PDA

View Full Version : Le Banner update *Spoiler*



The Maniac
25-09-2004, 21:22
After fighting Francois Botha in Final Elimination Banner was suposedly hurt left hand Banner was later rushed to the hospital it is said that Banner sustained minor othordical memorias on his left hand joint causing the steelpens in his hands to move. Le Banner who was stopped by his corner said he will be trying to comeback as soon as possible and still has a chance to be back in december by a wildcard.

Ronald
26-09-2004, 00:36
...he will be trying to comeback as soon as possible and still has a chance to be back in december by a wildcard.
Wild card?? Alle 8 plaatsen zijn bezet :P .

Punk in drublic
26-09-2004, 05:18
Tuurlijk zijn alle plaatsen bezet. Maar een Golfongelukje of een glijpartijtje over een stukje zeep zijn al eerder voorgekomen binnen het K1-circus, toch?

Ronald
26-09-2004, 09:38
Tuurlijk zijn alle plaatsen bezet. Maar een Golfongelukje of een glijpartijtje over een stukje zeep zijn al eerder voorgekomen binnen het K1-circus, toch?
Yep, in dat geval kunnen ze hem natuurlijk als "reserve" aanmerken. Een wildcard geeft echter rechtstreeks toegang.

Waar heb je het stukje vandaan Maniac?

redjuh
26-09-2004, 13:09
reserve match lebanner vs hunt 4!!!!!

mama
26-09-2004, 13:21
straks flikken ze het zelfde geintje als toen met hoost
:twak:
mag remy ineens niet meedoen ofzo

Jeru
26-09-2004, 13:23
Nou dan denk ik dat Kaoklai tijdens een Thaise massage zo hard gekraakt wordt dat hij niet kan meedoen... :|

redjuh
26-09-2004, 13:30
hoost mocht wel meedoen. hoost kon niet meedoen

Gulo gulo
26-09-2004, 13:33
Hoop dat JLB terug kan komen maar dit is wel een vreemde gang van zaken.........

Justinian
26-09-2004, 13:38
Nou dan denk ik dat Kaoklai tijdens een Thaise massage zo hard gekraakt wordt dat hij niet kan meedoen... :|
Is weer eens wat anders dan een bowlingwedstrijd :wink:

ashi76
26-09-2004, 23:08
Hou maar op.

Ik wordt er weer sjacherijnig van :twak:

Virus
27-09-2004, 01:14
hoost mocht wel meedoen. hoost kon niet meedoen
Precies Marieke... Wel je huiswerk goed doen hoor... :wink:

Ik denk dat het een bekeken zaak is voor Jerome... Die zien we niet meedoen in de finals imo! :(

`k Hoop dat ie d`r snel weer bovenop komt! Voor mij een ongekroonde kampioen!

@Redjuh... Jij had het laatst een keer over de zwakke kin van Jerome die niet zwak zou zijn, maar dit maal toont Botha weer aan wat ik bedoelde te zeggen!

Jerome is een beest en mijn absolute buitenlandse held op K1 gebied, maar hij heeft 2 zwakke punten en dat zijn z`n dekking en z`n kin, waar of niet?

treskaliber
27-09-2004, 10:49
Ik denk dat Le Banner "over en uit is"...Hoost heeft er persoonlijk voor gezorgd..

Hoe oud is LE Banner eigenlijk?

mama
27-09-2004, 10:54
:cry:
sorry

Dennis
27-09-2004, 12:15
Jerome is een beest en mijn absolute buitenlandse held op K1 gebied, maar hij heeft 2 zwakke punten en dat zijn z`n dekking en z`n kin, waar of niet?


Verder houd hij zich niet altijd aan zijn gameplan, als je weet dat je een zwakke kin heb en toch een slagenwisseling aangaan met Hunt is niet slim

Lammie
27-09-2004, 12:43
Ik denk ook dat het over en uit is voor Jerommeke.. :cry:

Die arm blijft een vervelend punt en op deze manier je partijen verliezen heeft ook geen zin..

Jammer maar helaas.. :|

redjuh
27-09-2004, 13:37
@ virus: hoezo he... botha is een boxer. daarvan zullen de stoten harder zijn dan die van de gemiddelde k1 kickboxer. jerome had zijn dekking imo niet op en top voor elkaar, en daardoor werd ie hard geraakt. het was geen aai over zijn kinnetje hoor...

Nicky
27-09-2004, 15:36
Le Banner... heeft totaal geen kin. En gaat vaak de slagenwisseling aan wat hij absoluut niet kan.

Anonymous
27-09-2004, 16:10
Inderdaad. Die man vecht niet met beleid. Het is of winnen op KO of zelf KO gaan. een tussenweg is niet mogelijk bij JLB.
Ik vrees het ergste als hij na zijn eerste echte test al meteen moet afhaken met deze terugkerende blessure.

Virus
27-09-2004, 18:50
@ virus: hoezo he... botha is een boxer. daarvan zullen de stoten harder zijn dan die van de gemiddelde k1 kickboxer. jerome had zijn dekking imo niet op en top voor elkaar, en daardoor werd ie hard geraakt. het was geen aai over zijn kinnetje hoor...
Botha deelt altijd harde klappen uit... Niet alleen tegen Jerome...

Andere vechters kunnen die klappen beter hebben!!

Redjuh, het bewijs is zaterdag toch weer geleverd!!

Nicky is correct!!

Thomas
27-09-2004, 19:46
jammer. Ik vind Le banner een supermooie vechter!

redjuh
27-09-2004, 19:57
kijk hij moet wat gecontroleerder gaan vechten, maar ik blijf erbij dat dat zijn zwakke punt is en niet zijn kin

Highline
29-09-2004, 15:35
kijk hij moet wat gecontroleerder gaan vechten, maar ik blijf erbij dat dat zijn zwakke punt is en niet zijn kin

redjuh is koopig en moet wta meer materiaal van jlb kijken :wink:

Highline
29-09-2004, 15:35
[quote=redjuh]kijk hij moet wat gecontroleerder gaan vechten, maar ik blijf erbij dat dat zijn zwakke punt is en niet zijn kin

ok bij de post hierboven ging wat mis. ik drukte op quote ipv edit. hier komt ie dan goed

redjuh is koppig en moet wat meer materiaal van jlb kijken :wink:

Trismegistos
29-09-2004, 16:07
Hahaha, hate to say I told you so, maar ben toch enigzins trots dat ik deze wel had zien aankomen. IDD zwakke kin tegen harde stoot van Botha. Plus dat die Botha zo sterk is dat je em niet in 1 ronde gesloopt krijgt.... :mrgreen: