PDA

View Full Version : uitslagen rings



mama
04-10-2004, 00:44
michel smits (van asdonck) vs dennis brandenburg (oscar v/d veen) (rf-nw)

Robby de palm (loeks gym) vs ross salih (combat club) (mtk c)

frank smit (team schrijber) vs kurt de boeck (topfighter / belgie) (rf-nw)

dennis van schie (van asdonck) vs jan overduin (john verstegen) (rf-nw)

Billy kaptijn (oscar v/d veen) vs fernando martinez (angelo meola) (rf-nw) (martinez zijn neus gebroken)

caby ballantine (v/s vathorst) vs tatjana bosman (team schrijber) (mtk-c)

roy dijkshoorn (angelo meola) vs sebstiaan chira (loe hoyer) (rf-nw) (arm uit de kom)

paul oguchukwu (vos gym) vs jeffrey pedro (v/d vathorst) (rf-nw)

franklin charro (ff-carbin) vs romano de los reyes (loeks gym) (rf-a)

jarreau oehlers (days gym) vs adil el beubli (v/d vathorst) (mtk-nw)

ashley peiter (oscar v/d veen) vs geraldo martina (loeks gym) (rf-nw) (ko)

clyde van dams (fightclub van dams) vs peter mulder (team schrijber) (rf-nw)

rodger pinas (v/d vathorst) vs frans mulder (angelo meola) (mtk-b) (opgave)

tom v/d berkhof (oscar v/d veen) vs marco dritty (loe hoyer) (rf-nw) (armklem)

kanu ghebrihiwet (van asdonck) vs maik kubacki (angelo meola) (rf-nw) (scheur in scheenbeen)

rene bloothoofd (loeks gym) vs paolo van rooijen (oscar v/d veen) (rf-nw)

kawa mirani (angelo meola) vs daan kortland (the gym utrecht) (mtk-nw)

satish jhamai (pancration) vs janos tiborg (loe hoyer) (rf-nw) (choke)

stefan klever (van asdonck) vs marc van rooijen (oscar v/d veen) (opgave)


met dank aan peete voor het noteren van de uitslagen. het was een rot klusje maar moest gedaan worden :thumbs:

Shytown
04-10-2004, 00:50
Thanx!

}|^-_-^|{
04-10-2004, 00:50
voor bepaalde onbeslistpartijen zouden incidenteel puntenoverwinningen ingevoerd moeten kunnen worden.

NormaR
04-10-2004, 07:55
De partijen waarbij geen naam is geaccentueerd zijn dat de onbeslistpartijen?

Thomas
04-10-2004, 08:32
De partijen waarbij geen naam is geaccentueerd zijn dat de onbeslistpartijen?

yup. offtopic. Wat is die Clyde van Dams een passieve vechter. Voor de partij van hem tegen peter Mulder had een uitzondering gemaakt mogen worden m.b.t. punten :)

NESCIO
04-10-2004, 09:43
helemaal mee eens, peter had die partij moeten krijgen!!! maar wie stopt Stefan Klever ???

Biiyen
04-10-2004, 09:44
Peete :thumbs:

someone
04-10-2004, 09:46
tom v/d berkhof (oscar v/d veen) vs marco dritty (loe hoyer) (rf-nw) (armklem)


Ik weet niet hoe deze partij was, maar deze jongen word wel wat als hij blijft doorgaan is mijn schoolmaatje van 2 jaar terug!
Super Tommie!!!

mama
04-10-2004, 09:55
ja idd die partij van van dams tegen peter mulder had peter moeten winnen
jammer dat dat er niet is

jojo
04-10-2004, 10:18
gefeliciteerd allemaal
ik vond het wel leuke parijen maar die hoofdpartij viel me tegen want het leek wel een beginners partij omdat ze ongecontroleerde stoten maakten enzo
tatjana deed het goed maar gaby was best wel softy voor hoe ik haar vorige keer had gezien vocht ze heel anders??? maja zo heeft iedereen ze dag verder leuke partijen :thumbs:

Justinian
04-10-2004, 11:15
Ik had het al in een andere topic gepost, maar zal het hier nog ff posten:


Even een klein verslagje van mij. Ik heb een aantal forumleden ontmoet: Hunter, Mama, Maupie, Peete, 2h2h, uiteraard Angelo en tenslotte onze huisguest Rocket ;) Al met al was het een erg leuk gala, alleen was ik nogal laat thuis (rond 2.00u).


