PDA

View Full Version : hypocriet of niet?



Anonymous
11-10-2004, 09:30
vaak hebben wij als nederlanders het over K-1 en dan spreken we van zogenaamde freaks die er zijn. regelmatig komen de namen bob sapp en akebono naar voren. wij wijzen dan met onze vingers daarheen en zeggen dan dat het nergens op slaat dat hun vechten in een k-1.

welnu gisteren hadden we 2 hot 2 handle met sterrenboksen. deze acteurs mogen naar een aantal maandjes trainen op het hoogst haalbare podium aantreden in nederland. nu heb ik best veel K-1 banden in de kast, maarik heb nog nooit 2 bekende japanse acteurs zien vechten op zon videoband. want wat er al niet gezegd wordt over akebono en Bob sapp. ze hebben beide wel een PROFESIONELE SPORT achtergrond. en met name akebono heeft een martial arts achtergrond genaamd sumo en is heeft daar zelfs het hoogst haalbare gehaald namelijk Yokozuna.

dus laten we niet hypocriet meer het vingertje wijzen naar japan. want wij in nederland doen het dus nog veel gekker.

dus degene die zeggen dat in k-1 te veel freaks rondlopen en tevens 2 hot 2handle van gisteren aanbidden zijn dus wel een beetje erg hypocriet, of zie ik het nu verkeerd?

unregistred user

Wessa
11-10-2004, 09:31
mee eens, dat sterrenboksen is een grote aanfluiting..
Dat neemt niet weg dat ik gasten als Sapp en Akebono niet in de k-1 thuis vind horen..

Mickey
11-10-2004, 09:39
Mjah.. Wat kan ik zeggen..
T was ook niet mijn favo onderdeel van de avond.

Maar dat kwam eigenlijk door alle poespas er om heen..
Dus het hele programma dat er werd opgenomen.

Op zich waren de wedstrijden erg leuk! :mrgreen:

Iwan
11-10-2004, 10:07
Vond wel dat het de snelheid uit het gala haalde.
Daardoor kwam het publiek er ook niet echt in. Normaal hangt er zoals Tsuki het zo mooi zei, een broeierig sfeertje bij 2H2H waardoor iedereen steeds fanatieker word.
Maar nu lag je er helemaal uit, en na het sterrenboksen begon je er net weer in te komen, en toen was het alweer voor bij!

payap
11-10-2004, 11:37
Zie dat sterrenboksen toch anders als die freaks in de k-1. Daar wilt men sapp en akebono en consorten als "serieuze" vechters brengen door ze tegen toppers als Hoost, Bonjaski en Crocop te laten vechten binnen de k-1.

Dat sterrenboksen zie ik als een entertainment show dat los staat van de rest van het echte programma. 2h2h zie ik meer als mooi decor ervoor zodat het op tv heel wat lijkt dat sterrenboksen.

Vond het wel geinig (al duurde t te lang door de onderbrekingen) maar zag het ook als een extratje buiten het normale gala om (waar ik voor kwam)

redjuh
11-10-2004, 11:44
ik heb om te beginnen respect voor de zgn freaks die aan de K1 meedoen.
wat mij tegen staat, is het feit dat ze gewoon binnen mogen komen zonder dat ze zich waar hebben hoeven maken. ze verdienen het niet om er te staan. weet je hoeveel jongens er kei en keihard voor trainen en maar geen kans krijgen?

Anonymous
11-10-2004, 14:08
payap, het lijkt mij dat iemand die Hoost 2 keer verslaat ( bob sapp ) toch wel aardig serieus genoemd mag worden. bovendien pro wrestling is ook entertainment, touwtrekken is ook entertainment. zouden jullie dat dan liever willen zien tijdens 2 hot 2 handle? ikke niet in iedergeval.

en redjuh sinds wanneer hebben emiel ratelband en andere sterrenboksers zich waargemaakt in wat voor vecht sport dan ook??? ik begrijp je beredenering niet.

ik zou gisteren liever vechters die jaren ervoor trainen op het hoogst haalbare podium van nederland zien staan inplaats van acteurs. zijn toch 3 wedstrijden die gevuld hadden kunnen worden met mma of thaiboksen.

maar goed, hopelijk is volgende 2 hot 2 handle gewoon weer top zonder allerlei circus taferelen erom heen. alhoewel jaws vs benji me ook wel wat lijkt. 2 beroemde acteurs met een spraakmakende staat van dienst! :twak:

Sjaak
11-10-2004, 14:11
vaak hebben wij als nederlanders het over K-1 en dan spreken we van zogenaamde freaks die er zijn. regelmatig komen de namen bob sapp en akebono naar voren. wij wijzen dan met onze vingers daarheen en zeggen dan dat het nergens op slaat dat hun vechten in een k-1.

