PDA

View Full Version : En dan traint er opeens een vrouw mee??!!!



Jinx
12-10-2004, 11:37
Ik zou weleens willen weten hoe jullie mannen het vinden als er vrouwen meedoen aan free- of mixfight?
Accepteren jullie haar als een van jullie?
Nemen jullie haar serieus?
Houdt je rekening met haar?
Maken jullie seksistische opmerkingen of bewegingen met bepaalde grepen?
Of vinden jullie het net zo erg als vrouwen die op voetbal zitten of om ernaar te kijken.
Vertel, Jinxy is heel benieuwd.

Mickey
12-10-2004, 11:50
Deze topic is al meer aan bod geweest.
Maar in een aantal dojos trainen er een gewoon meiden mee.

Bij Tatsujin trainen er 2.
Marloes Coenen en Dina. Beide zijn erg goed in de sport.
Tis dan ook meer oppassen geblazen dan aan wat anders denken eigenlijk..
Voor je het weet tap je..

Heb ook wel een aantal maal met Marloes staande getrained..
Erm.. laten we het zo zeggen.. Als je dr ontziet stompt ze je zonder pardon
het licht uit de ogen.. Is dus gewoon gas geven zoals tegen een gozer.

Iwan
12-10-2004, 11:55
Ik wilde net zeggen...
Train een keer met Marloes, die knijpt 't licht uit je ogen nog voordat je beseft dat ze een vrouw is.
Marloes knokt als een kerel.

Jase
12-10-2004, 11:56
Precies, niet een vrouw gaan onderschatten omdat ze een vrouw is.
Dat gebruiken ze namelijk heel snel in hun voordeel.

Jinx
12-10-2004, 12:29
Ja, dat weet ik, maar ik ben er een tijdje uit geweest. En ik had van de week een discussie met een kerel, die vond dat het enige recht dat wij hebben het aanrecht is. Aaarghhh!!

Mickey
12-10-2004, 12:31
Hetgeen mijninziens losstaat van training ;)

Iwan
12-10-2004, 12:33
Aaah, Jinx is een vrouwtje?
Had ik niet helemaal door, exsqeeze me!

Biiyen
12-10-2004, 12:40
Whatever...... Iedereen moet gewoon doen wat hij/zij leuk vind. Behalve zwaargewicht gewichtheffen....gadverdamme wat een gore wijven zijn dat zeg.

Tsuki
12-10-2004, 13:31
kogelstoten, discus- en speerwerpen staan ook niet echt hoog in de vrouwelijkesporten top tien

Jinx
12-10-2004, 13:54
bedoelde je die oma van gisteravond?

Jinx
12-10-2004, 14:00
Ik heb heel erg mazzel gehad met de jongens van mijn sportschool. Alleen met dat grapplingding in Ede moesten ze me hebben, maar dat dat kwam omdat ik het enige meisje was die erbij was. Wat ik overigens een bullshit excuus vind, maar mijn wraak is zoet geweest bij de eerstvolgende training. In ieder geval, ik hoorde van een paar meiden dat ze zwaar gediscrimineerd werden ook op sexueel gebied.

jojo
12-10-2004, 14:22
ik doe ook wel eens mee met freefight bij ons en dan moet er een vrouw bij zijn of ze passen de training aan als ik tegen een man moet

Jinx
12-10-2004, 14:35
Wat bedoel je met ze passen de training aan?

Guru
12-10-2004, 14:47
Als een vrouw mee kan trainen bij een thaiboks training waarom dan niet in MMA?
Voorbeelden zijn er al genoeg genoemd!
Ik vind het een goeie zaak!
Nooit een vrouw onderschatten.

Elysium
12-10-2004, 19:50
Ikzelf heb een vriendin die al een jaar of 9 gevechtsport doet (Kickboxing & Muay Thai) en ze heeft ook al een paar keer een mixed wedstrijd gedaan en ik kan u verzekeren...die gasten kijken idd zo van "daar kan ik toch niet door op gaan" (is wel een hottie :wink: ) tot ze een eleboog of een scheen op hun kop krijgen, dan piepen ze anders..reken maar!!!

Ik zou zeggen : Male - Female...GIVE IT A GO!!!

RESPECT!! :thumbs:

Guru
12-10-2004, 21:19
Daarom vonden ze ook alles wat ik deed (en ik hield me echt gigantisch in! Zoveel zelfs dat de technieken moeilijk uit te voeren waren in slow-motion) veel te hard, en beiden werden op een gegeven moment gewoon echt kwaad op me!


Nou dan heb je je toch te hard opgesteld tegenover relatief beginnelingen.
Ik pas me ook aan iemand die net komt trainen.
En ik ga er vanuit dat gevorderde zich ook aan mij aanpast aangezien ik ook geen topper ben.
Of dat een man of vrouw is dat staat er helemaal los van als je met iemand spart vind ik.

Alley Cat I
12-10-2004, 21:39
Ik werdt gevraagd even terug te komen,om als ervarings deskundige mijn mening te geven.
Voor wie mij niet kent ik ben Alley Cat I,een van laatste mannen getraint door vrouwen in catfight.
Eerst over zeg maar training 90% mannen 10% vrouwen tydens bvb aikido.
Laat mij zo zeggen ze moesten zelfde leren maar vochten met elkaar de meiden,heb dan wel over 22 jaar geleden.
Deze raad geef ik ,laat de vrouw eerst wennen en wil ze voluit behandel haar dan of ze een gelijke is(een kerel) dus.

Fabulous Tornado Red-The Bitch behandelde als een meid niet als een jongen die 1.72 was en 60 kilo woog.Kreeg ook nodige klappen,en werdt ook gekrabt enz.

redjuh
12-10-2004, 21:56
what the fuck is a stupid catfight?

Alley Cat I
12-10-2004, 22:12
Heren daar ik niet de moeiljkste ben zal proberen uit te leggen.
Catfight gevechten zijn als entertainment/sport in de Vs verboden.
Veelal gedaan door dames met martial arts achtergrond bvb kickboxen-karate.
Catfight ik scheid even de woordjes Cat en Fight simpel.
Meiden vechten als katten krabben,bijten,slaan,haren trekken,en doen dat in gevecht of confrontatie.
Heeft niks met sport te maken gewoon soort vechtvorm waar je,je verdedigd via improvisatie bvb iemand beet mij en ik trok aan der paardenstaart om haar van mij af te krijgen.
Heren je kan beter nooit tussen 2 vechtende vrouwen komen,anders raak je zelf gewond.Discussie er over gesloten.

Thomas
12-10-2004, 22:14
Heren daar ik niet de moeiljkste ben zal proberen uit te leggen.
Catfight gevechten zijn als entertainment/sport in de Vs verboden.
Veelal gedaan door dames met martial arts achtergrond bvb kickboxen-karate.
Catfight ik scheid even de woordjes Cat en Fight simpel.
Meiden vechten als katten krabben,bijten,slaan,haren trekken,en doen dat in gevecht of confrontatie.
Heeft niks met sport te maken gewoon soort vechtvorm waar je,je verdedigd via improvisatie bvb iemand beet mij en ik trok aan der paardenstaart om haar van mij af te krijgen.
Heren je kan beter nooit tussen 2 vechtende vrouwen komen,anders raak je zelf gewond.Discussie er over gesloten.

geen ongewensde wijven aan m'n lijf. gewoon goed combineren dan komt alles goed :thumbs:

