PDA

View Full Version : BADR HARI vs CARTER WILLIAMS (update Gilbert vs Valentijn?)



LWD
04-10-2004, 21:15
Juni volgend jaar zullen BADR HARI en CARTER WILLIAMS elkaar bevechten in de Amsterdam Arena. Simon Rutz Promotions heeft hiermee eens temeer bewezen dat ook buitenlandse topvechters niet slechts in Japan vechten maar ook in Europa acte de presence geven.

Gejat van Fighttalk

:lol: :lol:

redjuh
04-10-2004, 21:27
zeer cool! misschien daarna tijd voor de k1...? mits ie hem verslaat natuurlijk

Tsuki
04-10-2004, 21:29
GODDMAN das een vette partij

jaco
04-10-2004, 21:33
als die deze partij wint zullen ze haast niet meer om hem heen kunnen bij de k-1 organisatie

de highlander
04-10-2004, 21:43
dit zou echt zwaar kicken zijn :thumbs:

MB667
04-10-2004, 21:58
Jaco is correct.

Highline
04-10-2004, 22:01
zal echt een mooie matchup zijn :thumbs:

Hollandpride
04-10-2004, 22:15
Damn, ik ga zeker weten volgend jaar naar de arena!

Punk in drublic
04-10-2004, 22:17
Als Carter Williams dit verliest(en dat doet hij denk ik) kan die z'n K1 carriere die er vorig jaar nog zo mooi uitzag wel vergeten.

Simon Rutz
04-10-2004, 22:23
Op dit moment zijn er al drie partijen rond voor het IT'S SHOWTIME gala van 12 juni 2005 in de Amsterdam ArenA namelijk;

Badr Hari vs Carter Williams
Bob Schreiber vs Melvin Manhoef
Drago vs Panjonsuk

Morgen tussen 12 en 1uur s'middags zal Gilbert Yvel een contract tekenen voor zijn partij tegen Valentijn Overeem. Als dit definitief is zal ik dit ook bekend maken.

Vriendelijke groeten,

Simon Rutz

Nicky
04-10-2004, 22:24
Gilbert Vs Valentijn. Damn.. A Dream !!

Zanshin
04-10-2004, 22:30
Echt top, ik ga voor Badr Hari, hij is jong en hongerig. Dit gaat echt een top gala worden :thumbs: Top dat Bob schreiber gaat nog een keer gaat vechten, ik verheug me nu al op vo;gend jaar. :thumbs:

Wheelie
04-10-2004, 22:33
Gilbert vs Valentijn is echt helemaal top Simon , die rematch wil ik echt al een hele tijd zien

Virus
04-10-2004, 22:36
Gaat `t door dan wint Carter...

Yvel - Overeem is dope! :maskills:

Anonymous
04-10-2004, 22:37
goed nieuws, gilbert vecht dus weer tegen Nederlanders.
dat kan het begin zijn van een reeks vaderlandse top partijen o.a. Gilbert vs Rodney

Wheelie
04-10-2004, 22:38
goed nieuws, gilbert vecht dus weer tegen Nederlanders.
dat kan het begin zijn van een reeks vaderlandse top partijen o.a. Gilbert vs Rodney

dat zou inderdaad mooi zijn 8)

Ronald
04-10-2004, 22:47
Badr Hari vs Carter Williams lijkt me echt top :thumbs: . Ondanks dat het Williams even tegenzit vind ik hem toch een van de echte talenten voor de toekomst. Als Badr Hari die weet te verslaan dan zegt dat wel wat over de kwaliteiten van Badr. En sowieso vind ik het gaaf om Williams een keer live in actie te zien.

Gilbert vs Valentijn... damn, voor die partij alleen al zou ik naar de Arena komen 8) .

