PDA

View Full Version : Gala Nieuwgein a.s. zondag



Justinian
01-10-2004, 15:23
Zijn er nog forumleden die er naar toe gaan?

http://www.angelogym.nl/html/nieuws_bestanden/gala3okt2004/two_heroes.jpg

mama
01-10-2004, 15:28
http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=33

hier staan er al een aantal
maar hunter en ik gaan er heen
jij ook roy?

Justinian
01-10-2004, 15:39
Thx voor de link ;) En ik ben idd ook van de partij.

HUNTER
01-10-2004, 15:48
yeps... ik ben er ook bij! ga gezellig samen met mama heen

mama
01-10-2004, 15:49
ga je met je moeder?
toffffffff
hahaha moeten we ff iets afspreken. mixfight meeting
menno komt ook
en volgens mij had maupie ook belangstelling enne die rare tekens paul ook

Justinian
01-10-2004, 15:55
Goed plan! Ik hoop dat ik m'n fototoestel niet vergeet, dan kunnen we ook ff een groepsfoto maken.

HUNTER
01-10-2004, 15:59
cool!! zou tof zijn justi :thumbs:

mama
01-10-2004, 16:00
neem hem wel mee
mag het denk je?

HUNTER
01-10-2004, 16:01
anders vraag ik Maxim of Paul wel ff of ze mijn camera meesmokkelen

mama
01-10-2004, 16:02
gaat goed komen dus

Wix
01-10-2004, 16:21
ik denk dat ik ook kom

Thomas
01-10-2004, 17:24
Ik kom zeker! :)

Maupie
01-10-2004, 22:14
ga je met je moeder?
toffffffff
hahaha moeten we ff iets afspreken. mixfight meeting
menno komt ook
en volgens mij had maupie ook belangstelling enne die rare tekens paul ook

ik twijfel nog een beetje , maar meestal is dat een goed teken , lol

Peete
02-10-2004, 03:26
ik moet eerst ff naar de fc, daarna meteen door naar nieuwegein 8)

Anonymous
02-10-2004, 15:20
Ik ben er ook

mama
03-10-2004, 04:00
gaan we nog iets afspreken voor een mixfightmeeting?

jojo
03-10-2004, 10:28
ik ga ook met ferry (fr3ddy van mixfight/shoto) en nog 2 andere jippyyyyyyyy

Thomas
03-10-2004, 12:32
gaan we nog iets afspreken voor een mixfightmeeting?

Wat mij betreft. :thumbs:

Justinian
03-10-2004, 12:59
Ik ben niet eerder in die zaal geweest, dus kan moeilijk een punt aanwijzen waar we mekaar kunnen zien. Misschien in de pauze bij de ingang ofzo?

Jeru
03-10-2004, 13:02
Moet er iemand van "jouw team" vechten Justi?

Justinian
03-10-2004, 13:08
Moet er iemand van "jouw team" vechten Justi?
Een aantal mensen van Angelo gym moeten vechten; 2x free fight en nog een aantal kickbokspartijen. De mensen die moeten free fighten zijn Fernando Martinez en Maik Kubacki. Ben jij ook van de partij Jeru?

Jeru
03-10-2004, 13:14
Nee helaas. Voordat deze topic er was wist ik niet eens van het bestaan van dit gala af :oops:

de highlander
03-10-2004, 13:20
weet iemand misschien wat over sportschool wout kist, ik zie dat hij zowel voor nieuwegein, enschede en utrecht geen vechters levert.
heeft hij simpelweg geen wedstrijdvechters of is daar een andere reden voor?

greeetz the highlander

Peete
03-10-2004, 13:30
Wout heeft er een stuk of drie maar die zijn niet al te goed...eentje ging toen ook super hard ko op rings tegen dalgliesh. Een ander ging toen hard ko tegen stefan klever op rings Ze trainen daar gewoon meer op techniek en zo dan dat er een wedstrijdgroep is wat ik begrepen heb.

HUNTER
03-10-2004, 13:45
Ik ben niet eerder in die zaal geweest, dus kan moeilijk een punt aanwijzen waar we mekaar kunnen zien. Misschien in de pauze bij de ingang ofzo?

er is wel een vrij ruime hal bij de ingang. Daar kunnen we vast wel ff n mixfight foto maken

}|^-_-^|{
03-10-2004, 14:15
heb er zin in, vick's blue gekocht gisteren, dus reken maar dat jullie me gaan horen ;) 8)

Justinian
03-10-2004, 14:25
Ik ben niet eerder in die zaal geweest, dus kan moeilijk een punt aanwijzen waar we mekaar kunnen zien. Misschien in de pauze bij de ingang ofzo?

er is wel een vrij ruime hal bij de ingang. Daar kunnen we vast wel ff n mixfight foto maken

Goed plan!

