PDA

View Full Version : Foto's kopieren van anderen



Sjaak
11-10-2004, 14:32
Ik zie hier veel foto's op het forum van mensen die een hele avond veel werk hebben gestoken in het fotograferen van het gala en die nu ongevraagd gekopieerd worden. Nu weet ik dat dit internet is en dat je dit niet kan tegen gaan maar ik vind wel dat je minimaal een bronvermelding mag plaatsen als je ergens van iemand anders foto's gebruikt :wink:

Gewoon mijn mening en doe er mee wat je wilt en behandel anderen zoals je zelf ook behandeld zou willen worden :thumbs: Ere wie ere toekomt.

someone
11-10-2004, 14:34
sjaak is correct!

Tsuki
11-10-2004, 14:34
doe het als triker , zet je naam eronder dan worden je foto's een soort mondelinge reclame. Je kan het toch bijna niet tegenhouden....................................... .....

lunatic
11-10-2004, 14:35
idd en btw dit hoort niet in het mma gedeelte :P

Ronald
11-10-2004, 15:09
Bronvermelding geldt wat mij betreft niet alleen voor foto's maar ook voor teksten. Niet alleen vanuit het principe "ere wie ere toekomt", maar ook vanuit de gedachte dat je daarmee de context van e.e.a. beter kunt bepalen. De tekst "de partij Vanderlei vs Jackson staat definitief vast" neem ik een stuk serieuzer als ik weet dat het van de Pridesite komt dan van bijvoorbeeld een willekeurige bezoeker van Sherdog.
Bronvermelding is eigenlijk bijna een must.

Highline
11-10-2004, 17:54
bij stukken uit artikels of foto's vermeld ik het meestal wel.zeker met de foto's van 2h2h is idd een bronvermelding wel netjes!

BeatRice
11-10-2004, 20:09
idd!