PDA

View Full Version : Wat vonden jullie van het 2h2h gala ?



Wheelie
11-10-2004, 03:07
Wat vonden jullie van het 2h2h gala ?

Ik vond het wel leuk, veel bekenden gezien.
De partijen waren niet zo spectaculair als ik gehoopt had, maar dat ligt niet aan de organisatie.
Echt cool dat Dave gewonnen heeft van Valentijn.
Najim kon niet vechten, gelukkig nog op het allerlaatste moment een tegenstander gevonden voor Cordoba , ben alleen zijn naam vergeten.
Wel respect dat hij de partij aannam :thumbs:
De zaal was goed gevuld, en zag er goed uit.
Ik heb het iig wel naar mijn zin gehad :P

HUNTER
11-10-2004, 03:14
ik heb het zeker naar mn zin gehad, was erg gezellig, maar het algemene niveau van de partijen viel me een beetje tegen. Jammer dat Vincent Vielvoye's knie en Saki's ribben het begaven, had wel meer van deze partijen willen zien!!! Chico viel tegen tegen Kaas, Roemer heel ongelukkig in een armklem die eerst naar mijn mening half zat en na de break veel beter. Milco Voorn was veel te sterk voor AC Antonia, en Cordoba ook (ondanks die vette backfist!!) voor zijn tegenstander. Valentijn viel me erg tegen, wel heel goed gevochten van Dave, die de hele partij domineerde. En Alistair laat weer eens zien dat ie op eenzame hoogte staat in Nederland

Ook duurde het steernboksen naar mijn mening veel te lang, maar niettemin een goed initiatief om het MT/MF wat aantrekkelijker te maken bij een breder publiek. Moet alleen nog even iets aan verbetered worden, zodat het gala toch goed blijft lopen en er live kan worden uitgezonden.

Nogmaals was gezellig met alle forumleden bij elkaar!!!

payap
11-10-2004, 03:18
Heb een leuke avond gehad. Leuk om weer een hoop mixfight.nl leden te ontmoeten.

Vondt de organisatie erg goed.

De partijen vond ik over het algemeen aan de wat tamme kant. Allistair vs Rodney vond ik de mooiste partij ondanks dat die erg kort was.

Baal alleen heel erg dat de partij van Arshak 4 sec voor tijd werd gestopt door de scheids. Vondt het wat erg snel. Maar dat is persoonlijk en zat er een eind vandaan.

payap
11-10-2004, 03:19
By the way : is dat een nwe regel dat een backfist is verboden bij een thai boks partij ?

ROIDRAGE
11-10-2004, 03:24
met Hunter ben ik et helemaal mee eens.

de Mixfight gappies waren ook knetterrelax

Wheelie
11-10-2004, 03:27
Hebben jullie ook zo'n 2h2h dvd'tje 8)

HUNTER
11-10-2004, 03:29
Hebben jullie ook zo'n 2h2h dvd'tje



yep! en n kill bill 2 dvd! :thumbs: :thumbs:

Silat
11-10-2004, 03:44
Ondanks alle tegenslagen heb ik me reuze vermaakt! Echt een gezellige groep mensen. Leuk weer wat nieuwe mensen te zien.

Ik heb me rot gelachen daar. Komt Shootomaniac daar aangelopen, "heb jij de tokkies gezien? Ik moet de Tokkies hebben"
:lol:
Links op de 1e ring waren ze de Tokkies aan het uitdagen.. door met z'n allen "Tokkie" te roepen. Dus pa Tokkie wou al van dat podium klimmen :lol:

Sterrenboksen mag nooit meer op een gala als dit verschijnen. Iedereen stoorde zich eraan. Met alle echte vechtfans zwaar protesteren door kei hard te fluiten als die vuile Ton presentator aan het woord kwam :twisted: Ik ben echt beniuwd naar die uitzending :lol:
Die mensen verpesten onze vecht gala's. Het schijnt dus niet te kunnen in NL.

Forumbroeder paganstars moest gewoon weg om de laatste trein te halen. Ik geloof dat ie de laatste 3 partijen niet gezien heeft. Allemaal door dat lange gezeik met sterrenboksen.

Veel partijen eindigde precies zoals je dat niet zou willen zien. o.a. Vielvoye - mes, echt zonde omdat Vielvoye in mijn ogen het een stuk beter deed.

Die armklem op Roemer.

Chico Martinez zit ik dus echt niet op te wachten..
Milco Voorn was ook veel te sterk, maar ik vond dat het wel erg snel gestopt werd.

Alistar was gewoon top. Rodney lag dus wel zo in een verwurging :mrgreen:
Niks geen hype.

Badr met z'n show... Hij bewoog net zo traag als bij z'n opkomst. Ik vond hem tegen Aziz veel explosiever. Beetje een Ignachov houding.

De opset van de hokjes en stoelen zag er echt proffesioneel uit moet ik zeggen.
Meestal zie ik Marc ook wel lopen of in de ring, maar ik heb hem niet gezien.

Ik mis de sfeer zoals ie was bij die eerste 3 2h2h's.

Micky had mot met zo'n gast die z'n peuk niet wou uitdrukken :lol:

Het was weer een leuke dag.

Justinian
11-10-2004, 04:49
Zo, ik kom net terug van 2h2h. Ik heb niet alle partijen live gezien, maar de meeste wel (al dan niet in de kleedkamer).

De eerste partij, die van Cordoba vs Najim werd uitgesteld omdat Najim volgens mij een te hoge bloeddruk had, althans dat begreep ik van Cordoba die bij ons in de kleedkamer zat. Uiteindelijk zou deze partij niet doorgaan, maar kwam er een vervanger van Harinck voor in de plaats. Respect trouwens voor deze vechter die het gevecht dus een half uur of een uur voor de wedstrijd aannam. Deze vechter deed het niet verkeerd en sloeg Cordoba zelfs nog een keer naar het canvas met een spinning backfist. Helaas voor hem was dit niet toegestaan. Het duurde even voordat Cordoba weer in de wedstrijd zat, maar toen hij er weer in zat, ging het ook goed. Toch deed die jongen van Harinck het niet verkeerd! Leuke partij om te zien.

Chico zou eigenlijk tegen Anil Dubar aan moeten treden. Echter, afgelopen zondag kregen we te horen dat Anil euhm.... afwezig zou zijn wegens persoonlijke omstandigheden. Erg spijtig dus, want we hadden hier op getraind. Nu kon Chico tegen kaas vechten, die qua stijl een hele andere vechter is dan Dubar, maar daarnaast ook vele malen beter. Toch was Chico vastbesloten de partij te vechten. De eerste ronde ging mijns inziens vrij goed; de take downs gingen top, Chico kwam in side mount en het staande werk ging ook vrij aardig zou ik menen. Ik denk dat deze ronde in het voordeel van Chico was. In het begin van de tweede ronde verdraaide Chico z’n knie. Hierdoor werd het inschieten aanzienlijk moeilijker. Op een gegeven moment ligt Chico op z’n rug bij de touwen en komt met zijn hoofd onder de touwen. Hiervoor krijgt Chico dan een strafpunt onder de noemer passiviteit?!?! Het is nu een uurtje of 7 geleden, maar ik ben er nog steeds boos over. Wat later in de partij, eigenlijk tegen het einde, komt Chico staande goed door met ik meen een rechterhoek op het linkeroog van Kaas. Kaas belandt hierdoor op de grond en Chico komt, voorzover ik het zag, in de mount. Kaas komt onder de touwen en de partij wordt in het midden hervat. Alleen wordt de partij niet hervat vanuit dezelfde positie. Erg jammer in ieder geval, want vanuit de mount zou de partij natuurlijk veel betere perspectieven bieden voor Chico. De partij eindigt in het voordeel van Kaas, aangezien Chico een waarschuwing heeft gehad.

Irma Verhoef vs Geoffrey
Ik zal eerlijk zijn, hoewel ik had gehoopt dat Irma zou winnen, had ik zo m’n twijfels. Irma deed het goed en was op de grond dominant. Staande was Geoffrey de meer actieve vechter. Ik heb met gemengde gevoelens naar deze partij zitten kijken, waarin een man dan tegen een vrouw vecht. Maar het is Irma gegund en ik denk dat ze trots mag zijn op deze prestatie!

Opkomst van Geoffrey was erg sterk met 'this is a mans world' en die mooie dames om hem heen.

Dave Dalgliesh vs Valentijn Overeem
Deze partij heb ik in de kleedkamer gezien. Dave kwam goed uit een beenklem van Valentijn en wist de partij erg mooi af te ronden! Eén van de leukere partijen vond ik.

Rodney vs Alistair
Die choke zat gewoon goed en hoewel de takedown van Rodney die erop volgde er leuk uit zag, mocht het niet meer baten. Netjes van Alistair en jammer voor Rodney.

Milco Voorn vs AC Antonia
Milco pakte het zakelijk aan en verspilde geen tijd. Hij nam Antonia naar de grond en maakte het daar snel af.

Milco had trouwens een cool opkomstnummer van the Godfather!

Roemer Trompert vs Pislik
Pislik leek op een hoger tempo te vechten dan Roemer. Op een gegeven moment belandt de partij op de grond waarbij Pislik stoten naar het hoofd maakt en vervolgens voor een armklem gaat. Deze armklem zit niet, aangezien de elleboog van Roemer niet voorbij het kruis van Pislik zit. De partij wordt gestopt (break-don’t move) en ze gaan naar het midden van de mat. Daar laat de scheidsrechter de partij doorgaan. Hierbij gebeurt dus hetzelfde als in de partij van Chico; de positie waarin wordt verder gevochten is niet hetzelfde als de positie waarin de partij werd gestopt. Dit had tot gevolg dat Pislik een gestrekte armklem kreeg en hem zonder moeite kon en mocht aanzetten. Hoewel ik gezien het begin van de partij wel had gedacht dat Pislik de partij zou winnen, was dit op z’n zachtst gezegd een nogal dubieus einde.

Sterrenboksen
Ik heb me gigantisch lopen ergeren aan dat achterlijke publiek!!! Jezus, wat een idioten!! Constant lopen fluiten als Ton of één van die anderen aan het woord was. Ik vroeg me werkelijk af waar dit in Godsnaam op sloeg, ik begreep het niet. Nu heb je een kans om ‘mainstream’ te gaan en dan gaat het publiek fluiten en zelfs voorwerpen in de ring gooien. Ik was overigens niet de enige die zich hier aan stoorde. Anyway, een gemiste kans dus!

Algehele indruk
Al met al vond ik 2h2h met name door bovengenoemde ‘sfeerverpesters’ dit jaar een beetje tegenvallen. Er vonden ook een aantal (kleine) vechtpartijen in de Ahoy zelf, maar ook daar buiten plaats. Laat deze gasten de volgende keer lekker thuis blijven of, als ze daar behoefte aan hebben, een sportschool opzoeken en lekker gaan trainen. Voor dat deel van het publiek dat tijdens het grondgevecht constant loopt te fluiten: blijf thuis of ga naar een Thai/kickboksgala!! Wat ik trouwens wel heel leuk vond om te zien was het decor met als die portretten van vechters.
[/b]

Nicky
11-10-2004, 09:46
Sterrenboksen
Ik heb me gigantisch lopen ergeren aan dat achterlijke publiek!!! Jezus, wat een idioten!! Constant lopen fluiten als Ton of één van die anderen aan het woord was. Ik vroeg me werkelijk af waar dit in Godsnaam op sloeg, ik begreep het niet. Nu heb je een kans om ‘mainstream’ te gaan en dan gaat het publiek fluiten en zelfs voorwerpen in de ring gooien. Ik was overigens niet de enige die zich hier aan stoorde. Anyway, een gemiste kans dus!

Algehele indruk
Al met al vond ik 2h2h met name door bovengenoemde ‘sfeerverpesters’ dit jaar een beetje tegenvallen. Er vonden ook een aantal (kleine) vechtpartijen in de Ahoy zelf, maar ook daar buiten plaats. Laat deze gasten de volgende keer lekker thuis blijven of, als ze daar behoefte aan hebben, een sportschool opzoeken en lekker gaan trainen. Voor dat deel van het publiek dat tijdens het grondgevecht constant loopt te fluiten: blijf thuis of ga naar een Thai/kickboksgala!! Wat ik trouwens wel heel leuk vond om te zien was het decor met als die portretten van vechters.
[/b]

Nicky
11-10-2004, 09:48
Helemaal met Justi eens. Tijdens het gala moet je de hele tijd om je heen kijken of er niet toevallig nog ergens anders een mixfight partij bezig is :S

En ik heb me ook echt helemaal dood geergerd aan het publiek.

Btw vond ik het sterrenboksen best leuk. Alleen kan ik me voorstellen dat het gepraat soms te lang duurde maar dat fluiten .... *zucht*

lady in red
11-10-2004, 09:49
Links op de 1e ring waren ze de Tokkies aan het uitdagen.. door met z'n allen "Tokkie" te roepen. Dus pa Tokkie wou al van dat podium klimmen :lol:


ik vond het niet zo grappig, ik zat naast die gasten :?
met dat sterrenboxen vond ik het ook iritant dat ze de hele tijd iedereen gingen uitjoelen en uitschelden.
verder vond ik het erg leuk:)

Mickey
11-10-2004, 10:02
Kan me eigenlijk naadloos aansluiten bij Justi!
In de eerste instantie leek het erop dat ik een 2h2h zou moeten gaan missen
door erm.. prive omstandigheden.. Maar dankzij Alistair kon ik er toch nog bij
zijn.. Alistair.. BEDANKT! :thumbs:

Nou wil ik eigenlijk beginnen met een vraag:
Mag er nou wel of niet worden gerookt in Ahoy?
Want toen ik iemand er op aansprak brak goddomme bijna de pleuris uit.. ;)

Anyway,

De partijen over het algemeen vond ik niet echt slecht, maar ook niet uitzonderlijk
goed. Wat hier de reden voor was weet ik niet, maar ik vond er zo af en toen
maar weinig spectakel in zitten.. (uitzonderingen daargelaten dan)
Wel vond ik die nieuwe regels er positief. Vooral het introduceren van de stop-dont-move regel vond ik erg sterk (Goed gejat van Shooto ;) ), hoewel ik toch vind
dat de vechters door de ref versleept moeten worden ipv dat ze opstaan en naar
het midden lopen / kruipen.

De partijen die me opvielen:

Chico Vs Kaas
Klassiek gevecht tusssen staande en grond. Chico wilde overduidelijk met Kaas op de grond vechten, terwijl Kaas liever staande het gevecht wilde
beslechten. Jammerlijk genoeg een beslissing geworden. Had graag
een KO of sub gezien in deze pot.

Roemer Vs. Pislik
Ik was erg enthousiast toen Roemer de partij starte met een geweldig
explosieve Twid op het lichaam van Pislik. Pislik had volgens mij in de
gaten dat hij Roemer geen ruimte moest geven en zocht de clinch.
De rest van de partij was helaas snel bekeken.. Ik baalde er enorm van!

Rodney vs Alistair
De partij die ik zeker niet wilde missen! Ik vond allereerst de opkomst
van Alistair echt geweldig!! Damn! Erg theatraal! Het leek wel een film!
Vooral het dansende entourage zag er erg cool uit!

De partij zelf was snel bekeken.. Guilotine Chokes zijn nooit grappig..
En als ie zit.. Dan zit ie gewoon.. Jammer voor Rod. Ik denk dat ie
zelf meer had willen laten zien! Rematch lijkt me zeker niet slecht!

Sterreboksen
Wedstrijden waren grappig. Maar het gedoe erom heen..
For Gods Sake..
Het Gejoel was niet nodig geweest! Stoorde me ook weer
bij het grondvechten. Nederland = Kutpubliek voor MMA.

Sfeer
Op zich was het bij het MixfightVak echt heel gezellig (op wat subversieve
elementen na dan.. ) Hoewel er inderdaad een opgefokt sfeertje hing
van tijd tot tijd.. (Ik heb zelfs nog een dapper ziel trammelant zien zoeken
met van Esdonk... :twak: )

Forum Meeting
De eerste Mixfight meeting was erg gezellig!
Ik denk dat we er met een mannetje of 20-25 waren.
Heb wat nieuwe mensen leren kennen en veeeeel oude bekenden
gezien. Zwaar Zwaar Cool! Vooral de Mixfight.nl Shirts leverden
ons leuke reacties op.. En.. Er waren wat FT members die beloofden
vandaag ff langs te komen om te registreren! :thumbs: :maskills:

Er werd zelfs nog een klein partijtje uitgevochten.. Justi Vs Ashi76 werd beslecht in het voordeel van Justi!

Ik kijk uit naar de Fotos!!!! :thumbs:

phranq
11-10-2004, 10:07
Kan me eigenlijk naadloos aansluiten bij Justi!
In de eerste instantie leek het erop dat ik een 2h2h zou moeten gaan missen
door erm.. prive omstandigheden.. Maar dankzij Alistair kon ik er toch nog bij
zijn.. Alistair.. BEDANKT! :thumbs:

Nou wil ik eigenlijk beginnen met een vraag:
Mag er nou wel of niet worden gerookt in Ahoy?
Want toen ik iemand er op aansprak brak goddomme bijna de pleuris uit.. ;)

Anyway,

De partijen over het algemeen vond ik niet echt slecht, maar ook niet uitzonderlijk
goed. Wat hier de reden voor was weet ik niet, maar ik vond er zo af en toen
maar weinig spectakel in zitten.. (uitzonderingen daargelaten dan)
Wel vond ik die nieuwe regels er positief. Vooral het introduceren van de stop-dont-move regel vond ik erg sterk (Goed gejat van Shooto ;) ), hoewel ik toch vind
dat de vechters door de ref versleept moeten worden ipv dat ze opstaan en naar
het midden lopen / kruipen.

De partijen die me opvielen:

Chico Vs Kaas
Klassiek gevecht tusssen staande en grond. Chico wilde overduidelijk met Kaas op de grond vechten, terwijl Kaas liever staande het gevecht wilde
beslechten. Jammerlijk genoeg een beslissing geworden. Had graag
een KO of sub gezien in deze pot.

Roemer Vs. Pislik
Ik was erg enthousiast toen Roemer de partij starte met een geweldig
explosieve Twid op het lichaam van Pislik. Pislik had volgens mij in de
gaten dat hij Roemer geen ruimte moest geven en zocht de clinch.
De rest van de partij was helaas snel bekeken.. Ik baalde er enorm van!

Rodney vs Alistair
De partij die ik zeker niet wilde missen! Ik vond allereerst de opkomst
van Alistair echt geweldig!! Damn! Erg theatraal! Het leek wel een film!
Vooral het dansende entourage zag er erg cool uit!

De partij zelf was snel bekeken.. Guilotine Chokes zijn nooit grappig..
En als ie zit.. Dan zit ie gewoon.. Jammer voor Rod. Ik denk dat ie
zelf meer had willen laten zien! Rematch lijkt me zeker niet slecht!

Sterreboksen
Wedstrijden waren grappig. Maar het gedoe erom heen..
For Gods Sake..
Het Gejoel was niet nodig geweest! Stoorde me ook weer
bij het grondvechten. Nederland = Kutpubliek voor MMA.

Sfeer
Op zich was het bij het MixfightVak echt heel gezellig (op wat subversieve
elementen na dan.. ) Hoewel er inderdaad een opgefokt sfeertje hing
van tijd tot tijd.. (Ik heb zelfs nog een dapper ziel trammelant zien zoeken
met van Esdonk... :twak: )

Forum Meeting
De eerste Mixfight meeting was erg gezellig!
Ik denk dat we er met een mannetje of 20-25 waren.
Heb wat nieuwe mensen leren kennen en veeeeel oude bekenden
gezien. Zwaar Zwaar Cool! Vooral de Mixfight.nl Shirts leverden
ons leuke reacties op.. En.. Er waren wat FT members die beloofden
vandaag ff langs te komen om te registreren! :thumbs: :maskills:

Er werd zelfs nog een klein partijtje uitgevochten.. Justi Vs Ashi76 werd beslecht in het voordeel van Justi!

Ik kijk uit naar de Fotos!!!! :thumbs:

Hier is de 1e FT'er, enneh.Micky...vond je wel een beetje agressief hoor.......;)

Over het gala, en sterrenboxen in het bijzonder.....ik kon me de fluitconcerten wel voorstellen, het duurde allemaal veel te lang....

Mickey
11-10-2004, 10:09
Aggresief? :roll:
Nee Man? Ik ben iedereens vriendje.. :D

phranq
11-10-2004, 10:10
Aggresief? :roll:
Nee Man? Ik ben iedereens vriendje.. :D

He had it coming zeg maar.....

Mickey
11-10-2004, 10:12
Phrang = Correct..
Naar ventje was dat.. Gelukkig viel het allemaal weer mee..
Mede dankzij de soothing uitwerking die mn Girl op me heeft ;)

Hey maar cool dat je aan boord bent!
Stick around! :mrgreen:

Kwam je trouwens nog voor een specifiek partij gister? Of gewoon voor het
hele gala in general?

phranq
11-10-2004, 10:14
Phrang = Correct..
Naar ventje was dat.. Gelukkig viel het allemaal weer mee..
Mede dankzij de soothing uitwerking die mn Girl op me heeft ;)

Hey maar cool dat je aan boord bent!
Stick around! :mrgreen:

Kwam je trouwens nog voor een specifiek partij gister? Of gewoon voor het
hele gala in general?

Ik kwam voor het sterrenboxen(..) Neej..voor het gala in het algemeen, maar was vooral nieuwsgierig naar de partij van Dave....en dat was dan ook imo één van de leukere partijen....

Phranq met een Q overigens.....;)

Nicky
11-10-2004, 10:19
Mickey heeft wel vaker problemen met namen spellen.

ashi76
11-10-2004, 10:29
Ik kan me aansluiten bij Mickey's reply.
Het sterrenboksen op zich vond ik nog niet eens zo vervelend, alleen dat gezeik eromheen duurde VEEL te lang.

Bij een eventuele herhaling lijkt het me verstandig dat sbs die partijen integraal uitzend, dan hoeven wij niet naar dat gelul van Van Rooyen te luisteren of op de reclame bij sbs te wachten.

Hierdoor zijn er zelfs mensen vertrokken, wat toch nooit de bedoeling kan zijn.

Tsuki
11-10-2004, 11:00
toen ik gisteren thuis kwam baalde ik wel behoorlijk omdat het gala toch niet helemaal aan mijn verwachtingen had voldaan. Dit kwam zeker niet door de organisatie en vechters. Ik denk dat de keuze om het sterrenboksen live te doen niet echt een gelukkig was . Hierdoor was er te veel oponthoud en was de vaart en opbouw van de sfeer naar het einde niet zoals andere jaren. Ook het ongelukkig eindigen van een aantal partijen waarvan ik veel had verwacht was erg jammer.

Idd heb ik me ook gestoord aan dat iedereen gefluit van het publiek tijdens het sterrenboksen, MArc en Appy hebben een gok genomen om via deze manier het MMA in de spotlight te zetten en daar werd door het grootste gedeelte van het publiek niet echt aan meegewerkt. hoewel ik me zeker wel vermaakt heb was het toch niet het spektakel waar ik op gehoopt had ....

Mickey
11-10-2004, 11:02
toen ik gisteren thuis kwam baalde ik wel behoorlijk omdat het gala toch niet helemaal aan mijn verwachtingen had voldaan. Dit kwam zeker niet door de organisatie en vechters. Ik denk dat de keuze om het sterrenboksen live te doen niet echt een gelukkig was . Hierdoor was er te veel oponthoud en was de vaart en opbouw van de sfeer naar het einde niet zoals andere jaren. Ook het ongelukkig eindigen van een aantal partijen waarvan ik veel had verwacht was erg jammer.

Idd heb ik me ook gestoord aan dat iedereen gefluit van het publiek tijdens het sterrenboksen, MArc en Appy hebben een gok genomen om via deze manier het MMA in de spotlight te zetten en daar werd door het grootste gedeelte van het publiek niet echt aan meegewerkt. hoewel ik me zeker wel vermaakt heb was het toch niet het spektakel waar ik op gehoopt had ....

Gelukkig waren de Pancrase Power Rangers er!

Maar goed.. Je hebt wel een punt.. Boel mensen gingen ook
drinken / eten halen tijdens het sterreboksen en je hoorde veel
gesteun en gezucht om je heen..

Absoluut top hoe de sport hier in de spotlight werd geprobeerd te zetten,
maar het publiek werkte gewoon niet mee.. En je leest in de PBP
goed dat die instelling een boel woonkamers in is gezonden..

redjuh
11-10-2004, 11:34
topsport in de woonkamers... dat vraag ik me heel ernstig af.
ik heb het sterrenboxen namelijk ook opgenomen, met als doel te kijken op wat voor wijze eclame werd gemaakt voor het gala waar het werd gehost.
ik heb het woord too hot to handle niet langs horen komen. het werd echt suf neergezet imo. er werd totaal geen connectie gemaakt met de vechtsport op zich.

ik heb me geergerd aan het publiek dat aan het fluiten was. het was erg overdreven. ik vond het arenapubliek stukken gezelliger, sportiever en actiever. ook triest dat er van die vechtpartijtjes waren. het is me opgevallen dat veel mensen hun ego naast zich hadden lopen, en als je dat perongeluk onheus bejegende, waren er al woorden... zelf verder geen last van gehad, maar wel gezien. jammer.

verder heel erg knap van Dave Dalgliesh. ik had het niet verwacht. ik zie hem graag snel weer in de ring. die gozer waar Kaas tegen ging (chico martinez?) vond ik echt niet goed vechten. ben benieuwd waar dat aan lag. top prestatie van onze alkmaarder iig.

alistair heeft laten zien dat hij gewoon nederlands beste light heavyweight mixed fighter is. hij heeft de klus snel en efficient geklaard.

badr heeft zoals wel vaker, zijn tegenstander zwaar overklast. jammer dat ie het niet met een mooie KO heeft kunnen/mogen afmaken, maar als de partij door was gegaan, zou dat zeker zijn gebeurd.

ookal was ik niet bij de meeting (tijdje niet op het forum kunnen zijn), vond ik het leuk om toch een flink aantal forumbrothers/sisters te meeten

NESCIO
11-10-2004, 12:09
vond het nogal tegenvallen en met sommige beslissingen was ik het niet eens, met name Roemer, dat ging nergens over!!

Anonymous
11-10-2004, 12:31
Jammer dat de partij tussen Mes en Vielvoye afgebroken moest worden. Daar had ik graag het einde van gezien. Rematch anyone?
Verder wil ik Cordoba nog een keer in actie zien. Alle respect voor zijn last-minute tegenstander maar dit was nog niet de graadmeter. Ik vond dat Cordoba zich prima herstelde van die backfist/elleboog, want die zat er echt vol op! Hij trapte ook heel soepel en leek bijna elke combinatie te eindigen met een linkerhoek op het lichaam. Vaker uitnodigen die gast.

Justinian
11-10-2004, 12:44
die gozer waar Kaas tegen ging (chico martinez?) vond ik echt niet goed vechten. ben benieuwd waar dat aan lag. top prestatie van onze alkmaarder iig.
Ik vond Chico absoluut niet slecht vechten. Hij haalde Kaas goed uit z'n element waardoor Kaas bijna niet door kwam. Chico daarentegen kwam (ook staande) wel goed door waar het linkeroog Kaas de stille getuige van is. De stoot zat zo goed dat Kaas naar de grond ging en Chico kwam er voor zover ik het zag in de mount. Op de grond was Chico dominant. Dat Kaas het grondgevecht niet aan wil dat kan ik me goed voorstellen, maar dit is Chico niet aan te rekenen in de vorm van een gele kaart. Nou ja, scheidsrechter Marcel Holmeijer dacht hij kennelijk anders over. In het begin van de tweede ronde verdraaide Chico zijn knie, waardoor de shoots veel moeilijker gingen en voor Kaas makkelijker tegen te houden waren. Als hij dan eenmaal op de grond was werd het ook moeilijker een beenklem aan te zetten. Chico kon na het gala trouwens bijna niet meer lopen i.v.m. zijn knie.

Overigens respect voor beide vechters: Kaas die de partij pas afgelopen zondag aannam en Chico die afgelopen zondag te horen kreeg dat zijn oorspronkelijke tegenstander Anil Dubar niet kon en hij nu een tegenstander van wereldformaat kreeg. Zoals ik al aangaf, ons hele gameplan moesten we veranderen. Anil wilden we staande afronden en Kaas 'vanzelfsprekend' op de grond.

payap
11-10-2004, 12:50
ezekiel 22 :


Verder wil ik Cordoba nog een keer in actie zien

zou hem wel eens willen zien tegen Drago ondanks die drie kilo.

Justinian
11-10-2004, 12:54
Wat verder erg leuk was aan het gala waren al de forumbroeders en zusters die ik heb ontmoet o.a. tijdens de meeting!

redjuh
11-10-2004, 12:54
he jus, ik zei niet dat ik hem slecht vond vechten.
ik vond het alleen erg vreemd, dat hij als freefighter niks deed op de grond. geen enkele poging tot sub...

Justinian
11-10-2004, 13:00
he jus, ik zei niet dat ik hem slecht vond vechten.
ik vond het alleen erg vreemd, dat hij als freefighter niks deed op de grond. geen enkele poging tot sub...
In het begin wilde Chico een beetje aftasten en aanvoelen wat Kaas kon. Hierdoor vocht hij vanuit de guard en halfguard. Hierbij gaf hij stoten die toch redelijk doorkwamen (ik zat er bovenop ;)). De beenklem die Chico in de tweede ronde probeerde ging redelijk, maar niet top, wat mijns inziens te maken had met z'n knie. Beetje jammer, want Chico had kansen genoeg. Als we een jaar verder zijn dan ben ik ervan overtuigd dat hij de meeste jongens in zijn gewicht op de grond inpakt!

mama
11-10-2004, 13:07
het is jammer roy.............
misschien nog een keer tegen elkaar?
(ik roep ook maar iets)

verder vond ik de partijen af en toe tegenvallen.
het boe roepen en fluiten vond ik zeer irritant.
en er hing idd af en toe een gespannen sfeertje, ook buiten na afloop brak er een flinke matpartij uit.

de forummeeting was gezellig. leuk om de gezichten te zien van de mensen die je vaak genoeg op mixfight en msn spreekt

Sjaak
11-10-2004, 13:18
Ik heb gisteren "sterrenboksen" gevolgd vanaf de TV en 4 dingen vielen me op :

1) Er werd totaal niks gezegd over 2H2H of de andere partijen :shock:

2) Wat een verschrikkelijk enge speakerman zeg met dat half gemaakt Engels - Nederlands :evil:

3) Alles duurde een eeuw en werd helemaal uitgemolken :evil:

4) Het gefluit, dat was bizar, zeer storend en oorverdovend om te horen in de huiskamer :shock:

Ik vroeg het me voor het gala af en nu na het gala zeker of dit sterrenboksen nu wel zo goed is geweest voor de Vechtsport. Ik denk persoonlijk dat het alleen maar een hoop negatieve publiciteit heeft opgeleverd bij de gemiddelde "leek" in de huiskamer want die snapte totaal niet waarom het publiek het bijna massaal wegfloot. Je kan je afvragen of dit nu wel zo'n goede reclame is geweest :? (maar dat is achteraf praten en dit zal in de evaluatie waarschijnlijk goed doorgesproken gaan worden)

Sjaak

Justinian
11-10-2004, 13:19
het is jammer roy.............
misschien nog een keer tegen elkaar?
(ik roep ook maar iets)
Lijkt mij in ieder geval een leuke partij. Als ze allebei goed zijn voorbereid dan denk ik dat het een toppartij zou worden.