LOCO
12-10-2004, 23:32
Dames kunnen rustig met mannen trainen vind ik. Ik zie het probleem niet. Een ex van mij heb ik heel lang mee getraind, heeft zelfs een keer mij een scheurtje in mijn kuitbeen bezorgd. Moet eerlijk zeggen dat ze over algemeen bij mij veel harder deed als bij de (meeste) anderen hahahahahaha. Maar goed, er werd getraind, ook vanuit de guard etc etc etc, en dat kan rustig als man en vrouw samen. Wel ooit een ventje op training gehad die beetje sexistische bewegingen maakte tegenover meisjes als de meisjes het niet zagen (stond hij achter ze met zijn heupen te bewegen etc, dat soort "gein" ). Die hebben we echter op duidelijke manier terechtgewezen, sindsdien was dat ook voorbij (tja, pubers he )
Maar naar mijn mening: Trainen met dames kan heel goed, je zal soms je fysieke deel een beetje "in moeten houden", maar technisch gezien kan het heel goed. Wat ik zelf vaak deed/doe is als ik train met iemand waarvan ik weet dat hij/zij veel slapper of zo is als mij (en ik dus op brute kracht makkelijk zou moeten winnen) dan neem ik mij gewoon voor om alleen naar techniek x te werken, dus ik wil alleen winnen op techniek x. Ook al kan ik tussendoor al 4 keer afmaken op techniek a b of z, dan nog ga ik alleen voor x. Betekend dat hun meer kans krijgen om wat te proberen, en jij dat je meer technisch moet gaan trainen om in die postiie uit te komen om die bepaalde techniek te doen.

Osu

LOCO

HUNTER
12-10-2004, 23:42
loco = correct.

Mijn ex was ooit 3e van Nederland met judo, daar kon ik heel goed en hard mee trainen. Ook train ik regelmatig BJJ met dames, en da's echt geen probleem. Nu snap ik dat het met bv kickboksen iets anders kan liggen, maar over het algemeen vind ik het echt geen enkel probleem om met dames te trainen.

Jinx
13-10-2004, 08:33
Ik vind dat we met beginnelingen allemaal rekening moeten houden, als het nog niet echt routine voor hen is.
Ik zag het van de week nog met trainen.
De een net beginnend uit de judo, kwam voor de 2e week freefighten(ong. 62kg), moest tegen iemand die al ruim 15 jaar ervaring had(ong.90). Die ouwe hield niet echt rekening met hem en op een gegeven moment ging die ene uit paniek met zijn rug naar hem toestaan en hij kreeg echt rake klappen, maar hij heeft wel zijn ronde uitgevochten, vraag niet hoe. Dat verdient wel een beetje respect. dat geld ook voor de meiden.
Hoeveel meisjes gaan er kickboksen of freefighten, omdat er toevallig een lekker ding traint of om interessant over te komen? Je gaat onbewust toch een soort ontgroening door. Ik heb me ook vaak door me tranen heen moeten bijten, maar ik heb me nooit laten kennen. Alleen al om het feit dat ik me moest bewijzen dat meiden er ook de spirit voor hadden. Nou ja, ik heb 1x gehuild. Toen kwam mijn neusje in een klem tussen een heup en de vloer. door iemand die 20 kg zwaarder woog. Wel gaaf lijkt me dat catfight. Moet ik zeker een keer proberen.

lady in red
13-10-2004, 15:03
ik heb wel eens dat jongens mn borsten raken, daar moet je als gozer echt wel rekening mee houden :twak:

Anonymous
13-10-2004, 16:14
Ik heb heel erg mazzel gehad met de jongens van mijn sportschool. Alleen met dat grapplingding in Ede moesten ze me hebben, maar dat dat kwam omdat ik het enige meisje was die erbij was. Wat ik overigens een bullshit excuus vind, maar mijn wraak is zoet geweest bij de eerstvolgende training. In ieder geval, ik hoorde van een paar meiden dat ze zwaar gediscrimineerd werden ook op sexueel gebied.



goede dag he...!!!! misc lees ik dit laat maar dit is complete bullshit...
Bij ons geef een hele gediciplineerde leeraar les ( edgar gruyning ook in guinnes book of records ) en als ie zoiets zal merken mag je nooitmeer in zin dojo komen...zoiets zou nooit geburen bij ons zo zijn wij niet dit is egt bullshit gwoon

Impulse
13-10-2004, 16:14
Ik heb heel erg mazzel gehad met de jongens van mijn sportschool. Alleen met dat grapplingding in Ede moesten ze me hebben, maar dat dat kwam omdat ik het enige meisje was die erbij was. Wat ik overigens een bullshit excuus vind, maar mijn wraak is zoet geweest bij de eerstvolgende training. In ieder geval, ik hoorde van een paar meiden dat ze zwaar gediscrimineerd werden ook op sexueel gebied.

