PDA

View Full Version : Site Too hot to handle!



Justinian
17-09-2004, 13:41
Staat nu online: http://www.2h2h.nl/

}|^-_-^|{
17-09-2004, 13:45
wat gebeurt er met mixfight.com? (ik moet zeggen dat ik deze vraag geleend heb van de buren, meer specifiek: van de altijd scherpe robbie)

Ton
17-09-2004, 13:52
Vette site !!!! :thumbs: Heel netjes gemaakt !

mama
17-09-2004, 13:55
mooie site van 2H2H

HUNTER
17-09-2004, 14:15
coole site!!!

wie heeft dat nummer gemaakt trwns???

Gulo gulo
17-09-2004, 14:27
Site ziet er goed uit :thumbs:

bloody
17-09-2004, 14:30
hele gave site man, beter hoor. Werd ook eens een keer tijd dat er een site van kwam

Mickey
17-09-2004, 14:35
http://www.2h2h.nl/images/3boxers.jpg

http://www.2h2h.nl/images/homeboxer1.jpg

:thumbs:

Mickey
17-09-2004, 14:37
De website staat echt vol goodies!
Check dit!

Official Soundtrack!
http://bandbudget.com/jerome/mp3/2h2h%20-%20Algerino%20ft%20K.Lion.mp3

2h2h Video van 17 mins!!
http://www.2h2h.nl/PLAYVIDEO.html

Sweet!

ashi76
17-09-2004, 14:58
Ziet er weer strak uit :thumbs:

Tuigenke
17-09-2004, 14:59
hele mooie site!!!!

redjuh
17-09-2004, 15:36
zeker cool gedaan!

Nicky
17-09-2004, 16:09
geweldig

jojo
17-09-2004, 17:47
strak int pak

Hollandpride
17-09-2004, 19:01
Zekers relaxete site!

Silat
17-09-2004, 19:07
file not found die mp3......


wel vette sound bij die vette site :thumbs:

Nicky
17-09-2004, 19:27
dat is ook de mp 3

mama
17-09-2004, 19:42
die muziek is idd heel erg goed

Anonymous
17-09-2004, 20:08
Ik ga ook maar even kijken.
Ben benieuwd??

Marc

Anonymous
18-09-2004, 00:31
Het M.M.A. programma is op z'n minst even spectaculair te noemen. Rodney Faverus, Pride en K-1 veteraan en tevens International Mixedfight Association (I.M.A.) wereldkampioen tot 95 kg, zal zijn titel op het spel zetten tegen niemand minder dan Alistair Overeem, zelf ook Pride veteraan en momenteel gecontracteerd bij K-1 M.M.A. Japan.

Mooie site, maar dit stukje tekst vind ik twijfelachtig...

Ik vind namelijk dat er geen enkele nederlander zich een "Pride Veteraan" kan noemen, dus ook niet Rodney of Allistair.

Justinian
18-09-2004, 01:04
Het M.M.A. programma is op z'n minst even spectaculair te noemen. Rodney Faverus, Pride en K-1 veteraan en tevens International Mixedfight Association (I.M.A.) wereldkampioen tot 95 kg, zal zijn titel op het spel zetten tegen niemand minder dan Alistair Overeem, zelf ook Pride veteraan en momenteel gecontracteerd bij K-1 M.M.A. Japan.

Mooie site, maar dit stukje tekst vind ik twijfelachtig...

Ik vind namelijk dat er geen enkele nederlander zich een "Pride Veteraan" kan noemen, dus ook niet Rodney of Allistair.
Je bent een Pride veteraan wanneer je 1 of meerdere keren daar hebt gevochten. Dus het stukje klopt gewoon. Daarnaast heeft Alistair niet 1 maar meerdere keren in Pride gevochten.

Mike
18-09-2004, 02:24
Het M.M.A. programma is op z'n minst even spectaculair te noemen. Rodney Faverus, Pride en K-1 veteraan en tevens International Mixedfight Association (I.M.A.) wereldkampioen tot 95 kg, zal zijn titel op het spel zetten tegen niemand minder dan Alistair Overeem, zelf ook Pride veteraan en momenteel gecontracteerd bij K-1 M.M.A. Japan.

Mooie site, maar dit stukje tekst vind ik twijfelachtig...

Ik vind namelijk dat er geen enkele nederlander zich een "Pride Veteraan" kan noemen, dus ook niet Rodney of Allistair.

Bas Rutten is Nederlander en een echte Pride Veteraan :wink:

Anonymous
18-09-2004, 13:48
Het M.M.A. programma is op z'n minst even spectaculair te noemen. Rodney Faverus, Pride en K-1 veteraan en tevens International Mixedfight Association (I.M.A.) wereldkampioen tot 95 kg, zal zijn titel op het spel zetten tegen niemand minder dan Alistair Overeem, zelf ook Pride veteraan en momenteel gecontracteerd bij K-1 M.M.A. Japan.

Mooie site, maar dit stukje tekst vind ik twijfelachtig...

Ik vind namelijk dat er geen enkele nederlander zich een "Pride Veteraan" kan noemen, dus ook niet Rodney of Allistair.
Je bent een Pride veteraan wanneer je 1 of meerdere keren daar hebt gevochten. Dus het stukje klopt gewoon. Daarnaast heeft Alistair niet 1 maar meerdere keren in Pride gevochten.

Dus als ik als prof tenniser een keer op US Open heb gespeeld, ben ik ook een US Open veteraan net als John McEnroe of Ivan Lendl?

ashi76
18-09-2004, 13:55
Idd guest. :twak:

Justinian
18-09-2004, 14:22
Het M.M.A. programma is op z'n minst even spectaculair te noemen. Rodney Faverus, Pride en K-1 veteraan en tevens International Mixedfight Association (I.M.A.) wereldkampioen tot 95 kg, zal zijn titel op het spel zetten tegen niemand minder dan Alistair Overeem, zelf ook Pride veteraan en momenteel gecontracteerd bij K-1 M.M.A. Japan.

Mooie site, maar dit stukje tekst vind ik twijfelachtig...

Ik vind namelijk dat er geen enkele nederlander zich een "Pride Veteraan" kan noemen, dus ook niet Rodney of Allistair.
Je bent een Pride veteraan wanneer je 1 of meerdere keren daar hebt gevochten. Dus het stukje klopt gewoon. Daarnaast heeft Alistair niet 1 maar meerdere keren in Pride gevochten.

Dus als ik als prof tenniser een keer op US Open heb gespeeld, ben ik ook een US Open veteraan net als John McEnroe of Ivan Lendl?
Guest = correct

Het woord veteraan wil niet zeggen dat je er tientallen keren hebt gevochten, maar dát je er hebt gevochten.

Highline
18-09-2004, 15:23
mooie site!

Anonymous
18-09-2004, 15:58
Het M.M.A. programma is op z'n minst even spectaculair te noemen. Rodney Faverus, Pride en K-1 veteraan en tevens International Mixedfight Association (I.M.A.) wereldkampioen tot 95 kg, zal zijn titel op het spel zetten tegen niemand minder dan Alistair Overeem, zelf ook Pride veteraan en momenteel gecontracteerd bij K-1 M.M.A. Japan.

Mooie site, maar dit stukje tekst vind ik twijfelachtig...

Ik vind namelijk dat er geen enkele nederlander zich een "Pride Veteraan" kan noemen, dus ook niet Rodney of Allistair.
Je bent een Pride veteraan wanneer je 1 of meerdere keren daar hebt gevochten. Dus het stukje klopt gewoon. Daarnaast heeft Alistair niet 1 maar meerdere keren in Pride gevochten.

Dus als ik als prof tenniser een keer op US Open heb gespeeld, ben ik ook een US Open veteraan net als John McEnroe of Ivan Lendl?
Guest = correct

Het woord veteraan wil niet zeggen dat je er tientallen keren hebt gevochten, maar dát je er hebt gevochten.

ve·te·raan (de ~ (m.), -ranen)
1 oud beproefd soldaat => oud-strijder
2 iem. die behoort tot de groep van ervaren ouderen => oudgediende

Beetje jammer dat je argumenten op drijfzand staan...