Justinian
11-10-2004, 13:23
Ik denk persoonlijk dat het alleen maar een hoop negatieve publiciteit heeft opgeleverd bij de gemiddelde "leek" in de huiskamer want die snapte totaal niet waarom het publiek het bijna massaal wegfloot.
Daar hoef je geen leek voor te zijn, want ik begreep er ook absoluut niks van. Wat een irritant publiek, het leken wel zogenaamde 'voetbalsupporters'!

Sjaak
11-10-2004, 13:31
Ik denk persoonlijk dat het alleen maar een hoop negatieve publiciteit heeft opgeleverd bij de gemiddelde "leek" in de huiskamer want die snapte totaal niet waarom het publiek het bijna massaal wegfloot.
Daar hoef je geen leek voor te zijn, want ik begreep er ook absoluut niks van. Wat een irritant publiek, het leken wel zogenaamde 'voetbalsupporters'!

Maar Justi was dit dan een andere publiek dan normaal :? want ook bij vorige gala's was het vaak knokken in de zaal en heel vaak fluiten vanaf de tribunes :roll:

payap
11-10-2004, 13:35
Vatte dat eigenlijk ook niet waarom men zo uitgebreid moest gaan zitten fluiten.

En nog minder van die zielige gasten die weer voor de nodige vechtpartijen in de zaal menen te moeten zorgen. laat ze lekker buiten in een weiland afspreken met elkaar ipv anderen met hun minderwaardigsheids complexen en daaruit voortkomende haantjes gedrag lastig te vallen.

Mickey
11-10-2004, 13:51
@ Sjaak..
Nou dit maal was het echt 1 groot fluitconcert! Echt heel jammer!

Ton
11-10-2004, 13:57
Voor een leek die thuis tv zat te kijken, moest het over komen dat heel de ahoy gevuld was voor dit sterrenboksen. Maar dat sterrenboksen was natuurlijk alleen maar een (irritante) bijzaak voor sommigen/de meesten.... Kwam dus raar over: "De stemming zit er goed in in de Ahoy" FUUUUUUUUUUUUT FUUUUUUUUUUUT FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT ! :roll:

Sjaak
11-10-2004, 13:58
@ Sjaak..
Nou dit maal was het echt 1 groot fluitconcert! Echt heel jammer!

Dat is het zeker :cry:

Je wist niet wat je hoorde op TV :x

someone
11-10-2004, 13:59
vind het jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar heb het wel reuze gezellig gehad in Heiloo

Iwan
11-10-2004, 13:59
Ik schaamde me wel een beetje hoor, toen iedereen maar bleef fluiten.

someone
11-10-2004, 14:02
ik heb het gefluit op tv gehoord, echt belachelijk eigenlijk :twak:

Justinian
11-10-2004, 14:03
Maar Justi was dit dan een andere publiek dan normaal :? want ook bij vorige gala's was het vaak knokken in de zaal en heel vaak fluiten vanaf de tribunes :roll:
Dit keer hield het fluiten maar niet op, echt onvoorstelbaar. En er vonden meerdere vechtpartijen plaats, echt zo triest die figuren. Ze hebben het niet in de gaten dat ze het voor zichzelf verpesten! De sfeer was in ieder geval een stuk minder door deze dwazen als je het mij vraagt.

Nicky
11-10-2004, 14:05
Check de andere topic met '' Wat te doen aan '' want door dit soort dingen zou ik echt thuis blijven verschrikkelijk

Tsuki
11-10-2004, 14:07
ik vond het fluiten ook nog eens totaal respectloos tegenover Marc en appy , die wel beter verdienen dan dit ..............

Sjaak
11-10-2004, 14:09
Maar Justi was dit dan een andere publiek dan normaal :? want ook bij vorige gala's was het vaak knokken in de zaal en heel vaak fluiten vanaf de tribunes :roll:
Dit keer hield het fluiten maar niet op, echt onvoorstelbaar. En er vonden meerdere vechtpartijen plaats, echt zo triest die figuren. Ze hebben het niet in de gaten dat ze het voor zichzelf verpesten! De sfeer was in ieder geval een stuk minder door deze dwazen als je het mij vraagt.

Ik heb me al vaker geergerd op gala's aan dit soort "gefluit" maar hoe voorkom je dit in de toekomst :?

Je moet je ook is gaan afvragen : waarom fluit het publiek massaal ? Is het terecht, onterecht, is het kuddegedrag, waarom ? :? :?

Nicky
11-10-2004, 14:11
Meerendeel wil gewoon bloed zien... Of het nou in het publiek is of in de ring maakt niet uit.

Belachelijk dat mensen gaan zitten juichen als er in het publiek gevochten word.

Zien ze geen bloed maar pure techniek dan word er gefloten.

Justinian
11-10-2004, 14:16
ik vond het fluiten ook nog eens totaal respectloos tegenover Marc en appy , die wel beter verdienen dan dit ..............
Yep, maar dit publiek houdt hier toch geen rekening mee!

@Sjaak: Ik denk dat ze fluiten omdat ze er geen verstand van hebben. Het zijn denk ik van die 'stoere jongens' die nog nooit een sportschool/dojo van binnen hebben gezien en naar een gala gaan om bloed te zien (Nicky = dus correct). Ik heb liever een kleiner gala met een goede sfeer (lees: zonder deze figuren) dan een groot gala met deze stoere jongens.

Mickey
11-10-2004, 14:20
Nou ja..

Je moet het vanuit de kant van de gemiddelde bezoeker bekijken..
Die komt in principe voor een avondje knokken..

Normalitair fluiten ze alleen tijdens inactie of grondgevecht.
Dat is het nederlandse publiek..
Ook dit maal hoorde ik weer dingen als: Knuffelende Homos.. etc..
(vraag me af hoe ze tegen een triangle zouden aankijken ;) )

Maar dit maal werd er gewoon echt om alles en iedereen gefloten leek wel..
Tough Crowd with a bad attitude.. Lijkt me vreselijk voor de promoters.
Wat me wel opviel is dat ze het alleen deden bij die blonde kerel..
Misschien mochten ze die gewoon niet ;)

Het is al meer gezegd.. het sterreboksen haalde de vaart eruit.. de eerste partij
na dat gedeelte van de avond was ook weer even inkomen..

Misschien iets voor de volgende keer:
Film zoveel mogelijk buiten het gala om.. En zend de partijen Live uit.
Dat zou voor de sfeer in het publiek beter zijn.

Wheelie
11-10-2004, 14:20
Ik denk persoonlijk dat het alleen maar een hoop negatieve publiciteit heeft opgeleverd bij de gemiddelde "leek" in de huiskamer want die snapte totaal niet waarom het publiek het bijna massaal wegfloot.
Daar hoef je geen leek voor te zijn, want ik begreep er ook absoluut niks van. Wat een irritant publiek, het leken wel zogenaamde 'voetbalsupporters'!

over voetbal supporters gesproken, het ging buiten nog effe flink los tussen volgens mij ajax en feyenoord supporters.

Mickey
11-10-2004, 14:21
Buiten nog meer rellen ja?
Goddamn! :twak:

Justinian
11-10-2004, 14:23
Nou ja..

Je moet het vanuit de kant van de gemiddelde bezoeker bekijken..
Die komt in principe voor een avondje knokken..

Normalitair fluiten ze alleen tijdens inactie of grondgevecht.
Dat is het nederlandse publiek..
Laat ze dan lekker naar een Thai- of kickboksgala gaan die imbecielen!

@Kevin: ik kreeg idd ook zoiets mee. Buiten stonden er wat van die figuren de hondenbrigade uit te dagen :roll:

glanerbrug
11-10-2004, 14:37
Ikzelf ben een groot mma liefhebber, en ik heb wel een verklaring voor het uitjoelen tijdens het sterrenboksen.
Persoonlijk vind ik dat in een 2h2h gala zo'n mediacircus als wat we gisteren gezien hebben niet thuishoort met elke keer die sms spelletjes en de interviews met "bekende Nederlanders" zoals Theo van Gogh.
Zo'n gala verliest dan al zijn integriteit en de aandacht voor de echte gladiatoren verslapt dan. Het gefluit voor grondvechten snap ik zelf ook niet helemaal, maar ik denk dat dat komt doordat misschien 60 procent van het publiek het verschil niet weet tussen mixfight en muay thai boksen en denken op zo'n gala idd alleen maar bloed en spectaculaire gevechten te zien.
Er werd zelf uitbundig gejoeld als een vechter zijn tegenstander een mawashi op zijn dekking maakte, dat gaf het niveau van de gemiddelde bezoeker al aan

Mickey
11-10-2004, 14:39
Glanerbrug = Denk ik wel correct.
Toch jammer soms.. Als grondvechter maakt het je soms een beetje droevig ;)

glanerbrug
11-10-2004, 14:47
Glanerbrug = Denk ik wel correct.
Toch jammer soms.. Als grondvechter maakt het je soms een beetje droevig ;)

Klopt, ben zelf geen mixfighter maar kickboxer en weet gewoon dat die jongens heel hard moeten trainen om het grondgevecht behoorlijk te beheersen en blijf het jammer vinden dat dit soort gala's worden ontsierd door mensen die idd zelf nog nooit een sportschool van binnen hebben gezien en dan zelf maar op de vuist gaan. Zelfs met het 1e k1 kwalificatie toernooi in de Rijnhal in Arnhem 2 jaar geleden waren er grote knokpartijen in de zaal, een reden voor mijn vrouw (die voor het eerst op een groot gala was) om nooit meer mee te gaan omdat de sfeer zo bedreigend was.

Mickey
11-10-2004, 14:49
Damn.. Das toch zuur..
Hopelijk heeft ze geen tik meegekregen..

Vind zowiezo opstootjes met zoveel man een tikkeltje eng.
Nou moet ik zeggen dat er wel security rondloopt.. maar zoals in een andere
topic besproken had ik ook een akkefietje.. Security stond erbij.. Keek ernaar..
En deed NIETS!

glanerbrug
11-10-2004, 14:56
Damn.. Das toch zuur..
Hopelijk heeft ze geen tik meegekregen..



Nou, ben zelf een kickboxer van 110 kilo, grote vent die mijn vrouw aan durft te raken! :lol:

Wheelie
11-10-2004, 14:56
Zelfs met het 1e k1 kwalificatie toernooi in de Rijnhal in Arnhem 2 jaar geleden waren er grote knokpartijen in de zaal, een reden voor mijn vrouw (die voor het eerst op een groot gala was) om nooit meer mee te gaan omdat de sfeer zo bedreigend was.

klopt man, in Arnhem was echt erg

Mickey
11-10-2004, 15:01
Damn.. Das toch zuur..
Hopelijk heeft ze geen tik meegekregen..