Billy kaptijn (oscar v/d veen) vs fernando martinez (angelo meola) (rf-nw) (martinez zijn neus gebroken)
Fernando nam de partij afgelopen week aan als invaller. Vanaf het begin van de partij was het non stop actie door beide vechters. Beide vechters waren aan het einde van de partij enigszins beschadigd. Erg mooie ronde om te zien als je het mij vraagt. Halverwege de tweede ronde krijgt Fernando een stoot waardoor hij zijn neus breekt en, hoewel hij zelf toch verder wil vechten, niet verder mag vechten van de scheidsrechter. Mooie partij van twee bijzonder agressieve vechters!

roy dijkshoorn (angelo meola) vs sebstiaan chira (loe hoyer) (rf-nw) (arm uit de kom)
Na een halve minuut raakt Sebastiaan geblesseerd waardoor deze moet opgeven. Jammer, want Roy had er zin in na een dik jaar niet in de ring te hebben gestaan.

clyde van dams (fightclub van dams) vs peter mulder (team schrijber) (rf-nw)
Mijns inziens een vrij eenzijdige partij waarbij Peter Mulder constant acties maakt. Clyde maakt af en toe lowkicks die toch zeker hard aankomen. Op beslissing zou Peter Mulder de partij hebben gewonnen.

rodger pinas (v/d vathorst) vs frans mulder (angelo meola) (mtk-b) (opgave)
Helaas niet gezien.

kanu ghebrihiwet (van asdonck) vs maik kubacki (angelo meola) (rf-nw) (scheur in scheenbeen)
Maik is een kickbokser die nu een keer of 4 met mij op de grond heeft getraind. De partij begint goed. Kanu komt in met een knie en Maik komt goed terug met een aantal trappen en rake stoten. Vanuit de clinch gaan ze naar de grond waarop Maik goed luistert en zelfs voor een beenklem gaat. Helaas had Maik niet genoeg tijd om het binnen de 30 sec. af te maken. Vervolgens belanden ze nog een keer op de grond en komt de scheidsrechter tussen beiden. Maik raakte met zijn scheenbeen het scheenbeen van zijn tegenstander waardoor er een diepe snee zat in zijn scheenbeen. Gevolg: Maik mag niet verder vechten en de wond wordt gehecht.

kawa mirani (angelo meola) vs daan kortland (the gym utrecht) (mtk-nw)
Bij deze partij ging ik uit m’n dak. Kawa is een jongen van net 16, weegt iets meer dan 90kg en vocht hier zijn eerste partij. Zijn tegenstander was pakweg een kop groter en had er al een aantal partijen op zitten. De partij begint en Daan komt met stoten. Kawa heeft een goede dekking en reageert met lowkicks en later ook met stoten. Die stoten komen erg goed door en twee stoten komen zo goed door dat Daan neer gaat en 8 tellen krijgt!! In de tweede ronde is Kawa conditioneel niet de sterkste en krijgt in de hoek een aantal stoten van Daan. Deze stoten komen weliswaar op de dekking, maar de scheidsrechter is van mening dat Kawa zich niet verdedigt en hij krijgt dus 8 tellen. Winnaar op punten Daan Kortland.

Klaas Bruinsma
04-10-2004, 12:19
Wat doet die frans mulder in de B klasse. Wat een pannekoek. Die gozeran echt niet vechten.

Justinian
04-10-2004, 12:37
Wat doet die frans mulder in de B klasse. Wat een pannekoek. Die gozeran echt niet vechten.
Gelukkig kun jij dat wel. Frans Mulder heeft een tijd niet kunnen trainen i.v.m. blessure*, maar vond het tegenover de promotor vervelend om af te zeggen. Getuigt alleen maar van klasse dat hij de partij niet heeft afgezegd, hoewel dit achteraf verstandiger zou zijn geweest.




* 6 weken geleden een gebroken neus en 2 weken geleden een flinke glip in zijn hand.

Klaas Bruinsma
04-10-2004, 13:22
Dan moet je eigenlijk niet komen, zo laat je geen goede indruk achter. Dan maar afzeggen.

Thomas
04-10-2004, 13:24
Wat doet die frans mulder in de B klasse. Wat een pannekoek. Die gozeran echt niet vechten.
Gelukkig kun jij dat wel. Frans Mulder heeft een tijd niet kunnen trainen i.v.m. blessure*, maar vond het tegenover de promotor vervelend om af te zeggen. Getuigt alleen maar van klasse dat hij de partij niet heeft afgezegd, hoewel dit achteraf verstandiger zou zijn geweest.




* 6 weken geleden een gebroken neus en 2 weken geleden een flinke glip in zijn hand.

Niks ten nadele van Frans Mulder. Ik vraag me echter ook af hoe hij in de B-klasse terecht is gekomen. Ik vond hem vechten als een beginner.

Justinian
04-10-2004, 13:34
Dan moet je eigenlijk niet komen, zo laat je geen goede indruk achter. Dan maar afzeggen.
Zoals ik al zei, dat was achteraf gezien misschien ook beter geweest, maar goed. Als vechter zijnde wil je toch graag vechten.

@Thomas: Dat deze partij kennelijk op jou niet zo'n beste indruk heeft gemaakt heeft te maken met bovenstaande. Als je neus gebroken is geweest ben je toch wat voorzichtiger en zal je ongemerkt toch wat voorzichtiger vechten lijkt me.

}|^-_-^|{
04-10-2004, 13:42
dan kun je toch nog wel een normale lowkick maken? of in ieder geval een lowkick blocken, want het getuigt niet van voorzichtigheid als je gewoon je poten in elkaar laat trappen zonder maar te blocken...

Justinian
04-10-2004, 13:46
dan kun je toch nog wel een normale lowkick maken? of in ieder geval een lowkick blocken, want het getuigt niet van voorzichtigheid als je gewoon je poten in elkaar laat trappen zonder maar te blocken...
Tijdens andere partijen heeft hij daar ook geen moeite mee gehad (kijk zijn partijen er maar op na). Nu was hij kennelijk teveel bezig met het beschermen van zijn neus (in die zin dus voorzichtig, laat ik het dan maar even verduidelijken) en vergat daarbij de lowkicks te blokken.

}|^-_-^|{
04-10-2004, 13:51
okiedo, vond het wel cool dat hij door wilde, maar helaas de tweede keer gewoon niet meer op kón staan. zoals mijn buurman het verwoordde: "ik hoop niet dat hij in een flat woont zonder lift."

Justinian
04-10-2004, 13:54
okiedo, vond het wel cool dat hij door wilde, maar helaas de tweede keer gewoon niet meer op kón staan. zoals mijn buurman het verwoordde: "ik hoop niet dat hij in een flat woont zonder lift."
Het ging inderdaad niet meer, helaas. Zijn been was ook erg blauw van al die lowkicks. Op de terugweg zijn we nog gestopt bij een tankstation en toen heeft Angelo zijn been nog even ingespoten met zo'n spuitbus. Hij had er flink last van.

Thomas
04-10-2004, 14:41
Dan moet je eigenlijk niet komen, zo laat je geen goede indruk achter. Dan maar afzeggen.
Zoals ik al zei, dat was achteraf gezien misschien ook beter geweest, maar goed. Als vechter zijnde wil je toch graag vechten.

@Thomas: Dat deze partij kennelijk op jou niet zo'n beste indruk heeft gemaakt heeft te maken met bovenstaande. Als je neus gebroken is geweest ben je toch wat voorzichtiger en zal je ongemerkt toch wat voorzichtiger vechten lijkt me.

Ja, daar heb je gelijk in.