Twee vechters van onder 30 jaar noem ik geen oud gedienden.

Highline
18-09-2004, 16:30
@ guru :





http://forumspam.articblue.nl/post_related/whocares/images/0193.jpg

Anonymous
18-09-2004, 17:18
@ guru :





http://forumspam.articblue.nl/post_related/whocares/images/0193.jpg

Cause Guru is always right! :wink:

someone
18-09-2004, 17:54
ziet er goed uit hoor :thumbs:

Justinian
18-09-2004, 17:56
ve•te•raan (de ~ (m.), -ranen)
1 oud beproefd soldaat => oud-strijder
2 iem. die behoort tot de groep van ervaren ouderen => oudgediende

Beetje jammer dat je argumenten op drijfzand staan...

Twee vechters van onder 30 jaar noem ik geen oud gedienden.

*zucht* Guru, niet om het een of ander, maar hoe lang loop je al mee in de vechtsport en meer specifiek de mma wereld? Ik vind het heel knap dat je de definitie van veteraan uit de dikke van dale weet te toveren, maar heb je wel eens van spreektaal gehoord. Niet? Nou dan zal ik het maar even uitleggen, omdat ik me min of meer verantwoordelijk acht voor deze Babylonische spraakverwarring. Guru, in de Verenigde staten van Amerika, is het gebruikelijk iemand die heeft deelgenomen aan een dergelijke wedstrijd van een bepaalde organisatie, een '(vul organisatie in)veteran' te noemen. Zo is Remco Pardoel bijvoorbeeld een UFC veteran en is Bas Rutten naast UFC veteran tevens Pancrase veteran. Ook kennen we ADCC veterans, hoewel dat eigenlijk geen mma betreft. In het Nederlands nemen we dat dan weer over door de Nederlandse variant van veteran te gebruiken, te weten veteraan. Zo krijgen woorden een nieuwe betekenis en kunnen nieuwe woorden ontstaan. Paul hier beter bekend als }|^-_-^|{ kan je daar ongetwijfeld van alles over vertellen.

Nou ik hoop dat je het een beetje hebt kunnen volgen. In ieder geval mijn excuses dat ik er zo maar vanuit ging dat je het wel begreep.

Anonymous
18-09-2004, 18:20
*zucht* Guru, niet om het een of ander, maar hoe lang loop je al mee in de vechtsport en meer specifiek de mma wereld? Ik vind het heel knap dat je de definitie van veteraan uit de dikke van dale weet te toveren, maar heb je wel eens van spreektaal gehoord. Niet? Nou dan zal ik het maar even uitleggen, omdat ik me min of meer verantwoordelijk acht voor deze Babylonische spraakverwarring. Guru, in de Verenigde staten van Amerika, is het gebruikelijk iemand die heeft deelgenomen aan een dergelijke wedstrijd van een bepaalde organisatie, een '(vul organisatie in)veteran' te noemen. Zo is Remco Pardoel bijvoorbeeld een UFC veteran en is Bas Rutten naast UFC veteran tevens Pancrase veteran. Ook kennen we ADCC veterans, hoewel dat eigenlijk geen mma betreft. In het Nederlands nemen we dat dan weer over door de Nederlandse variant van veteran te gebruiken, te weten veteraan. Zo krijgen woorden een nieuwe betekenis en kunnen nieuwe woorden ontstaan. Paul hier beter bekend als }|^-_-^|{ kan je daar ongetwijfeld van alles over vertellen.

Nou ik hoop dat je het een beetje hebt kunnen volgen. In ieder geval mijn excuses dat ik er zo maar vanuit ging dat je het wel begreep.

Tuurlijk begrijp ik het!
No offence!
Kijk vechters als Bas Rutten, Remco Pardoel, Mario Sperry, Royce Gracie zijn mensen van het eerste uur die mee hebben gedaan in UFC of andere organisaties en dan doel je op "veteran".
Vind het opzich wel een leuke discussie, jij blijkbaar ook! 8)

Justinian
18-09-2004, 18:26
Tuurlijk begrijp ik het!
No offence!
Kijk vechters als Bas Rutten, Remco Pardoel, Mario Sperry, Royce Gracie zijn mensen van het eerste uur die mee hebben gedaan in UFC of andere organisaties en dan doel je op "veteran".
Vind het opzich wel een leuke discussie, jij blijkbaar ook! 8)
Discussieren is altijd leuk ;) Het gaat eigenlijk om de betekenis die je geeft aan het begrip 'veteraan'. De betekenis die jij er aan geeft verschilt alleen wat met die van mij. In mijn ogen ben je een Pride-veteraan op het moment dat je er een keer hebt gevochten. Het begrip veteraan moet je gewoon niet al te letterlijk opvatten.

Marco (scheids)
18-09-2004, 21:20
Als iemand op 2h2h heeft gevochten staat er ook in zijn cv dat ie 2h2h veteraan is, als ie in de M-1 heeft gevochten is het een M-1 veteraan .... wordt al jaren zo gebruikt....ik begrijp de hele discussie niet?

Ronny
19-09-2004, 03:02
iemand die een vietnam veteraan is, is ook niet 10 keer terug gegaan naar vietnam...

een veteraan is iemand die er geweest is (om in dit geval strijd te leveren)

Marco (scheids)
19-09-2004, 10:38
Shooto=correct

Anonymous
19-09-2004, 11:40
iemand die een vietnam veteraan is, is ook niet 10 keer terug gegaan naar vietnam...

een veteraan is iemand die er geweest is (om in dit geval strijd te leveren)

Iemand die in Vietnam gevochten heeft, is niet een dag daar geweest en dan weer teruggegaan.
Maar goed jullie vinden het misschien geen leuke discussie, dus voor jullie plezier zal ik maar stoppen met deze discussie?

Om even On Topic te blijven, de H2H site is super voor de rest hoor! :wink:

}|^-_-^|{
19-09-2004, 12:04
ik vind wel dat guru voor interessante discussies zorgt her en der, waarom meld je je niet aan?

Gulo gulo
19-09-2004, 12:25
iemand die een vietnam veteraan is, is ook niet 10 keer terug gegaan naar vietnam...

een veteraan is iemand die er geweest is (om in dit geval strijd te leveren)

Iemand die in Vietnam gevochten heeft, is niet een dag daar geweest en dan weer teruggegaan.
Maar goed jullie vinden het misschien geen leuke discussie, dus voor jullie plezier zal ik maar stoppen met deze discussie?

Om even On Topic te blijven, de H2H site is super voor de rest hoor! :wink:

Klopt iemand die naar Viëtnam is gegaan heeft een bepaalde periode, in dit geval een jaar, daar doorgebracht.
In een gevecht is die periode toevallig een gevecht.

Anonymous
19-09-2004, 13:15
ben ik nou gek of is de registrant iemand anders als je zou verwachten??


Resultaat voor 2h2h.nl

Registrant Too Hot to Handle Events B.V.
Fluitekruidweg 257
1508 AG ZAANDAM
Netherlands
Domicilie N/A
Gebonden aan ADR ja
Administratief contact
S. Rutz
+31 (0)756704147
[email protected]

Registrar Subhosting Internet B.V.
Laan van Brussel 16
1825 GR ALKMAAR
Netherlands

}|^-_-^|{
20-09-2004, 20:39
leuk toch, samenwerking tussen 2 organisaties? weereens wat anders dan in japan...

Justinian
20-09-2004, 21:31
Dat is idd wel apart 'apart'. Ik zie trouwens dat je hier wel vaker post, misschien ff lid worden? :wink:

Wheelie
22-09-2004, 10:53
Site ziet er goed uit :thumbs: