PDA

View Full Version : Unisex in vechtsport wereld.



Alley Cat I
02-10-2004, 22:20
Hallo ik kwam op dit onderwerp dankzij Lady in red.
Wat ik bedoel zijn 2 dingen die met oude stereotypen te maken hebben.
Mannen zijn sterker als vrouwen en die sport is niks voor een vrouw.
Ik spreek uit ervaring over eerste stelling,de meiden op school(in 70 jaren)waren gewoon slimmer en gemener.
Ik zat op aikido ja zelfverdediging na dat ik ,aantal keren poging tot aanranding had mee gemaakt.
De meiden deden niet onder voor bvb Dennis welk sterke bouwvakker was dus vrouwen kunnen ook fysiek/geestelijk even sterk zijn.
Rugby-boxen enz zijn jaren only guys sport geweest,bvb heb nu speciale toernooien met alleen vrouwen ja judo-rugby-voetbal-mixed fight(kan mis hebben?.
Lady in red haar kerels willen wel sparren niet in de ring een gevecht aan begreep ik.
Dan maak je onderscheid je leraar is een vrouw dan doet je spinning kick bvb heel erg aub.
Buiten de lessen (on-offiele)catfight van vrouwen,heb alles van aikido tot met dressman&fotomodel les van mannen gehad.

Punk in drublic
02-10-2004, 22:59
Euh ja????

Of toch niet?

Ik mis de pointe.

Anonymous
02-10-2004, 23:25
Zeker wete!
Jongen je vertelt in vogenvlug,even wat je dwars zit.
In mijn ogen wordt het steeds beter over de gehele linie!
Als sommigen het verleden willen vergeten,en samenwerken kan het nog beter worden.
Felicity verliest de intergender hardcore match van Ian DeCay.
Jade en Sugar Daddy verliezen van King Cobra(niet FCW versie) in mixed three-way voor WWA heavyweight belt.
Ja wat is verschil tussen Intergender en Mixed dan?
Het was vaak 2 tegen 1 of 5 tegen 2 Margreet en ik op het schoolplein(leraren deden niks).Sloeg,krabte,trok haren bvb toen meid mij beet dwars door mijn t.schirt(als niet geloof pech).Ben wel van plan naar sportschool ooit te gaan. ik ben met hoofd tegen muur geslagen,toen ooit sterk jongen niet op tijd uit weg ging.Pech wie bovenstaande niet geloofd!

Halfshot
02-10-2004, 23:44
WAAR GAAT DIT OVER??????

Justinian
02-10-2004, 23:53
WAAR GAAT DIT OVER??????

--- Justinian

Kennelijk nergens over; topic locked.

---/Justinian