PDA

View Full Version : partijen k-1 finale *spoiler*

jaco
26-09-2004, 11:13
First match is Kao vs Mo

2nd Sefo vs Musashi

3rd Aerts vs Botha

4th Remy vs Hoost

Shock superfight.....Abidi vs JLB.....if he can.

staat op de officiele k-1 site

Nicky
26-09-2004, 11:26
Top line up

Justinian
26-09-2004, 11:38
1st Kao vs Mo
Ik heb de partij tussen Goodridge en Mo gezien. Wat me opviel was dat de stoten van Mo hard waren, maar dat je ze ook goed aan kon zien komen. Ik denk dat Kao beter kan reageren op de stoten van Mo dan Goodridge dat deed. Toch blijft die Mo gevaarlijk. Ik denk en hoop dat Kao de partij gaat winnen, wellicht op punten.

2nd Sefo vs Musashi
Musashi is goed bezig, maar ik denk dat Sefo dit keer de partij zal winnen.

3rd Aerts vs Botha
In de laatste partijen van Botha en met name die tegen Lebanner kun je zien dat hij enorm vooruit is gegaan. Toch denk ik dat Peter deze partij gaat winnen op ko en wel middels een hoge trap.

4th Remy vs Hoost
Oef, dat wordt een moeilijke. Hoost z’n laatste partij tegen Feitosa was absoluut top. Datzelfde geldt voor de laatste partij van Remy tegen Akebono (al zijn die tegenstanders niet echt te vergelijken). Dit zal denk ik een partij worden die licht op punten wordt gewonnen. Wie de winnaar wordt durf ik zo niet te zeggen. Wilde gok: Ernesto Hoost.

Shock superfight.....Abidi vs JLB.....if he can.
Ik gok op Lebanner. Hij deed het erg goed tegen Botha. Beetje jammer dat hij toch op moest geven.

Ervan uitgaande dat de winnaar van partij 1 tegen de winnaar van partij 2 moet enz. dan voorspel ik het volgende:

Kao vs Sefo
Sefo slaat hard en is volgens mij wat sneller en technischer dan Mo. Toch ga ik voor de upset: winnaar Kao.

Aerst vs Hoost
Ik gok hier op Aerts. Ik kan het niet echt motiveren, dus het is meer dat ik voor m’n favoriet stem ;)

Finale:

Aerts vs Kao
Kao heeft zware tegenstanders gehad en zal niet ongeschonden uit de strijd zijn gekomen. Ditzelfde zal waarschijnlijk ook voor Aerts gelden. Ik denk dat Aerts met zijn lengtevoordeel en ervaring de partij zal winnen en voor de vierde keer K-1 kampioen zal worden!

Ralph
26-09-2004, 11:45
Wel jammer dat ze alle Nederlanders aan 1 kant van de poule hebben zitten (maar wel te begrijpen vanuit het standpunt van de Japanners).

Wheelie
26-09-2004, 11:47
vette line up

micha
26-09-2004, 11:56
ziet er goed uit

Jarno
26-09-2004, 12:05
Laat ik eerst zeggen dat ik het jammer vind dat ze het gene gedaan hebben waar ik al bang voor was en dat is de nederlanders elkaar zo snel laten ontmoeten.

verder hebben ze natuurlijk wel een top line up in elkaar gezet en is mijn gok op de finale " hoost vs Kaoklai" vraag me niet waarom heb gewoon zon idee.

de super fight ziet er ook heel goed uit alleen als JLB nog niet goed hersteld is is het mischien imo een gaaf idee om Badr Hari tegen Abidi uittelaten komen,maar een andere NL is natuurlijk ook 8)

redjuh
26-09-2004, 12:19
nou als je 3 van de acht uit 1 land hebt, is de kans aanzienlijk dat ze elkaar in de 1ste ronde tegen komen. ik vind het dus helemaal niet raar of vervelend

Justinian
26-09-2004, 12:24
nou als je 3 van de acht uit 1 land hebt, is de kans aanzienlijk dat ze elkaar in de 1ste ronde tegen komen. ik vind het dus helemaal niet raar of vervelend
In elke poule zitten 4 vechters. In de ene poule zit geen enkele Nederlander terwijl in de andere poule 3(!) Nederlanders zitten met 1 Zuid-Afrikaan. Dat is op z'n minst merkwaardig. Op zich heeft het ook wel iets positiefs. Immers, indien Peter Aerts zijn partij wint, dan staat er sowieso een Nederlander in de finale* :D

* Ervan uitgaande dat het idd winnaar 1 vs 2 en winnaar 3 vs 4 wordt.

Justinian
26-09-2004, 12:24
Laat ik eerst zeggen dat ik het jammer vind dat ze het gene gedaan hebben waar ik al bang voor was en dat is de nederlanders elkaar zo snel laten ontmoeten.

Het is toch een loting?

Jarno
26-09-2004, 12:27
ja volgens mij wel ja :wink:

MB667
26-09-2004, 12:38
vette line up

Ralph
26-09-2004, 12:38
Is het echt een loting? Volgens mij worden er gewoon tegenstanders tegen elkaar gezet.

Jarno
26-09-2004, 12:42
voor het antwoord op de loting met dank aan meneer winters

TOKYO, September 26, 2004 -- With the eight participating fighters decided at the September 25 K-1 World Grand Prix Final Elimination, a draw was held today to determine the first-tier matchups for the December 4 Tokyo Dome Final.

The pairings were determined under a special selection system which combines elements of choice with a bit of good old fashioned luck. With media and fans watching, all eight fighters first reached in turn into a box to blindly choose from balls on which were printed the numbers one through eight. Next, fighters proceed, one at a time and in the order determined by their number, to a giant matchup tree set up at the front of the room. There they are free to install themselves in any or eight available positions, indicated as A through H. This then becomes the tournament tree -- A vs B and C vs D being the first bracket; E vs F and G vs H being the second bracket of the first tier matchups.

Generally, fighters opt where possible to position themselves in early bouts (positions A and B being the first fight), as these will afford longer rests for those who advance. But after the first selection has been made, strategy also enters into the process. If, for example, the choosing fighter likes his chances against an already committed fighter, he can install himself beside that fighter if the position is vacant. Or, if the choosing fighter does not want to face an already committed fighter, he can install himself elsewhere, either beside another fighter or beside an empty position.

This year, the selection went as follows:
Having drawn the number one ball, Thai wunderkind Kaoklai Kaennorsing selected first, and put himself in the A position, the red corner in the first fight. Next, Mighty Mo of the United states, who had the number two ball, went forward and, after only a brief hesitation, chose the B position, meaning he will face Kaoklai in the first matchup.

The number three ball was Ray Sefo's and the Kiwi went to the C position, red corner in the second bout. Japanese fighter Musashi had the number four ball and spent a long time looking at fighters and thinking before electing to step into the D position and a matchup with Sefo.

Peter Aerts of the Netherlands was next and stepped into the E position, red corner in the third bout. South African Francois Botha chose next, and went without hesitation to the F spot and a date with Aerts. Next it was Dutchman Remy Bonjasky to the G position, red corner in the final first-tier fight, after which compatriot Ernesto Hoost was left with the blue corner in the same bout.

Said Kaoklai: "I have the impression that Mighty Mo, like all my opponents, is big, and as always I'll do my best."

Remarked Mo: "I chose the B spot because I wanted to be one of the first fighters up so that I can rest my body after the fight. I don't take anybody for granted, I know Kaoklai is small but tough, and I will try to drop 20 pounds so I can keep up with his speed!"

Sefo has this to say about the second fight: "I am glad Musashi and I will meet because we have some unfinished business -- I won our first fight and he won the second. He is a great fighter, it will be a really good match. Like Peter said, I want to wish 'almost' everybody good luck on December 4th!"

Replied Musashi: "I chose this spot because I heard someone in the audience shout 'D,' it was like God's voice! Ray and I do have unfinished business. He is a fighter I respect very much, he has not only punches but also good kicks. He is an entertaining fighter as well, he has his antics in the ring, but this is a tournament and I want to move on to the next bout, so I will do my best"

Said Aerts about his opponent: "Francois is one of the best boxers in the world, so I will keep try to keep my hands up!"

Replied Botha: "I chose Peter because he is very pretty! Seriously, he is one of the best kickboxers in the world, so I will watch out for my legs."

Said Bonjasky on drawing Hoost: "It's a good matchup because this year Ernesto and I were going to fight in April, but we couldn't because of an injury, so now we will have the chance. He is a four-time Champion of course, but it's time for new blood, and the new blood is here!"

Replied Hoost: "I will be 110% for this fight. It will be interesting, the old Champion against the new Champion -- and when I beat the new Champion he becomes the old Champion and I become the new Champion again, that will be very nice!"

It was announced at the draw that the Final's reserve fight will be between Cyril Abidi and Jerome LeBanner.

The K-1 World Grand Prix 2004 Final is set for Tokyo Dome on Sunday December 4. It will be same-day broadcast across Japan by the Fuji TV Network. The official matchups and complete fighter profiles can be found on the K-1 Official Website (www.k-1.co.jp)

Justinian
26-09-2004, 13:16
Replied Botha: "I chose Peter because he is very pretty!
LMAO! :lol:

Ronald
26-09-2004, 13:24
Klopt idd. Bij deze het schema van de K-1 website:

http://www.so-net.ne.jp/feg/k-1gp/images/to_041204.gif

redjuh
26-09-2004, 13:28
ik vind het vet dat we nu eindelijk eens de nederlandse toppers tegen elkaar aan de slag zien.

Gulo gulo
26-09-2004, 13:54
Ja maar niet zo vroeg in het tournooi :twak:

Jeru
26-09-2004, 14:04
http://www.so-net.ne.jp/feg/k-1gp/top631.htm

http://www.so-net.ne.jp/feg/k-1gp/images/040926/photo01b.jpg
http://www.so-net.ne.jp/feg/k-1gp/images/040926/photo02b.jpg
http://www.so-net.ne.jp/feg/k-1gp/images/040926/photo03b.jpg
http://www.so-net.ne.jp/feg/k-1gp/images/040926/photo04b.jpg
http://www.so-net.ne.jp/feg/k-1gp/images/040926/photo05b.jpg

Lammie
26-09-2004, 16:44
:thumbs: Juist Justi!! Laten we hopen dat Peter het wordt!!! :mrgreen:

Danny D
26-09-2004, 17:02
:D kan niet w8en om het te zien

Biiyen
26-09-2004, 18:02
Hoost Vs Bonjasky! Wauw dat is toch wel een hele vette partij om naar uit te zien. Dat alle Nederlanders in een groep zitten maakt mij ook niet zoveel uit. Als je de beste bent moet je van iedereen kunnen winnen!

Welk ander land heeft 3 vertegenwoordigers in de FINALE??? man dit is echt uniek hoor.

Wix
26-09-2004, 19:13
Top finale....al begrijp ik de reserve match niet. Le Banner vs Ignashov lijkt mij veel mooier...

Leonardo
26-09-2004, 19:15
Klopt idd. Bij deze het schema van de K-1 website:

http://www.so-net.ne.jp/feg/k-1gp/images/to_041204.gif

Finale : Hoost of Aerts vs Kaoklai

Devster
26-09-2004, 19:15
Jammer dat in de finale partij nooit twee Nederlanders tegenover elkaar kunnen staan :(

In ieder geval staat er 1 Nederlander in de halve finale.

Devster
26-09-2004, 19:19
Voorspellingen:
Kaoklai - Mo
Sefo - Musashi
Aerts - Botha (hopelijk op KO met een mooie rechter high kick...)
Bonjasky - Hoost

Halve finales:
Kaoklai - Musashi
Aerts - Hoost (al gun ik het Peter ook...)

Finale:
Kaoklai - Hoost

Hoost lijkt flink afgevallen en net zo snel als vroeger...

Gulo gulo
26-09-2004, 19:22
Als geen van de Hollanders het red hoop ik dat de Thai een stunt uithaalt

Wix
26-09-2004, 19:28
Hoost lijkt flink afgevallen en net zo snel als vroeger...

Dat viel mij ook al op ja...Hoost draaide goed tegen Feitosa

kentaro
26-09-2004, 19:36
Wow het wordt echt zwaar voor de nederlanders ik denk dat de japanners hopen dat ze elkaar afbeulen.

Hoost vs. Bonjasky wordt echt super ik weet echt niet wie dit gaat winnen, hoop op Hoost!

Anonymous
26-09-2004, 22:37
aaaaaaaaawwhhh..hier hoopte ik gisteravond al op...toen we de partijen aan het kijken waren......Ik zei al tegen iedereen....IK WIL HOOST VS BONJASKY als ze beide fris zijn!!!!!! Dit voor mij is al de hoofd partij!!!!!!

Daniel
26-09-2004, 22:56
Lijkt me idd een vette partij, maar ik hoop dat remy uiteindelijk wint op punten

ashi76
26-09-2004, 23:03
aaaaaaaaawwhhh..hier hoopte ik gisteravond al op...toen we de partijen aan het kijken waren......Ik zei al tegen iedereen....IK WIL HOOST VS BONJASKY als ze beide fris zijn!!!!!! Dit voor mij is al de hoofd partij!!!!!!

Zeer correct.

Alleen deze partij is al een evenement op zich :thumbs:

Virus
27-09-2004, 01:19
Heerlijke line-up!! Prachtig!!

Ik durf te voorspellen dat Hoost vs Bonjasky de vetste K1 match ooit zal worden! In ieder geval een top 3 gevecht!!

Dit wordt één van de meest technische gevechten ooit!!
Mooie bijkomstigheid voor ons: het zijn onze landgenoten! :thumbs:

In tegenstelling tot Justi zeg ik dat de winnaar van de partij: "Hoost vs Remy" de winnaar van het hele toernooi zal worden!!

Nicky
27-09-2004, 07:09
Het verschil tussen Kao en Mo is 52+ KG

Nicky
27-09-2004, 07:36
Abidi vs Le Banner is een reserve gevecht.

jojo
27-09-2004, 08:34
vette line up ik hoop echt dat hoost ook deze k-1 in ze broek steekt ik vind het echt de man hahah

hoost your my favorite (of hoe je het ook schrijft) :thumbs:

superpiele1
27-09-2004, 15:47
leuke partijen

Jase
27-09-2004, 21:18
Ziet er leuk uit, maar ff afwachten of het zo blijft natuurlijk.
Ik hoop dat Ernesto de finale wint voor de 5e keer.

Highline
29-09-2004, 14:45
Het is toch een loting?

zoals al uit beovenstaande verhalen bleek. ja het is een loting en het is altijd al op deze manier gegaan!

Top finale....al begrijp ik de reserve match niet. Le Banner vs Ignashov lijkt mij veel mooier...

was idd een mooie partij geweest. ik vind abidi vs le banner ook goed naar aanleiding van hun conflictje bij k-1 bercy van vorig jaar :)

voorspellingen komen pas tegen december ;)[/quote]