Nou, ben zelf een kickboxer van 110 kilo, grote vent die mijn vrouw aan durft te raken! :lol:

Ik zeg al niks meer.. ;) 8)

someone
11-10-2004, 15:05
Zelfs met het 1e k1 kwalificatie toernooi in de Rijnhal in Arnhem 2 jaar geleden waren er grote knokpartijen in de zaal, een reden voor mijn vrouw (die voor het eerst op een groot gala was) om nooit meer mee te gaan omdat de sfeer zo bedreigend was.

klopt man, in Arnhem was echt erg

arnhem was toen echt fokt op ja idd!!!!

angelo
11-10-2004, 15:12
glanerbrug,
aangezien ik zelf in Glanerbrug les geef,
vroeg ik me af wie jij dan was.... :?
kickboxer van 110 kg ??? geef eens een hint....

Angelo

someone
11-10-2004, 15:13
angelo word nieuwsgierig :roll:

Ronald
11-10-2004, 15:29
Nou moet ik zeggen dat er wel security rondloopt.. maar zoals in een andere
topic besproken had ik ook een akkefietje.. Security stond erbij.. Keek ernaar..
En deed NIETS!
Ik probeer altijd niet al te zwart-wit te zijn in m'n kritiek, maar de beveiliging was ronduit slecht! Voorbeeld: tijdens de laatste partij ging er voor de Arenatribune een hele grote groep mensen tegen de hekken aanstaan. Daardoor konden veel mensen op de tribune niets meer zien. Ze werden boos en spraken die mensen aan. De beveiliging kwam erbij en sommeerde die mensen om te gaan zitten. Al die lui bleven gewoon staan. De beveiliging wenkte naar collega's om assistentie maar die keken 'm aan en bleven staan waar ze stonden. Zelfs toen de man naar de collega's toeliep om ze op te halen kwamen ze niet mee. Mensen op de tribune wederom boos en spraken die anderen er weer op aan. I.p.v. dat de beveiliging in actie kwam gingen ze de "klagers" aanspreken en terug op hun stoel zetten :shock: .
Het was gewoon echt mazzel dat hier geen vechtpartij uit ontstond. Damn, zoiets vreemds heb ik nog nooit gezien.
Die mensen van de beveiliging straalden over het algemeen ook niets uit. Ze stonden er maar een beetje...

Anonymous
11-10-2004, 15:35
Er werd alleen maar gefloten als die irritante zak van een van Rooyen aan het woord was. Mijn support hadden de fluiters.

Sjaak
11-10-2004, 15:36
Nou moet ik zeggen dat er wel security rondloopt.. maar zoals in een andere
topic besproken had ik ook een akkefietje.. Security stond erbij.. Keek ernaar..
En deed NIETS!
Ik probeer altijd niet al te zwart-wit te zijn in m'n kritiek, maar de beveiliging was ronduit slecht! Voorbeeld: tijdens de laatste partij ging er voor de Arenatribune een hele grote groep mensen tegen de hekken aanstaan. Daardoor konden veel mensen op de tribune niets meer zien. Ze werden boos en spraken die mensen aan. De beveiliging kwam erbij en sommeerde die mensen om te gaan zitten. Al die lui bleven gewoon staan. De beveiliging wenkte naar collega's om assistentie maar die keken 'm aan en bleven staan waar ze stonden. Zelfs toen de man naar de collega's toeliep om ze op te halen kwamen ze niet mee. Mensen op de tribune wederom boos en spraken die anderen er weer op aan. I.p.v. dat de beveiliging in actie kwam gingen ze de "klagers" aanspreken en terug op hun stoel zetten :shock: .
Het was gewoon echt mazzel dat hier geen vechtpartij uit ontstond. Damn, zoiets vreemds heb ik nog nooit gezien.
Die mensen van de beveiliging straalden over het algemeen ook niets uit. Ze stonden er maar een beetje...


Heel jammer :cry:

Welk bedrijf deed de beveiliging ? Misschien willen ze hierop reageren :roll: over het hoe, waarom enz :!:

Silat
11-10-2004, 15:46
Ik heb gisteren "sterrenboksen" gevolgd vanaf de TV en 4 dingen vielen me op :

1) Er werd totaal niks gezegd over 2H2H of de andere partijen :shock:

2) Wat een verschrikkelijk enge speakerman zeg met dat half gemaakt Engels - Nederlands :evil:

3) Alles duurde een eeuw en werd helemaal uitgemolken :evil:

4) Het gefluit, dat was bizar, zeer storend en oorverdovend om te horen in de huiskamer :shock:

Ik vroeg het me voor het gala af en nu na het gala zeker of dit sterrenboksen nu wel zo goed is geweest voor de Vechtsport. Ik denk persoonlijk dat het alleen maar een hoop negatieve publiciteit heeft opgeleverd bij de gemiddelde "leek" in de huiskamer want die snapte totaal niet waarom het publiek het bijna massaal wegfloot. Je kan je afvragen of dit nu wel zo'n goede reclame is geweest :? (maar dat is achteraf praten en dit zal in de evaluatie waarschijnlijk goed doorgesproken gaan worden)

Sjaak

Zo'n vermoeden had ik dus ook al. We zijn op dat moment gewoon gebruikt door een stel Bn'rs. Ze verpestte onze tijd, (ik was pas om 01:30 thuis) onze sfeer, ONS GALA!

Ik zelf vond het gefluit geheel terecht, alleen had het totaal GEEN zin, omdat het daardoor alleen maar moeilijker werd om die show snel af te maken en het daardoor voor ons NOG langer duurde en er nog meer gefloten werd. Balen dus. Het fluiten was gewoon een boodschap.

2h2h is serieuze shit en daar ga je niet mee spotten door een totaal ander publiek een tv show op te laten nemen. Raar he dat mensen gaan fluiten. dus bekijk het ook van de andere kant. had het gedaan NA Badr Hari dan hadden wij echte vecht fans kunnen kiezen of we dat gezeik van hun wel of niet hadden willen zien.



Daar hoef je geen leek voor te zijn, want ik begreep er ook absoluut niks van. Wat een irritant publiek, het leken wel zogenaamde 'voetbalsupporters'!

Zo'n sfeer hing er oom een beetje ja. Maargoed, ik weet zeker dat er mensen mee gefloten hebben die echt alleen maar voor goed 2h2h werk kwamen en er flink van baalde dat het HELE sterrenboksen ons Gala op zat te houden. :evil:

Ik weet wel dat ik er dan de volgende keer niet meer bij ben.

En dan van die dwazen die beginnen te lachen de "Break don't move" regel word toegepast. Gaan ze "homo's" roepen.. :twak: "Ja dat K1 is toch wel veel beter hoor. Misschien moeten we het MT en het MMA wel volledig gaan scheiden...

De vechters en de promotors konden hier allemaal niks aan doen.
Samenloop van de omstandigheden, volgende keer beter, weer een les geleerd.

Alistair, Dave en Ninjamo gefeliciteerd
Marce en Apy bedankt.

payap
11-10-2004, 16:04
Je hebt natuurlijk al veel echte kickboks gala's en ook MMA gala's opzich.

Zelf vind ik het juist afwisselender en leuker om beide te zien op een avond. Alhoewel ik eerlijk gezegd meer kickboks dan MMA liefhebber ben kan ik naar beide met veel plezier kijken.

Vraag me ook af hoe die personen die beginnen te fluiten bij het grondwerk reageren bij een kickboks partij van 5 x 3 min waar heel veel geclinched wordt?

Volgens mij beginnen ze dan ook te fluiten. En als ze k-1 kijken en de scheids haalt de vechter na een paar seconden clinchen uit elkaar beginnen ze volgens mij ook weer te fluiten om de scheids te snel is en partij dood maakt.

Er zijn denk ik helaas ook veel mensen die alles negatief benaderen en verwachten dat elke partij van de 1e tot laatste seconde een slagfest is en alles wat daar niet in de buurt komt beginnen af te zeiken.

Sommige beginnen ook al te fluiten als 2 vechters mekaar aftasten in het begin. Als ze dan kickboks liefhebbers zijn moeten ze maar in thailand gaan kijken. Daar kan dit soms tot begin 2e ronde duren.

Nicky
11-10-2004, 16:28
Nou moet ik zeggen dat er wel security rondloopt.. maar zoals in een andere
topic besproken had ik ook een akkefietje.. Security stond erbij.. Keek ernaar..
En deed NIETS!
Ik probeer altijd niet al te zwart-wit te zijn in m'n kritiek, maar de beveiliging was ronduit slecht! Voorbeeld: tijdens de laatste partij ging er voor de Arenatribune een hele grote groep mensen tegen de hekken aanstaan. Daardoor konden veel mensen op de tribune niets meer zien. Ze werden boos en spraken die mensen aan. De beveiliging kwam erbij en sommeerde die mensen om te gaan zitten. Al die lui bleven gewoon staan. De beveiliging wenkte naar collega's om assistentie maar die keken 'm aan en bleven staan waar ze stonden. Zelfs toen de man naar de collega's toeliep om ze op te halen kwamen ze niet mee. Mensen op de tribune wederom boos en spraken die anderen er weer op aan. I.p.v. dat de beveiliging in actie kwam gingen ze de "klagers" aanspreken en terug op hun stoel zetten :shock: .
Het was gewoon echt mazzel dat hier geen vechtpartij uit ontstond. Damn, zoiets vreemds heb ik nog nooit gezien.
Die mensen van de beveiliging straalden over het algemeen ook niets uit. Ze stonden er maar een beetje...


Heel jammer :cry:

Welk bedrijf deed de beveiliging ? Misschien willen ze hierop reageren :roll: over het hoe, waarom enz :!:

Volgens mij was het NBB ofzo

Sjaak
11-10-2004, 16:30
Waar staat dat voor ?

Nicky
11-10-2004, 16:31
Niet Bijzondere Beveiliging...

Nee geen id... maar dat was wel hun naam...

Marco (scheids)
11-10-2004, 16:31
Nederlandse Boks Bond?? lol ....

glanerbrug
11-10-2004, 18:53
glanerbrug,
aangezien ik zelf in Glanerbrug les geef,
vroeg ik me af wie jij dan was.... :?
kickboxer van 110 kg ??? geef eens een hint....

Angelo

Ik heb je pm gestuurd

Justinian
11-10-2004, 18:56
Er werd alleen maar gefloten als die irritante zak van een van Rooyen aan het woord was. Mijn support hadden de fluiters.
M3nd0=incorrect! Er werd constant gefloten wanneer er iemand van Sterrenboksen aan het woord was. Bijzonder triest.

redjuh
11-10-2004, 19:06
ehm jus... read the quote and your post again please :roll:

Scarface
11-10-2004, 19:33
Ik vond badr dus niet ZWAAR overtuigend saki vocht gewoon heel goed terug en ik had deze pot graag langer gezien!! Vielvoye was ook zwaar kut want ze waren imo heel goed bezig. Weet iemand hoe het nu met zn knie is ? .Cordoba vond ik niet echt spectaculer. en die jongen van harink deed het dus gewoon niet verkeerd aangezien hij in de kleedkamer pas de partij aannam.

