PDA

View Full Version : Max Mulder



Sjaak
11-10-2004, 12:56
http://wesley.shacknet.nu/upload/images/11588.jpg

Wat een "onguur" type die Max zeg :lol:

En Max gisteren alles natuurlijk uitgepraat in Ahoy met die "mod-clan" van Mixfight en je komt nu weer fijn posten op Mixfight :wink:

jan sensei kyokushin
11-10-2004, 13:16
OSU een goede zaak sjaak osu

Tsuki
11-10-2004, 13:17
he gezellig allemaal weer vriendjes ;-)

Wheelie
11-10-2004, 13:23
Max en ik hadden niks uit te praten ;) , vind het wel een geschikte kerel ;)

Sjaak
11-10-2004, 13:43
Max en ik hadden niks uit te praten ;) , vind het wel een geschikte kerel ;)

Ik snap dat je dat zegt Kevin als je ziet dat er zo'n grote gespierde arm om je heen wordt gelegd :lol: Kijk nou is zelf naar de 'angst" in je ogen :lol:

Wheelie
11-10-2004, 13:57
Max en ik hadden niks uit te praten ;) , vind het wel een geschikte kerel ;)

Ik snap dat je dat zegt Kevin als je ziet dat er zo'n grote gespierde arm om je heen wordt gelegd :lol: Kijk nou is zelf naar de 'angst" in je ogen :lol:

Sjaak = Correct :lol:

someone
11-10-2004, 14:08
ja idd die 'angst' zie je goed wheelie :wink:

bloody
11-10-2004, 15:35
ik weet dat er in het verleden wat heeft gespeeld ik heb weleens iets vaags gelezen op het forum maar zijn hier mensen die elkaar niet zo mogen of lees ik dat nu verkeerd, als je het niet op het forum wil zetten mag je ook een pmtje sturen ik beloof dat het dan bij mij blijft maar ben gewoon nieuwsgierig :mrgreen:

Sjaak
11-10-2004, 15:40
ik weet dat er in het verleden wat heeft gespeeld ik heb weleens iets vaags gelezen op het forum maar zijn hier mensen die elkaar niet zo mogen of lees ik dat nu verkeerd, als je het niet op het forum wil zetten mag je ook een pmtje sturen ik beloof dat het dan bij mij blijft maar ben gewoon nieuwsgierig :mrgreen:

Vraag het aan Mona uh Bloody :lol:

bloody
11-10-2004, 16:50
ik dacht dat jij de mona was van mixfight sjaak :lol:

Sjaak
11-10-2004, 16:54
Niet dat ik weet Bloody, maar waarom wil jij alle "geheimen" weten die achter de schermen spelen :lol:

Sjaak
11-10-2004, 16:58
Hey Max, ik weet dat je meeleest jij ouwe keiekop :wink:

Kom snel weer mee ouwehoeren hier maatje :thumbs:

redjuh
11-10-2004, 18:54
idd max god damn it!

mama
11-10-2004, 19:15
shit max wrom liet je je niet ff zien
had je nu wel eens in het echt willen zien
en ff zoenen natuurlijk
;)

ashi76
12-10-2004, 12:03
En Max gisteren alles natuurlijk uitgepraat in Ahoy met die "mod-clan" van Mixfight

Er is helemaal geen issue tussen Max en "de mod clan".

Max is hier imo meer dan welkom !!!

Biiyen
12-10-2004, 12:08
Hey Max, ik weet dat je meeleest jij ouwe keiekop :wink:

Kom snel weer mee ouwehoeren hier maatje :thumbs:

x2

Dit slaat nergens op, Kom op Max en haal die vetlederen muilkorf van je smoel en post! :wink:

Sjaak
12-10-2004, 13:13
[quote=Sjaak]En Max gisteren alles natuurlijk uitgepraat in Ahoy met die "mod-clan" van Mixfight


Er is helemaal geen issue tussen Max en "de mod clan".

Niet helemaal correct Ashi, je bent duidelijk niet op de hoogte want waarom denk je dan dat Max niet meer post :?


Max is hier imo meer dan welkom !!!

Correct :thumbs:

ashi76
12-10-2004, 13:36
Jij bent duidelijk niet helemaal op de hoogte Sjaak.

Ga er maar vanuit dat ik dat mbt mixfight iig wel ben.

Ik bedoelde te zeggen dat er geen issue is tussen Max en de "mod clan".

Ik heb bijvoorbeeld geen issue met Max gehad en zoals je hierboven kunt lezen Kevin ook niet.

Aangezien wij tot de "mod-clan" behoren is er dus niets tussen de mod-clan en Max.

Sjaak
12-10-2004, 13:51
Jij bent duidelijk niet helemaal op de hoogte Sjaak.

Ga er maar vanuit dat ik dat mbt mixfight iig wel ben.

