PDA

View Full Version : Shaquille Oneal gaat UFC promoten ?



Nicky
29-09-2004, 16:53
I was just reading SLAM magazine and Shaq had this to say about business plans in Miami...
"I got a litte production company, and American Airlines Arena doesn't get used that much, but I've got people I can call- I can call up the Fat Joes and the Commodores and UFC and tell'em to come down, I'll be the promoter. Business-wise, I'm gonna take care of a lot of stuff."

Jase
29-09-2004, 17:01
Shaq moet niet lullen, maar eerst maar eens met Miami dit jaar de playoffs bereiken.

Gulo gulo
29-09-2004, 18:48
ik zie die gek ook nog wel een keer de ring in gaan net als Rodman

Nicky
29-09-2004, 18:50
Shaq in MMA : Hij zou groter kunnen worden dan Sapp in Japan. Heb zijn lijf eigenlijk nog nooit gezien... gespierd of stevig.. ik weet het niet

Gulo gulo
29-09-2004, 19:01
Hij is aardig gespierd er zit wel een laagje vet op maar de basis is er.

Hollandpride
29-09-2004, 20:37
Als Shaq gaat swingen kun je maar beter niet in de buurt staan volgens mij.

redjuh
30-09-2004, 10:59
@ gulo... spieren zeggen niks over ringprestaties...

rodman is de ring niet in geweest... alleen met showworstelen voor de wcw

en jase is right... shaq moet ballen en niet lullen

Anonymous
01-10-2004, 14:50
Hij heeft het ook alleen maar over promoten. Hij mag van de NBA helemaal niet meedoen!

Gulo gulo
01-10-2004, 19:42
@ gulo... spieren zeggen niks over ringprestaties...

rodman is de ring niet in geweest... alleen met showworstelen voor de wcw

en jase is right... shaq moet ballen en niet lullen

Weet ik maar er werd naar zijn lichaamsbouw gevraagd en daar gaf ik antwoord op. Rodman heeft inderdaad showworstelen gedaan, is natuurlijk de vraag of dat een echte vechtsport is, maar je hebt er toch wel skills en conditie voor nodig.

Denk dat Shaq idd van zijn verzekering de ring niet in mag

Mike
02-10-2004, 14:17
denk dat shaq niet eens de ring in wil. Waarom zou die voor een peulenschilletje vechten als je miljoenen krijgt voor ballen? Hij kijkt wel uit! Tis puur en alleen voor promotie, hij zal echt geen handschoentjes aantrekken en de octagon betreden hoor.

Mike
02-10-2004, 14:20
Shaq in MMA : Hij zou groter kunnen worden dan Sapp in Japan. Heb zijn lijf eigenlijk nog nooit gezien... gespierd of stevig.. ik weet het niet

volgens mij is shaq al groter dan sapp in japan. In japan is NBA basketbal toch ook razend populair. Ik denk dat Shaq meer fans heeft in Japan dan Sapp.