Maupie
04-10-2004, 01:03
gala was uiteraard weer leuk. Toppartij van Klever en van Rooijen die Klever won omdat de hoek van Marc de handdoek gooide. Verschillende forumleden gezien :
Mama , Hunter , Peete , Jojo. Bereal van Fighttalk was er ook weer. :thumbs:

}|^-_-^|{
04-10-2004, 01:07
en je hebt mij gehoord, kan niet anders 8)

Maupie
04-10-2004, 01:11
was jij dat?? :mrgreen:

}|^-_-^|{
04-10-2004, 01:20
vermeldenswaardig is ook dat Tatjana Bosman op punten gewonnen heeft van Caby Ballantine en dat Peter Mulder er niet in is geslaagd om Clyde van Dams om te krijgen.

Klaas Bruinsma
04-10-2004, 01:28
Geen foto's???

mama
04-10-2004, 01:45
nee wel uitslag op http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=2598

Anonymous
04-10-2004, 03:01
Waren wel een paar hele leuke partijen tussen. Vind alleen dat je voor een nieuwenlingen gala, met slechts enkele partijen waar er vechters zijn die een gage krijgen, geen 30 Euro kan vragen...

Justinian
04-10-2004, 10:31
Even een klein verslagje van mij. Ik heb een aantal forumleden ontmoet: Hunter, Mama, Maupie, Peete, 2h2h, uiteraard Angelo en tenslotte onze huisguest Rocket ;) Al met al was het een erg leuk gala, alleen was ik nogal laat thuis (rond 2.00u).


Billy kaptijn (oscar v/d veen) vs fernando martinez (angelo meola) (rf-nw) (martinez zijn neus gebroken)
Fernando nam de partij afgelopen week aan als invaller. Vanaf het begin van de partij was het non stop actie door beide vechters. Beide vechters waren aan het einde van de partij enigszins beschadigd. Erg mooie ronde om te zien als je het mij vraagt. Halverwege de tweede ronde krijgt Fernando een stoot waardoor hij zijn neus breekt en, hoewel hij zelf toch verder wil vechten, niet verder mag vechten van de scheidsrechter. Mooie partij van twee bijzonder agressieve vechters!

roy dijkshoorn (angelo meola) vs sebstiaan chira (loe hoyer) (rf-nw) (arm uit de kom)
Na een halve minuut raakt Sebastiaan geblesseerd waardoor deze moet opgeven. Jammer, want Roy had er zin in na een dik jaar niet in de ring te hebben gestaan.

clyde van dams (fightclub van dams) vs peter mulder (team schrijber) (rf-nw)
Mijns inziens een vrij eenzijdige partij waarbij Peter Mulder constant acties maakt. Clyde maakt af en toe lowkicks die toch zeker hard aankomen. Op beslissing zou Peter Mulder de partij hebben gewonnen.

rodger pinas (v/d vathorst) vs frans mulder (angelo meola) (mtk-b) (opgave)
Helaas niet gezien.

kanu ghebrihiwet (van asdonck) vs maik kubacki (angelo meola) (rf-nw) (scheur in scheenbeen)
Maik is een kickbokser die nu een keer of 4 met mij op de grond heeft getraind. De partij begint goed. Kanu komt in met een knie en Maik komt goed terug met een aantal trappen en rake stoten. Vanuit de clinch gaan ze naar de grond waarop Maik goed luistert en zelfs voor een beenklem gaat. Helaas had Maik niet genoeg tijd om het binnen de 30 sec. af te maken. Vervolgens belanden ze nog een keer op de grond en komt de scheidsrechter tussen beiden. Maik raakte met zijn scheenbeen het scheenbeen van zijn tegenstander waardoor er een diepe snee zat in zijn scheenbeen. Gevolg: Maik mag niet verder vechten en de wond wordt gehecht.

kawa mirani (angelo meola) vs daan kortland (the gym utrecht) (mtk-nw)
Bij deze partij ging ik uit m’n dak. Kawa is een jongen van net 16, weegt iets meer dan 90kg en vocht hier zijn eerste partij. Zijn tegenstander was pakweg een kop groter en had er al een aantal partijen op zitten. De partij begint en Daan komt met stoten. Kawa heeft een goede dekking en reageert met lowkicks en later ook met stoten. Die stoten komen erg goed door en twee stoten komen zo goed door dat Daan neer gaat en 8 tellen krijgt!! In de tweede ronde is Kawa conditioneel niet de sterkste en krijgt in de hoek een aantal stoten van Daan. Deze stoten komen weliswaar op de dekking, maar de scheidsrechter is van mening dat Kawa zich niet verdedigt en hij krijgt dus 8 tellen. Winnaar op punten Daan Kortland.

mama
04-10-2004, 10:37
hihi je was idd super enthousiast bij deze partij

enne gezellig je weer eens in levende lijve te zien. :thumbs:
ik heb naast peete, hunter, maupie, 2h2h, robby, Milton ook gezien enne Angelo, maar die was wel erg ver hoor
;)
was een gezellig avondje uit
:thumbs: