PDA

View Full Version : Gaat jullie interesse ook uit naar Boksen?



Nicky
17-09-2004, 09:32
Lijkt het net zo of zijn er gewoon zeer weinig Boks fans op het forum ?

Zoals nu is de hele week al van alles gaande rondon 1 van de grootste wedstrijden ooit : De La Hoya Vs Hopkins

Dit is echt een geweldige partij en overtreft in Amerika op dat moment echt alle andere sporten.

Hoe zit het met jullie ?

Puur alleen MMA of ook Boksen?

Iwan
17-09-2004, 09:36
Aleen MMA, boksen doet me niet veel (meer).

Tsuki
17-09-2004, 09:40
ik ook MMA , zelfs K1 boiet me niet meer zo de laatste tijd ................... alleen K1 -max is nog wel leuk om naar te kijken ................

redjuh
17-09-2004, 10:09
ik vind boxen de minst interessante vechtsport

ashi76
17-09-2004, 10:24
Boxen boeit mij idd ook minder.

Vaak vind ik het te langdradig.

Justinian
17-09-2004, 10:31
Als er boksen op tv is dan kijk ik het vaak wel, maar ik ben er verder niet zo in geïnteresseerd.

mama
17-09-2004, 11:23
vind ut te lang duren
te veel ronden
zitten heus wel mooien partijen tussen hoor.

HUNTER
17-09-2004, 11:32
boksen is weliswaar heel cool, en als er n mooie partij is dan kan ik daar zeker van genieten maar om nu alle ins en outs te volgen.... nee helaas

Gulo gulo
17-09-2004, 11:37
Zelf jaren gedaan, dus de interesse is er zeker. Maar er zijn zoveel mooie en leuke dingen dat boksen er helaas nog wel eens bij inschiet................. :evil:

Justinian
17-09-2004, 11:38
boksen is weliswaar heel cool, en als er n mooie partij is dan kan ik daar zeker van genieten maar om nu alle ins en outs te volgen.... nee helaas
Zo kijk ik er ook tegen aan. Met name de wat lichtere vechters vind ik cool om te zien (Naseem Hamed bijvoorbeeld). Verder vind ik de 'ouwe' Tyson geweldig om te zien.

Gulo gulo
17-09-2004, 11:42
de sites van CNN en Sports Illustrated hebben altijd wel veel info over boksen. :thumbs:

kentaro
17-09-2004, 12:33
Ik heb thuis een aardige boks collectie, ben dan ook echt benieuwd naar het gevecht tussen Oscar Dela Hoya en Bernard Hopkins!
(denk dat Bernard wint)

In princiepe volg ik alle vechtsporten MMA, K-1(max), Muay Thai, Boksen etc.

Ralph
17-09-2004, 13:10
Ik ben zeker wel geïnteresseerd in boksen. Ik heb al een flink aantal vechtsporten beoefend en ik ben ervan overtuigd dat boksen de moeilijkste is! Wil je dat goed beheersen, dan ben je wel even bezig.
Ik volg het boksen niet echt op de voet, omdat het in Nederland eigenlijk niet zoveel meer voorstelt en er ook geen echte Nederlandse toppers meer zijn. Verder ben ik het met Kentaro eens; ik denk ook dat Bernard wint.

Biiyen
17-09-2004, 13:15
boksen is weliswaar heel cool, en als er n mooie partij is dan kan ik daar zeker van genieten maar om nu alle ins en outs te volgen.... nee helaas
Zo kijk ik er ook tegen aan. Met name de wat lichtere vechters vind ik cool om te zien (Naseem Hamed bijvoorbeeld). Verder vind ik de 'ouwe' Tyson geweldig om te zien.

Hier sluit ik me bij aan. Ik ben wel blij dat Eurosport en ZDF veel aan boksen doen.

}|^-_-^|{
17-09-2004, 13:16
niet in geinteresseerd, vaak te weinig spectaculair. wel geinteresseerd in de uitslagen van de klitschko's: dé uithangborden van de vechtsport in deze tijd.

