PDA

View Full Version : mixfight meeting morgen?



lady in red
09-10-2004, 17:17
mss was er al een topic over, die heb ik dan nog niet gezien. maar is er morgen een mixfight meeting @ 2h2h?

Ronald
09-10-2004, 17:32
mss was er al een topic over, die heb ik dan nog niet gezien. maar is er morgen een mixfight meeting @ 2h2h?
Ik stel voor om af te spreken bij de ingang tijdens de pauze. Ik weet niet of er meerdere pauzes zijn, maar laten we in dat geval de 1e pauze afspreken. Accoord?

Biiyen
09-10-2004, 17:43
Jullie zitten toch allemaal in hetzelfde vak? is dat niet meeting genoeg dan?

mama
09-10-2004, 17:43
ja gezellig
ben toch wel benieuwd naar een hoop mensen hoor :mrgreen:

lady in red
09-10-2004, 17:49
ik zit in een ander vak:(

Wheelie
09-10-2004, 17:55
ik doe niet aan meetings :twisted:

Ronald
09-10-2004, 18:08
Jullie zitten toch allemaal in hetzelfde vak? is dat niet meeting genoeg dan?
Nope, niet allemaal.


ik doe niet aan meetings :twisted:
Jij bent meetingverslaafd zelfs man :lol: .

Jeru
09-10-2004, 19:52
we zien wel. Dat het vet gaat worden is zeker: hier wat foto's van de weging van Arshak - Jordan!!

http://www.sportcentrumkops.nl/forum/viewtopic.php?t=2395

treskaliber
09-10-2004, 20:13
Weet iemand of je een fototoestel mag meenemen en hoe zit het eigenlijk met CHAU in Ahoy..?? Is daar food te krijgen...? Misschien toch wel interssant om te weten als je helemaal uit Heerlen, Limburg komt....haha

ashi76
09-10-2004, 20:18
In Ahoy is normaal genoeg te eten te krijgen, maar het kan geen kwaad om van tevoren ff een broodje te scoren op zuidplein ofzo (winkelcentrum aan de overkant), scheelt een hoop euri's ook.

treskaliber
09-10-2004, 20:21
Wordt Ahoy trouwens goed aangegeven vanaf de snelweg?

ashi76
09-10-2004, 20:22
nee.

treskaliber
09-10-2004, 20:24
Thnx Ashi...misschien dat ik dan toch maar eens een routeplanner ga bekijken..

ashi76
09-10-2004, 20:25
Eigen vervoer
Ahoy' Rotterdam is eenvoudig te bereiken via de Ring rond Rotterdam. Op de A15, ring Rotterdam-Zuid, staat de afslag Ahoy’ aangegeven.




Vanaf deze kant staat het dus wel aangegeven.

ashi76
09-10-2004, 20:26
Ahoy' Rotterdam is eenvoudig te bereiken via de Ring rond Rotterdam. Op de A15, ring Rotterdam-Zuid, staat de afslag Ahoy' aangegeven.

Vanuit de richting Amsterdam/Den Haag
U houdt de A4 aan tot Den Haag. U volgt dan de A13 richting Rotterdam en daarna de A20 richting Utrecht. Op de A20 neemt u de afslag A16 richting Dordrecht/Breda. Na de van Brienenoordbrug kiest u voor de Ring Rotterdam-Zuid richting Zierikzee (A15). Op de A15 staat de afslag Ahoy' aangegeven. Na de afslag let u op de borden met de aanduiding: Ahoy’.

Vanuit de richting Utrecht
U houdt de A12 aan tot Gouda. U volgt dan de A20 richting Rotterdam. Op de A20 neemt u de afslag A16 richting Dordrecht/Breda. Na de van Brienenoordbrug kiest u voor de Ring Rotterdam-Zuid richting Zierikzee (A15). Op de A15 staat de afslag Ahoy' aangegeven. Na de afslag let u op de borden met de aanduiding: Ahoy’.

Vanuit richting Dordrecht/Breda
U houdt de A16 aan richting Rotterdam. Op de A16 kiest u voor de Ring Rotterdam-Zuid richting Zierikzee (A15). Op de A15 staat de afslag Ahoy' aangegeven. Na de afslag let u op de borden met de aanduiding: Ahoy’.

Vanuit richting Zeeland/Roosendaal
U houdt de A29 aan richting Rotterdam. U rijdt de A29 helemaal uit, de richting Ahoy' staat al aangegeven. Daarna let u op de borden met de aanduiding: Ahoy’.



Parkeergelegenheid
Met 1600 parkeerplaatsen heeft Ahoy’ meer dan voldoende parkeerruimte (€ 8,50 per auto). Bovendien vindt u op vijf minuten loopafstand een overdekte parkeergarage (parkeergarage Zuidplein). Ook kunt u gebruik maken van diverse P+R voorzieningen, o.a. bij de metrostations Slinge en Capelsebrug. Het parkeertarief voor touringcars bedraagt
€ 20,-.

Tip: Voordat u naar Ahoy’ komt, kijk altijd even op Agenda van deze site. Zijn er op de dag dat u Ahoy’ wilt bezoeken meerdere evenementen, dan kan het rondom Ahoy’ wel eens druk worden. P+R of het openbaar vervoer zijn dan een uitstekend alternatief.

treskaliber
09-10-2004, 20:46
CHAU -> Food..

treskaliber
09-10-2004, 20:54
Haha...was het maar waar maar Chau is toch echt "slang" vanuit het Amerikaans-Engels..

Mickey
09-10-2004, 23:02
Main Entry: chow
Pronunciation: 'chau
Function: noun
Etymology: short for chowchow

1 a : material consisting essentially of protein, carbohydrate, and fat used in the body of an organism to sustain growth, repair, and vital processes and to furnish energy; also : such food together with supplementary substances (as minerals, vitamins, and condiments) b : inorganic substances absorbed by plants in gaseous form or in water solution
2 : nutriment in solid form
3 : something that nourishes, sustains, or supplies <food for thought>

Silat
10-10-2004, 04:45
Ahoy' Rotterdam is eenvoudig te bereiken via de Ring rond Rotterdam. Op de A15, ring Rotterdam-Zuid, staat de afslag Ahoy' aangegeven.

Vanuit de richting Amsterdam/Den Haag
U houdt de A4 aan tot Den Haag. U volgt dan de A13 richting Rotterdam en daarna de A20 richting Utrecht. Op de A20 neemt u de afslag A16 richting Dordrecht/Breda. Na de van Brienenoordbrug kiest u voor de Ring Rotterdam-Zuid richting Zierikzee (A15). Op de A15 staat de afslag Ahoy' aangegeven. Na de afslag let u op de borden met de aanduiding: Ahoy’.

Vanuit de richting Utrecht
U houdt de A12 aan tot Gouda. U volgt dan de A20 richting Rotterdam. Op de A20 neemt u de afslag A16 richting Dordrecht/Breda. Na de van Brienenoordbrug kiest u voor de Ring Rotterdam-Zuid richting Zierikzee (A15). Op de A15 staat de afslag Ahoy' aangegeven. Na de afslag let u op de borden met de aanduiding: Ahoy’.

Vanuit richting Dordrecht/Breda
U houdt de A16 aan richting Rotterdam. Op de A16 kiest u voor de Ring Rotterdam-Zuid richting Zierikzee (A15). Op de A15 staat de afslag Ahoy' aangegeven. Na de afslag let u op de borden met de aanduiding: Ahoy’.



Ik reed zojuist nog naar Rotterdam en zag dat de A20 op 10 oktober is afgesloten.
Op onderstaande link staan nog meer afsluitingen op 10 oktober. Ik moet in ieder geval al omrijden en misschien zijn er meer.

http://www.fileplanregiorotterdam.nl/Wegwerkzaamheden/aanstaande_wegwerkzaamhed/wegwerkzaamheden_zuidholl/

Onderstaande snelwegen worden een aantal weekenden afgesloten:

A20 richting Rotterdam tussen knooppunt Gouwe en Nieuwerkerk a/d IJssel twee weekenden afgesloten van 8 tot 18 oktober;
A20 richting Hoek van Holland tussen Vlaardingen-West en Maasdijk, drie weekenden afgesloten van 8 tot 25 oktober;
A44 richting Amsterdam tussen Rijnsburg en Sassenheim vier weekenden afgesloten van 8 oktober tot 1 november 2004;

mama
10-10-2004, 10:43
appy heeft tegen mij gezegd dat je een digitale camera mee mag nemen. geen profecionele aparatuur. Ino bevestigde dit ook.
dus daaruit begrijp ik dat ik mijn digitale camera mee mag nemen

lady in red
10-10-2004, 11:42
dan neem ik hem mee.....:)

}|^-_-^|{
10-10-2004, 13:07
appy heeft tegen mij gezegd dat je een digitale camera mee mag nemen. geen profecionele aparatuur. Ino bevestigde dit ook.
dus daaruit begrijp ik dat ik mijn digitale camera mee mag nemen

ben een beetje huiverig, want vorige keer in het topsportcentrum was er ook gesodemieter met de security, terwijl ik gewoon een 5,1 megapixelcameraatje van de aldi heb.

Anonymous
11-10-2004, 16:30
appy heeft tegen mij gezegd dat je een digitale camera mee mag nemen. geen profecionele aparatuur. Ino bevestigde dit ook.
dus daaruit begrijp ik dat ik mijn digitale camera mee mag nemen

Ik werd onderweg nog door Shootomaniac gebeld en die zei dat het niet mocht.

Mickey
11-10-2004, 16:37
My Pleasure, Son