Heb zelf nog wel gelachen om die "stop don't move"regel zat zelf op ATW en hoorde wat gasten lullen van tssssssss sukkels waar gaat dit over... en dacht toen laat ik eens uitleg geven... dus ik zeg dat het een regel uit PRIDE is zitten ze me aantestaren van PRIDE..... :? nog nooit van gehoord. ik denk ok nog een keer dus ik zei dat het was om gevechten op de grond tussen de touwen uit tehouden omdat imo de partij van Rodney vs Melvin in de Arena op een niet zo nette KO is beslist en je dat daarmee voorkomt. Toen snapten ze het wel.Ik denk dat als vooraf net als bij die sterreboxschit er vooraf op het groote scherm een beknopte uitleg van de regels komt met voorbeelden van het hoe en waarom je veel gefluit en onbegrip weg neemt. Goed voorbeeld hiervan vond ik op een VCD van PRIDE die ik van Highline had geleend,hierop werd aan de hand van beelden uitgelegd hoe de punten telling liep en dat was heel duidelijk.

Justinian
11-10-2004, 19:34
ehm jus... read the quote and your post again please

Er werd alleen maar gefloten als die irritante zak van een van Rooyen aan het woord was. Mijn support hadden de fluiters.
Hieruit leidt ik af dat alleen wanneer Ton aan het woord was de fluiters in actie kwamen. Dit was echter niet het geval. Iedere keer wanneer er iemand van sterrenboksen aan het woord was werd er gefloten. Dus ook toen de sterren aan het woord werden gelaten en die mevrouw die het sterrenpubliek interviewde.


M3nd0=incorrect! Er werd constant gefloten wanneer er iemand van Sterrenboksen aan het woord was. Bijzonder triest.
Bovenstaande verandert dus niks aan mijn post.

redjuh
11-10-2004, 19:40
ja maar mendo zegt dat hij de fluiters support...

Anonymous
11-10-2004, 19:54
Er werd alleen maar gefloten als die irritante zak van een van Rooyen aan het woord was. Mijn support hadden de fluiters.
M3nd0=incorrect! Er werd constant gefloten wanneer er iemand van Sterrenboksen aan het woord was. Bijzonder triest.

ja precies. Er werd bij elke willekeurige medewerker van het sterrenboksen gefloten. Dit vechtsportgala heeft met met een hoop dingen de ogen geopend. Zo dacht ik dat de vechtsport zoals wij die kennen beschaafder aan het worden was.(shame on me :twak: )

Marc en Apy willen neem ik aan van het slechte imago van de sport af. Ik vraag me af, is het dan handig om iemand van de satudarah maluku en van de Hell's angels een prijs uit te laten reiken? De logica was ver te zoeken. Daarnaast de TOKKIES in de fucking hal?! Zullen we de volgende keer al het white trash in dit land uitnodigen en met zijn allen toe gaan juichen?

Daarnaast vind ik 3 euro voor een cola een prijs die gewoonweg bij de beesten af is. Afzetters!

Deze sport verdient het mijns inziens nog niet om door het grote publiek geaccepteerd te worden. De mensen zijn simpelweg te DOM. Ik zou er zelf ook niet garant voor willen staan dat een avond, uitgezonden op TV, vlekkeloos zou verlopen. Hier moet wel bij vermeld worden dat het 9 van de 10 keer de "V.I.P.'s" zijn die de handjes op een negatieve manier laten wapperen. Als het merendeel van de VIPs en de supporters dan ook nog niet het fatsoen, doodgewoon fatsoen wat Papa en Mama ze geleerd horen te hebben, op kunnen brengen valt mijn pet af. Ongehoord! de onderlaag van de bevolking pur sang!

Op weg naar huis vannacht half 2 was ik verdrietig, aangedaan en met mijn neus op de feiten gedrukt. Ik heb al weer heel wat vechtsportevenementen meegemaakt en daar verliep het zeker niet altijd vlekkeloos, maar wat ik gisteren heb gezien spande de kroon. Van alle kanten waren er mensen die de vechters verwensingen naar het hoofd slingerden die ik mijn ergste vijand nog niet toewens. Het enige positieve wat ik aan het gala van gisteren is dat ik een aantal leuke gevechten heb gezien. Het belangrijkste: ik ben blij dat ik gezegend ben met een goed stel hersens, de kans krijg om die te gebruiken en me op die manier van een groot deel van deze mensen kan distantieren.

P.S. ik weet dat er ook genoeg echte vechtsportliefhebbers zijn, die ik met deze post niet op de tenen wil trappen. Ik weet dat op dit forum voornamelijk liefhebbers zitten.

N.B. heb bewust niet onder mijn nickname gepost.

Justinian
11-10-2004, 20:07
Marc en Apy willen neem ik aan van het slechte imago van de sport af. Ik vraag me af, is het dan handig om iemand van de satudarah maluku en van de Hell's angels een prijs uit te laten reiken? De logica was ver te zoeken. Daarnaast de TOKKIES in de fucking hal?! Zullen we de volgende keer al het white trash in dit land uitnodigen en met zijn allen toe gaan juichen?

Ik vind het op zich prima dat een president van de Hells Angels wordt uitgenodigd om een prijs uit te reiken. Als zij zoveel sponsoren, tja, dan mag er wat tegenover staan. Echter ‘we’ willen van het slechte imago af dan is het niet logisch dat je de president van de Hells Angels (die de laatste tijd toch al enorm veel in de negatieve publiciteit staan) uitnodigt om een prijs uit te reiken.


Daarnaast vind ik 3 euro voor een cola een prijs die gewoonweg bij de beesten af is. Afzetters!

Wat dacht je van €5,-- voor een broodje hamburger??


Deze sport verdient het mijns inziens nog niet om door het grote publiek geaccepteerd te worden. De mensen zijn simpelweg te DOM. Ik zou er zelf ook niet garant voor willen staan dat een avond, uitgezonden op TV, vlekkeloos zou verlopen. Hier moet wel bij vermeld worden dat het 9 van de 10 keer de "V.I.P.'s" zijn die de handjes op een negatieve manier laten wapperen. Als het merendeel van de VIPs en de supporters dan ook nog niet het fatsoen, doodgewoon fatsoen wat Papa en Mama ze geleerd horen te hebben, op kunnen brengen valt mijn pet af. Ongehoord! de onderlaag van de bevolking pur sang!

Deze raddraaiers zijn te dom om tot VIP te worden benoemd. Ik vraag me af of je hier ook iets tegen kunt doen. Een duidelijke uitleg helpt misschien bij een klein deel van deze groep, de meerderheid ervan zal er nooit iets van kunnen begrijpen. De combinatie alcohol en kijken naar een harde vechtsport zal trouwens ook bijdragen aan dit agressieve gedrag.

Ronald
11-10-2004, 21:33
Even terug naar de oorsponkelijke vraag: "Wat vonden jullie van het 2H2H gala?". Waar ik wel benieuwd naar ben... Marc, wat vond jij er eigenlijk van? Of is dat nog te vroeg om te vragen? Ik neem aan dat jullie vast nog wel een evaluatie gaan houden over het hele evenement, maar wat is zo je eerste reactie?

Anonymous
11-10-2004, 23:42
Weer vele naieve reacties hier, maar dat is wel te verwachten. Niemand van jullie heeft ook maar het geringste idee wat er komt kijken om zo'n evenement op te zetten. Enkelen hebben wel eens meegeholpen bij een mini-galaatje, maar daar blijft het bij.

Op enkele zaken zal ik even ingaan:

De nieuwe president van de "Boys from the Underworld" is op het podium geroepen, ten eerste om hem aan den volke te presenteren (natuurlijk niet, maar ook dat geloven sommigen hier wel als ik dit er niet bij zou zetten) en ten tweede om eventuele vechtpartijtje de kiem in te smoren. Als je iets snapt van "crowdcontrol" dan vat je dit, anders maar niet. En het commentaar hierop, dan ken ik al ... er wordt hier gekozen voor een praktische aanpak, niet voor iets dat mensen aan de zijlijn zouden kiezen. Over logica denken we dus verschillend blijkbaar.

Met de knie van Vincent: er is gesproken over een operatie, maar daar kiezen ze in 1e instantie niet voor. Eerst wordt er bij een zeer goed bekend staande fysio gekeken wat er gedaan kan worden. Dit uiteraard na een MRI-scan. Zoals Cor zei: "er is ook een leven na de vechtsport" en dat vergeten velen aan de zijlijn ook wel eens, want ze staan niet zelf in de ring.

De rest van mijn reacties later, ik ga pitten... ben nog moe van gisteren ...
(en ik ben Marc niet, als iemand denkt dat Marc anoniem zou posten)

Unforgiven
11-10-2004, 23:56
Weer vele naieve reacties hier, maar dat is wel te verwachten. Niemand van jullie heeft ook maar het geringste idee wat er komt kijken om zo'n evenement op te zetten. Enkelen hebben wel eens meegeholpen bij een mini-galaatje, maar daar blijft het bij.

Op enkele zaken zal ik even ingaan:

De nieuwe president van de "Boys from the Underworld" is op het podium geroepen, ten eerste om hem aan den volke te presenteren (natuurlijk niet, maar ook dat geloven sommigen hier wel als ik dit er niet bij zou zetten) en ten tweede om eventuele vechtpartijtje de kiem in te smoren. Als je iets snapt van "crowdcontrol" dan vat je dit, anders maar niet. En het commentaar hierop, dan ken ik al ... er wordt hier gekozen voor een praktische aanpak, niet voor iets dat mensen aan de zijlijn zouden kiezen. Over logica denken we dus verschillend blijkbaar.


Is het logica om de mond vol te hebben van algemene acceptatie van de harde vechtsporten maar wel een hells Angel een prijs uit te laten reiken? Of niks te doen aan de zogenaamde VIP's die elk gala weer de hooligan uit lopen te hangen? Als ze het zooitje sponsoren vind ik het enigzins begrijpelijk dat je er niks aan kan en wil doen, maar ga jezelf dan geen illusies maken over hoe de 'echte' fans het naar hun zin hebben of de algemene acceptatie in Nederland.

Thomas
12-10-2004, 00:31
Weer vele naieve reacties hier, maar dat is wel te verwachten. Niemand van jullie heeft ook maar het geringste idee wat er komt kijken om zo'n evenement op te zetten. Enkelen hebben wel eens meegeholpen bij een mini-galaatje, maar daar blijft het bij.

