PDA

View Full Version : Ninja naar de UFC



Nicky
17-09-2004, 19:35
Chute Box, the team of Pride Middleweight Champion Vanderlei Silva, has now set it's sites on the USA. The man in charge of the US invasion is Roberto Picinini. The new Chute Boxe training center will be located at the renowned Beverly Hills Jiu-Jitsu Club. Picinini will be in charge of the Muay Thai classes and BJJ Black Belt Marcus VinÃÂ*cius de Lucia will teach Brazilian Jiu-Jitsu classes.


Chute Box say they want to enter a new fighter into the UFC and have high hopes of winning a championship title. The word is that Murilo Ninja will switch to the UFC from Pride as well as up and coming Chute Box fighter Luiz Azeredo.

Tuigenke
17-09-2004, 20:37
cool, hoop dat het waar is want hij maakt zeker een goeie kans in de UFC!!!!

bquiroga
17-09-2004, 20:48
Hey, Beverly Hills Jiu-Jitsu Club? Daar geeft Bas Rutten toch les?

Gulo gulo
17-09-2004, 21:20
Gaaf man, kijken of ze ook zo kunnen domineren in UFC :thumbs:

Thomas
17-09-2004, 23:12
Hey, Beverly Hills Jiu-Jitsu Club? Daar geeft Bas Rutten toch les?

Ik zou het je niet kunnen zeggen...

Mike
18-09-2004, 00:36
wel vreemd ik dacht dat ninja zn signature move footstompen was. Daar moet ie dus afstand van doen in de octagon.

ik vind het een downgrade for ninja. Pride is en blijft voor mij het hoogste niveau.

Virus
18-09-2004, 00:49
Wat mij betreft heel, heel erg goed nieuws...


wel vreemd ik dacht dat ninja zn signature move footstompen was. Daar moet ie dus afstand van doen in de octagon.

ik vind het een downgrade for ninja. Pride is en blijft voor mij het hoogste niveau.

Yip, maar daar is z`n sparringsmaatje Wandy Silva heer en meester in zijn gewichtsklasse...

Ik denk dat ie bij de UFC -mits hij lekker gaat presteren- makkelijker aan het vechten komt dan bij Pride!!

HUNTER
18-09-2004, 00:49
tsja hij zal idd dan niet meerd ie footstaomps kunnen maken. Ben ook benieuwd of ie nu weer terug gaat naar de LHW klasse of dat ie zwaargewicht blijft

Mike
18-09-2004, 01:47
Wat mij betreft heel, heel erg goed nieuws...


wel vreemd ik dacht dat ninja zn signature move footstompen was. Daar moet ie dus afstand van doen in de octagon.

ik vind het een downgrade for ninja. Pride is en blijft voor mij het hoogste niveau.

Yip, maar daar is z`n sparringsmaatje Wandy Silva heer en meester in zijn gewichtsklasse...

!!

ja das een goed punt. Dat zal ongetwijfeld meespelen.

Mike
18-09-2004, 01:49
maar ik vind het wel gaar want ik vond zijn footstomps altijd super. Daar keek ik zijn gevechten ook eigenlijk voor.

Hollandpride
18-09-2004, 16:32
Ninja kan veel beter weer LHW worden, HW trekt ie gewoon niet.

ashi76
18-09-2004, 20:00
Ben het met Mike eens, maar Ninja vs Sylva gaat toch nooit gebeuren.

En al zou het gebeuren....
Sylva roeleert.

ben benieuwd hoe ie het zal doen in de UFC.

Nicky
19-09-2004, 13:45
Ninja kan best goed uit de voeten in de kooi. Hij is niet het soort snelle vechter die het midden van de ring kan houden. In de kooi kan hij mensen vast zetten en knieen geven.

Tsuki
19-09-2004, 19:40
Hey, Beverly Hills Jiu-Jitsu Club? Daar geeft Bas Rutten toch les?

yep offie dat nu nog doet weet ik niet maar was wel altijd zo ..................

genki heeft er toch ook getraind ????????????

}|^-_-^|{
19-09-2004, 19:43
en de beverly hills ninja

Wheelie
22-09-2004, 12:23
Ninja in de UFC zou wel cool zijn , genoeg leuke tegenstanders voor hem :thumbs:

redjuh
22-09-2004, 14:02
@nicky... vastzetten en knieen geven is bij de ufc niet echt een optie... ja op het lichaam...

maarre ik zie hem ook niet zo snel winnen van de gasten die in de octagon wonen, zoals tito, chuck en randy...

but hey... you never know

Gulo gulo
22-09-2004, 15:49
De octagon is achtkantig, het kan alle kanten op.

Nickuraba
23-09-2004, 16:37
hmmz....ik zie hem daar absoluut niet winnen net als Redjuh zei. In zijn laatste wedstrijd zag hij er uit als een dikzak met een aardige dikke buik, en zijn standup leek me ook niet zo impressive... ik denk dat die geownt zal worden.