View Full Version : Zinderend debuut Frank en Ronald de Boer
De gebroeders De Boer kenden een goede competitiestart in Qatar. Frank en Ronald versloegen met hun Al Rayyan Al Hilal met 8-2.
Ronald was degene die de eerste treffer op zijn naam zette. Daarna scoorde onder andere Hussain Ali, twee maal, nog. Ook Frank viel op. De verdediger leidde zes van de acht doelpunten in met assists op opgezette aanvallen.
De verdediger leidde zes van de acht doelpunten in met assists op opgezette aanvallen.
haha dat zie je nergens anders terug! alleen in het mooie warme rijke oliestaatje Qatar! :lol:
Dit zegt imo meer van het niveau van de competitie adaar als over de gebroeders de Boer......
Gulo gulo
25-09-2004, 12:30
In het land der blinden is éénoog koning
ik vind frank en ronald nog steeds goed!! Volgens mij kunnen ze nog makkelijk met Ajax meekomen.
er zullen nu vast mensen hier gaan roepen dat van basten nu maar de boertjes moet oproepen.
het zegt idd veel meer over het niveau van de competitie dan over de boertjes.
zeker niet slecht van die gasten!
Tuigenke
25-09-2004, 17:21
hahaahhaah LOL
Je moet het maar doen. Op welk nivo je ook speelt.
Ik heb heb vandaag de 3-1 er weeer ingeprakt.... ;)
Ook aardig op nivo hoor :mrgreen:
Het nederlands elftal is een mooie gelegenheid voor de nieuwe talenten. Laat de Boertjes maar lekker voetballen in Qatar..