Op enkele zaken zal ik even ingaan:

De nieuwe president van de "Boys from the Underworld" is op het podium geroepen, ten eerste om hem aan den volke te presenteren (natuurlijk niet, maar ook dat geloven sommigen hier wel als ik dit er niet bij zou zetten) en ten tweede om eventuele vechtpartijtje de kiem in te smoren. Als je iets snapt van "crowdcontrol" dan vat je dit, anders maar niet. En het commentaar hierop, dan ken ik al ... er wordt hier gekozen voor een praktische aanpak, niet voor iets dat mensen aan de zijlijn zouden kiezen. Over logica denken we dus verschillend blijkbaar.

Met de knie van Vincent: er is gesproken over een operatie, maar daar kiezen ze in 1e instantie niet voor. Eerst wordt er bij een zeer goed bekend staande fysio gekeken wat er gedaan kan worden. Dit uiteraard na een MRI-scan. Zoals Cor zei: "er is ook een leven na de vechtsport" en dat vergeten velen aan de zijlijn ook wel eens, want ze staan niet zelf in de ring.

De rest van mijn reacties later, ik ga pitten... ben nog moe van gisteren ...
(en ik ben Marc niet, als iemand denkt dat Marc anoniem zou posten)

Whahahahahaha. Logica van de koude grond rulezzzzzz

LOCO
12-10-2004, 00:31
3 euro voor een colaatje? Dan ben ik gematst, haalde 4 drankjes en betaalde maar 10 euries :D

Het gala: Jammer dat en een aantal partijen niet dat eruit kwam wat de vechters normaal laten zien, een paar voorbeelden: Drago vocht naar mijn mening slapjes, zeker voor zijn doen. Jammer, want hij heeft zeker meer in zijn mars dan hij deze wdstrijd liet zien. Hij won op punten, maar zijn klasse kwam er niet uit.
Chico liet ook niet dat zien wat ik van hem gewend ben. Een aantal dingen kwamen er niet uit, en ja, wat justi ook zegt: de stop-don't move ging niet helemaal zoals het hoorde. Dit gebeurde vaker, dat mensen erdoor benadeeld werden, omdat ander een beter positie koos. Irma verhoef kwam vanuit een halfguard na een stop-dontmove in een sidemount en meer van die ongein in verschillende wedstrijden. Ook Roemer kreegt hier mee te maken. Ik stond verbaasd dat hij half/heel in die armbar kwam (kunnen we over discussieren want die zat in eerste instantie echt niet aangezien de druk ergens halverwege bovenarm zat en niet op de elleboog, maar na in het midden van de ring te zijn gelegd zat hij dus wel precies goed (pislik greep zijn kans en ging er goed lekker voor zitten, zou iedereen doen ) en dus einde verhaal.
Joelende publiek is ondertussen uitgemolken ;)
Vervelende mannetje bij ons boven gaan we het ook niet meer over hebben he mickey? ;)
Kevin sloeg in het vip vak nog iemand naar de grond (of hij reed over iemands tenen, maar het kan ook zijn dat hij daar toevallig stond en de mensen naast hem an het vechten waren) dus dat bracht even een schokje teweeg bij mij en de stoelen rondom mij.
Rest mij: De mede forummembers die ik eindelijk eens in het echt zag. Allen zuper om eens te zien, met enkelen langer gepraat/kunnen praten, en met anderen haal ik dit op een volgend gala wel in :D

Osu

LOCO

LOCO
12-10-2004, 00:37
Wat de beveiliging betreft,....... tja, heb maar 1 woord: Bagger. Teneerste word ik vrij misselijk als ik bij een GALA kom en beveiliging zie in me broeken met de pijpen in hun kistjes. Als ik ze dan rond zie lopen en ik zie 4 man in 3 verschillende tenues word ik daar al helemaal niet vrolijker op, zeker niet als die tenues blijken te bestaan uit bovengenoemde legerbroeken met vale sloberige truien of verwassen polo' s. Ze kwamen ook niet echt overtuigend over, de helft keek met angst in de ogen naar wat er binnenkwam. Als ik toch een GALA organiseer, en zeker met VIP gasten, dan wil ik toch geen halfgare nep commando' s daar rond hebben lopen? Zeker niet bij het vip gedeelte. Maar ja, dat is mijn mening..........


Osu

LOCO

Jeru
12-10-2004, 00:39
Ik heb wel gemengde gevoelens. Het Sterrenboksen haalde de hele vaart uit het gala (die er tot dan toe goed inzat). Er waren een paar aardige wedstrijden maar niet zo spektakulair als ik gehoopt had (maar ja dat kan nou eenmaal gebeuren). Opstootjes in het publiek waren uiteraard ook minder.
Ik heb het overigens wel gezellig gehad in het "Kops vak" met mijn biertje en dat moet ook gewoon kunnen vind ik. Nicky nog gesproken en Maupie de hand geschud. Bertje, Stefan en Barry (en Blazin Arrow...) uiteraard gezien en dat was weer ouderwets gezellig.

mama
12-10-2004, 00:40
ja shit BA wrom heb ik jou niet ff gezien
:twak:

Jeru
12-10-2004, 00:43
ja shit BA wrom heb ik jou niet ff gezien
:twak:

BA is erg verlegen :mrgreen:

blazin.arr0w::::
12-10-2004, 01:54
Ik heb je van een afstand bewonderd Mama. ;)

Ik sluit me bij Jeru aan op het commentaar.
Ik vond het over het algemeen goede partijen zonder dat er een uitgesproken spetterende partij tussen zat.

Ik heb me iig vermaakt met de boyz uit Oud-West en de Kops-gang.

Op naar de volgende...

blazin.arr0w::::
12-10-2004, 01:58
Oh ja, nog één opmerking.

Het blijft me verbazen dat we EN altijd de hoek uitkiezen waar een cameraman staat EN dat die er überhaupt staan.

Er hangen allemaal prachtige lampen stellages boven de ring. Als leek zeg ik, dat moet toch niet zo moeilijk zijn om daar ook wat camera's aan te plakken die op afstand bestuurd kunnen worden.
Zag zelfs een partij waar de cameradudes niet stonden en die was prima te zien op het scherm, alleen hoefde dat niet zo omdat er niet telkens iemand voor stond.

Maar misschien is dit technisch niet mogelijk hoor, dat zou zomaar kunnen. Het lijkt me alleen geen slecht idee om voor het kijkgenot van de toeschouwer (toch wel belangrijk dacht ik zo...die toeschouwers en hun kijkgenot) daar eens onderzoek naar te doen. Als dat niet al gedaan is.

C'est tout...

blazin.arr0w::::
12-10-2004, 01:59
ja shit BA wrom heb ik jou niet ff gezien
:twak:

Omdat je me altijd "twak-ed" ;)

Wheelie
12-10-2004, 10:12
Kevin sloeg in het vip vak nog iemand naar de grond (of hij reed over iemands tenen, maar het kan ook zijn dat hij daar toevallig stond en de mensen naast hem an het vechten waren) dus dat bracht even een schokje teweeg bij mij en de stoelen rondom mij.


Het viel gelukkig mee ;)

Mickey
12-10-2004, 10:17
lol @ "Twak-ed"
Wat klinkt dat Ranzig!

Anyway..
@ The unregistered guest die niet Marc is..
Ik denk dat je je vergist als we alleen maar te zeuren hebben.
We weten gewoon dat de organisatie hier zo af en toe ook meeleest.
Ik zou het eerder zien als opbouwende kritiek van je doelgroep.

Nou zijn de mensen hier gewoon wat kritischer omdat ze gewoon
meer af weten van MuayThai, Mixfight en de daar bij horende regels.

En.. Als je het goed leest balen de meesten hier ook van het publiek en
hoe ze reageerden op het Sterreboksen.. Met hier en daar wat goed
bedoelde suggesties.. Ik zou zeggen: Doe er je voordeel mee.

Ow.. en nog ff 1 opmerking los hiervan..
Ik kreeg bij het verlaten van Ahoy een heel COOL cdtje in mn handen geduwd.
The Best of 2h2h Mixfights Inl. Fighting Nordins Boxing Tribute..
ERG STOER! :thumbs:

Thomas
12-10-2004, 10:24
lol @ "Twak-ed"
Wat klinkt dat Ranzig!

Anyway..
@ The unregistered guest die niet Marc is..
Ik denk dat je je vergist als we alleen maar te zeuren hebben.
We weten gewoon dat de organisatie hier zo af en toe ook meeleest.
Ik zou het eerder zien als opbouwende kritiek van je doelgroep.

Nou zijn de mensen hier gewoon wat kritischer omdat ze gewoon
meer af weten van MuayThai, Mixfight en de daar bij horende regels.

En.. Als je het goed leest balen de meesten hier ook van het publiek en
hoe ze reageerden op het Sterreboksen.. Met hier en daar wat goed
bedoelde suggesties.. Ik zou zeggen: Doe er je voordeel mee.

Ow.. en nog ff 1 opmerking los hiervan..
Ik kreeg bij het verlaten van Ahoy een heel COOL cdtje in mn handen geduwd.
The Best of 2h2h Mixfights Inl. Fighting Nordins Boxing Tribute..
ERG STOER! :thumbs:

Die DVD = vet :thumbs:

Iwan
12-10-2004, 10:26
Hou op met dat TWAK, ik kan er niet meer tegen!!!!

Tsuki
12-10-2004, 10:27
die DVD , die je kreeg bij de uitgang is idd heel cool staan echt vette partijen op

Leonardo
12-10-2004, 10:40
Waarom altijd knokpartijen op 2H2H :shock:

Anonymous
12-10-2004, 10:41
Er werd voornamelijk gefloten als Van rooyen aan het woord was, zo nu en dan werden andere mensen ook uitgefloten, maar zij werden lang niet zo hard uitgfloten als van Rooyen.

Als ik zoiets support is dat mijn recht, als iemand dat a sociaal vind moet hij dat maar zelf weten. Ik vind het a sociaal dat wij er 2 uur naar moesten kijken.

treskaliber
12-10-2004, 10:46
Ik wilde nog even wat toevoegen maar vond niemand het belachelijk van die rook...?? Jeetjhuuuh man, wat een walm hing er....!!

Justinian
12-10-2004, 10:46
Als ik zoiets support is dat mijn recht, als iemand dat a sociaal vind moet hij dat maar zelf weten. Ik vind het a sociaal dat wij er 2 uur naar moesten kijken.
Ik zeg niet dat ik het asociaal vind, ik vind het alleen niet zo slim om met z'n allen te gaan fluiten. Ik kan me voorstellen dat wanneer het publiek zorgt voor een goede sfeer, dat zo'n eyeworks i.c.m. sbs vaker een samenwerking wil aangaan, waarbij een volgende keer ook het mixfight wordt uitgezonden. A.s. vrijdag wordt sowieso een stuk uitgezonden, maar voor hetzelfde geld is het meteen de laatste keer.

