View Full Version : Training met Andre Hazes.
Tijdens de training staat er bij ons altijd muziek op, meestal met een stevige beat. Vanochtend aan het eind van de training zette de trainer ff keihard Andre Hazes op. Dat was toch wel ff heel apart hoor. Zo'n 25-30 man die uit volle borst "Zij gelooft in mij" meezingen :lol: . Vanuit de kantine kwamen ze zelfs ff kijken wat we aan het doen waren. Damn, nog nooit meegemaakt zoiets :mrgreen: .
Justinian
25-09-2004, 20:45
Hahaha cool man! Ik heb sinds donderdag ook de hele tijd Andre Hazes op staan.
LOL 2 heb van de week in de nieuwbouw gewerkt ,eerst kwam iedereen vragen aan elkaar van ... is dat echt dat van hazes. en daarna hoorde je iedereen allemaal keihard liedjes van hem zingen enzo heb echt wel gelachen
hij moest is weten ....
LOL 2 heb van de week in de nieuwbouw gewerkt ,eerst kwam iedereen vragen aan elkaar van ... is dat echt dat van hazes. en daarna hoorde je iedereen allemaal keihard liedjes van hem zingen enzo heb echt wel gelachen
hij moest is weten ....
Dat weet hij... :wink:
Vast en zeker!
Gisteravond tijdens AJAX-Roda jc een minuut stilte voor Hazes was ook zeer indrukwekkend!
wij zaten in de kroeg van bolle marcel, had ie een dvd van hazes aangezet, het scherm op de bar en 2 kaarsies ernast. komt er een klant zeiken of het nou niet genoeg was geweest... flikkert ie hem zijn kroeg uit hehehehe
molengroet bij geestmerambacht
das een recreatiegebied met water enzo
GoDsPeeD
26-09-2004, 14:18
wij zaten in de kroeg van bolle marcel, had ie een dvd van hazes aangezet, het scherm op de bar en 2 kaarsies ernast. komt er een klant zeiken of het nou niet genoeg was geweest... flikkert ie hem zijn kroeg uit hehehehe
Echt een stoere actie :thumbs:
Sorry hoor maar ik vind het echt kutmuziek.
Je wordt er nu helemaal mee doodgegooid, beetje jammer.
Highline
26-09-2004, 23:22
ashi76 is correct
}|^-_-^|{
27-09-2004, 09:13
dan moet je ook niet zeiken als gerard cox dood is ashi :wink:
Doe ik ook niet hoor.
Maar aan de andere kant.
Gerard is niet al 15 jaar bezig met zichzelf naar de klote te zuipen.
Gerard zal denk ik nooit zon mooi afscheid krijgen als dat Andre van zijn fans heeft gehad. Volgens mij krijgt nooit meer iemand een afscheid als dat Andre Hazes heeft gehad. Nog nooit zoiets iets gezien. Zeer indrukwekkend.
Helemaal mee eens, heel indrukwekkend....
Helemaal mee eens, heel indrukwekkend....
Echt indrukwekkend ja ! Echt een heel net eerbetoon !