Thomas
04-10-2004, 23:03
Badr Hari vs Carter Williams lijkt me echt top :thumbs: . Ondanks dat het Williams even tegenzit vind ik hem toch een van de echte talenten voor de toekomst. Als Badr Hari die weet te verslaan dan zegt dat wel wat over de kwaliteiten van Badr. En sowieso vind ik het gaaf om Williams een keer live in actie te zien.

Gilbert vs Valentijn... damn, voor die partij alleen al zou ik naar de Arena komen 8) .

dan heb je het geld wel los in je zak zitten :wink: Ik vroeg me af... is Bob dan al geopereerd aan zijn rug? Een fitte Bob Schreiber... daar ga ik pas voor naar de Arena! :thumbs:

Ton
04-10-2004, 23:03
:thumbs: :thumbs: :thumbs:

Meer kan ik niet zeggen !!

Tuigenke
04-10-2004, 23:09
super line-up, alleen deze 3 partijen al.

Controle
04-10-2004, 23:18
:shock:

Simon dat zijn nog is top partijen, klasse dat dit allemaal in Nl kan.

mama
04-10-2004, 23:27
Simon je bent goed bezig
:thumbs:

Shytown
04-10-2004, 23:40
Morgen tussen 12 en 1uur s'middags zal Gilbert Yvel een contract tekenen voor zijn partij tegen Valentijn Overeem. Als dit definitief is zal ik dit ook bekend maken.

Vriendelijke groeten,

Simon Rutz


Simon, ik hou van je :oops:

Alhoewel ik groot voorstander was van de rematch tussen Rodney en Valentijn is dit een nog betere partij. Tevens beter voor Rodney, in een korte tijd 2x van een Overeem verliezen is nooit leuk :mrgreen:

Biiyen
04-10-2004, 23:42
Simon je bent goed bezig
:thumbs:

amen!

Dat is zeker weten goede! dat zijn de krenten in de pap.

Silat
05-10-2004, 00:39
Als dat door gaat kom ik ook kijken.

Jeru
05-10-2004, 00:46
Vette partijen!! Nu Buakaw nog en je bent echt de man :thumbs: :wink:

Justinian
05-10-2004, 00:54
Vette partijen!! Nu Buakaw nog en je bent echt de man :thumbs: :wink:
Toppartijen! Als Buakaw wordt toegevoegd dan hoeven er wat mij betreft geen partijen meer bij ;)

Anonymous
05-10-2004, 13:44
Hij wilde al die tijd ook wel tegen Nederlanders. He just doesn't want any of the Assassin. Ik ben overigens benieuwd wat hij de volgende keer voor excuus gaat bedenken als Rodney vs Gilbert te sprake komt, het excuus niet tegen Nederlanders gaat dus niet meer op.

bloody
05-10-2004, 13:48
simon is een man die zijn vak verstaat en dat door resultaten laat zien OSU! Simon

Biiyen
05-10-2004, 13:50
Vette partijen!! Nu Buakaw nog en je bent echt de man :thumbs: :wink:
Toppartijen! Als Buakaw wordt toegevoegd dan hoeven er wat mij betreft geen partijen meer bij ;)

Ja Buakaw zou echt helemaal te gek zijn! Tegen Kraus, heb je een vette K1 Max match.

Shytown
05-10-2004, 13:52
Hij wilde al die tijd ook wel tegen Nederlanders. He just doesn't want any of the Assassin. Ik ben overigens benieuwd wat hij de volgende keer voor excuus gaat bedenken als Rodney vs Gilbert te sprake komt, het excuus niet tegen Nederlanders gaat dus niet meer op.


Persoonlijk denk ik dat Valentijn één van de weinige Nederlanders is waar eer aan te halen is voor Gilbert; Valentijn heeft ook in Pride gevochten en tegen diverse wereldtoppers. Ik denk dat als deze wedstrijd er komt, dat niet meteen betekend dat Gilvert tegen alle Nederlanders zal vechten.

Sjeanef
05-10-2004, 14:04
Oke, hier kan ik niet omheen, ik ben ook aanwezig :thumbs: :thumbs: :thumbs: En de line-up gaat waarschijnlijk alleen nog maar beter worden, neem ik aan...

Shytown
05-10-2004, 14:05
Zou leuk zijn als Joop Kasteel zijn afscheidswedstrijd (alsnog) in de ArenA zou vechten...

Ralph
05-10-2004, 14:10
Super!!!!! Voor deze partijen alleen al kom ik naar de ArenA! TOP! :thumbs:

ashi76
05-10-2004, 14:16
Damn... vette partijen zeg.

Jammer dat het weer in die sporthal is. :x

Nicky
05-10-2004, 14:44
Jerrel Venetiaan zou echt super zijn.

mama
05-10-2004, 14:51
ach ff doorbijten ashi
zo erg is het niet
;)

ashi76
05-10-2004, 15:28
Vorig jaar was het dus echt niet grappig marieke.
Details weet je.

mama
05-10-2004, 15:36
ja ik weet ut
ik had nergens last van kon het prima zien
misschien wat eerder kaartjes halen of nu al gaan sparen
als je vanaf deze maand 8 euro apart leg kan je een kaartje van 70 euro kopen
;)

Mickey
05-10-2004, 15:39
OnTopic Mensen!
:twak:

de highlander
05-10-2004, 15:41
shytown is right.
afscheidswedstrijd voor joop kasteel :thumbs:

greeetz the highlander

Octavius
05-10-2004, 15:43
Badr wint.

En ik wil zeker Jerrel zien. Hij verdient het gewoon.

mama
05-10-2004, 15:48
ja je hebt gelijk michel
maar michael zei vorig jaar dat ie niet meer zou komen
zou het jammer vinden als ie deze partijen zou missen
Bob Schrijber vs Melvin Manhoef
Drago vs Panjonsuk
Badr Hari vs Carter Williams
Gilbert Vs Valentijn

Highline
05-10-2004, 15:59
ik denk dat ik ga maar eens ga sparen voor kaartjes :thumbs:

Jase
05-10-2004, 16:05
Heel goed bezig Simon, dat belooft wat :thumbs:

Mike
05-10-2004, 16:31
ja dit ziet er zeer goed uit. Als dit de lineup dan kom ik zeker! 10 min reistijd moet ook geen obstakel worden :)

Shytown
05-10-2004, 17:46
laatst was er d etopic over welke organisatie beter was; 2H2H of Rutz.

Simon laat zien dat mijn stem op hem een goede was haha, alhoewel de kritiekpunten van afgelopen jaar voor verbetering vatbaar zijn

Jerrel tegen Rodney lijkt me een mooie pot, geen MMA maar kickboksen

Nicky
05-10-2004, 17:49
Jerrel Vs Rodney MMA

Gilbert Vs Valentijn MMA

De winnaar van die partijen tegen elkaar en de verliezers tegen elkaar...

2 geweldige partijen

kentaro
05-10-2004, 20:14
wordt echt super ik was ook naar de vorige 2 ''It's showtime'' gala's geweest in de Arena en ga zeker weer volgend jaar!! :thumbs:

Simon Rutz
05-10-2004, 20:48
Oke dan hier het nieuws: Gilbert Yvel heeft vandaag zijn handtekening gezet voor zijn gevecht tegen Valentijn Overeem! Het gevecht gaat dus plaatsvinden op zondag 12 juni 2005 in de Amsterdam ArenA. De volgende partijen zijn nu al zeker:

Badr Hari vs Carter Williams th
Bob Schreiber vs Melvin Manhoef ff
Gilbert Yvel vs Valentijn Overeem ff
Drago vs Panjonsuk th
Dave Dalgliesch vs Dave Vader ff
Perry Ubeda vs Tapilatu ff (deze partij zou afgelopen jaar al plaats hebben gevonden)

Verder worden zeker nog geplaatst op mijn gala: Joerie Mes-Rodney Faverus-Bjorn Bregy en ben ik in onderhandeling met Martijn de Jong!

Ik ben blij dat jullie zo enthousiast zijn want dat bevestigd dat mijn slapelooze nachten betreffende de matchmaking niet voor niets zijn geweest.

Vriendelijke groeten,

Simon Rutz

lunatic
05-10-2004, 21:15
dam, goed nieuws :lol:

lunatic
05-10-2004, 21:18
Wil Alister ook wel zien vechten

Ralph
05-10-2004, 21:40
Damn! Dat wordt een top line-up. Klasse, Simon!!! :thumbs:

ROIDRAGE
05-10-2004, 21:56
MDJ in tha House

mama
05-10-2004, 22:03
:thumbs:
gaat lekker hoor simon
enne nu kan je weer goed slapen
;)

Tuigenke
05-10-2004, 22:10
wow super line-up simon!!!
we komen zeker weer volgend jaar!!! :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Nicky
05-10-2004, 22:13
Faverus Vs Tengiz Tedoradze

Wheelie
05-10-2004, 22:14
jE SLAPELOZE NACHTEN ZIJN ZEKER NIET VOOR NIETS GEWEEST

Cool dat je ook met Martijn de Jong in onderhandeling bent , word dat dan Martijn's afscheids partij ?

MMA partij tegen Cadu ;)

Nicky
05-10-2004, 22:16
Furdjel de Windt zou ook top zijn. Die jongen verdiend het echt om op een groot gala te staan !

Thomas
05-10-2004, 22:18
Oke dan hier het nieuws: Gilbert Yvel heeft vandaag zijn handtekening gezet voor zijn gevecht tegen Valentijn Overeem! Het gevecht gaat dus plaatsvinden op zondag 12 juni 2005 in de Amsterdam ArenA. De volgende partijen zijn nu al zeker:

Badr Hari vs Carter Williams th
Bob Schreiber vs Melvin Manhoef ff
Gilbert Yvel vs Valentijn Overeem ff
Drago vs Panjonsuk th
Dave Dalgliesch vs Dave Vader ff
Perry Ubeda vs Tapilatu ff (deze partij zou afgelopen jaar al plaats hebben gevonden)

Verder worden zeker nog geplaatst op mijn gala: Joerie Mes-Rodney Faverus-Bjorn Bregy en ben ik in onderhandeling met Martijn de Jong!

Ik ben blij dat jullie zo enthousiast zijn want dat bevestigd dat mijn slapelooze nachten betreffende de matchmaking niet voor niets zijn geweest.

Vriendelijke groeten,

Simon Rutz

Dave tegen Dave. Vet 8)

Maupie
05-10-2004, 22:20
Simon is goed bezig :thumbs:

LWD
05-10-2004, 22:29
Simon echt helemaal toppie , Misschien nog Rene Rooze en een afscheids wedstrijd voor Joop Kasteel . Alister zou ook echt top zijn.

Wheelie
05-10-2004, 23:31
Oke dan hier het nieuws: Gilbert Yvel heeft vandaag zijn handtekening gezet voor zijn gevecht tegen Valentijn Overeem! Het gevecht gaat dus plaatsvinden op zondag 12 juni 2005 in de Amsterdam ArenA. De volgende partijen zijn nu al zeker:

Badr Hari vs Carter Williams th
Bob Schreiber vs Melvin Manhoef ff
Gilbert Yvel vs Valentijn Overeem ff
Drago vs Panjonsuk th
Dave Dalgliesch vs Dave Vader ff
Perry Ubeda vs Tapilatu ff (deze partij zou afgelopen jaar al plaats hebben gevonden)

Verder worden zeker nog geplaatst op mijn gala: Joerie Mes-Rodney Faverus-Bjorn Bregy en ben ik in onderhandeling met Martijn de Jong!

