PDA

View Full Version : Oprichting van "Fighting Federation Europe"



Justinian
02-10-2004, 06:12
Van http://www.simonrutzpromotions.nl/

Sommige mensen zullen wel zeggen; nee hè, weer een nieuwe bond. Maar deze bond heeft heel andere beweegredenen dan de reeds bestaande bonden. In deze nieuwe bond worden twee vechtsport disciplines ondergebracht, namelijk; Kickboksen (onder soortgelijke regels als het K1 reglement) en het Free Fighten (zelfde reglement waarmee er in de ArenA werd gevochten). Deze bond heeft geen winstoogmerk en is dan ook kosteloos voor zowel de sportscholen als de vechters. Deze nieuwe bond zal staan onder leiding van Dennis de Preter en hij heeft als rechterhand administrateur Tim van Duijn. Alle wedstrijden van het samenwerkingverbond van Edwin van Os, Mike Passenier en Simon Rutz (inclusief IT'S SHOWTIME) zullen onder auspiciën vallen van deze nieuwe bond. De "Fighting Federation Europe" heeft niet als doelstelling om een marktaandeel te veroveren maar verleent vooralsnog uitsluitend zijn diensten aan de bovenstaande 15 evenementen per jaar! De volgende evenementen zijn nu al bekend:
- 7 november 2004 in Deventer
-19 december 2004 in Landsmeer
-23 januari 2005 in Assen
-11 februari 2005 in Alkmaar
-21 mei of 8 juni 2005 in de Amsterdam ArenA "IT'S SHOWTIME"

Later zullen er voor dit seizoen nog enkele evenementen bekend gemaakt worden.

Wie geïnteresseerd is om als jury lid en/of scheidsrechter opgeleid te worden kan zich aanmelden op de website van www.simonrutzpromotions.nl. Laat via de e-mail een berichtje achter en wij laten wat van ons horen. De opleidingen starten medio november en zijn vooralsnog kosteloos. Dit is een uitgelezen kans voor de echte liefhebber om een mooie carrière te starten!

Justinian
02-10-2004, 06:14
Ik denk dat er hier op het forum vast wel mensen zullen zijn die graag als jury of als scheidsrechter opgeleid willen worden :thumbs:

Scarface
02-10-2004, 07:53
wij niet waagt die niet wint. email is on its way :thumbs:

Highline
02-10-2004, 11:29
suc6 ermee scarface. lijkt me ook wel gaaf maar kan dat echt niet combineren met school :(

Justinian
02-10-2004, 12:01
Dit is overigens het email adres waar je je kunt aanmelden: [email protected]

mama
02-10-2004, 14:23
is idd leuk
maar denk dat het voor mij ook moeilijk is om te combineren

Justinian
02-10-2004, 16:42
is idd leuk
maar denk dat het voor mij ook moeilijk is om te combineren
Het leek me nog wel wat voor jou om eerlijk te zijn.

Highline
03-10-2004, 14:40
jep dat is echt jammer he i love ko's

Mickey
03-10-2004, 15:38
Zwaar cool dit!
Ik ben erg benieuwd hoe de regels er precies uit gaan zien!
Hopelijk geinspireerd door Pride.. ;)

(uiteraard voor zover mogelijk in Nederland ;) )

Scarface
03-10-2004, 17:17
suc6 ermee scarface. lijkt me ook wel gaaf maar kan dat echt niet combineren met school :(

Thanx M8. Ik hoop dat het lukt zou het wel een eer vinden.

Justinian
04-10-2004, 11:14
Zwaar cool dit!
Ik ben erg benieuwd hoe de regels er precies uit gaan zien!
Hopelijk geinspireerd door Pride.. ;)

(uiteraard voor zover mogelijk in Nederland ;) )
Niks voor jou Michel?

Anonymous
04-10-2004, 11:17
Regels met slaan (tegen hoofd),knietjes(tegen hoofd) en kopstoten op de grond zouden wel leuk zijn