vechters die toch het stereotype van domme gast die alleen maar kan knokken weten te doorbreken.

Die williams word geloof ik gesloopt, hij had het al moeilijk met tyson en het lijkt me niet dat klitschko zo maar gassed

ALEXEY IGNASHOV
13-09-2004, 03:08
williams houdt volgens mij 6, 7 ronden vol, maar dan, die 120 kilo, boemmmmmmmmmmmm, K.O!!!!!!!!!!!!!!!!!!

The Maniac
13-09-2004, 10:32
Williams heeft niks te verliezen en die zijn vaakst de gevaarlijkst iedereen gaf hem geen kans tegen Tyson maar kijk wat hij deed zijn incasseringsvermogen lijkt te zijn verdubbelt en nu dat ie zwaar is aangekomen is zijn punching power ook vet omhoog gegaan. Kijk wat Cory Sanders deed met Vitali en Cory wordt gezien als een brawler en geen echte bokser. En je zag dat Cory vaak Vitali in problemen bracht.
Waarom zou Danny geen kans maken tegen Vitali. Ok hij zal zeker Vitali niet K.O slaan. Maar een T.K.O win of een Split decision kan er wel uitkomen.

Gulo gulo
13-09-2004, 11:45
Ben het niet met je eens dat je punching power ook omhoog gaat wanneer je aankomt. Het is belangrijk hoe en waar je bent aangekomen.

The Maniac
13-09-2004, 13:21
Ben het niet met je eens dat je punching power ook omhoog gaat wanneer je aankomt. Het is belangrijk hoe en waar je bent aangekomen.

Ja dat is waar maar door het aankomen kan Danny meer gewicht achter zijn punches zetten en Danny is eindelijk in een gewicht waarbij hij zich goed voelt zonder dat ie zichzelf draint voor dat ie bij de 12de ronde komt.

Gulo gulo
13-09-2004, 17:37
Als hij dichter bij zijn natuurlijke gewicht zit is dat veel beter voor hem. Was niet zo onder de indruk van hem in het gevecht tegen Tyson, hij was gretig en werd door Tyson onderschat. Denk niet dat hij indruk zal maken op de top HW (als die er al zijn). De HW divisie staat op zijn kop, maar Williams zal geen rol van betekenis spelen.

Makijs
13-09-2004, 19:34
Het zou mij verrassen als Williams van Klitschko wint. Zijn gevecht met Tyson heb ik helaas gemist, maar van zijn andere partijen was ik nooit zo onder de indruk. Tegen Samil Sam werd hij helemaal weggeslagen en tegen Sprott was hij ook niet echt dominant.
Maar hij heeft wel talent en een goede stoot. Misschien is die partij tegen Tyson precies wat hij nodig had om ineens op een hoger niveau te gaan presteren.

ALEXEY IGNASHOV
13-09-2004, 20:00
Posted: Mon Sep 13, 2004 11:45 am Post subject:

--------------------------------------------------------------------------------

Ben het niet met je eens dat je punching power ook omhoog gaat wanneer je aankomt. Het is belangrijk hoe en waar je bent aangekomen


mee eens!