Neem dat je Budo Academy Physical bedoeld. Het is vette b.s wat je zegt.
Ik ben zelf ook een vrouw en ik train daar ook. De jongens moeten jouw niet hebben omdat je een meisje bent. Iedereen is gelijk. En over dat er zwaar gedicrimineerd wordt op sexueel gebied.....die meiden die dat gezegd hebben kunne niets hebben. Er zal wel wat geintjes gemaakt zijn, maar dat is niet persoonlijk bedoeld. Dat hun dat gelijk zien als sexueel discriminatie, dat is hun probleem :maskills:
Zulke mensen die wel discrimineren worden niet meer toegelaten in de budozaal. Ush!

Anonymous
13-10-2004, 16:16
sorry de sensei heet Edgar Kruyning ... en ik train zelf ook in ede egt wat deze dame zegt is niet waar

Guru
13-10-2004, 17:08
ik heb wel eens dat jongens mn borsten raken, daar moet je als gozer echt wel rekening mee houden :twak:

Bij ons trainde een meid, die had zulke borsten dat je alleen maar de borsten "in reach" had.
Als ik het niet had gedaan dan was ik KO gegaan!

Desperate Things calls for desperate measures!! 8)

lady in red
13-10-2004, 17:51
lol @ guru maar als je tegen mij traint...whatever

Jinx
14-10-2004, 08:57
Ik heb heel erg mazzel gehad met de jongens van mijn sportschool. Alleen met dat grapplingding in Ede moesten ze me hebben, maar dat dat kwam omdat ik het enige meisje was die erbij was. Wat ik overigens een bullshit excuus vind, maar mijn wraak is zoet geweest bij de eerstvolgende training. In ieder geval, ik hoorde van een paar meiden dat ze zwaar gediscrimineerd werden ook op sexueel gebied.



goede dag he...!!!! misc lees ik dit laat maar dit is complete bullshit...
Bij ons geef een hele gediciplineerde leeraar les ( edgar gruyning ook in guinnes book of records ) en als ie zoiets zal merken mag je nooitmeer in zin dojo komen...zoiets zou nooit geburen bij ons zo zijn wij niet dit is egt bullshit gwoon

Luister vriend, je moet goed lezen. In Ede moesten de jongens van mijn eigen sportschool ff stoer tegen mij doen. Ik stond wel voor lul, al zeg ik het zelf. Maar dat is meer 1 zusje tegen 4 grote broers. Wel toevallig dat ze net zo stom gingen doen, toen Joop Kasteel binnenkwam.
Het heeft zeker niet met jullie DOJO te maken. Ik heb een topdag daar gehad. En ja, de volgende training was het paybacktime voor Jinxy. Ik kan heel gemeen zijn met vechten. Mijn tweede vraag was eigenlijk of er weleens meiden sexueel gediscrimineerd werden, ranzige opmerkingen etc. Het spijt me als ik niet echt duidelijk ben overgekomen.....

Dennuz
14-10-2004, 09:15
ik heb wel eens dat jongens mn borsten raken, daar moet je als gozer echt wel rekening mee houden :twak:

Als je op de grond aan het vechten bent kan ik me voorstellen dat er wel eens per ongeluk een hand op een verkeerde plek komt ofzo als je een bepaalde techniek of beweging wilt uitvoeren..

Iwan
14-10-2004, 09:18
Bij ons trainen er zat vrouwen mee, en zelfs in het wedstrijdteam zit een meisje.
Nog nooit problemen mee gehad, en ook nooit gezeur met sparren. Tuurlijk houd je er rekening mee, maar niet met het feit dat het een vrouw is, maar meer met het feit dat er een gewichtsverschil is.
Ik spar met een jongen van 60 kg net zo voorzichtig als met een vrouw van 60 kg.

Tsuki
14-10-2004, 09:22
die je dan voorzichtig met me zaterdag iwan ?!?!!?!?!?!!?!!?

Iwan
14-10-2004, 09:37
die je dan voorzichtig met me zaterdag iwan ?!?!!?!?!?!!?!!?

Ik ben toch altijd lief voor jou...

Tsuki
14-10-2004, 09:42
hhhhmmmmm nu je het zegt .......................... damn ik wou dat het zaterdag was , heerlijk die benen om mijn nek en dan langzaam het licht uit zien gaan ;-)

ashihara
14-10-2004, 09:46
Ik heb wel eens gehad dat ik op de grond bezig was met een vrouw, Geen probleem tot ze plotsling in the mount kwam........

Jinx
14-10-2004, 10:37
Ik heb heel erg mazzel gehad met de jongens van mijn sportschool. Alleen met dat grapplingding in Ede moesten ze me hebben, maar dat dat kwam omdat ik het enige meisje was die erbij was. Wat ik overigens een bullshit excuus vind, maar mijn wraak is zoet geweest bij de eerstvolgende training. In ieder geval, ik hoorde van een paar meiden dat ze zwaar gediscrimineerd werden ook op sexueel gebied.

Neem dat je Budo Academy Physical bedoeld. Het is vette b.s wat je zegt.
Ik ben zelf ook een vrouw en ik train daar ook. De jongens moeten jouw niet hebben omdat je een meisje bent. Iedereen is gelijk. En over dat er zwaar gedicrimineerd wordt op sexueel gebied.....die meiden die dat gezegd hebben kunne niets hebben. Er zal wel wat geintjes gemaakt zijn, maar dat is niet persoonlijk bedoeld. Dat hun dat gelijk zien als sexueel discriminatie, dat is hun probleem :maskills:
Zulke mensen die wel discrimineren worden niet meer toegelaten in de budozaal. Ush!

Impulse, voor jou geldt dezelfde uitleg als voor Metal

lady in red
14-10-2004, 13:24
ik heb wel eens dat jongens mn borsten raken, daar moet je als gozer echt wel rekening mee houden :twak:

Als je op de grond aan het vechten bent kan ik me voorstellen dat er wel eens per ongeluk een hand op een verkeerde plek komt ofzo als je een bepaalde techniek of beweging wilt uitvoeren..

ik kickbox alleen

lunatic
14-10-2004, 13:30
Ik heb heel erg mazzel gehad met de jongens van mijn sportschool. Alleen met dat grapplingding in Ede moesten ze me hebben, maar dat dat kwam omdat ik het enige meisje was die erbij was. Wat ik overigens een bullshit excuus vind, maar mijn wraak is zoet geweest bij de eerstvolgende training. In ieder geval, ik hoorde van een paar meiden dat ze zwaar gediscrimineerd werden ook op sexueel gebied.



goede dag he...!!!! misc lees ik dit laat maar dit is complete bullshit...
Bij ons geef een hele gediciplineerde leeraar les ( edgar gruyning ook in guinnes book of records ) en als ie zoiets zal merken mag je nooitmeer in zin dojo komen...zoiets zou nooit geburen bij ons zo zijn wij niet dit is egt bullshit gwoon

Luister vriend, je moet goed lezen. In Ede moesten de jongens van mijn eigen sportschool ff stoer tegen mij doen. Ik stond wel voor lul, al zeg ik het zelf. Maar dat is meer 1 zusje tegen 4 grote broers. Wel toevallig dat ze net zo stom gingen doen, toen Joop Kasteel binnenkwam.
Het heeft zeker niet met jullie DOJO te maken. Ik heb een topdag daar gehad. En ja, de volgende training was het paybacktime voor Jinxy. Ik kan heel gemeen zijn met vechten. Mijn tweede vraag was eigenlijk of er weleens meiden sexueel gediscrimineerd werden, ranzige opmerkingen etc. Het spijt me als ik niet echt duidelijk ben overgekomen.....

thnx voor je uitleg!!!! :)

Fr3ddy
14-10-2004, 13:41
Ik vind het geen verschil uitmaken of ik met een man of een vrouw train. Het is een kwestie van aanpassen aan elkaar

Anonymous
14-10-2004, 15:14
Ik train ook altijd met jongens.
En ik heb echt nog nooit problemen gehad of opmerkingen.
Ik vindt als een jongen/man het een probleem vindt om met mij te trainen, daan gaan ze maar lekker ergens anders trainen toch.
Maar ik zeg eerlijk, ik train zelf ook liever met jongens dan met meisjes...geen gezeur:p

Groetjes Nadia

Sjaak
14-10-2004, 15:15
Ik heb heel erg mazzel gehad met de jongens van mijn sportschool. Alleen met dat grapplingding in Ede moesten ze me hebben, maar dat dat kwam omdat ik het enige meisje was die erbij was. Wat ik overigens een bullshit excuus vind, maar mijn wraak is zoet geweest bij de eerstvolgende training. In ieder geval, ik hoorde van een paar meiden dat ze zwaar gediscrimineerd werden ook op sexueel gebied.



goede dag he...!!!! misc lees ik dit laat maar dit is complete bullshit...
Bij ons geef een hele gediciplineerde leeraar les ( edgar gruyning ook in guinnes book of records ) en als ie zoiets zal merken mag je nooitmeer in zin dojo komen...zoiets zou nooit geburen bij ons zo zijn wij niet dit is egt bullshit gwoon

Is dit schreeuwen :lol:

Nadiaatje
14-10-2004, 15:15
oeeeps vergeten in te loggen.... :oops:

Sjaak
14-10-2004, 15:22
Bij ons trainen er zat ook zat dames mee en ook in het wedstrijdteam zitten 3 dames die meeknokken met en tegen heren, moet kunnen. Ook wij hebben nog nooit problemen gehad met sparren. Iedereen dient gewoon rekening houden dat hij tegenover een vrouw staat en doet hij dat niet dan grijp ik gelijk in en zorg ik er voor dat hij het voor eens en altijd wel snapt.

Tijdens het sparren moet iedereen tegen iedereen kunnen knokken, ongeacht leeftijd, gewicht, ervaring of graad en de "sterkste" zal zich altijd moeten aanpassen aan het niveau van de "zwakste".

Ik weet zeker dat dit bij elke goede sportschool mogelijk is en totaal geen problemen opleverd :thumbs:

Jinx
14-10-2004, 17:26
Ik heb heel erg mazzel gehad met de jongens van mijn sportschool. Alleen met dat grapplingding in Ede moesten ze me hebben, maar dat dat kwam omdat ik het enige meisje was die erbij was. Wat ik overigens een bullshit excuus vind, maar mijn wraak is zoet geweest bij de eerstvolgende training. In ieder geval, ik hoorde van een paar meiden dat ze zwaar gediscrimineerd werden ook op sexueel gebied.



goede dag he...!!!! misc lees ik dit laat maar dit is complete bullshit...
Bij ons geef een hele gediciplineerde leeraar les ( edgar gruyning ook in guinnes book of records ) en als ie zoiets zal merken mag je nooitmeer in zin dojo komen...zoiets zou nooit geburen bij ons zo zijn wij niet dit is egt bullshit gwoon

Luister vriend, je moet goed lezen. In Ede moesten de jongens van mijn eigen sportschool ff stoer tegen mij doen. Ik stond wel voor lul, al zeg ik het zelf. Maar dat is meer 1 zusje tegen 4 grote broers. Wel toevallig dat ze net zo stom gingen doen, toen Joop Kasteel binnenkwam.
Het heeft zeker niet met jullie DOJO te maken. Ik heb een topdag daar gehad. En ja, de volgende training was het paybacktime voor Jinxy. Ik kan heel gemeen zijn met vechten. Mijn tweede vraag was eigenlijk of er weleens meiden sexueel gediscrimineerd werden, ranzige opmerkingen etc. Het spijt me als ik niet echt duidelijk ben overgekomen.....

thnx voor je uitleg!!!! :)

Graag gedaan, we willen geen misverstanden

Paganstars
14-10-2004, 23:21
om eerlijk te zijn, ik ben banger om met een vrouw te sparren, dan met een kerel.... vrowuen vechten naar mijn ervaring met veel meer felheid en agressie in vergelijking tot mannen!! *maar wel leuk!! als ik tegen meisjes moest, dan kwam het meestal niet goed :P*

jojo
15-10-2004, 08:13
Ik vind het geen verschil uitmaken of ik met een man of een vrouw train. Het is een kwestie van aanpassen aan elkaar

neeh ik train liever met jongens, want tegen een meid die bij ons traint vind ik het dat ik me in moet houden ook al zeggen hun van niet maar dat doe ik toch automatische :roll:

en ik kan altijd wel lekker sparren en trainen met fer

Ronny
15-10-2004, 08:45
wat een domme topic!

stenentijdperkstyle


mug/olifant verhaal


zeikwijf!

Jinx
15-10-2004, 10:35
wat een domme topic!

stenentijdperkstyle


mug/olifant verhaal


zeikwijf!

Hey vriend, jij bent lekker interessant leesvoer...!

Sjaak
15-10-2004, 10:41
wat een domme topic!

stenentijdperkstyle


mug/olifant verhaal


zeikwijf!

Nee jij trekt volle zalen :wink: :lol: Niet zeiken he tegen Jinx :maskills:

}|^-_-^|{
15-10-2004, 10:46
Maakt niet uit of het rechts of het links is.

Jinx
15-10-2004, 12:01
Thanx Sjaak, ik had nog een beetje last van een ochtendhumeur, normaal gesproken verlaag ik me niet tot dat niveau, hoor.
Er zijn twee dingen die je niet bij mij moet doen.
1. Me storen als ik aan het eten ben
2. Me een zeikwijf noemen als ik nog niet helemaal wakker ben.

Hahaha!!

Jinx
15-10-2004, 12:01
Thanx Sjaak, ik had nog een beetje last van een ochtendhumeur, normaal gesproken verlaag ik me niet tot dat niveau, hoor.
Er zijn twee dingen die je niet bij mij moet doen.
1. Me storen als ik aan het eten ben
2. Me een zeikwijf noemen als ik nog niet helemaal wakker ben.

Hahaha!!

Impulse
15-10-2004, 12:47
Ik heb heel erg mazzel gehad met de jongens van mijn sportschool. Alleen met dat grapplingding in Ede moesten ze me hebben, maar dat dat kwam omdat ik het enige meisje was die erbij was. Wat ik overigens een bullshit excuus vind, maar mijn wraak is zoet geweest bij de eerstvolgende training. In ieder geval, ik hoorde van een paar meiden dat ze zwaar gediscrimineerd werden ook op sexueel gebied.



goede dag he...!!!! misc lees ik dit laat maar dit is complete bullshit...
Bij ons geef een hele gediciplineerde leeraar les ( edgar gruyning ook in guinnes book of records ) en als ie zoiets zal merken mag je nooitmeer in zin dojo komen...zoiets zou nooit geburen bij ons zo zijn wij niet dit is egt bullshit gwoon

Luister vriend, je moet goed lezen. In Ede moesten de jongens van mijn eigen sportschool ff stoer tegen mij doen. Ik stond wel voor lul, al zeg ik het zelf. Maar dat is meer 1 zusje tegen 4 grote broers. Wel toevallig dat ze net zo stom gingen doen, toen Joop Kasteel binnenkwam.
Het heeft zeker niet met jullie DOJO te maken. Ik heb een topdag daar gehad. En ja, de volgende training was het paybacktime voor Jinxy. Ik kan heel gemeen zijn met vechten. Mijn tweede vraag was eigenlijk of er weleens meiden sexueel gediscrimineerd werden, ranzige opmerkingen etc. Het spijt me als ik niet echt duidelijk ben overgekomen.....


Het kwam inderdaad niet goed over. maar goed, bedankt dat je het nog ff toelicht :thumbs:

Jinx
15-10-2004, 16:10
Zo ben ik nu eenmaal

jojo
15-10-2004, 16:11
wat een domme topic!

stenentijdperkstyle


mug/olifant verhaal


zeikwijf!

denk al had je het tegen mij?????????

maar las eronder van niet

jojo
15-10-2004, 16:13
anders had ik je ff gedist met die vette rap

je bent laf
achterbaks
achter al het behang geplakt
ik had je gepakt
bij je zak
en je ballen allang geknakt
sukkel



hahahahahaha

Kung fu leraar ray
08-11-2004, 14:07
Iedereen moet met elkaar kunnen sparren alleen geen ongewenste intimiteiten tijdens dat sparren.

Respect yourself & anyone else !!!


Guru ray