Makijs
17-09-2004, 14:28
Ik ben zeer geinteresseerd in boksen. Gelukkig besteden de BBC, ARD er redelijk wat aandacht aan. Wel jammer dat hele grote partijen hier vaak niet te zien zijn.

Ik vind het ook klote dat er veel te veel verschillende bonden en corrupte promotors rondlopen. Hoe lang hebben we niet moeten wachten op Lewis vs. Tyson? Vanwege het grote geld en mensen zoals Don King komen de beste boksers vaak niet tegen elkaar uit. Dat kost het boksen op de langere termijn de kop.

Gulo gulo
17-09-2004, 14:32
Ben gek op boksen maar ben ook van mening dat het een van de meest corrupte sporten is die er bestaat.

Dit blijkt imo onder andere uit de partijen die bijvoorbeeld door Ottke in Duitsland werden gebokst (heeft hij trouwens ooit buiten Duitsland gebokst). De enige manier waarop de tegenstander zou kunnen winnen was een KO.

Anonymous
17-09-2004, 14:32
Ben zeker een grote boksfan. Ik volg ook alles en dat al jaren lang. Helaas komen de echte grote gevechten veel te weining op de TV. Het zijn al jaren lang magere tijden voor de echte liefhebber die geïnteresseerd is de grote partijen. Het is toch bijna crimineel dat Hopkins-De La Hoya niet op TV komt. Op die manier maak je de sport natuurlijk weinig toegankelijk. Wie kent alle kampioenen nog en sterker, wie heeft ze ooit wel eesn in actie gezien? Maar goed, ondanks alles blijf ik het fanatiek volgen! Old habits die hard.
Ik ga trouwens voor Hopkins op punten dit weekend.

Makijs
17-09-2004, 14:35
Inderdaad die Ottke werd altijd gruwelijk gematst.

Gulo gulo
17-09-2004, 14:40
Idd, Ottke, Maske en de andere boksers van Ulli Wegner waren imo, nooit uitblinkers in techniek, kunde of inzet. Volgens mij heeft Ottke in zijn hele carriere misschien 3 KO's gescoord.

Zat me altijd kapot te ergeren als ik zulke partijen zat te kijken, dat neemt ook wel wat plezier van het boksen weg. :twak:

Tuigenke
17-09-2004, 15:07
gulo gulo is correct

Biiyen
17-09-2004, 15:19
Duitsers zijn gek op boksen, heel anders dan dat wij Nederlanders eigenlijk. In Duitsland geeft men weer niets om kickboksen. Ik heb wel eens lachwekkende discussies gehad met Duitsers die beweren dat boksen superieur is aan kickboksen en dat kickboksen iets is voor zwaar tuig enzo. Gekken moffen, in de dungeon staat een filmpje van onze superieure ooster buren. :?

Makijs
17-09-2004, 15:31
http://www.doghouseboxing.com/
http://www.fightworld.us/
http://www.secondsout.com/
http://www.maxboxing.com/

Hier kun je heel veel boksnieuws vinden. Nu vooral heel veel Hopkins - De La Hoya.

Virus
17-09-2004, 15:32
Nope... Vind boksen nog minder interessant dan TKD... :?

Voor mij geldt: Muay Thai, MMA en K1!! :maskills:

Makijs
17-09-2004, 15:36
Zat me altijd kapot te ergeren als ik zulke partijen zat te kijken, dat neemt ook wel wat plezier van het boksen weg.


Ik weet niet of je je die Belgische scheidsrechter kunt herinneren van de partij Ottke - Robin Reid. Die gaf Reid een waarschuwing toen hij Ottke hard op zijn lichaam stootte. Ongelofelijk dat Ottke die partij volgens de jury won; wat een afknapper.

Gulo gulo
17-09-2004, 15:45
Ja, idd nu je het zegt. Ottke had een bijbaantje op het kerkhof, daar groef hij de lijken op waar hij tegen bokste of de scheidsrechters die het moesten beoordelen.

Die man was een schande voor de bokssport :twak:

Ralph
17-09-2004, 15:50
Ottke was op zich een hele goede puntenbokser, maar ik kan begrijpen waarom iedereen een hekel aan 'm heeft. Hij werd wel heeeeeel erg vaak gematst.

Makijs
17-09-2004, 15:59
Ralph is correct; Ottke was helemaal geen slechte bokser. Maar dat gemats en het feit dat hij niet of nauwelijks buiten Duitsland wilde boksen is irritant.

Jeroen
17-09-2004, 16:14
Ik boks zelf (Purmerend), download wel eens wat partijtjes en vang af en toe wat nieuws op, maar ik volg het niet op de voet.

treskaliber
17-09-2004, 16:14
Absoluut ben ik een boksfan maar als je constateert dat wij geen ESPN of HBO ontvangen en NOS er niet veel aandacht aan schenkt is het misschien niet vreemd dat het hier niet zo leeft. Als we nu in Amerika zouden wonen en je zag de aanloop v/h aankomende clash tussen Hopkins vs De la Hoya zouden we het misschien begrijpen..

Het is en blijft en mooie sport en om 2 vechters om een prijs te zien vechten in het MGM blijft superrrrrrrrrr....!!!!!

jojo
17-09-2004, 17:29
nee

Anonymous
17-09-2004, 17:33
Nope... Vind boksen nog minder interessant dan TKD... :?

Voor mij geldt: Muay Thai, MMA en K1!! :maskills:

Ben het hier 99% mee eens... (Kvind boksen wel iets interessanter dan TKD 8) ).

K-1, K-1 Max en sinds kort ook S-1 = HELEMAAl de bom!

the killer
17-09-2004, 17:41
Lijkt het net zo of zijn er gewoon zeer weinig Boks fans op het forum ?

Zoals nu is de hele week al van alles gaande rondon 1 van de grootste wedstrijden ooit : De La Hoya Vs Hopkins

Dit is echt een geweldige partij en overtreft in Amerika op dat moment echt alle andere sporten.

Hoe zit het met jullie ?

Puur alleen MMA of ook Boksen?

Ik vind boksen super om naar te kijken, maar vindt het wel weer super om zelf MMA wedstrijden te vechten... boksen intresseert me het meest en over de la hoya vs hopkins... ik tel elke minuut af... dit gaat (volgens mij) de mooiste parij ooit worden in die categorie... dit partijtje gaat trinidad vs de la hoya zwaar overtreffen 8)

Nicky
17-09-2004, 19:29
Dit word echt de partij...

De winnaar gaat echt de boeken in als 1 van de beste p4p vechters ooit.

Nicky
17-09-2004, 19:30
btw, thnx voor de reacties

Maupie
17-09-2004, 20:15
ik ben gek van boksen. Vroeger als lkein jochie mocht ik met me vader 's nachts naar Ali - Foremam kijken enzo. Echt geweldig in die tijd. En ik vind het nog steeds leuk om te zien en over te lezen.

mama
17-09-2004, 21:19
haha heb ik ook gezien 's nachts
met papa op de bank, warme chocomelk drinken

Gulo gulo
17-09-2004, 21:21
Nadeel van de partijen van Ali was dat je midden in de nacht je kribbetje uit moest, er soms uren vertraging was en dat de wedstrijd dan soms twee ronden duurde.

Maar je had wel top boksen gezien :maskills:

Aryu
18-09-2004, 13:26
Ik ben een enorme boksfan, mijn favoriete sport.

Highline
18-09-2004, 15:41
mijn interrese

1 thaiboksen
2 k-1 +k-1 max
3 mma
4. boksen (tenminste kijkt het alleen als ik er voorbij zap, ik ga het niet opzoeken iig)

ALEXEY IGNASHOV
18-09-2004, 16:29
boksen forever!

het is mijn lievlings sport, en blijft ook zo!

we moeten natuurlijk ook niet vergeten dat boksen is nog steeds de baas (populeerste) van alle vechtsporten is! (niet dat ik het zeg, maar het is allang bekend gemaakt)!

ALEXEY IGNASHOV
18-09-2004, 16:39
Ben gek op boksen maar ben ook van mening dat het een van de meest corrupte sporten is die er bestaat.


helmaal mee eens!