PDA

View Full Version : K1 GP 2004 wie gaat er afvallen?



sportfan
27-09-2004, 10:39
Wie gaat er afvallen na een bowlingpartijtje, massage, valpartij in badkamer of ander onschuldig lijkend voorval?

Lijkt mij dat de Jappen Jerome le Banner wel de deelname gunnen vanwege zijn populariteit...

Ik gok op Kaoklai maar ben eigenlijk ook wel bang dat Peter Aerts of Ernesto Hoost vriendelijk worden verzocht thuis te blijven met een 'troostprijs' :(

Shytown
27-09-2004, 10:46
Ik denk Mighty Mo

sportfan
27-09-2004, 10:53
Mighty Mo is wel logisch wat betreft skills maar het is een Amerikaan en ik denk dar hij daarom 'moet' blijven of anders plaats zal maken voor een andere Amerikaan (pay per view).

Ronald
27-09-2004, 11:26
Ik mis de optie "niemand".

sportfan
27-09-2004, 11:29
Ik mis de optie "niemand".

Kunnen maar 8 deelnemers meedoen... en als mijn vraag beantwoord wordt dan moet er iemand afvallen toch?

ashi76
27-09-2004, 11:34
Als het zo ver mocht komen, denk ik dat ze Botha er alsnog uit flikkeren.

Ronald
27-09-2004, 11:35
Vorig jaar speelde hetzelfde met Sapp. Daar was ook de vraag hoe ze die de finale binnen zouden gaan loodsen. Uiteindelijk was het antwoord "niet".
Ik ben het met je eens dat ze er daar soms vreemde praktijken op na houden, maar ik zie het belang er voor de Japanners niet zo van in om hem er nu absoluut in te krijgen. Het zou wat anders zijn geweest als hij een topjaar had gedraaid en dan ongelukkig niet in de finale komt, maar dit lijkt me toch duidelijk. Afijn, wie weet...

sportfan
27-09-2004, 11:40
Vorig jaar speelde hetzelfde met Sapp. Daar was ook de vraag hoe ze die de finale binnen zouden gaan loodsen. Uiteindelijk was het antwoord "niet".
Ik ben het met je eens dat ze er daar soms vreemde praktijken op na houden, maar ik zie het belang er voor de Japanners niet zo van in om hem er nu absoluut in te krijgen. Het zou wat anders zijn geweest als hij een topjaar had gedraaid en dan ongelukkig niet in de finale komt, maar dit lijkt me toch duidelijk. Afijn, wie weet...

Misschien heb je gelijk (laten we het hopen); ik neem aan dat je dus NIET gestemd hebt?

redjuh
27-09-2004, 11:47
mocht het zover komen, zullen ze ongetwijfeld 1 van de nederlanders een leuk gelbedrag bieden, maar ik denk dat het niet gaat gebeuren.

Dennis
27-09-2004, 12:04
Als het gebeurt denk ik Botha, gezien het luide applaus wat hij kreeg na zijn overwinning.

Maar kan LeBanner wel weer meedoen gezien zijn blessure aan de linker arm?

Sjaak
27-09-2004, 12:14
Wat zie ik nu weer, de loting is net geweest en de Story en de Prive komen weer langs op het forum :D

Ronald
27-09-2004, 12:16
Misschien heb je gelijk (laten we het hopen); ik neem aan dat je dus NIET gestemd hebt?
Hehehe... inderdaad :lol: .

sportfan
27-09-2004, 12:43
Wat zie ik nu weer, de loting is net geweest en de Story en de Prive komen weer langs op het forum :D

Nee Sjaak, ik dacht maar zo; aangezien de afgelopen jaren altijd aparte ontwikkelingen zijn aan de vooravond van de GP ben ik deze poll maar gestart...

Lammie
27-09-2004, 12:44
Mighty Mo eruit.. tot ziens.. wheheh

Sjaak
27-09-2004, 12:51
Wat zie ik nu weer, de loting is net geweest en de Story en de Prive komen weer langs op het forum :D

Nee Sjaak, ik dacht maar zo; aangezien de afgelopen jaren altijd aparte ontwikkelingen zijn aan de vooravond van de GP ben ik deze poll maar gestart...

Haha ik bedoelde jou daar niet mee "O" maar ik dacht meer aan het feit dat het zoals je zelf nu al zegt ieder jaar weer een "geruchten SOAP" wordt rondom de K1. Het hoort blijkbaar gewoon bij het circus.

Ga er maar vanuit dat de 8 deelnemers pas bekend zijn op de dag zelf 5 minuten voor aanvang van de wedstrijden en tot dan is alles mogelijk :wink: en niets zal te gek zijn om de kijkcijfers omhoog te stuwen :!:

Punk in drublic
27-09-2004, 14:16
Ik ben ook niet weg van MMo. Maar hij wint in de Bellagio, verassend maar toch. En nu verslaat hij Goodridge, welliswaar geen K1-fighter van formaat maar toch. Ik wil hem wel zien op de GP. Al was het maar om te zien hoe hij op z'n noten krijgt. Als er iemand niet thuis hoort dan is het Botha wel. Die heeft nog nooit aangetoond over de noodzakelijke skills te bezitten al zegt men dat hij wel vooruit gaat.
Ben benieuwd in december vooral vanwege de nederlandse clash en de mogelijk volgende nl-clash die er achter aan komt. Welke nederlander zal de finale tegen onze Thaise vriend halen?

Sjaak
27-09-2004, 14:22
Ernesto Hoost vs Kaoklai zou voor mij persoonlijk een wereldfinale zijn. Iemand die bijna 25 lichter is en die Ignashov uit de finale houdt is voor mij een wereldtopper. Ernesto Hoost is al jaren absolute top.

mama
27-09-2004, 15:12
ja hij heeft ignashov uit de finale gehouden. maar vond niet dat ie beter was dan ignashov hoor.
snapte de uitslag ook niet echt.

Nicky
27-09-2004, 15:14
Er is allang bekend gemaakt dat Le Banner tegen Abidi vecht voor een reserve plek op het K-1 Finale gala :S

}|^-_-^|{
27-09-2004, 15:37
dan hoop ik de le banner abidi het licht uit zijn ogen slaat

Nicky
27-09-2004, 15:39
De wedstrijd gaat alleen door als Le Banner aan kan treden.

Nicky
27-09-2004, 15:41
Lees : http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=2293

Ignashov vecht waarschijnlijk een MMA partij.

superpiele1
27-09-2004, 15:42
Mighty Mo

Virus
27-09-2004, 19:44
Er is allang bekend gemaakt dat Le Banner tegen Abidi vecht voor een reserve plek op het K-1 Finale gala :S

Beetje jammer. Straks krijgen we die fucking Abidi weer in de finale. Ik vind die gast niks. Hadden ze beter Le Banner tegen Ignashov kunnen zetten. Heb je tenminste een mooie strijd.

Al geloof ik dat er nog wel wat bad blood was tussen de 2 Fransen, klopt dat?
Dat van Ignashov vs Jerome ben ik niet met je eens...

Zie veel liever Abidi vs le Banner, juist omdat daar inderdaad nog wat uit te vechten valt tussen die twee!!

redjuh
29-09-2004, 11:53
ja een woordenwisseling na het k-1 toernooi in parijs 2003. maar volgens jerome bij eurosport, was dat al uitgepraat

}|^-_-^|{
29-09-2004, 11:54
ja,maar nog niet uitgevochten :wink:

Highline
29-09-2004, 14:59
ik zie dit jaar ook niemand uit het toernooi gehaald worden. als het gebeurd dan mogen ze mighty mo wegdoen van mij