Ik ben blij dat jullie zo enthousiast zijn want dat bevestigd dat mijn slapelooze nachten betreffende de matchmaking niet voor niets zijn geweest.

Vriendelijke groeten,

Simon Rutz

Dave tegen Dave. Vet 8)

Ik wed voor 1000 euro dat DAVE WINT :lol:

Shytown
05-10-2004, 23:34
Oke dan hier het nieuws: Gilbert Yvel heeft vandaag zijn handtekening gezet voor zijn gevecht tegen Valentijn Overeem! Het gevecht gaat dus plaatsvinden op zondag 12 juni 2005 in de Amsterdam ArenA. De volgende partijen zijn nu al zeker:

Badr Hari vs Carter Williams th
Bob Schreiber vs Melvin Manhoef ff
Gilbert Yvel vs Valentijn Overeem ff
Drago vs Panjonsuk th
Dave Dalgliesch vs Dave Vader ff
Perry Ubeda vs Tapilatu ff (deze partij zou afgelopen jaar al plaats hebben gevonden)

Verder worden zeker nog geplaatst op mijn gala: Joerie Mes-Rodney Faverus-Bjorn Bregy en ben ik in onderhandeling met Martijn de Jong!

Ik ben blij dat jullie zo enthousiast zijn want dat bevestigd dat mijn slapelooze nachten betreffende de matchmaking niet voor niets zijn geweest.

Vriendelijke groeten,

Simon Rutz


Simon, dit ziet er top uit :thumbs:

Ff mijn verlanglijstje checken:

Afscheidswestrijd Joop Kasteel

Tegenstanders Rodney:
Amar Suloev
Bazigit "Volk" Atajev

Beide zijn mannen die ook al in PRIDE hebben gevochten en daardoor voor Rodney een opening kunnen zijn naar Japan.

andere optie : Murad Chunkaiev

mama
05-10-2004, 23:34
tsssssssssssssssssss lekker ding hoor ben jij kevin
:twak:

Maupie
05-10-2004, 23:41
Oke dan hier het nieuws: Gilbert Yvel heeft vandaag zijn handtekening gezet voor zijn gevecht tegen Valentijn Overeem! Het gevecht gaat dus plaatsvinden op zondag 12 juni 2005 in de Amsterdam ArenA. De volgende partijen zijn nu al zeker:

Badr Hari vs Carter Williams th
Bob Schreiber vs Melvin Manhoef ff
Gilbert Yvel vs Valentijn Overeem ff
Drago vs Panjonsuk th
Dave Dalgliesch vs Dave Vader ff
Perry Ubeda vs Tapilatu ff (deze partij zou afgelopen jaar al plaats hebben gevonden)

Verder worden zeker nog geplaatst op mijn gala: Joerie Mes-Rodney Faverus-Bjorn Bregy en ben ik in onderhandeling met Martijn de Jong!

Ik ben blij dat jullie zo enthousiast zijn want dat bevestigd dat mijn slapelooze nachten betreffende de matchmaking niet voor niets zijn geweest.

Vriendelijke groeten,

Simon Rutz

Dave tegen Dave. Vet 8)

Ik wed voor 1000 euro dat DAVE WINT :lol:

lol@wheelie :D

marster
06-10-2004, 00:19
joery tegen die ene spanjaar waar naijm op 10-10 vecht
breyi tegen schilt of wallis
rodney tegen jerrol of rene
martijn tegen simanov
of rene tegen heath
mijn lijst

Nicky
06-10-2004, 07:42
Rene Vs Justin Eilers

Nicky
06-10-2004, 07:47
Justin Eilers

Is voor iedere Nederlandse vechter een mooie vechter om zich in de kijker te spelen.

Justinian
06-10-2004, 09:41
Oke dan hier het nieuws: Gilbert Yvel heeft vandaag zijn handtekening gezet voor zijn gevecht tegen Valentijn Overeem! Het gevecht gaat dus plaatsvinden op zondag 12 juni 2005 in de Amsterdam ArenA. De volgende partijen zijn nu al zeker:

Badr Hari vs Carter Williams th
Bob Schreiber vs Melvin Manhoef ff
Gilbert Yvel vs Valentijn Overeem ff
Drago vs Panjonsuk th
Dave Dalgliesch vs Dave Vader ff
Perry Ubeda vs Tapilatu ff (deze partij zou afgelopen jaar al plaats hebben gevonden)

Verder worden zeker nog geplaatst op mijn gala: Joerie Mes-Rodney Faverus-Bjorn Bregy en ben ik in onderhandeling met Martijn de Jong!

Ik ben blij dat jullie zo enthousiast zijn want dat bevestigd dat mijn slapelooze nachten betreffende de matchmaking niet voor niets zijn geweest.

Vriendelijke groeten,

Simon Rutz
Ok, dit gala ga ik dus niet missen!! Martijn de Jong zou ook top zijn, aangezien dit wel eens zijn afscheidsgala zou kunnen worden.

Zou Joerie Mes niet tegen Buakaw kunnen aantreden? Ik weet niet of ze qua gewicht een beetje overeenkomen, maar dit zou een geweldige partij zijn.

Marco
06-10-2004, 14:02
ziet er heel goed uit deze matchmaking.
Ik hoop dat Bob van zijn rugproblemen verlost is op het moment dat hij tegen Manhoef aantreedt.
Yvel vs Overeem is ook interessant.
12 juni damn dat is nog even geduld hebben :cry:

mama
06-10-2004, 14:05
shit wordt oppas regelen
maar ik wil er zeker heen
:thumbs:

}|^-_-^|{
06-10-2004, 15:36
Furdjel de Windt zou ook top zijn. Die jongen verdiend het echt om op een groot gala te staan !

Furdjel vecht echt veel te weinig voor iemand van zijn kaliber

The Maniac
06-10-2004, 16:40
Oke dan hier het nieuws: Gilbert Yvel heeft vandaag zijn handtekening gezet voor zijn gevecht tegen Valentijn Overeem! Het gevecht gaat dus plaatsvinden op zondag 12 juni 2005 in de Amsterdam ArenA. De volgende partijen zijn nu al zeker:

Badr Hari vs Carter Williams th
Bob Schreiber vs Melvin Manhoef ff
Gilbert Yvel vs Valentijn Overeem ff
Drago vs Panjonsuk th
Dave Dalgliesch vs Dave Vader ff
Perry Ubeda vs Tapilatu ff (deze partij zou afgelopen jaar al plaats hebben gevonden)

Verder worden zeker nog geplaatst op mijn gala: Joerie Mes-Rodney Faverus-Bjorn Bregy en ben ik in onderhandeling met Martijn de Jong!

Ik ben blij dat jullie zo enthousiast zijn want dat bevestigd dat mijn slapelooze nachten betreffende de matchmaking niet voor niets zijn geweest.

Vriendelijke groeten,

Simon Rutz


PLEASE make it happen Simon and make these guys sign for it zou heel erg zonde zijn als sommige wedstrijden niet door zou gaan.
Oh wat zat ik lang te wachten op Overeem vs Yvel
en Manhoef vs Schreiber kick ass line up.

P.S Simon you are tha man

Wix
06-10-2004, 20:48
ALs er een afscheidspartij komt, laat dat dan maar over aan Ronnie Rivano.

Hollandpride
06-10-2004, 21:18
OEHHHH geweldige partijen!!!

Ik wordt helemaal gek achter mijn computer!

HUNTER
06-10-2004, 21:23
damn als dit allemaal doorgaat ben ik ergens op de 1e rijen te vinden!!! Super. :thumbs: :thumbs: :thumbs:

idd als Martijn de Jong (vs Mauricio Shogun?) en Furdjel de Windt (vs Genki Sudo?????) ook nog vechten dan wordt dit het beste gala ooit.