PDA

View Full Version : dries roelvink & emiel ratelband nu op radio 538



lady in red
09-10-2004, 17:24
over de wedstrijd morgen.....

Sjaak
09-10-2004, 17:38
Een hoop bla bla, moet nog zien dat dit wat gaat worden :|

lady in red
09-10-2004, 17:54
ze geven er iig wel aandacht aan..

someone
09-10-2004, 18:47
was wel geinig op 538 hoorde het toevallig ook!!! :thumbs:

Sjaak
09-10-2004, 18:51
Ik hoop alleen niet dat het "sterrenboksen" de echte partijen zwaar ondersneeuwd. Ik heb namelijk hele grote artikelen gelezen in de Telegraaf, de Veronica Gids en wat kranten en er werd met geen woord gerept over de andere partijen of zelf de naam van 2H2H genoemd en dat vind ik jammer want daar gaat het toch om en die 3 partijen is alleen leuk maar eigenlijk bijzaak.

Ben dan ook zeer benieuwd wat de Media buiten deze 3 partijen gaan uitzenden of schrijven :| Maar we zullen zien :|

Sjaak

Sjaak
09-10-2004, 18:57
Je zegt het goed : "mits"

Wat denk je zelf, we zullen zien :|

Ik bedoel dit soort berichten waar je er vandaag wel 30 van heb kunnen lezen in de Media. Lees je iets over de "echte" partijen, wordt 2H2H genoemd, het gaat maar over 1 ding :roll:

RTL Boulevard : sterrenboksen

Het is een droom van velen om te zien hoe Emile Ratelband tot moes wordt geslagen. Het gaat allemaal gebeuren, hopen we, tijdens het Sterrenboksen, op zondagavond 10 oktober, live vanuit de Ahoy’ in Rotterdam. SBS 6 zendt dan het Sterrenboksen uit, waarin een aantal Bekende Nederlanders het gaan opnemen tegen elkaar.

Daverend succes
Het sterrenboksen is een wereldwijd succes. We kennen het misschien nog van Engeland, waarin onze Turkse schone Azra Akin, de Miss World van 2 jaar geleden, het opnam tegen ex-Spice Girl Mel C. Waarbij Mel C. een paar weken plat moest liggen wegens een enkelbreuk. Maar ook in Amerika was het een daverend succes. Zo namen daar Tonya Harding en Paula Jones het tegen elkaar op.

Geen seks
In Nederland gaan de volgende mensen het tegen elkaar opnemen: Dries Roelvink tegen Emile Ratelband, Ellemieke Vermolen en Heleen van Rooyen en Victor Reinier tegen Hugo Metsers, die niet meer de Derde genoemd wil worden. Shocking feit: de boksers hebben 2 Ă* 3 weken van tevoren geen seks meer met hun partner, omdat er zo genoeg adrenaline in het bloed kan ontstaan… Welke BN’er uiteindelijk het meest tot moes geslagen zal worden zien we dus op 10 oktober.

Jeru
09-10-2004, 19:06
Ik hoef het niet terug te zien 1 keer is wel voldoende. Als het goed is wordt aanstaande vrijdag een deel van het gala uitgezonden op Veronica: zonder het sterrenboksen.

Guru
09-10-2004, 19:07
Ik vind het wel ontzettend minder dan ze met hoofdkappen gaan boksen, dat is zo suf!

ashi76
09-10-2004, 20:21
Sterrenboksen is een mooie gelegenheid om ff een broodje te gaan scoren morgen ;)

Guru
09-10-2004, 20:31
Ik vind het wel ontzettend minder dan ze met hoofdkappen gaan boksen, dat is zo suf!

Ja, idd. Alleen bij de damespartij vind ik dat wel terecht, want het zijn nou niet bepaald de lelijksten.

Dan moet je de topic van Alleycat lezen!
De vrouwen eisen gelijkheid in de mannensportwereld. 8)

smaab
09-10-2004, 21:05
Ik vind het grappig dat ze het doen en mischien ok voor 2h2h dat zij het sterrenboksen hebben, maar dan moeten ze minimaal totaal op de voorgrond staan. marc de Weerd zegt dat het het originele ringsporten zal promoten maar daar ben ik niet zo zeker van.Het is toch te wazig dat zo een supergala als 2h2h niet ergens wordt uitgezonden en hier waar ik zit een heel klein Bushido gala in Litouwen gewoon live te volgen is..Ik weet het antwoord niet maar denk dat Nederlanders gewoon de echte originele sporten vergeten zijn, sporten waar echt de ziel in de strijd gegooid moet worden en een topprestatie moet worden geleverd, boksen, mix fight. etc.maar het komt wel want ik ken zat mensen die een keer kickboksen gaan trainen en er dan helemaal gek van zijn dus promotie kan het in ieder geval gebruiken. Of is het alleen de bekrompen media in Nederland denk ik net...ok ik denk verder.

reinier