PDA

View Full Version : Kyokushin strandtraining



Leonardo
18-09-2004, 00:47
http://www.musashi.nl/gif/strand_sep_2004.jpg

Foto reportage : http://www.musashi.nl/multimedia/Fotoreportages/fotoreportage.htm

TV Uitzending op TV Rijnmond is een week verplaatst naar zondag 26 September

mama
18-09-2004, 00:59
gaaf gezicht met die ukkies ertussen

HUNTER
18-09-2004, 01:07
ziet er idd wel leuk uit maar ik snap alleen de meerwaarde er niet zo van in je gi op t strand trainen.... behalve dat het PR technisch natuurlijk leuk is

Leonardo
18-09-2004, 01:21
ziet er idd wel leuk uit maar ik snap alleen de meerwaarde er niet zo van in je gi op t strand trainen.... behalve dat het PR technisch natuurlijk leuk is

Ik zie me zelf niet een uurtje of 5 kyokushin trainen in me spijkerbroek en een dikke jas aan en vandaar dat we een gi dragen :wink:

En de "meerwaarde" van het trainen op een strand is dat je a) lekker is in de buitenlucht kan trainen en b) dat je kan rennen door de duinen en c) dat je kan knokken in de zee.

Michael

HUNTER
18-09-2004, 01:52
owkee dat maakt t n stuk duidelijker!

echter zou ik met dit weer toch echt voor n dikke winterjas kiezen ipv een gi :wink:

Leonardo
18-09-2004, 10:03
owkee dat maakt t n stuk duidelijker!

echter zou ik met dit weer toch echt voor n dikke winterjas kiezen ipv een gi :wink:

Haha ieder "normaal" persoon zou zo denken :lol:

Maar we houden in januari ook ieder jaar een strandtraining en dan vriest het soms dat het kraakt en het enige wat we dan aan hebben is ook een gi. En hoe vreemd het ook klinkt, niemand heeft het koud als we aan het trainen zijn, nou ja "bijna" niemand :wink:

kyokushin
18-09-2004, 11:54
gaan jullie in januari ook de zee in ?

jan sensei kyokushin
18-09-2004, 12:53
Osu ja kyokushin :D heerlijk :thumbs: kijk maar eens bij multimedia op de musashi site fotorepotage winterstrandtrainings. osu

kyokushin
18-09-2004, 13:35
kan idd lekker zijn, en altijd leuk om de blikken van de voorbijgangers te bekijken :mrgreen: