PDA

View Full Version : 2H2H vragen topic!



Too Hot to Handle
13-10-2004, 19:20
In een eerdere topic kreeg ik het "verwijt" dat ik nog niet gereageerd zou hebben op de verschillende topics omtrent het afgelopen 2H2H evenement.
Middels deze topic stel ik die gene die daar belangstelling voor hebben, in de gelegenheid vragen te stellen, waar ik vervolgens op kan antwoorden.


Gr.,

Marc (2H2H)

Justinian
13-10-2004, 19:22
Thx Marc. Ik maak er even een sticky van.

Wheelie
13-10-2004, 19:40
Hoi Marc,

ik ben benieuwd wat je zelf van het 2h2h gala vond .

Groeten Kevin.

marster
13-10-2004, 19:42
hoe het nu verder gaat met action sports.
en met diender of nog 1 x vecht op 2h2h

Justinian
13-10-2004, 19:47
Ik heb een aantal vragen. Ik zal er twee stellen zodat de rest ook nog wat vragen kan stellen ;)

Tijdens het gala, maar ook na afloop, deden zich een meerdere vechtpartijen voor en dat was niet in de ring (sommigen hebben het zelfs over schoten die buiten zouden zijn gelost). Ik ben nu op meerdere 2h2h-gala’s geweest en hoewel er eerder ook wel eens een incident plaats vond, ben ik van mening dat er dit keer wel erg vaak wat aan de hand was. Ik vraag me af of je enig idee hebt waar dit aan ligt.

Op de verschillende vechtsportfora en tijdens interviews hoor ik dat het streven van ‘de 2h2h-organisatie’ o.a. is de harde vechtsporten uit de verdomhoek te halen. Met andere woorden, ervoor te zorgen dat we van het slechte imago afkomen. Hoewel ik begrijp dat het VIP-publiek erg belangrijk, zo niet noodzakelijk, is voor het organiseren van zo’n groot gala vraag ik me af of het handig was gelet op dit streven, de president van de Hells Angels uit te nodigen voor een prijsuitreiking. Temeer nu er zoveel media aanwezig was (o.a. tv, maar ook enkele columnisten zoals Theo van Gogh en Heleen van Rooyen) en de Hells Angels de laatste tijd al zo negatief in het nieuws zijn.

Alvast bedankt!

Ton
13-10-2004, 19:50
(o.a. tv, maar ook enkele columnisten zoals Vincent van Gogh en Heleen van Rooyen) en de Hells Angels de laatste tijd al zo negatief in het nieuws zijn.

Alvast bedankt!


Sorry, voor OT, maar LOL justi. was Vincent er ook ja? :mrgreen: :thumbs: ;)

---Justi

:lol: erg grappig, ik had het niet eens in de gaten. Anyway back ontopic aub ;)

--/Justi

Too Hot to Handle
13-10-2004, 20:03
Hoi Marc,

ik ben benieuwd wat je zelf van het 2h2h gala vond .

Groeten Kevin.


Kort gezegd: Ik kan niet anders terug kijken dan naar een geslaagd evenement. Ja, het Sterren Boksen duurde te lang en was hier en daar ruzie en zelfs een aantal wedstrijden haalde niet het climax dat men verwacht had, maar de Ahoy' heeft er nog nooit zo mooi uitgezien. Licht / geluid / decor / VIP boxen / rijen stoelen / kleedkamers achter de schermen, alles was tot in de puntjes geregeld!


Gr.,

Marc

Too Hot to Handle
13-10-2004, 20:04
hoe het nu verder gaat met action sports.
en met diender of nog 1 x vecht op 2h2h

Over de ASM weet ik weinig, daar gaat A. Echteld over.
Diender hoeft wat mij betreft niet meer op een 2H2H evenement te vechten!


Gr.,

Marc

Nicky
13-10-2004, 20:06
Marc wat denk jij aan de opstootjes te doen ?

Ben jij het er ook mee eens dat alkohol 90% van de gevallen het probleem is ?

Thomas
13-10-2004, 20:06
Hoi Marc,

ik ben benieuwd wat je zelf van het 2h2h gala vond .

Groeten Kevin.


Kort gezegd: Ik kan niet anders terug kijken dan naar een geslaagd evenement. Ja, het Sterren Boksen duurde te lang en was hier en daar ruzie en zelfs een aantal wedstrijden haalde niet het climax dat men verwacht had, maar de Ahoy' heeft er nog nooit zo mooi uitgezien. Licht / geluid / decor / VIP boxen / rijen stoelen / kleedkamers achter de schermen, alles was tot in de puntjes geregeld!




Gr.,

Marc

hmz.... :roll: <geen commentaar>

Too Hot to Handle
13-10-2004, 20:17
Ik heb een aantal vragen. Ik zal er twee stellen zodat de rest ook nog wat vragen kan stellen ;)

Tijdens het gala, maar ook na afloop, deden zich een meerdere vechtpartijen voor en dat was niet in de ring (sommigen hebben het zelfs over schoten die buiten zouden zijn gelost). Ik ben nu op meerdere 2h2h-gala’s geweest en hoewel er eerder ook wel eens een incident plaats vond, ben ik van mening dat er dit keer wel erg vaak wat aan de hand was. Ik vraag me af of je enig idee hebt waar dit aan ligt.

GRAPPIG DAT JE BIJ VOORGAANDE EVENEMENTEN SLECHTS HET WOORD INCIDENTEN GEBRUIKT, TERWIJL DE VOORVALLEN DAAR, JAMMER GENOEG ERNSTIGER WAREN DAN OP 10 OKTOBER.
ER WAREN 3 INCIDENTJES OP HET VIP TERREIN EN BUITEN WERD NA AFLOOP HET OP HET PARKEERTERREIN GEVOCHTEN TUSSEN VOETBALAANHANG EN BEVEILIGING VAN ONS EVENEMENT. ER ZIJN GEEN SCHOTEN GELOST!

Op de verschillende vechtsportfora en tijdens interviews hoor ik dat het streven van ‘de 2h2h-organisatie’ o.a. is de harde vechtsporten uit de verdomhoek te halen. Met andere woorden, ervoor te zorgen dat we van het slechte imago afkomen. Hoewel ik begrijp dat het VIP-publiek erg belangrijk, zo niet noodzakelijk, is voor het organiseren van zo’n groot gala vraag ik me af of het handig was gelet op dit streven, de president van de Hells Angels uit te nodigen voor een prijsuitreiking. Temeer nu er zoveel media aanwezig was (o.a. tv, maar ook enkele columnisten zoals Theo van Gogh en Heleen van Rooyen) en de Hells Angels de laatste tijd al zo negatief in het nieuws zijn.

IK VIND NIET DAT HET UITRIJKEN VAN EEN PRIJS DOOR IEMAND VAN DE H.A. ER VOOR GEZORGD HEEFT DAT ONZE SPORT EEN SLECHT IMAGO HEEFT GEKREGEN.

Alvast bedankt!


Gr.,

Marc

Atama
13-10-2004, 20:17
Hallo Marc,

Ik heb maar een vraag en het gaat eigenlijk om de volgende 2H2H gala's ...
Is er een goeie kans dat Damien Riccio bij 2H2H zal vechten ?

Groetjes
Atama

http://darragh.creamer.free.fr/CR9damienalexsmall.jpg

Too Hot to Handle
13-10-2004, 20:20
Marc wat denk jij aan de opstootjes te doen ?

Ben jij het er ook mee eens dat alkohol 90% van de gevallen het probleem is ?


Zelf wordt ik super gezellig met drank. Anderen weer niet. Ik weet het niet. Bij de afgelopen 3 opstootjes, weten wij wie het zijn. Ze zijn aangesproken door ons en mocht het onverhoopt in de toekomst zo zijn dat deze personen weer bij een opstootje betrokken zijn, hoeven ze er bij 2H2H niet meer in.


Gr.,

Marc

Wheelie
13-10-2004, 20:20
Hoi Marc,

ik ben benieuwd wat je zelf van het 2h2h gala vond .

Groeten Kevin.
maar de Ahoy' heeft er nog nooit zo mooi uitgezien. Licht / geluid / decor / VIP boxen / rijen stoelen /

Dat is zo , zag er goed uit.

Too Hot to Handle
13-10-2004, 20:21
Hoi Marc,

ik ben benieuwd wat je zelf van het 2h2h gala vond .

Groeten Kevin.


Kort gezegd: Ik kan niet anders terug kijken dan naar een geslaagd evenement. Ja, het Sterren Boksen duurde te lang en was hier en daar ruzie en zelfs een aantal wedstrijden haalde niet het climax dat men verwacht had, maar de Ahoy' heeft er nog nooit zo mooi uitgezien. Licht / geluid / decor / VIP boxen / rijen stoelen / kleedkamers achter de schermen, alles was tot in de puntjes geregeld!

hmz.... :roll: <geen commentaar>


Gr.,

Marc

????????????????? :roll:

Too Hot to Handle
13-10-2004, 20:23
[quote="Atama"]Hallo Marc,

Ik heb maar een vraag en het gaat eigenlijk om de volgende 2H2H gala's ...
Is er een goeie kans dat Damien Riccio bij 2H2H zal vechten ?

Groetjes
Atama quote]


Geen idee, wie weet??


Gr.,

Marc

Nicky
13-10-2004, 20:23
Marc wat denk jij aan de opstootjes te doen ?

Ben jij het er ook mee eens dat alkohol 90% van de gevallen het probleem is ?


Zelf wordt ik super gezellig met drank. Anderen weer niet. Ik weet het niet. Bij de afgelopen 3 opstootjes, weten wij wie het zijn. Ze zijn aangesproken door ons en mocht het onverhoopt in de toekomst zo zijn dat deze personen weer bij een opstootje betrokken zijn, hoeven ze er bij 2H2H niet meer in.


Gr.,

Marc

Men dempt de put als het kalf verdronken is ?

Is het niet beter om deze mensen meteen aan te pakken...

Met voorwerpen gooien zeg ik JA een fikse waarschuwing is prima maar vecht partijen is wel heel iets anders dan dat.

En we weten allemaal dat het geen sulletjes zijn die daar vechten, op een Mixfight gala als deze weet je nooit wie je tegenover je hebt.

Misschien loopt het de volgende keer wel weer volledig uit de hand zoals vorig jaar tijden Schreiber Vs Manhoef.

Maar jij bent het er dus niet mee eens dat Alkohol een heel groot probleem is op dit soort galas?

Thomas
13-10-2004, 20:28
Ik heb een aantal vragen. Ik zal er twee stellen zodat de rest ook nog wat vragen kan stellen ;)

Tijdens het gala, maar ook na afloop, deden zich een meerdere vechtpartijen voor en dat was niet in de ring (sommigen hebben het zelfs over schoten die buiten zouden zijn gelost). Ik ben nu op meerdere 2h2h-gala’s geweest en hoewel er eerder ook wel eens een incident plaats vond, ben ik van mening dat er dit keer wel erg vaak wat aan de hand was. Ik vraag me af of je enig idee hebt waar dit aan ligt.

GRAPPIG DAT JE BIJ VOORGAANDE EVENEMENTEN SLECHTS HET WOORD INCIDENTEN GEBRUIKT, TERWIJL DE VOORVALLEN DAAR, JAMMER GENOEG ERNSTIGER WAREN DAN OP 10 OKTOBER.
ER WAREN 3 INCIDENTJES OP HET VIP TERREIN EN BUITEN WERD NA AFLOOP HET OP HET PARKEERTERREIN GEVOCHTEN TUSSEN VOETBALAANHANG EN BEVEILIGING VAN ONS EVENEMENT. ER ZIJN GEEN SCHOTEN GELOST!

Op de verschillende vechtsportfora en tijdens interviews hoor ik dat het streven van ‘de 2h2h-organisatie’ o.a. is de harde vechtsporten uit de verdomhoek te halen. Met andere woorden, ervoor te zorgen dat we van het slechte imago afkomen. Hoewel ik begrijp dat het VIP-publiek erg belangrijk, zo niet noodzakelijk, is voor het organiseren van zo’n groot gala vraag ik me af of het handig was gelet op dit streven, de president van de Hells Angels uit te nodigen voor een prijsuitreiking. Temeer nu er zoveel media aanwezig was (o.a. tv, maar ook enkele columnisten zoals Theo van Gogh en Heleen van Rooyen) en de Hells Angels de laatste tijd al zo negatief in het nieuws zijn.

IK VIND NIET DAT HET UITRIJKEN VAN EEN PRIJS DOOR IEMAND VAN DE H.A. ER VOOR GEZORGD HEEFT DAT ONZE SPORT EEN SLECHT IMAGO HEEFT GEKREGEN.

Alvast bedankt!


Gr.,

Marc

Dat moet nog maar blijken. Ik snap niet dat je spreekt van een geslaagd evenement terwijl de vlam een aantal keer in de pan sloeg. Verder is het op geen enkele manier logisch als je iemand van de Satudarah Maluku en iemand van de Hell's angels een prijs uit laat reiken, gezien het feit dat de gemiddelde Nederlander dit met criminaliteit associeert. De Hell's angels hebben gewoon een slechte naam!

Dit strookt mijns inziens met de opvatting dat je de sport uit het slop wil trekken. Aan de ene kant denk ik dan: OK, Marc heeft er wel voor gezorgd dat een deel van de sport op TV wordt uitgezonden. Maar dan denk ik, op het moment dat ik iemand van een motorclub, waar een negatieve vibe van uitgaat, een prijs uit zie reiken: Doet Marc het niet gewoon voor de centen? Wat waren jouw overwegingen om die mensen een prijs uit te laten reiken?

Wil je me daarnaast uitleggen waarom je afhankelijk bent van de VIPS?

alvast bedankt en zie dit als positieve kritiek.

Justinian
13-10-2004, 20:29
GRAPPIG DAT JE BIJ VOORGAANDE EVENEMENTEN SLECHTS HET WOORD INCIDENTEN GEBRUIKT, TERWIJL DE VOORVALLEN DAAR, JAMMER GENOEG ERNSTIGER WAREN DAN OP 10 OKTOBER.
ER WAREN 3 INCIDENTJES OP HET VIP TERREIN EN BUITEN WERD NA AFLOOP HET OP HET PARKEERTERREIN GEVOCHTEN TUSSEN VOETBALAANHANG EN BEVEILIGING VAN ONS EVENEMENT. ER ZIJN GEEN SCHOTEN GELOST!
Ik heb het bewust over incidenten omdat ik er zelf weinig van mee heb gekregen. Het enige wat ik me eigenlijk van een voorgaand gala kan herinneren is dat voorval tijdens de partij tussen Bob en Melvin en dat gedoe met Valentijn en Rodney. Ik geef toe dat dat inderdaad wat duidelijker zichtbaar was, maar tijdens het afgelopen gala deden zich mijns inziens meer voorvallen voor, althans dat idee had ik.


IK VIND NIET DAT HET UITRIJKEN VAN EEN PRIJS DOOR IEMAND VAN DE H.A. ER VOOR GEZORGD HEEFT DAT ONZE SPORT EEN SLECHT IMAGO HEEFT GEKREGEN.
Maar je zult toch met mee eens zijn dat de pers (en andere leken), de associatie Hells Angels – harde vechtsporten zal maken en dat dit bepaald niet zal bijdragen aan een goed imago voor de sport? Het tegenovergestelde lijkt mij eerder het geval; het bevestigt voor deze groep maar weer eens het beeld dat ze hebben van de harde vechtsporten.

Jarno
13-10-2004, 20:29
Hoi marc,

Ik had eigenlijk maar 1 vraag en dat is of dat het mogelijk is om een soort van instruktie filmpje vooraf te laten zien.Waarin beknopt de regels als "stop don't move" aan de hand van duidelijke beelden wordt uitgelegd. Weet niet of dit ooit al eens is geprobeerd want zolang ga ik nog niet naar gala's dit was dus ook mn 1e 2H2H. Verder was alles kwa drinken en verlichting goed geregeld.

Alvast bedankt

Jarno

Atama
13-10-2004, 20:30
Geen idee, wie weet??


Gr.,

Marc


geen idee ? u bent degene die toch een antwoord op kan geven of niet soms ? ik begrijp wel dat u niet zomaar een definitieve antwoord kan geven maar toch
heeft u wel mijn pm gehad met zijn email adres voor het geval dat u met hem wilde praten ?

gr.,

Too Hot to Handle
13-10-2004, 20:33
Maar jij bent het er dus niet mee eens dat Alkohol een heel groot probleem is op dit soort galas?


Dat klopt, daar ben ik het niet mee eens.
Bij elk vechtsportevenement wordt drank geschonken.
Afgelopen jaar was er ruzie ontstaan door het verloop van de wedstrijd tussen Bob en Melvin. Daarvoor waren er nooit incidenten op ons VIP terrein geweest. Deze keer weet ik ook de oorzaken en dat heeft niks met de drank te maken. Ik kan me voorstellen dat de drank enige bijdrage heeft geleverd aan de reactie van de betrokkenen, echter de betrokkenen staan niet te boek als grote drinkers, dus die stelling gaat niet op. Men moet gewoon niet zo gefucked zijn op een evenement en zeker niet als je zelf vertegenwoordiger bent van dergelijke wedstrijden.


Gr.,

Marc

Nicky
13-10-2004, 20:49
Bedankt voor je antwoord.

Ik kan niet oordelen over de mensen die betrokken waren bij de incidenten. Maar ik basseer dit puur op het geen wat ik om me heen zie. En hoe verder de avond vorderd hoe meer scheld woorden ik hoor om me heen en ik zie ook om me heen dat mensen uitgedaagd worden, wat zeker door de alkohol komt.

Gelukkig zijn er dan mensen die de verstandigste zijn en weglopen.

Maar ik persoonlijk voel me zeer onprettig op de tribune als ik merk dat mensen scheldwoorden hardop gaan roepen want er hoeft maar 1 iemand wat van te zeggen en het is vaak meteen raak.

En dat soort dingen komen zeker weten door alkohol.

Anonymous
13-10-2004, 20:50
Hoi marc,

Ik had eigenlijk maar 1 vraag en dat is of dat het mogelijk is om een soort van instruktie filmpje vooraf te laten zien.Waarin beknopt de regels als "stop don't move" aan de hand van duidelijke beelden wordt uitgelegd. Weet niet of dit ooit al eens is geprobeerd want zolang ga ik nog niet naar gala's dit was dus ook mn 1e 2H2H. Verder was alles kwa drinken en verlichting goed geregeld.

Alvast bedankt

Jarno


GOED IDEE!!!!
IK VIND ZELF DIE STOP DON'T MOVE REGEL NERGENS OP SLAAN, MAAR JA, WIE BEN IK???


GR.,

MARC

Anonymous
13-10-2004, 20:58
Dat moet nog maar blijken. Ik snap niet dat je spreekt van een geslaagd evenement terwijl de vlam een aantal keer in de pan sloeg. Verder is het op geen enkele manier logisch als je iemand van de Satudarah Maluku en iemand van de Hell's angels een prijs uit laat reiken, gezien het feit dat de gemiddelde Nederlander dit met criminaliteit associeert. De Hell's angels hebben gewoon een slechte naam!

WAT KAN IK ER AAN DOEN DAT DE H.A. EEN SLECHTE NAAM HEBBEN?
MIKE TYSON HEEFT OOK EEN SLECHTE NAAM EN BOKST NOG STEEDS.
HETZELFDE GELD VOOR M. JACKSON.
WAT MOET IK ER ALLEMAAL MEE?!
DE H.A. ZIJN AL JAREN TROUWE BEZOEKERS EN OOK NOG EENS GOEDE RELATIES, NIKS MEER, NIKS MINDER. IK MAG ZE, ZIJ MOGEN MIJ, DAAR IS TOCH NIKS MIS MEE? WAT VERDEDIG IK NU EIGENLIJK??!!

Dit strookt mijns inziens met de opvatting dat je de sport uit het slop wil trekken. Aan de ene kant denk ik dan: OK, Marc heeft er wel voor gezorgd dat een deel van de sport op TV wordt uitgezonden. Maar dan denk ik, op het moment dat ik iemand van een motorclub, waar een negatieve vibe van uitgaat, een prijs uit zie reiken: Doet Marc het niet gewoon voor de centen? Wat waren jou overwegingen om die mensen een prijs uit te laten reiken?

DENK JIJ DAT MEN MIJ BETAALD OM EEN PRIJS TE MOGEN UITRIJKEN???
KOM OP MAN, DOE NORMAAL!

Wil je me daarnaast uitleggen waarom je afhankelijk bent van de VIPS?

WELKE VIPS, OF BEDOEL JE DE VERKOOP VAN VIP PLAATSEN?
JA, VAN VIP PLAATSEN VERKOOP BEN JE ALS PROMOTOR AFHANKELIJK.

alvast bedankt en zie dit als positieve kritiek.

Anonymous
13-10-2004, 20:58
Dat moet nog maar blijken. Ik snap niet dat je spreekt van een geslaagd evenement terwijl de vlam een aantal keer in de pan sloeg. Verder is het op geen enkele manier logisch als je iemand van de Satudarah Maluku en iemand van de Hell's angels een prijs uit laat reiken, gezien het feit dat de gemiddelde Nederlander dit met criminaliteit associeert. De Hell's angels hebben gewoon een slechte naam!

WAT KAN IK ER AAN DOEN DAT MEN VINDT DAT DE H.A. EEN SLECHTE NAAM HEBBEN?
MIKE TYSON HEEFT SCHIJNT OOK EEN SLECHTE NAAM EN BOKST NOG STEEDS.
HETZELFDE GELD VOOR M. JACKSON.
WAT MOET IK ER ALLEMAAL MEE?!
DE H.A. ZIJN AL JAREN TROUWE BEZOEKERS EN OOK NOG EENS GOEDE RELATIES, NIKS MEER, NIKS MINDER. IK MAG ZE, ZIJ MOGEN MIJ, DAAR IS TOCH NIKS MIS MEE? WAT VERDEDIG IK NU EIGENLIJK??!!

Dit strookt mijns inziens met de opvatting dat je de sport uit het slop wil trekken. Aan de ene kant denk ik dan: OK, Marc heeft er wel voor gezorgd dat een deel van de sport op TV wordt uitgezonden. Maar dan denk ik, op het moment dat ik iemand van een motorclub, waar een negatieve vibe van uitgaat, een prijs uit zie reiken: Doet Marc het niet gewoon voor de centen? Wat waren jou overwegingen om die mensen een prijs uit te laten reiken?

DENK JIJ DAT MEN MIJ BETAALD OM EEN PRIJS TE MOGEN UITRIJKEN???
KOM OP MAN, DOE NORMAAL!

Wil je me daarnaast uitleggen waarom je afhankelijk bent van de VIPS?

WELKE VIPS, OF BEDOEL JE DE VERKOOP VAN VIP PLAATSEN?
JA, VAN VIP PLAATSEN VERKOOP BEN JE ALS PROMOTOR AFHANKELIJK.

alvast bedankt en zie dit als positieve kritiek.

Anonymous
13-10-2004, 21:01
Er gaat van alles fout.
IK stop ermee voor vandaag!

Gr.,

Marc

Thomas
13-10-2004, 21:01
Dat moet nog maar blijken. Ik snap niet dat je spreekt van een geslaagd evenement terwijl de vlam een aantal keer in de pan sloeg. Verder is het op geen enkele manier logisch als je iemand van de Satudarah Maluku en iemand van de Hell's angels een prijs uit laat reiken, gezien het feit dat de gemiddelde Nederlander dit met criminaliteit associeert. De Hell's angels hebben gewoon een slechte naam!

WAT KAN IK ER AAN DOEN DAT MEN VINDT DAT DE H.A. EEN SLECHTE NAAM HEBBEN?
MIKE TYSON HEEFT SCHIJNT OOK EEN SLECHTE NAAM EN BOKST NOG STEEDS.
HETZELFDE GELD VOOR M. JACKSON.
WAT MOET IK ER ALLEMAAL MEE?!
DE H.A. ZIJN AL JAREN TROUWE BEZOEKERS EN OOK NOG EENS GOEDE RELATIES, NIKS MEER, NIKS MINDER. IK MAG ZE, ZIJ MOGEN MIJ, DAAR IS TOCH NIKS MIS MEE? WAT VERDEDIG IK NU EIGENLIJK??!!

Dit strookt mijns inziens met de opvatting dat je de sport uit het slop wil trekken. Aan de ene kant denk ik dan: OK, Marc heeft er wel voor gezorgd dat een deel van de sport op TV wordt uitgezonden. Maar dan denk ik, op het moment dat ik iemand van een motorclub, waar een negatieve vibe van uitgaat, een prijs uit zie reiken: Doet Marc het niet gewoon voor de centen? Wat waren jou overwegingen om die mensen een prijs uit te laten reiken?