Anonymous
04-10-2004, 16:30
Ik vond het een topgala! Strak georganiseerd, liep allemaal lekker vlot. En allemaal vechters die er 100% voor gingen, al kwamen sommigen niet geheel uit de verf. STEFAN kLEVER van onze sportschool was top!! Het is niet mogelijk om bekeken te gaan vechten tegen een vechter die vanaf het begin meteen voluit gaat. Dan is het gewoon overleven! En gelukkig heeft Stefan laten zien dat hij supercompleet is. Petje af voor beide vechters want wat zij lieten zien is juist datgene waar het publiek voor komt!! Vechtlust en actie. Volgende keer als Stefan tegen Mario Borzisc :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Anonymous
04-10-2004, 16:33
Niks ten nadele van Frans Mulder. Ik vraag me echter ook af hoe hij in de B-klasse terecht is gekomen. Ik vond hem vechten als een beginner.
Eerlijk is eerlijk.. het zag er niet uit! Maar ik heb ook andere partijen van hem gezien waar hij zeer zeker zijn mannetje stond! Hij hoort zeker in de B-klasse thuis. Maar toch denk ik dat Pinas een maatje te groot is. Pinas hoort imo bij de top in de B-klasse van zijn gewicht.

Anonymous
04-10-2004, 16:45
hee mensen iedereen sterkte met hun blesuure en tom ik ben trots op je maar we gaan een keer weer over deon en deo je radio het nog hahaah justi jij ook je jongen hebben goed gevochten dus tot gou en tot in enschede :thumbs:

Anonymous
04-10-2004, 16:46
ow dat was ik trouwens vergeten in the loggen groeten relneger :maskills:

Klaas Bruinsma
04-10-2004, 20:06
Justi, ik was niet de enige die het zag. En ben dan benieuwd naar zijn andere partijen als ie blessure vrij is. Maar bedankt voor de toelichting.

mama
04-10-2004, 20:49
ja waar was je relneger?
heb het hele gala gemist omdat ik jou zocht
:twak:

Justinian
04-10-2004, 23:48
Justi, ik was niet de enige die het zag. En ben dan benieuwd naar zijn andere partijen als ie blessure vrij is. Maar bedankt voor de toelichting.
Ik begrijp je reactie ook wel, dus vandaar dat ik de toelichting gaf ;)

angelo
05-10-2004, 00:16
Hey Justinian,
Bedankt voor de toelichting van Frans zijn partij. (en voor de goede hulp bij de ring natuurlijk)
Frans had inderdaad niet moeten vechten met net verwijderde hechtingen in de hand...(deels mijn schuld...) ook omdat Pinas 5 kg te zwaar was.
Frans heeft inderdaad een niet attractieve vechtstijl, maar heeft in het verleden zware partijen gedraaid (volle rondes) tegen jongens als Zowa, Groothuizen, de Ligny, Snijders en Muller die er flink moeite mee hadden. Van zijn 20 partijen is dit de 2e die hij voortijdig moest afbreken... Toch het vermelden waard, lijkt me.
Ik heb persoonlijk veel respect voor Mulder :thumbs: die voor niets of niemand aan de kant gaat (misschien niet altijd de beste manier....blijkt...)
In elk geval wou ik een toelichting geven

Angelo

}|^-_-^|{
05-10-2004, 17:53
er kwam trouwens iemand op met de mix van justi. dat gaat echt een bekend opkomstnummer worden :) :thumbs:

mama
05-10-2004, 17:58
was dat niet frans mulder?

}|^-_-^|{
05-10-2004, 18:25
al sla je me dood

mama
05-10-2004, 18:53
:twak:

Klaas Bruinsma
05-10-2004, 19:07
Niemand camera meegesmokkeld??

mama
05-10-2004, 19:57
nee had er zondag geen zin in
wilde gewoon een avondje kijken.

}|^-_-^|{
05-10-2004, 22:26
Niemand camera meegesmokkeld??

geloof me, sommige partijen wil jij echt niet zien.

Justinian
06-10-2004, 08:03
er kwam trouwens iemand op met de mix van justi. dat gaat echt een bekend opkomstnummer worden :) :thumbs:
Dat was Maik van onze sportschool ;)

mama
06-10-2004, 08:53
je had het idd gezegd maar ik wist ut niet meer
:oops:
moet echt meer intern geheugen hebben hoor :twak: