PDA

View Full Version : Noor schorst zichzelf voor rest van seizoen



ashi76
16-09-2004, 18:02
Noor schorst zichzelf voor rest van seizoen

16-09-2004 16:16:32

De Noorse voetballer Jahn Ricard Nitter heeft zichzelf voor een lange tijd buitenspel gezet. De speler van derdedivisionist Aamot raakte in een duel met Hadeland zijn directe tegenstander Rune Larsen met de elleboog. Dit deed hij als wraakactie, omdat het slachtoffer even daarvoor Nitter had geschopt.

De wraakactie levende tegenstander Larsen een hersenschudding op en een hoofdwond die gehecht moest worden. "Ik vergeef het mezelf nooit. En daarom schors ik mezelf voor de rest van het seizoen", was zijn verklaring in de lokale krant Drammens Tidende.

Nitter staat bekend als een sportieve speler. In de gehele competitie, die in Noorwegen al een half jaar aan de gang is, heeft hij nog geen geel gehad.

ashi76
16-09-2004, 18:03
Da's gewoon werkweigering !!!

Ik denk dat ik morgen ook even bij mijn baas ge vertellen dat ik mezelf de rest van het seizoen schors. :mrgreen:

Mike
16-09-2004, 18:05
Da's gewoon werkweigering !!!

Ik denk dat ik morgen ook even bij mijn baas ge vertellen dat ik mezelf de rest van het seizoen schors. :mrgreen:

zou ik hem wel eerst een elleboog op zn bek geven. Om het allemaal wat geloofwaardiger te maken :wink:

ashi76
16-09-2004, 18:09
lol..


Ik vrees alleen dat het dan onbetaald verlof gaat worden. :?

HUNTER
16-09-2004, 18:32
dat heb je er toch wel voor over????

en trwns er is toch overal ander werk te vinden toch?. :thumbs:

ashi76
16-09-2004, 21:21
Dat is waar.

Dennis
17-09-2004, 10:18
Da's gewoon werkweigering !!!

Ik denk dat ik morgen ook even bij mijn baas ge vertellen dat ik mezelf de rest van het seizoen schors. :mrgreen:

zou ik hem wel eerst een elleboog op zn bek geven. Om het allemaal wat geloofwaardiger te maken :wink:

tenzij je Thaiboksen je beroep is