PDA

View Full Version : K-1 vs. NJKF incl. Sem Schilt



Nicky
04-10-2004, 06:14
10/03/04 - (K-1/NJKF) New Japan Kickboxing announced the card line-up for their 11/6 Fukuoka TITAN shows at Kitakyushu's Media Dome. The boss of NJK is Mr. Ihara (boxing background). The plan is for a K-1 vs. NJKF 8-on-8 series (over two shows). Fights include:

Katsumori Yoneda vs. Jadamba Narantungalag (Mongolia)
Toshio Matsumoto vs. TOMO (Musashi's brother)
Jan "The Giant" Nortje vs. Semmy Schiltt
Michael McDonald vs. Sammy Attia (sic - Italian fighter from Ihara's school)

The second show in the same building will feature:

Serkan Yilmaz vs. Shin Nopadetsorn (Thailand)
Lee Myung Joo (South Korea) vs. Nathan "Carnage" Corbett (New Zealand)
Duane "Bang" Ludwig vs. Fuji Chalmsak (Thailand/Ihara)
Buakaw Por Puramuk vs. Japanese fighter TBA
Gary "Big Daddy" Goodridge vs. Noboru Uchida
Alexey Ignashov vs. Paul Swaronsky (sic? - Poland)
Mike Bernardo vs. Kaoklai Kaennorsing
John Wayne Parr vs. Kozo Takeda (your main event)

harry
04-10-2004, 08:41
Jan "The Giant" Nortje vs. Semmy Schiltt :thumbs: :thumbs: :thumbs:
Eindelijk, Sem: sloop um :twisted:

Justinian
04-10-2004, 09:12
Ik ving gisteren in Nieuwegein idd ook al op dat Semmy tegen Nortje mag aantreden. Lijkt me een leuke partij.

Dennuz
04-10-2004, 09:14
Semmy wint op K.O door een knie...

Mickey
04-10-2004, 10:09
Goodridge ook weer een partij?
Meende dat die gestopt was... ?

Tuigenke
04-10-2004, 10:22
coole partij, sem wint makkelijk

ashihara
04-10-2004, 10:24
Deed die alleen om zijn markwaarde te vergroten. Sem zal jan een beroerde avond geven.

redjuh
04-10-2004, 10:54
eitje voor sem. nortje is niks waard in de ring... vind ik

Shytown
04-10-2004, 14:35
Goodridge ook weer een partij?
Meende dat die gestopt was... ?


Niet opgelet tijdens het laatste K1 evenement? :twak:

Anonymous
04-10-2004, 15:44
leuk avondje knokken, maarja sem vs giant nortje. who cares!!!! sem wint dat nog wel als hij op zijn knieen gaat zitten. zie liever sem vs ignashof re-match :twak:

Ronald
04-10-2004, 21:18
Schilt vs Nortje lijkt me een leuke partij voor Schilt om zich weer in de kijker te vechten bij de K-1.

redjuh
04-10-2004, 22:14
de rest is trouwens vet zeg!

H POWER
05-10-2004, 13:39
leuk avondje knokken, maarja sem vs giant nortje. who cares!!!! sem wint dat nog wel als hij op zijn knieen gaat zitten. zie liever sem vs ignashof re-match :twak:

"semheeftmakkie" is een insider,dat lees je zo in z`n post.

Sem is toen die het hoorde ook gelijk gestopt met trainen,ligt nu de hele dag onder de zonnebank een cursus zuidafrikaans te leren,beetje vreemd dat ie ook allerlei racistische leuzen begint te roepen maar dat mag de pret voor hem niet drukken.
Heeft zo`n "makkelijke"partij ook weer voordelen,zonnebankje en je talen verrijken ik ben jalours op `m :shock:

ashi76
05-10-2004, 13:45
Mooie partij voor Sem om weer eens aan een rij overwinningen te beginnen.

Natuurlijk zal Sem aan de bak moeten, maar deze partij moet voor hem toch zeker wel te winnen zijn.

Schilt is toch wel een VEEL betere vechter als Jan Nortje.

Ik zie er iig naar uit. :thumbs:

sportfan
05-10-2004, 14:12
Ik weet het niet. Ik vind nortje geen begaafd technicus maar wel altijd bloedlink. Kijk maar naar Bernardo vs Nortje.

harry
05-10-2004, 14:23
leuk avondje knokken, maarja sem vs giant nortje. who cares!!!! sem wint dat nog wel als hij op zijn knieen gaat zitten. zie liever sem vs ignashof re-match :twak:

"semheeftmakkie" is een insider,dat lees je zo in z`n post.

Sem is toen die het hoorde ook gelijk gestopt met trainen,ligt nu de hele dag onder de zonnebank een cursus zuidafrikaans te leren,beetje vreemd dat ie ook allerlei racistische leuzen begint te roepen maar dat mag de pret voor hem niet drukken.
Heeft zo`n "makkelijke"partij ook weer voordelen,zonnebankje en je talen verrijken ik ben jalours op `m :shock:

Jammer dat je hier op reageerd, is alleen maar "stook"post, we weten allemaal wel beter!!! :thumbs:
Is gewoon geweldig dat tie weer aan de bak komt, en iedere partij is gevaarlijk anders staan ze der niet (eeeh nmi :wink: )

Hollandpride
05-10-2004, 22:55
Sem gaat een makkie krijgen aan Nortje

H POWER
07-10-2004, 14:23
en voor die tijd zien we schilt nog in Fightclub en let op... een nieuwe Schilt die er straks iedereen uitkegelt!

ashi76
07-10-2004, 14:25
en voor die tijd zien we schilt nog in Fightclub en let op... een nieuwe Schilt die er straks iedereen uitkegelt!

Vertel...

Staan er nog meer partijen op de rol voor Sem dan ??

H POWER
07-10-2004, 14:32
sowieso een contract bij de K1 dus als ie het een beetje kien aanpakt dan zit er op korte termijn meer in het vat!

harry
07-10-2004, 15:11
Da's goei nieuws :mrgreen:

ashi76
07-10-2004, 15:21
Dat is zeker goed nieuws.

Is er ook bekend voor hoeveel wedstrijden hij een contract heeft ?