PDA

View Full Version : Royce Gracie Vs Akebono



Nicky
28-09-2004, 07:03
"In yet another exclusive for the Jake R Report, reliable sources in Japan have informed me of a blockbuster of a fight strongly rumored and close to being made at this point and time: Japan's sumo legend Akebono vs the original UFC champion Royce Gracie under MMA rules!

As of right now, this reporter has learned the proposed match will take place as a K1 mma fight on New Year's Eve in Japan. In addition, sources tell me Royce Gracie will be paid over seven figures for this fight, becoming the first non Japanese fighter to rival Rickson Gracie on the MMA payscale.

As my sources went on to explain, the Gracie name is huge in Japan, and Akebono is obviously even bigger. K1 officials were thrilled with the Sapp/Akebono ratings and believe Gracie/Akebono will not only draw in big ratings, but make the MMA portion of the K1 organization more popular with the mainstream.

As always, keep reading the Jake R report for breaking news and scoops that you won't read anywhere else.

Dennuz
28-09-2004, 07:58
Wat moet die akebono daar nog, die kerel wint toch niks..
En als ze het mma gedeelte bekender willen maken bij de mainstream dan moeten ze er vooral zulke partijen neertzetten, weet je zeker dat mensen een vertekend beeld krijgen..

redjuh
28-09-2004, 08:07
echt geen boeiende wedstrijd

Daniel
28-09-2004, 09:34
Wat moet die akebono daar nog, die kerel wint toch niks..
En als ze het mma gedeelte bekender willen maken bij de mainstream dan moeten ze er vooral zulke partijen neertzetten, weet je zeker dat mensen een vertekend beeld krijgen..


Helemaal mee eens, me schoonmoeder zat laatst mee te kijken naar akebono tegen remy, ik citeer Dit is toch niet normaal meer zo een klein jochie tegen zo een groten man, belachelijk.. zo een sport.

Moet je vooral meer van dat soort wedstrijden houden :twak:

HUNTER
28-09-2004, 10:02
hahahaha lol @ daniel die gezellig met zn schoonmoeder K1 kijkt. :mrgreen:

maar laat Royce die Akebono maar choken. Goed voor zn bankrekening maar ik ga dr niet naar kijken

redjuh
28-09-2004, 14:27
idd akebono gaat er zeker spijt van krijgen.

Justinian
28-09-2004, 14:31
Misschien ben ik de enige, maar ik ben wel benieuwd hoe Royce omgaat met het gewichtsverschil en hoe hij Akebono naar de grond wil krijgen. Een sumo worstelaar heb je toch niet zomaar uit balans lijkt mij.

Unforgiven
28-09-2004, 15:33
Justi = correct. Ben ik ook erg benieuwd naar.

kyokushin
28-09-2004, 17:25
lijkt mij ook wel een intressante partij

Grain of Salt
28-09-2004, 18:09
ben wel benieuwd ja hoe Royce Akebono naar de grond wil krijgen....

redjuh
28-09-2004, 18:28
goed maar als ie 3 minuten om hem heen rent, flikkert die bolle vanzelf wel als een schildpad op zijn rug

Nicky
28-09-2004, 19:04
Akebono gaat het hem heel moeilijk maken.

Gulo gulo
28-09-2004, 19:13
Denk wel dat zolang Akebono kan blijven staan (en imo houdt hij dat lang vol) wordt het voor Royce moeilijk, gaat het gevecht naar de grond dat is het zo over.

Justinian
28-09-2004, 19:25
goed maar als ie 3 minuten om hem heen rent, flikkert die bolle vanzelf wel als een schildpad op zijn rug
Royce moet dezelfde strategie gebruiken als de piloten in The empire strikes back, waarbij ze met harpoenen de ATAT´s naar de grond werkten. Misschien kan Royce in plaats van een harpoen zijn band gebruiken :lol:

http://acpindioramas.homestead.com/files/ATAT_Falls_z2.jpg

Nicky
28-09-2004, 19:28
Onderschat de kracht van Akebono niet. Als Royce een klem aan wil zetten en Akebono is nog vrij fit dan kan Akebono is zich goed verdedigen puur met kracht.

Gulo gulo
28-09-2004, 19:30
Zij de armen van Royce wel zo lang dat hij hem kan choken??

Scarface
28-09-2004, 19:37
dit is dus een partij die ik niet hoef te zien .... met alle respect voor de 2 vechters .

