PDA

View Full Version : Sterrenboksen



fanfan
30-09-2004, 22:25
Las net een tv-gids, heel artikel erin over Sterrenboksen. Op SBS6 heel vaak boven in beeld bij verschillende programmas' 'Sterrenboksen 10 okt'', reclames voor sterrenboksen.

Allerlei mensen in mn omgeving praten nu over 2H2H, mensen die niks met MMA hebben, maar nu toch wel nieuwsgierig zijn, mede door dat sterrenboksen.

Goeie zet Marc!

Is het trouwens een idee van 2H2H of heeft SBS6 2H2H benaderd iets dergelijks te organiseren?

Wheelie
30-09-2004, 22:29
Allerlei mensen in mn omgeving praten nu over 2H2H, mensen die niks met MMA hebben, maar nu toch wel nieuwsgierig zijn, mede door dat sterrenboksen.


Ik hoor ook regelmatig in mijn omgeving over het sterrenboksen.
Cool 8)

jojo
30-09-2004, 23:12
ik vind het echt heel leuk want waarschijnlijk komen er ook gasten van tv kijken naar ze teminste dat lijkt mij dus dankomt het misschien ook nog meer in het goede daglicht :thumbs:

Hollandpride
01-10-2004, 00:16
Dat sterrenboksen kan de publieke doorbraak betekenen voor de vechtsporten in Nederland.

Tsuki
01-10-2004, 09:32
SJO we komen op de TV .................

}|^-_-^|{
01-10-2004, 09:38
of het wordt een debâcle...

Iwan
01-10-2004, 09:40
Op de radio heb ik er ook al allerlei items over gehoord!

rob arts
01-10-2004, 10:10
dat sterrenboksen komt toch live op tv?
en de rest van 2H2H?

Tsuki
01-10-2004, 10:20
zou wat zijn als ze de rest ook uitzonden maar dat zie ik helaas niet zo snel gebeuren .................................... SBS zou zich op deze manier wel onsterfelijk kunnen maken bij vechsportminnend nederland

Silat
01-10-2004, 14:48
komen we op tv!???!?? :D




:lol:

rob arts
01-10-2004, 15:18
.................................... SBS zou zich op deze manier wel onsterfelijk kunnen maken bij vechsportminnend nederland

dat beoel ik maar :wink:

Anonymous
02-10-2004, 10:55
Sterrenboksen komt in de USA ook op tv. Volgens mij is het daar gest popi.

harry
02-10-2004, 11:41
Yep, en in Duitseland ook :D

kyokushin
02-10-2004, 11:53
dat sterrenboksen komt toch live op tv?
en de rest van 2H2H?

Rake klappen in Vechtsport Magazine

Mixed Martial Arts en Muay Thai-wedstrijden vormen het hoofdprogramma tijdens het vechtsportevenement ‘2 Hot 2 Handle’, dat op 10 oktober in Ahoy wordt georganiseerd. Veronica zal op 15 oktober een verslag van dit evenement uitzenden, in het éénmalige programma ‘Vechtsport Magazine’. Jorinde Moll begeeft zich tussen de vechtersbazen om het geheel aan het televisiepubliek te presenteren.

Het evenement op 10 oktober in Ahoy zal het beste van de Nederlandse vechtsport in de ring brengen. In het verslag op Veronica wordt de kijker getrakteerd op samenvattingen van de belangrijkste wedstrijden. Een voorbeeld hiervan is het Thai Box gevecht tussen Joeri Mes en Vincent Vielvoye. Het M.M.A. programma is op z'n minst even spectaculair te noemen. Rodney Faverus, Pride en K-1 veteraan en tevens International Mixedfight Association (I.M.A.) wereldkampioen tot 95 kg, zal zijn wereldtitel op het spel zetten, tegen niemand minder dan Alistair Overeem, zelf ook Pride-veteraan en momenteel gecontracteerd bij K-1 M.M.A. Japan. Een introductie in de vechtsportwereld, highlights van andere gevechten en sfeerbeelden van het evenement maken het programma compleet.

Tijdens het vechtsportevenement op 10 oktober, wordt het programma ‘Sterren Boksen’ live uitgezonden. De uitzending, met onder meer een gevecht tussen Ellemieke Vermolen en Heleen van Royen, is tussen 20.30 en 22.30 uur op SBS 6 te zien.

Veronica: ‘Vechtsport Magazine’, vrijdag 15 oktober om 23.10 uur.

bron http://www.sbsonline.nl/modules.php?name=news&site=televisienieuws&sid=3940

Remco
02-10-2004, 12:22
Dit klinkt goed.

Jammer dat de aandacht slechts gewekt lijkt te kunnen worden met een spektakelstuk als het sterrenboksen. Ik ben blij te merken dat er kennelijk toch een en ander in dienst van de VECHTSPORT afgesproken kon worden.

Uiteindelijk is aandacht hiervoor het belangrijkst, of dat nou linksom om rechtsom moet. Ik ben alleen wel bang dat wanneer er geen sterrenboksen meer is, de aandacht voor de professionele vechtsporters als sneeuw voor de zon weer zal verdwijnen, maar wie weet...

ashi76
03-10-2004, 00:31
Het geeft iig weer wat positieve media aandacht aan MMA in Nederland.

Hoe je het ook wend of keert.... goed nieuw dus. :thumbs:

Anonymous
03-10-2004, 12:25
Pride is ook groot geworden omdat Prowrestlers eraan meededen, zij nieuw publiek aantrokken waarvan een deel MMA bleef volgen.

Zo een effect kan ook nu plaatsvinden. Nieuw publiek wordt aangetrokken en een deel ervan wordt fan.

Ik weet dat Prowrestling, zeker in Japan, veel dichter bij MMA is, dan sterrenboksen en MMA...maar toch denk ik dat juist door dat sterrenboksen een programma alleen over MMA op Veronica van de grond is gekomen en MMA meer media aandacht krijgt dan voorheen, wat nieuwe mensen zal aantrekken.

Punk in drublic
03-10-2004, 13:00
Dat valt of staat wel met de manier waarop het wordt uitgezonden.
Als de nadruk komt te liggen op bloed. Op medogenloos GnP, en bijbehorend gruwelcomentaar. Dan doe je een behoorlijke stap in de verkeerde richting.
Voor je het weet worden er door wat CDA-ers (of zo) weer kamervragen gesteld of dit niet verboden moet worden in nederland.

Maar goed, je kan altijd wel beren op de weg zien. Ik ga maar van het positieve uit.

}|^-_-^|{
03-10-2004, 13:25
het punt van verbieden zijn we nu voorbij denk ik, maar ik dacht er ook gelijk aan toen ik het hoorde