View Full Version : Arsenal vs PSV
http://www.eurotopfoot.com/logo/arsenal.gif vs http://home.planet.nl/~famvijf/LOGO/psv.gif
20:45
Group Stage
14 September 2004
20:45 (CET) Highbury - London
Arsenal uit.... lijkt me bijna onmogelijk voor dit PSV....
Gulo gulo
12-09-2004, 20:22
The Gunners walsen over PSV heen
Misschien mag van Persie ook nog wel even spelen.... :mrgreen:
denk dat het op dit moment onmogelijk is voor PSV om te winnen!
kyokushin
12-09-2004, 20:36
arsenal
Marco (scheids)
13-09-2004, 09:41
Let op : Arsenal wint met 2-0
Gulo gulo
14-09-2004, 11:28
Niemand overtuigt van PSV? Ik zelf ook niet hoor, maar ik vind het wel frapant
't Lijkt bijna onmogelijk. Toch vind ik Arsenal achterin altijd iets te kwetsbaar. Het is niet voor niks, dat ze nog nooit de halve finale van de Champions League gehaald hebben.
Als PSV eerste half uur geen doelpunt tegen krijgt, zit er misschien toch iets in.
}|^-_-^|{
14-09-2004, 15:00
gunners :thumbs:
ik hoop psv
maar heb mijn bedenkingen
Gelijkspel moet kunnen....
Ik hoop iig op een leuke pot, met veel goals..
nou t was een draak van een wedstrijd, tactisch heel slecht van PSV. Zelfs Cruijff zie het al, je kunt wel Sibon opstellen voor de hoge diepe ballen maar dan moet je een bewegelijke speler er bij zetten waar ie op af kan spelen. Zoals Vonlanthen..... Hiddink snapt t niet :twak:
Hiddink snapt het heus wel.
Maar elke speler van Arsenal is gewoon net iets beter dan die van PSV.
'Ik geloof niet dat we de mindere ploeg waren'
15/9/2004 0 :03
PSV bleef met lege handen achter op Highbury maar was allesbehalve ontevreden over de manier waarop het Arsenal had bestreden. 'Helaas bleek die ene goal genoeg te zijn voor hun', verzuchtte aanvoerder Phillip Cocu voor de camera's van de NOS.
'Maar ik geloof niet dat we de mindere ploeg waren vandaag. Zij hadden heel veel moeite met onze manier van spelen. Het team kan tevreden zijn over de wijze waarop we gevoetbald hebben, niet over het resultaat', aldus Cocu.
Zijn coach sloot zich daarbij aan. 'Met gemengde gevoelens kijk ik op de wedstrijd terug. We hebben goed georganiseerd gespeeld en zijn niet in de problemen geweest. In de tweede helft hadden we zelfs overal een meerderheid op het veld', zag Guus Hiddink.
'Het was een prima partij van PSV. Alleen jammer dat dat niet gewaardeerd werd in de score. Maar we hebben tactisch heel goed gespeeld.'
goed hieruit blijkt... Hiddink snapt het NIET :twak:
Hiddink heeft als coach meet gewonnen dan Wenger.
Geloof mij maar dat hij het heus wel snapt.
Ik vond beide teams ondermaats.