Justinian
28-09-2004, 19:38
Onderschat de kracht van Akebono niet. Als Royce een klem aan wil zetten en Akebono is nog vrij fit dan kan Akebono is zich goed verdedigen puur met kracht.
Hmmm ik zou de kracht van Akebono in dit geval niet overschatten. Ik heb best vaak met bodybuilders getraind (130 a 140kg droog) die echt veel en veel sterker waren dan ik, maar totaal geen kaas hadden gegeten van het grondwerk. Geloof mij maar dat het redelijk eenvoudig is om ze te laten tappen.

redjuh
28-09-2004, 21:06
ja nicky, maar het mooie van bjj is, dat als je een klem of choke goed aanzet, en die gast houdt hem met kracht tegen, het gewoon een kwestie van wachten is. wie denkje dat het langer volhoudt?

robholland
28-09-2004, 22:01
doet me een beetje denken aan Sapp vs. NOg: Brute kracht vs. Skills. We weten allemaal hoe dat afliep....

everlast
28-09-2004, 22:24
Als ik goed naar de lichaamsbouw van akebono heb gekeken lijkt het mij dat hij helemaal niet zo veel kracht heeft.
Hij heeft erg dunne armpjes(nu lijkt dat al snel met zo'n lijf)
Over zijn (sumo)worstelkwaliteiten kan ik niet oordelen,maar nogmaals hij lijkt me niet zo sterk.

Silat
29-09-2004, 00:36
Zou jij Akebono willen chocken :twak: check die bulten man... :x
http://wesley.shacknet.nu/upload/images/11267.jpg

Mickey
29-09-2004, 10:10
Onderschat de kracht van Akebono niet. Als Royce een klem aan wil zetten en Akebono is nog vrij fit dan kan Akebono is zich goed verdedigen puur met kracht.
Hmmm ik zou de kracht van Akebono in dit geval niet overschatten. Ik heb best vaak met bodybuilders getraind (130 a 140kg droog) die echt veel en veel sterker waren dan ik, maar totaal geen kaas hadden gegeten van het grondwerk. Geloof mij maar dat het redelijk eenvoudig is om ze te laten tappen.

Justi is correct..
Ze zijn zo leeg die gasten..

HUNTER
29-09-2004, 10:16
pfff die sumo gasten hebben totaal geen conditie... je moet de 1e minuut gewoon uit hun reach blijven en dan ze helemaal gek maken dan storten ze vanzelf wel in elkaar. No problemo

Mike
29-09-2004, 10:57
goed maar als ie 3 minuten om hem heen rent, flikkert die bolle vanzelf wel als een schildpad op zijn rug
Royce moet dezelfde strategie gebruiken als de piloten in The empire strikes back, waarbij ze met harpoenen de ATAT´s naar de grond werkten. Misschien kan Royce in plaats van een harpoen zijn band gebruiken :lol:

http://acpindioramas.homestead.com/files/ATAT_Falls_z2.jpg

lol at die foto. :thumbs:

Moeilijk gaat royce het nooit krijgen tegen akebono. Het zal wel even duren voordat hij hem naar de grond krijgt maar problemen voor royce zullen er niet zijn. Voor het publiek lijkt me dit weer een flut partij en ik denk dat royce de partij in de 2de ronde wint.

Jase
29-09-2004, 16:45
Precies Satria Muda, bij een Choke wordt zijn kop vast paars en spatten die bulten misschien wel open met alle gevolgen van dien.
Maar Royce kan hier wel ervaring mee opdoen in het spekduiken.

redjuh
29-09-2004, 16:48
gadver... ja die bulten man damn zijn dat gezwellen ofzo???

Wheelie
29-09-2004, 16:53
doet me een beetje denken aan Sapp vs. NOg: Brute kracht vs. Skills. We weten allemaal hoe dat afliep....

of sudo vs butterbean

Nicky
29-09-2004, 16:55
Sapp hield het ook heel lang uit. En Nog heeft een supergoede kin. Als Sapp zo gewoon had tegen Gracie dan had Gracie al lang verloren.

Wheelie
29-09-2004, 16:56
doet me een beetje denken aan Sapp vs. NOg: Brute kracht vs. Skills. We weten allemaal hoe dat afliep....

of sudo vs butterbean

http://jp.a1.yimg.com/7/50/6316/992315741/sportsnavi.yahoo.co.jp/fight/pict/200312/31/031231_kak_k1_01_dj01_b.jpg