PDA

View Full Version : vraag 2 aan Marco Broersen



}|^-_-^|{
11-10-2004, 11:04
Waarom gaf je Saki 8 tellen? Hij was uit balans, maar zeker niet aangeslagen.

redjuh
11-10-2004, 11:12
volgens mij raakte badr hem wel degelijk op zijn hoofd, en als je dan op de grond terecht komt, krijg je nou eenmaal 8 tellen.

Marco (scheids)
11-10-2004, 12:54
Een down krijg je als je neergaat op een stoot of trap, je hoeft dus niet "weg" te zijn om 8 tellen te krijgen.

Deze partij was op K-1 regels afgesloten wat trouwens ook inhoud dat je ELKE ronde 2 downs mag krijgen.

Saki werd wel degelijk hard geraakt en ging daar ook op neer, maar het verbaasde mij ook dat ie zo snel weer stond !!!

Maar een down is een down ....... en die was echt 100% terrecht

Anonymous
11-10-2004, 21:44
De scheids heeft gelijk, de stoot was echt hard en hij ging er duidelijk op neer, al was hij wel snel overeind.
Gewoon een goede beslising van een ervaren scheids ...

Thomas
11-10-2004, 21:48
Een down krijg je als je neergaat op een stoot of trap, je hoeft dus niet "weg" te zijn om 8 tellen te krijgen.

Deze partij was op K-1 regels afgesloten wat trouwens ook inhoud dat je ELKE ronde 2 downs mag krijgen.

Saki werd wel degelijk hard geraakt en ging daar ook op neer, maar het verbaasde mij ook dat ie zo snel weer stond !!!

Maar een down is een down ....... en die was echt 100% terrecht

toppie. Ik wist ook niet of het nou wel of niet een echte down was, maar is ook moeilijk te zien van een afstandje. :thumbs:

Anonymous
11-10-2004, 22:47
Zijn pupillen waren bijna net zo groot als die Zwitserse vechter op een shooto gala, die goser die van Raffles won ... toeval ? Zo geboren ?

Iwan
12-10-2004, 09:13
Zijn pupillen waren bijna net zo groot als die Zwitserse vechter op een shooto gala, die goser die van Raffles won ... toeval ? Zo geboren ?

Hahaha, dat weet ik nog wel joh. Tering wat stond die Braziliaan strak zeg!

Mickey
12-10-2004, 09:18
Zooo ja!
Dat was toch die flapdrol die zo heel overdreven in de touwen stond te schreeuwen?

Iwan
12-10-2004, 09:24
Ja, wat een mafkees joh.
En sterk!

Mickey
12-10-2004, 09:28
Hoorde later dat ie vet op zn flikker heeft gehad van Minotauro omdat
ie zich had gedragen als een complete proleet.. Hij kwam uit voor BTT dus..