PDA

View Full Version : Ringspeaker : Ronald of .......



Sjaak
11-10-2004, 13:29
Wat een verschrikkelijk enge speakerman zeg met dat half gemaakt Engels - Nederlands, ik moest acuut bouten van die vent :x

Waarom heeft Ronald dit niet gepresenteerd, die is 10 x beter :thumbs:

Voor wie kies jij ?

Mickey
11-10-2004, 13:30
LOL @ Deze Poll..

Je stuurt ze wel een beetje een kant op he, Sjaak? ;)
Niet helemaal objectief deze enquete..

Is net zoiets als vragen: Wat vind u van product X?
A. Lekker
B. Geweldig
C. Super

:mrgreen:

Sjaak
11-10-2004, 13:33
LOL @ Deze Poll..

Je stuurt ze wel een beetje een kant op he, Sjaak? ;)
Niet helemaal objectief deze enquete..

Is net zoiets als vragen: Wat vind u van product X?
A. Lekker
B. Geweldig
C. Super

:mrgreen:

Inderdaad een "open vraag" dit he :wink:

Iwan
11-10-2004, 13:35
Ik heb echt een probleem met mijn account. Kan bijna niks meer posten.

Marco (scheids)
11-10-2004, 13:36
ikel

Marco (scheids)
11-10-2004, 13:36
1000% Ronald !!!!

Iwan
11-10-2004, 13:37
ikel

Hahaha, ik had 'm net weer aangepast. Nog even voor jou man, daar komt ie....


TEST...

Wheelie
11-10-2004, 13:37
Ronald

someone
11-10-2004, 13:37
natuurlijk ronald

Klaas Bruinsma
11-10-2004, 13:38
He Iwan666, ben je van sportschool naam veranderd?
Waarom eigenlijk??
Tegenwoordig is iedereen een team.

phranq
11-10-2004, 13:42
een nicht als announcer met een Engels accent was inderdaad geen suc6....."En in die rrrrrrrooooooooddddeeee hoekjeeeeeeeeeeee!!!!!!!"

Guru
11-10-2004, 13:54
Er is maar een optie en dat is de godheid onder de announcers...

Michael Buffer, maar ik vrees dat Michael Buffer net zo duur is als het huren van de Ahoy.

someone
11-10-2004, 14:06
guru is correct!!!

Ton was ook niets als presentator trouwens!!!

Silat
11-10-2004, 14:12
heb jij ook maar iets van Ton kunnen verstaan dan??? :lol: :lol:

someone
11-10-2004, 14:16
ja op de tv :roll:

Iwan
11-10-2004, 14:17
He Iwan666, ben je van sportschool naam veranderd?
Waarom eigenlijk??
Tegenwoordig is iedereen een team.

Touche!
Nee hoor, we zijn nog steeds VC de Groot.
Maar Team de Groot Holland is voor buitenlanders wat makkelijker uit te spreken.
Gebruiken we trouwens al een jaar of 4 hoor. Toen was ere een interland NED-FRANKRIJK en toen hebben we voor het eerst een vlag met die naam meegedragen.
Dus nog steeds VC de Groot, maar die Engelsen spreken Vechtsport Center de Groot echt zwaar klote uit!
LOL!

Hollandpride
11-10-2004, 14:18
Bruce Buffer!

Nicky
11-10-2004, 15:26
Bruce Buffer

bloody
11-10-2004, 15:31
ronald is gewoon de man!

Sjaak
11-10-2004, 15:35
Als ik zo naar het resultaat van deze poll kijk ben ik niet de enige die die kerel 3 x niks vond :o Waar hadden ze die trouwens gevonden :shock:

Ronald
11-10-2004, 15:39
Bas Rutten.

Mickey
11-10-2004, 15:40
Ronald = Correct!
Ow man! Als ze dat nog een keer konden regelen..
:mrgreen:

Tsuki
11-10-2004, 15:47
Ronald doet het altijd goed man ....................... al is een beenklem niet hetzelfde als een armklem Ronald !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;-)

Scarface
11-10-2004, 15:51
Ronald ....
en volgens mij hoorde ik nog een foutje want volgens mij was mes zn laatste partij een verlies tegen panjunsuk of loop ik achter????