Ik bedoelde te zeggen dat er geen issue is tussen Max en de "mod clan".



Dit gaat zo een wellis niettus spelletje worden en je kan het ontkennen maar ik zeg je hier dat er wel degelijk wat is tussen bepaalde personen en ik spreek Max iedere dag minimaal 2 a 3 keer dus iedereen moet zelf nu maar uitmaken of jij of ik de waarheid spreekt :wink:

Gewoon een vraagje Michael als je zo goed op de hoogte bent :roll: ; "Waarom post Max dan niet meer op Mixfight?"

Btw : Max kom gewoon weer posten op Mixfight, je hebt toen maanden lang tegen mij aan lopen zeiken om terug te komen dus je weet zelf hoe irritant het is als iemand "koppig" is. Je leest zelf dat je welkom bent dus waar blijf je ............... ouwe piraat :wink:

Ik mis je maatje :thumbs:

Sjaak

ashi76
12-10-2004, 14:26
Sjaak,

Ik ontken niet dat er meningsverschillen geweest zijn.

Het enige wat ik stel is dat dit niet de gehele mod-crew betrof.

Nogmaals.. Ja ik weet waarom Max hier een tijdje niet meer geweest is en nee ik ga me daar niet over uitlaten.

Sjaak
12-10-2004, 14:44
Sjaak,

Ik ontken niet dat er meningsverschillen geweest zijn.

Het enige wat ik stel is dat dit niet de gehele mod-crew betrof.

Nogmaals.. Ja ik weet waarom Max hier een tijdje niet meer geweest is en nee ik ga me daar niet over uitlaten.

Ik laat me daar ook niet over uit maar je moet niet zeggen dat er niks is


Ik bedoelde te zeggen dat er geen issue is tussen Max en de "mod clan".

want dat is pertinent niet waar. Zo ook weer uitgesproken :thumbs:

ashi76
12-10-2004, 15:04
Niet uitgesproken.

Je doet eigenwijs en je hebt geen gelijk.

Max heeft een issue gehad met bepaalde personen maar zeker niet met de hele mod-crew !

}|^-_-^|{
12-10-2004, 15:11
ging het over roken? :twak:

Sjaak
12-10-2004, 15:19
Niet uitgesproken.

Je doet eigenwijs en je hebt geen gelijk.

Max heeft een issue gehad met bepaalde personen maar zeker niet met de hele mod-crew !

Ok jij je zin Ashi, dan ga je toch door, je kan het krijgen zoals je zelf wilt.

Ik eigenwijs, dacht het niet, ik zeg je hier keihard dat je LIEGT met onderstaande uitspraak.

Ik bedoelde te zeggen dat er geen issue is tussen Max en de "mod clan".

Die is er wel met bepaalde mensen van de Mod clan, heb Max precies 2 minuut geleden nog gesproken over dit onderwerp en over het gala van gisteren.

Ik zeg je dat je totaal niet op de hoogte bent al doe je hier voorkomen dat je dat wel bent. Maar het staat wel belangrijk hoor dus gewoon volhouden hoor !!

Zo kijken hoelang het duurt voordat de "hulptroepen" komen :roll:

Sjaak

Justinian
12-10-2004, 15:23
Ik heb geen probleem met Max, we hebben enkel een meningsverschil (ging over het verplaatsen van een topic naar de pit), althans zo zie ik het. Ik heb met Ronald ook wel eens een meningsverschil, maar dat is toch niet zo vreemd? Met Max kon ik het altijd goed vinden en ik vind het dan ook jammer dat hij niet meer post.

Wheelie
12-10-2004, 15:25
Max is wat mij betreft welkom op mixfight, ik weet dat hij een probleem heeft met iemand van de crew maar dat moet op te lossen zijn toch ?

Sjaak
12-10-2004, 15:29
Ik heb geen probleem met Max, we hebben enkel een meningsverschil (ging over het verplaatsen van een topic naar de pit), althans zo zie ik het. Ik heb met Ronald ook wel eens een meningsverschil, maar dat is toch niet zo vreemd? Met Max kon ik het altijd goed vinden en ik vind het dan ook jammer dat hij niet meer post.

Kijk Roy is tenminste eerlijk en die geeft net als Mick overigens toe dat er een "meningsverschil" is en je moet daar gewoon eerlijk over zijn en niet zeggen dat er niks aan de hand is. Max trekt zich dit waarschijnlijk behoorlijk aan want die heeft zich hierom teruggetrokken en ik vind dat jammer, Roy vind dat jammer en misschien vinden nog meer mensen dit jammer. Daar ging deze topic eigenlijk over dus we dwalen af.

Ik probeer Max alleen maar terug te krijgen, thats all en Wheelly heeft gelijk, dat moet op te losen zijn :thumbs:

Sjaak

Mickey
12-10-2004, 15:29
For Gods Sake..

In en notedop:

Max post een uitdaging aan het adres van Winters en Verschuren.
Topic verzand in een ordinaire moddersmijt partij.

Justi en ik besluiten hem te verplaatsen naar de pit.
Max vind dit niet terrecht. PMt mij er over. We discusieren er over en weer
wat over maar worden het er niet over eens.

Max vind dat teleurstellend en besluit een tijdje niet meer te posten.

Punt.

Ik denk dus niet dat we er echt superlang bij hoeven stil te staan..
Wat mij betreft post Max weer lekker mee! Sterker nog.. Ik vond het jammer
dat ie ging.

Sjaak
12-10-2004, 15:31
What took you so long :wink:

Punt .

Mickey
12-10-2004, 15:32
/grin

Ik wilde niet weer de ouwe koeien uit die sloot halen..

Maar schijnbaar is het een hekel punt.. En aangezien een forum
bestaat bij de gratie van de gebruikers ervan toch een kleine
reactie mijnerzijds.. ;)
:mrgreen:

Anonymous
12-10-2004, 21:29
Max is een topper, heb hem zondag weer gezien en ff bijgekletst...
Max doet goeie dingen voor de sport!

Anonymous
12-10-2004, 21:31
Was ik hierboven...

mama
12-10-2004, 21:32
hahaha oh jij?
:wink:

Virus
12-10-2004, 21:32
Ah jij... :roll:

Goed om te weten... :lol:

Anonymous
12-10-2004, 21:33
Heb me net weer geregistreerd maar kan nog niet inloggen blijkbaar...

Maar waren mijn posten dus hierboven!

Bert Kops
12-10-2004, 21:34
Yooh!

mama
12-10-2004, 21:36
ha die bert

Wheelie
12-10-2004, 22:08
Yooh!

welcome back Bert :thumbs:

Ronald
12-10-2004, 22:23
Hey Bert, top dat je er weer bent man :thumbs: .

redjuh
12-10-2004, 22:25
idd bert. zorg dat max weer komt posten!!!

Sjaak
12-10-2004, 23:12
Max komt over een paar maanden weer terug, hij heeft even "rust" nodig :wink:

}|^-_-^|{
12-10-2004, 23:21
http://wesley.shacknet.nu/upload/images/11588.jpg



hij ziet er ook wel een beetje overspannen uit.

Sjaak
12-10-2004, 23:26
Is dat zo Paul :?

Kijk is goed naar die ijskoude dodelijke blik in Max ogen :wink: Ziet deze man er overspannen uit 8)

ashi76
13-10-2004, 10:03
@ Sjaak.

Ik moet bekennen dat het me een beetje van je tegenvalt om mij uit te maken voor leugenaar Sjaak.

Het enige wat ik heel de tijd beweer is dat er niets tussen Max en de gehele mod-crew is. Zo moeilijk is dat toch niet ?

Natuurlijk ontken ik niet dat er over het verplaatsen van die topic wat meningsverschillen zijn ontstaan, maar dit betrof bepaalde personen en dus niet de hele mod-crew !

Marieke, Karin, Kevin en ik hebben ons daar volgens mij geen van alleen mee bemoeid en dat terwijl wij toch ook een onderdeel zijn van de mod-crew.

Ik hoop dat je me nu begrijpt en voortaan iets beter leest voordat je me uitmaakt voor leugenaar Sjaak. Zoals je waarschijnlijk wel zal begrijpen stel ik dat namelijk niet echt op prijs.

Wheelie
13-10-2004, 10:05
Ik hoop dat je me nu begrijpt en voortaan iets beter leest voordat je me uitmaakt voor leugenaar Sjaak. Zoals je waarschijnlijk wel zal begrijpen stel ik dat namelijk niet echt op prijs.

Leugenaar

}|^-_-^|{
13-10-2004, 10:06
Is dat zo Paul :?

Kijk is goed naar die ijskoude dodelijke blik in Max ogen :wink: Ziet deze man er overspannen uit 8)

Oei, nou je het zegt :shock: , de rillingen lopen over mijn rug

ashi76
13-10-2004, 10:06
Ik hoop dat je me nu begrijpt en voortaan iets beter leest voordat je me uitmaakt voor leugenaar Sjaak. Zoals je waarschijnlijk wel zal begrijpen stel ik dat namelijk niet echt op prijs.

Leugenaar

haha,

Fuck you Kevin.

Sjaak
13-10-2004, 12:13
[quote="ashi76"]@ Sjaak.

@Ashi


Ik moet bekennen dat het me een beetje van je tegenvalt om mij uit te maken voor leugenaar Sjaak.

Ik moet bekennen dat het me tegenvalt van je dat je niet de waarheid spreekt en je nu in allerlei bochten wringt Ashi. Jij opent deze discussie en zegt dat ik ongelijk hebt en ik bewijs je in deze topic dat je niet de waarheid spreekt, daarnaast was de zaak voor mij afgedaan en je gaat toch door en noemt mij eigenwijs en verteld mij dat ik ongelijk hebt terwijl juist het tegendeel waar is.


Het enige wat ik heel de tijd beweer is dat er niets tussen Max en de gehele mod-crew is. Zo moeilijk is dat toch niet ?

Jij beweerde :

Posted: Tue Oct 12, 2004 12:36 pm Post subject:

--------------------------------------------------------------------------------

Jij bent duidelijk niet helemaal op de hoogte Sjaak.

Ga er maar vanuit dat ik dat mbt mixfight iig wel ben.

Ik bedoelde te zeggen dat er geen issue is tussen Max en de "mod clan".

Eerst dik doen en schrijven dat je geheel op de hoogte bent en dat er geen issue is tussen Max en de Mod clan en mij ervan betichten dat ik ongelijk hebt en niet op de hoogte bent :?

Vervolgens stel ik hier keihard dat je liegt met die stelling en reageren er diverse mods van de "modsclan" en ga jij je opmerkingen "bijstellen" en je in allerlei bochten wringen. Getuigt van karakter :thumbs:

Wie kaatst kan de bal verwachten Ashi :thumbs: Zo misschien kunnen we nu stoppen met deze zinloze discussie :roll: want we hebben allebij ons zegje gedaan en laat anderen nu maar de conclusies trekken.

Sjaak

Ronald
13-10-2004, 12:49
Dit wordt een spin-off die waarschijnlijk nergens toe leidt. Ashi is van begin af aan helemaal op de hoogte geweest en Sjaak waarschijnlijk ook. Het verschil van mening zit 'm nu naar mijn idee in de formulering van e.e.a.

Mickey heeft al duidelijk aangegeven waar het om draaide. Dat is het, niet meer en niet minder.

Bij deze verplaats ik de topic overigens gelijk ff naar het OT.

Sjaak
13-10-2004, 13:04
Prima aktie Ronald en geef je gelijk in je commentaar.

Dit is het laatste wat ik er over zeg want het is inderdaad een zinloze topic geworden en alle betrokkenen hebben duidelijk aangegeven waar het om draaide.

Verder commentaar leidt inderdaad tot niets.

PUNT !!

Anonymous
13-10-2004, 14:00
wat een gelul

ROIDRAGE
14-10-2004, 23:15
idd wat een geouwhoer.
zo moeilijk is dat toch niet sjaak?

ashi76
14-10-2004, 23:28
Het verschil van mening zit 'm nu naar mijn idee in de formulering van e.e.a.


Laten we het daar idd maar op houden dan.

Voor de duidelijkheid wil ik dan toch nog even stellen dat IK absoluut geen issue met Shihan Max Mulder heb gehad en dat hij hier imo meer dan welkom is.

ROIDRAGE
14-10-2004, 23:31
doe maar een slotje erop

Dennis
14-10-2004, 23:58
Niks slotje

Volgens mij was deze topic bedoelt om Max over te halen om weer te gaan posten.
Dus iedereen die Max weer wilt horen/lezen laat het horen

Ik hoop snel weer iets van hem te lezen

Wheelie
15-10-2004, 09:40
kom op max, posten !!!!!!!!! ;)

Daniel
15-10-2004, 09:45
ik ken hem niet, maar uit de reacties mag hij van mij ook wel mogen posten... :thumbs:

kyokushin
15-10-2004, 10:16
max leest hier nog gewoon mee, en als hij het weer nodig vind gaat hij vanzelf weer posten.

}|^-_-^|{
15-10-2004, 10:19
punt is duidelijk en max lijkt me iemand die niet overgehaald hoeft te worden, maar iemand die een eigen mening heeft. Als hij toch meeleest gaat hij toch wel weer posten.
Slotje

Justinian
16-10-2004, 14:09
Net ff met Max aan de telefoon gezeten. Zoals hiervoor ook al aangegeven berust het meningsverschil op een misverstand*. Dat is uiteraard jammer, maar we hebben het uitgepraat. Max heeft aangegeven dat hij binnen enkele dagen weer zal komen posten. Max tot binnenkort :thumbs:







* het ging over het verplaatsen van een topic naar the pit. Ik begrijp waarom Max de topic liever op het andere forumgedeelte had en Max begrijpt waarom ik de topic heb verplaatst. Voor beide alternatieven is wat te zeggen.

Sjaak
16-10-2004, 15:30
The return of "Max Mulder" :thumbs:

Gulo gulo
16-10-2004, 16:49
Hoop je snel hier weer te spreken Max :thumbs: