PDA

View Full Version : Lekkere trap na...



sportfan
22-09-2004, 14:32
http://www.parool.nl/nieuws/2004/SEP/22/ams1.html

Lekkere trap na; een insider die anoniem wilt blijven en een bokser die NIET elke dag lesgaf aan professionals, amateurs en recreanten, ieder kwartaal een evenement organiseerde, zelf trainde en de matchmaking van de topsportsgroup verzorgde. Laat ik er maar vanuit gaan dat zijn woorden uit 'z'n verband' zijn gerukt of uit de mond van een sufgeslagen bokser komen.

De ene bokser is simpelweg populairder dan de andere... rot voor je Joval

}|^-_-^|{
22-09-2004, 14:37
de tijd zal het leren. om nou op het moment dat de kist nog boven de grond staat uitspraken te gaan doen over een collega vind ik op z'n zachtst gezegd een beetje onhandig.

Anonymous
22-09-2004, 14:43
''Nordin is vlak bij zijn auto doodgeschoten. Dat was een dure BMW. Ik ben ook profbokser en ik ben volgens mij zelfs iets beter dan Nordin. Ik weet dat je zo'n auto niet kunt kopen van het geld dat je in Nederland met boksen verdient.

als je beter was had dan ook tegen hem gevochten hij heeft je meerdere keren uitgedaagd

}|^-_-^|{
22-09-2004, 14:46
''Nordin is vlak bij zijn auto doodgeschoten. Dat was een dure BMW. Ik ben ook profbokser en ik ben volgens mij zelfs iets beter dan Nordin. Ik weet dat je zo'n auto niet kunt kopen van het geld dat je in Nederland met boksen verdient.

als je beter was had dan ook tegen hem gevochten hij heeft je meerdere keren uitgedaagd

inderdaad ja, die partij stond nog wel op mijn verlanglijstje...

redjuh
22-09-2004, 15:21
nou dit gaat dus weer nergens over. ik was ook sceptisch toen ik het nieuws hoorde, maar wat paul zegt is gewoon waar. als je hem zelf niet kent, moet je gewoon je muil houden. helemaal terwijl hij nog niet eens is begraven.

Justinian
22-09-2004, 15:31
--- Justinian

Laten we deze discussie niet voeren, daarvoor ligt het op dit moment (nog) veel te gevoelig.

---/Justinian