Mickey
11-10-2004, 16:29
Ronald doet het altijd goed man ....................... al is een beenklem niet hetzelfde als een armklem Ronald !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;-)

Dat zijn van die kleine dingetjes... ;)
Details man.. Details..

n00bstar*
11-10-2004, 16:37
Ik heb gestemd op iemand anders...zou niet weten wie maar niet Ronald Wustenburg

Ik vind Ronald Wusenburg echt slecht.....al was hij nu minder slecht dan voorheen waar hij altijd een volgende ronde aankondigde als "second round, round three!!, second round, round four!!!!"

Of midden in een gevecht tussen het publiek op te roepen tot het kopen van lootjes tegen zinloos geweld

HUNTER
11-10-2004, 16:39
Ik vind Ronald Wusenburg echt slecht.....al was hij nu minder slecht dan voorheen waar hij altijd een volgende ronde aankondigde als "second round, round three!!, second round, round four!!!!"


ehhh ik denk dat je het n btj verkeerd hebt verstaan want volgens mij roept ie 'seconds out' (iets als 'helpers weg').....

Tsuki
11-10-2004, 16:52
Ik heb gestemd op iemand anders...zou niet weten wie maar niet Ronald Wustenburg

Ik vind Ronald Wusenburg echt slecht.....al was hij nu minder slecht dan voorheen waar hij altijd een volgende ronde aankondigde als "second round, round three!!, second round, round four!!!!"

Of midden in een gevecht tussen het publiek op te roepen tot het kopen van lootjes tegen zinloos geweld



HAAHAHAHAHAHAHA je doet je naam wel eer aan NOOB ;-)

n00bstar*
11-10-2004, 17:07
hehehehe *boer met kiespijn*...owkee dat was niet slim....

maargoed...ik vind hem zowiezo niet goed...wel beter als die vent van sterrenboksen hoor...

Virus
11-10-2004, 18:34
Sorry hoor, maar als Ronald Wustenburg degene is die het altijd omroept in de ring, dan kies ik absoluut die Amerikaanse!

Ronald zuigt met z`n domme commentaar altijd! :twak:

redjuh
11-10-2004, 18:44
Ronald ....
en volgens mij hoorde ik nog een foutje want volgens mij was mes zn laatste partij een verlies tegen panjunsuk of loop ik achter????

dat was in de arena dit jaar.

ik vind ronald een topper.

en zoals eerder gezegd het is bruce buffer, geen michael buffer. deze fout werd eerder door fred gemaakt tijdens fightclub

Ronald
11-10-2004, 19:08
Even een vraagje tussendoor. Wie zouden jullie graag eens als speaker zien die dat tot nu toe nog nooit gedaan heeft? Mag vechtsportgerelateerd zijn maar mag ook een willekeurige bekende Nederlander zijn.

Zelf zou ik het niet erg vinden om bijvoorbeeld Humberto Tan eens een keer als speaker bezig te zien. Volgens mij kan hij dat wel.

redjuh
11-10-2004, 19:11
nee man humberto is een goede verslaggever, je moet iemand hebben met een aparte, maar vette stem... en eigenlijkkan dat alleen maar ronald w zijn!

of er moeten een soort idols voor ringspeakers komen :lol:

Ronald
11-10-2004, 19:33
of er moeten een soort idols voor ringspeakers komen :lol:
Nog geen eens zo'n gek idee om op een wat kleiner gala daar eens een wedstrijd voor te organiseren :D .

redjuh
11-10-2004, 19:33
is dan de ene van ufc en de andere van wrestling?

mama
11-10-2004, 19:38
ik vind dat dennis de preter het altijd goed doet op gala's

sportfan
11-10-2004, 19:39
en zoals eerder gezegd het is bruce buffer, geen michael buffer. deze fout werd eerder door fred gemaakt tijdens fightclub

Micheal Buffer is DE ringspeaker bij de grote bokswedstrijden hij heeft o.a. de zin "Let's get ready to rumble" vastgelegd.

Fred Royers heeft dus geen fout gemaakt.

Unforgiven
11-10-2004, 19:43
is dan de ene van ufc en de andere van wrestling?

Michael Buffer heeft menig maal voor WCW wrestling en K-1 GP Tokio omgeroepen. Bruce Buffer is die van de UFC dacht ik?

Nicky
11-10-2004, 19:59
Ronald doet het altijd goed man ....................... al is een beenklem niet hetzelfde als een armklem Ronald !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;-)

Dat zijn van die kleine dingetjes... ;)
Details man.. Details..

De details bepalen het succes van je vak.

blazin.arr0w::::
11-10-2004, 20:16
Ik zelf vind Ronald niet goed (meer).

Vroeger vond ik het lachwekkend en vooral aandoenelijk hoe hij het publiek probeerde mee te krijgen.

Maar of het nu komt doordat ik wat meer kennis begin te vergaren of dat Ronald aan het slippen is....hij maakt te veel fouten. En grote ook. Soms let hij helemaal niet op het gevecht heb ik het idee. Desintresse of gebrek aan kwaliteit? I dunno.

Anyways...Wie had sterrenboksen moeten presenteren? NIEMAND. :mrgreen:

Voor toekomstige gala's ken ik wel een forumbroeder die het wel aardig zou doen...

ashi76
12-10-2004, 11:45
imo tijd voor iemand anders die niet denkt dat "the second round" de volgende ronde betekend.

Iwan
12-10-2004, 11:48
Jongens, deze topic is al eens geweest, en toen waren er een aantal mensen die mij dat wilden laten doen. Zeker de Shooto-fans weten dat dat helemaal goed gaat komen, hahaha.
:twak:

ashi76
12-10-2004, 11:50
lol... mijn stem heb je Iwan :thumbs:

Iwan
12-10-2004, 11:53
Hahaha, thx for helping me out buddy!

Tsuki
12-10-2004, 11:53
moet er wel bacardi in het huis zijn .............

Iwan
12-10-2004, 11:56
Da's waar maar dat regel ik zelf wel ff. Thermosflesje mee, en niemand die het doorheeft!
:twak:

sportfan
12-10-2004, 15:18
Ik heb gestemd op iemand anders...zou niet weten wie maar niet Ronald Wustenburg

Ik vind Ronald Wusenburg echt slecht.....al was hij nu minder slecht dan voorheen waar hij altijd een volgende ronde aankondigde als "second round, round three!!, second round, round four!!!!"

Of midden in een gevecht tussen het publiek op te roepen tot het kopen van lootjes tegen zinloos geweld

Ik vind Ronald Wustenburg prima; hij weet toch altijd de zaal weer rustig te krijgen en hoort tegenwoordig gewoon bij een goed gala.

En het is inderdaad 'seconds out' (helpers weg). Aangezien je Engels en ringsportkennis dus niet optimaal is heb ik er begrip voor dat je liever een volledie Nederlandse presentatie hebt en dus geen Wustenburg wilt horen.

Misschien moet Ronald Wustenburg anders gewoon "helpers weg" roepen zou in mijn ogen ook prima zijn.

jojo
12-10-2004, 15:27
ronald is coowl

n00bstar*
12-10-2004, 17:53
Ik heb gestemd op iemand anders...zou niet weten wie maar niet Ronald Wustenburg

Ik vind Ronald Wusenburg echt slecht.....al was hij nu minder slecht dan voorheen waar hij altijd een volgende ronde aankondigde als "second round, round three!!, second round, round four!!!!"

Of midden in een gevecht tussen het publiek op te roepen tot het kopen van lootjes tegen zinloos geweld

Ik vind Ronald Wustenburg prima; hij weet toch altijd de zaal weer rustig te krijgen en hoort tegenwoordig gewoon bij een goed gala.

En het is inderdaad 'seconds out' (helpers weg). Aangezien je Engels en ringsportkennis dus niet optimaal is heb ik er begrip voor dat je liever een volledie Nederlandse presentatie hebt en dus geen Wustenburg wilt horen.

Misschien moet Ronald Wustenburg anders gewoon "helpers weg" roepen zou in mijn ogen ook prima zijn.



Ach...met mijn engels is niets mis, ik vind eerder dat de heer Wustenburg onduidelijk spreekt

ashi76
13-10-2004, 10:06
Je kan mij een hoop vertellen, maar vorig jaar tijdens 2h2h zei hij dus echt geen seconds out.

Die man is vaak gewoon niet te verstaan !

Ook betrap ik hem erregelmatig op dat hij namen van vechters verkeerd uitspreekt en dat terwijl hij het toch gewoon van een kaartje kan lezen.

maw: n00bstar* = correct !