PDA

View Full Version : Vraagje: Die Clip van Fatih..



Mickey
11-10-2004, 10:48
Is die ergens te downloaden?

Gister werd er op de schermen tijdens zijn opkomst
een vette Clip gespeeld.. Waar kan ik die downen??

Want Goddamn! Dat was cool! :D

Highline
11-10-2004, 11:29
die wil ik ook wel zien :)

Tsuki
11-10-2004, 11:30
same here...............

redjuh
11-10-2004, 11:44
dat wilde ik ook vragen! super

Mickey
12-10-2004, 10:44
Hij staat op Multimedia!
Downloading now!!!

Mickey
12-10-2004, 10:47
Ow crap! Is toch een andere.. :(

Wheelie
12-10-2004, 10:51
Ow crap! Is toch een andere.. :(

inderdaad, die staat ook op de dvd die we kregen.

Mickey
12-10-2004, 10:52
Leuke Clip dat wel!
Vooral Bas Rutten backstage!
Erg cool! :mrgreen:

Anonymous
15-10-2004, 03:05
Na een doorverwijzing naar deze site van iemand van de 2h2h organisatie, wil ik hier zeker wel antwoord op geven.

De clip is van de rapper: Algerino (ondergetekende) en heet : 2h2h ft K.Lion and Lab Mutha. Het is een nummer dat op het album staan die ik voor de 2 hot 2 handle organisatie heb gemaakt die binnenkort internationaal gereleased zal worden. Ik hoop dat ik hiermee kan helpen de sport een stuk toegankelijker te maken voor het grote publiek, het populairder te maken en de taboe die er bij sommigen nog heerst proberen te doorbreken.

De clip ( waar naast super mooie fightbeelden, ook Ramon Dekkers, Stefan Leko,Chalid Arrab en Fatih Kocamis aan hebben meegewerkt )zal binnenkort ook te bewonderen en aan te vragen zijn ( the box) op de Nl'se muziekzenders, op de radiozenders komen en natuurlijk ook in de winkels te halen zijn. Dus houdt t in de gaten en vraag die clip aan !! :wink:

Wheelie
15-10-2004, 10:35
Na een doorverwijzing naar deze site van iemand van de 2h2h organisatie, wil ik hier zeker wel antwoord op geven.

De clip is van de rapper: Algerino (ondergetekende) en heet : 2h2h ft K.Lion and Lab Mutha. Het is een nummer dat op het album staan die ik voor de 2 hot 2 handle organisatie heb gemaakt die binnenkort internationaal gereleased zal worden. Ik hoop dat ik hiermee kan helpen de sport een stuk toegankelijker te maken voor het grote publiek, het populairder te maken en de taboe die er bij sommigen nog heerst proberen te doorbreken.

De clip ( waar naast super mooie fightbeelden, ook Ramon Dekkers, Stefan Leko,Chalid Arrab en Fatih Kocamis aan hebben meegewerkt )zal binnenkort ook te bewonderen en aan te vragen zijn ( the box) op de Nl'se muziekzenders, op de radiozenders komen en natuurlijk ook in de winkels te halen zijn. Dus houdt t in de gaten en vraag die clip aan !! :wink:

hey, te gek dat je ons effe op de hoogte brengt 8)

Het is een heel vet nummer

Justinian
15-10-2004, 11:17
Top dat je ons ff op de hoogte brengt! Als je lid wordt dan geef ik je meteen ff toegang tot het Multi media gedeelte.

Highline
15-10-2004, 14:26
vet golden glory team breda op the box in een videoclip :thumbs:

Anonymous
17-10-2004, 21:04
thnx ! k ben blij dat ( degene die m dus al even hebben gezien ) de clip vet vinden. Ik heb dit nummer op maat gemaakt met de gedachte om niet specifiek martial arts/muziek liefhebbers te bereiken, maar een zo breed mogelijke groep om de interesse te wekken voor deze sport.

Een aantal belangrijke mensen hebben de clip gezien, en een preview van het album gehoord, en ze waren razend enthousiast, dus ik hoop van harte dat het gaat zoals men denkt, want dan kan t nog eens groter worden dan we hadden gehoopt.

Ik hoop ook dat dit voor diegene die een negatieve nasmaak hebben overgehouden aan 10 okt, wat goed kan maken. Want , als t gaat zoals we willen en waar we hard voor werken, zou het betekenen dat 2h2h er langs een andere weg dan men verwachtte toch in slaagt om de sport ( ook hier in NL) groter en populairder te maken dan voorheen. En dat willen we allemaal wel zien gebeuren toch..

Maar goed, wanneer de releasedatum vh album bekend is, en wanneer t op tmf,mtv en the box komt etc zullen jullie zeker ervan op de hoogte gehouden worden.

spread the word :thumbs:

Algerino

Jeru
17-10-2004, 21:06
Thanks Algerino en idd het zag er erg VET uit!!! :thumbs:

Highline
17-10-2004, 23:53
ik heb hem nog niet gezien :(

Hollandpride
18-10-2004, 20:14
Vette shit man!

Wheelie
18-10-2004, 20:18
ik heb hem nog niet gezien :(

dan heb je echt iets gemist ;)

Tsuki
18-10-2004, 21:42
die clip was echt moddervet.................................

redjuh
18-10-2004, 23:30
post die clip es ff voor ons skooiers dan

Highline
19-10-2004, 00:05
ja posten die hap :)

Mickey
19-10-2004, 10:51
Algerino, Thx voor je reactie man!
Als we je hier kunnen helpen met het promoten van je Album or whatever..
Let us know!

Sterker nog.. Stuur me ff een mailtje op [email protected]

}|^-_-^|{
19-10-2004, 10:53
leuke reactie Algerino, thnx. Kijk uit naar de clip, weer een stap op weg naar de acceptatie van MA in Nederland