Bovenstaande doet trouwens niets af aan het feit dat het je recht is om te fluiten...

Leonardo
12-10-2004, 10:51
Ik kan je een ding zeggen, dat je op TV compleet belachelijk overkomt als je steeds roept de stemming zit er goed in en je continu een oorverdovend fluitconcert hoort :shock:

Justinian
12-10-2004, 10:52
Ik kan je een ding zeggen, dat je op TV compleet belachelijk overkomt als je steeds roept de stemming zit er goed in en je continu een oorverdovend fluitconcert hoort :shock:
Dat was waarschijnlijk ook sarcastisch bedoeld...

Leonardo
12-10-2004, 10:58
Kan wel zijn maar volgens mij kom je niet erg serieus over zo bij het grote publiek. Vond het hele slechte reclame voor de vechtsport want Jan met de Pet voor de TV trok wel zijn conclusies uit dit gefluit.

Justinian
12-10-2004, 11:09
Vond het hele slechte reclame voor de vechtsport want Jan met de Pet voor de TV trok wel zijn conclusies uit dit gefluit.
Dat deed Ton dus ook met deze opmerking ;)

Tsuki
12-10-2004, 11:14
ach ja eigenlijk was het wel een beetje te verwachten ..........dat gefluit de meeste mensen hadden er al een hard hoofd in en als het dan ook zo lang gaat duren dan krijg je dit soort dingen , HELAAS

Anonymous
12-10-2004, 11:18
Ik zou het wel erg hebben gevonden als ze tijdens de 2h2h fights hadden gefloten. Dat deed men niet. De mensen flootten zelfs niet tijdens de bokspartijen, dus zo respectloos tegenover de sterenboksers waren de fluiters ook al weer niet. De presentator kreeg het meeste te verduren, maar voor de andere mensen werden toch gespaard.

Ik heb zelf niet gefloten, maar veel mensen om me heen wel, en zo nu en dan kon ik er om wel lachen. Kan er nix aan doen.

Anonymous
12-10-2004, 11:23
Wat ik wel knap irritant vond was dat wij een kaartje betaald hadden van 63,25 en amper naar het scherm konden kijken omdat daar de geluidsboksen hingen.

harry
12-10-2004, 12:22
Wat ik wel knap irritant vond was dat wij een kaartje betaald hadden van 63,25 en amper naar het scherm konden kijken omdat daar de geluidsboksen hingen.

Ha,bij ons was het precies andersom, wij hadden wel beeld maar geen geluid op de B ring :roll:

ashi76
12-10-2004, 12:49
Nog iets anders waar ik me over verbaasde:

In die zogenaamde VIP boxen zag ik tenminste 3 flessen sterke drank staan, terwijl daar toch meestal de opstootjes plaatsvinden (tijdens dit gala ook weer).

Als men (uit ervaring) weet dat hier nogal eens wat opstootjes plaatsvinden, lijkt het me niet verstandig deze mannen het al te makkelijk te maken om zich vol te laten lopen met alcohol....

}|^-_-^|{
12-10-2004, 12:51
inderdaad, gewoon geen alcohol lijkt me het beste. Zeg maar dat je geen vergunning hebt. Misschien lullig voor de mensen die wel een biertje willen, maar als je echt het beste voor hebt met de sport moet het maar.

ashi76
12-10-2004, 13:37
Lol... die smoes gaat niet op .

Ahoy heeft een permanente Drank- en Horecawetvergunning. ;)

KO TKO
12-10-2004, 21:53
Ik was zondag ook in AHOY. Ik had een kaartje van 63 Euro, dus ik kon de gevechten goed zien. Ik was er met mijn neef en zijn vriendin. Dit was ons eerste keer dat we naar een Kickboks MMA evenement zijn geweest. En we vonden het heel leuk. Ik vond vooral die partijen van Dave Dalgiesh en Cesar Cordoba leuk. Wij hebben helaas de laatste 4 partijen gemist, want wij moesten 10.30 al weggaan. Want om 11.07 vertrok onze trein.

redjuh
12-10-2004, 22:02
jezus dan heb je wel wat gemist zeg...

mama
12-10-2004, 22:11
ja dat had paganstar ook
die moesten ook eerder weg

redjuh
12-10-2004, 22:59
tja... volgende keer ook maar met de auto komen luitjes!

Wheelie
12-10-2004, 23:06
Ik was zondag ook in AHOY. Ik had een kaartje van 63 Euro, dus ik kon de gevechten goed zien. Ik was er met mijn neef en zijn vriendin. Dit was ons eerste keer dat we naar een Kickboks MMA evenement zijn geweest. En we vonden het heel leuk. Ik vond vooral die partijen van Dave Dalgiesh en Cesar Cordoba leuk. Wij hebben helaas de laatste 4 partijen gemist, want wij moesten 10.30 al weggaan. Want om 11.07 vertrok onze trein.

welkom op het forum :thumbs:

mama
12-10-2004, 23:07
sommige mensen hebben geen auto redjuh
leuk je ff gesproken te hebben

Bert Kops
12-10-2004, 23:48
Ik heb een wereldavond gehad!, was toch wel blij na Jordan zijn partij...heb daarna in het KOPSvak (AJax) :wink: ff feestgevierd...

Forummeeting was top!

En daarna naar Victor die een toppartij maakte...

redjuh
13-10-2004, 09:00
dito mama,

maarre ik heb ook geen auto, maar heb er wel voor gezorgd dat we een auto konden lenen.

Nicky
13-10-2004, 09:20
Paul, :thumbs: stuk

Thomas
13-10-2004, 09:33
Paul, :thumbs: stuk


vor dit soort uitingen hebben we de dungeon :roll:

KO TKO
13-10-2004, 12:32
Ik was zondag ook in AHOY. Ik had een kaartje van 63 Euro, dus ik kon de gevechten goed zien. Ik was er met mijn neef en zijn vriendin. Dit was ons eerste keer dat we naar een Kickboks MMA evenement zijn geweest. En we vonden het heel leuk. Ik vond vooral die partijen van Dave Dalgiesh en Cesar Cordoba leuk. Wij hebben helaas de laatste 4 partijen gemist, want wij moesten 10.30 al weggaan. Want om 11.07 vertrok onze trein.

welkom op het forum :thumbs:

Dankje. :D

Wheelie
13-10-2004, 19:29
voor vragen aan Marc de Weerd / 2h2h zie:

http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=3049

PigDog
14-10-2004, 00:11
Ik sluit me geheel aan bij Justinian. Da's niet zo gek, we hebben de partijen uit hetzelfde oogpunt bekeken :twisted:

Ook ik stoorde me mateloos aan dat stomme gefluit. Is er eindelijk eens een opstapje om de (bloed)sport uit het verdomhoekje te halen, gooien ze de eigen glazen in............

Trouwens, Van Ellemiek zou ik wel een uppercut willen krijgen 8)

Jarno
14-10-2004, 08:09
Ik sluit me geheel aan bij Justinian. Da's niet zo gek, we hebben de partijen uit hetzelfde oogpunt bekeken :twisted:

Ook ik stoorde me mateloos aan dat stomme gefluit. Is er eindelijk eens een opstapje om de (bloed)sport uit het verdomhoekje te halen, gooien ze de eigen glazen in............

Trouwens, Van Ellemiek zou ik wel een uppercut willen krijgen 8)

goeienavond mr.Pigdog :wink: tof dat je bent aangemeld!

Kimberly
14-10-2004, 12:27
Ik vond het ook leuk..
Had er eerlijk gezegt wel meer van verwacht,maarja Jordan en Victor hebben gewonnen dus dat maakte het wel weer goed.. :lol:

payap
14-10-2004, 12:47
Zar gisteren de dvd te kijken die je bij 2h2h kreeg en bij de partij van bob schreiber tegen duarte kwam ton van rooyen toen samen met kaman de prijs uitreiken.

Ton van rooyen is dus wel vaker op 2h2h geweest en mij lijkt dat hij daar als bezoeker zat.


Wel vreemd dat juist hij het hardste werd uitgefloten zondag.

}|^-_-^|{
14-10-2004, 12:50
Zar gisteren de dvd te kijken die je bij 2h2h kreeg en bij de partij van bob schreiber tegen duarte kwam ton van rooyen toen samen met kaman de prijs uitreiken.

Ton van rooyen is dus wel vaker op 2h2h geweest en mij lijkt dat hij daar als bezoeker zat.


Wel vreemd dat juist hij het hardste werd uitgefloten zondag.

Volgens mij was toen bezig met een documentaire over FreeFight. Op SBS werd de sport toen weggezet als een sport voor psychopaten waarvan het doel is om de ander total loss te slaan. :roll:

Silat
14-10-2004, 14:39
je moet niet komen lullen op ons walhalla, maar gewoon knokken laten zien.
Had het dan na ONZE laatste partij gedaan. Dan had iedereen alles af kunnen zien en hadden de "geinteresseerde" kunnen blijven zitten voor het sterrenboksen en als men er dan achter kwam dat het dik een half uur duurde voordat er eindelijk iemand in de ring zou staan was een groot deel van het publiek vanzelf weg gelopen. Maken jullie maar lekker je tv show af he, het decoor staat er toch al. Ja het was live.. nou en? wat hebben wij daar mee te maken. het zal de deal wel geweest zijn.. :?

}|^-_-^|{
14-10-2004, 15:03
Satria spreekt ware woorden

Wheelie
14-10-2004, 16:10
Ik vond het ook leuk..


Ik vond het ook leuk dat je er was :thumbs:

Sjaak
14-10-2004, 16:13
Wie is Kimberley ?

Justinian
14-10-2004, 16:19
Wie is Kimberley ?
Dochter van Bert Kops (van die foto).

@Kimberly: welkom op het mixfight.nl forum!

}|^-_-^|{
14-10-2004, 16:27
Welkom Kimberly :thumbs:

Wheelie
14-10-2004, 16:59
Wie is Kimberley ?
Sjaak schrok al en dacht dat zijn dochter mixfight.nl ook gevonden had ;) , die heet ook kimberly toch ?

Sjaak
14-10-2004, 17:13
Haha die hou ik netjes weg bij jullie :twak:

Wheelie
14-10-2004, 17:29
Haha die hou ik netjes weg bij jullie :twak:

ik geef je groot gelijk sjaak :thumbs: , ik laat mijn vriendin nog niet eens op dit forum :wink:

harry
14-10-2004, 20:11
Welkom Kimberly, ik doe maar gewoon mee :wink:

Eeeh ik zou mijn zoon zelfs nog ineens hier laten posten... :wink:

Als ik die had dan...