welnu gisteren hadden we 2 hot 2 handle met sterrenboksen. deze acteurs mogen naar een aantal maandjes trainen op het hoogst haalbare podium aantreden in nederland. nu heb ik best veel K-1 banden in de kast, maarik heb nog nooit 2 bekende japanse acteurs zien vechten op zon videoband. want wat er al niet gezegd wordt over akebono en Bob sapp. ze hebben beide wel een PROFESIONELE SPORT achtergrond. en met name akebono heeft een martial arts achtergrond genaamd sumo en is heeft daar zelfs het hoogst haalbare gehaald namelijk Yokozuna.

dus laten we niet hypocriet meer het vingertje wijzen naar japan. want wij in nederland doen het dus nog veel gekker.

dus degene die zeggen dat in k-1 te veel freaks rondlopen en tevens 2 hot 2handle van gisteren aanbidden zijn dus wel een beetje erg hypocriet, of zie ik het nu verkeerd?

unregistred user

Deze "guest" heeft een heel goed punt hier en ik ben het met hem eens.

Goede post :thumbs:

Nicky
11-10-2004, 14:13
Ik denk dat je het niet goed kan vergelijken...

Dit is een TV Programma... Deze bn'ers is puur voor de show.

In japan word er gewoon professioneel gevochten met deze zogenoemde freaks. Al hoewel ik het persoonlijk daar niet mee eens ben.

Maar ik denk dat het niet te vergelijken is.

payap
11-10-2004, 15:11
@ unregistred :

Ja dat Hoost, die ik toch als een van de beste kickboksers ooit beschouw, van die Sapp verloor snap ik eigenlijk nog steeds niet. kan zijn dat die vechtstijl hem niet ligt. Sapp kan weinig maar is oer en oer sterk en groot en zwaar. En hij heeft een betonnen hoofd. Komt door die open gewichtsklasse in het zwaargewicht denk ik.

Deze gasten worden zelfs bij de beste 8 vechters geplaatst om mee te doen voor de k-1 titel. Terwijl echte vechters thuis zaten.

Verschil is dat ik dat sterrenboksen los zie van 2h2h en de echte vechters. Je had een 2h2h gala en daarin als extra dat sterrenboksen wat een blok opzich vormde. Zelfs de ringspeaker werd veranderd en een speciaal vak met tv publiek waar maureen ging staan. Oftewel zelfs het publiek werd gedeeltelijk vervangen.

Sjaak
11-10-2004, 15:19
Verschil is dat ik dat sterrenboksen los zie van 2h2h en de echte vechters. Je had een 2h2h gala en daarin als extra dat sterrenboksen wat een blok opzich vormde. Zelfs de ringspeaker werd veranderd en een speciaal vak met tv publiek waar maureen ging staan. Oftewel zelfs het publiek werd gedeeltelijk vervangen.

En hier zit de grote denkfout en dat nam het publiek niet :twak:

Silat
11-10-2004, 15:19
Payap is correct.

maar zoals ik al eerder zei, deze bn'rs hebben gister wel mijn gala verpest.

harry
11-10-2004, 16:04
Payap is correct.

maar zoals ik al eerder zei, deze bn'rs hebben gister wel mijn gala verpest.

Precies

Ton
11-10-2004, 18:47
Sbs6 had zowieso meer aandacht/reclame voor 2h2h mogen maken !

Ohja, wanneer en hoelaat is dit van 2h2h op veronica te zien? Of welke andere zenders besteden er nog meer aandacht aan?

redjuh
11-10-2004, 19:59
15 okt 23.05 d8 ik.

oh enne ik had de lnk met sterrenboxen niet gelegd.
had het alleen over de k1

blazin.arr0w::::
12-10-2004, 02:04
Hypocriet zou ik het niet willen noemen.

want 1) ik denk dat veel mensen al een kaartje hadden voordat het een beetje bekend was dat er gebokst zou worden met sterren.

en 2) als je 2h2h cool vindt dan zou het wel erg makkelijk te zijn om heel 2h2h nu opeens een "freak show" te vinden door dat sterrenboksen.

Voor mij was het een noodzakelijk kwaad en ik kwam voor de line-up en niet omdat het nou speciaal een 2h2h was. Ik laat me persoonlijk nooit leiden door de promotor of locatie. Potentiele brute line-up = potentiele brute line up 2 me!

Paganstars
12-10-2004, 04:00
ik vond dat sterrenboksen maar ruk!!!!!!!!!! :twak: maar verders was het wel een leuk gala... zonder dat sterrenboksen!!

Jinx
12-10-2004, 16:15
Dit is appelen met peren vergelijken.
Sterrenboksen gaat puur om de kijkcijfers voor SBS6 en wij waren er de dupe van.
Ik denk ook niet ze het weer doen, tenzij ze er een pak geld voor krijgen.
Tsja, en in Japan... Het blijft leuk om naar te kijken, zij hebben er tenminste echt voor getraind, zonder gezeik van de verzekering te krijgen