DENK JIJ DAT MEN MIJ BETAALD OM EEN PRIJS TE MOGEN UITRIJKEN???
KOM OP MAN, DOE NORMAAL!

Wil je me daarnaast uitleggen waarom je afhankelijk bent van de VIPS?

WELKE VIPS, OF BEDOEL JE DE VERKOOP VAN VIP PLAATSEN?
JA, VAN VIP PLAATSEN VERKOOP BEN JE ALS PROMOTOR AFHANKELIJK.

alvast bedankt en zie dit als positieve kritiek.

bedankt voor je antwoord. :thumbs:

Justinian
13-10-2004, 21:06
Er gaat van alles fout.
IK stop ermee voor vandaag!

Gr.,

Marc
Thx voor de antwoorden in ieder geval.

Immortal
13-10-2004, 22:20
Marc ik vroeg me af wat je van invaller Amir Zeyada vond ? Ik vond deze jongen helemaal gezien ze korte voorbereidingstijd 1 van de smaakmakers van het gala. En denk dat ie met ze 19 jaar een grote belofte voor de toekomst is. Staat hij er volgende keer ook weer denk je ???

Groeten

Anonymous
13-10-2004, 22:53
Als ik Marc's antwoorden lees, dan krijg ik het gevoel dat de gedachte hierachter dezelfde is als die al eerder door mijzelf is verwoord.

Het is jammer dat jullie dat niet begrijpen, maar dat is al vaker uitgelegd.
Enkelen weigeren of kunnen zich niet verplaatsen in de persoon van een promotor van een groot gala.

Maakt niet uit, als Paul en Thomas en misschien nog wat vrienden niet meer naar de 2H2H gala's gaan, dan is dat ongetwijfeld een vreselijk gemis, maar dat dan niet anders.

Wij, uit de lagere klasse met een laag IQ, zullen er mee proberen te leven en hopen dat jullie uit de hogere klasse met een hoog IQ nog een fijn leven zullen hebben op andere gala's waar echt nooit iets verkeerds gebeurt ...

Paul, de ballen en wie weet, misschien zie ik je nog eens in het echt, ik lach me nu al een breuk ... 8)

Ton
14-10-2004, 00:20
Lekker kinderachtig bezig luchbel !! :?

Punk in drublic
14-10-2004, 00:38
Enkelen weigeren of kunnen zich niet verplaatsen in de persoon van een promotor van een groot gala.


Ik probeer het objectief te bekijken.
Ik denk dat het veeleer een probleem is dat de promotor/organisatie zich niet kan verplaatsen in hun "betalende" bezoekers. Ik ben er niet geweest maar 1 ding weet ik zeker. Mij zullen ze daar nooit zien. Hoe sportief het ook is dat Marc hier zijn neus laat zien. En een anonieme verdediger die alleen maar olie op het vuur gooit helpt hem al helemaal niet.

Ralph
14-10-2004, 00:44
Als ik Marc's antwoorden lees, dan krijg ik het gevoel dat de gedachte hierachter dezelfde is als die al eerder door mijzelf is verwoord.

Het is jammer dat jullie dat niet begrijpen, maar dat is al vaker uitgelegd.
Enkelen weigeren of kunnen zich niet verplaatsen in de persoon van een promotor van een groot gala.

Maakt niet uit, als Paul en Thomas en misschien nog wat vrienden niet meer naar de 2H2H gala's gaan, dan is dat ongetwijfeld een vreselijk gemis, maar dat dan niet anders.

Wij, uit de lagere klasse met een laag IQ, zullen er mee proberen te leven en hopen dat jullie uit de hogere klasse met een hoog IQ nog een fijn leven zullen hebben op andere gala's waar echt nooit iets verkeerds gebeurt ...

Paul, de ballen en wie weet, misschien zie ik je nog eens in het echt, ik lach me nu al een breuk ... 8)

Wat is dit nou weer?

Ronald
14-10-2004, 01:44
Wat is dit nou weer?
Ralph = correct. Dit is niet te volgen voor mensen die geen IP kunnen checken. Guest, maak ff een accountje aan als je wilt. Net zo duidelijk voor de anderen.

}|^-_-^|{
14-10-2004, 01:54
Tegen zo'n groot bord voor je kop kan ik echt niet op Marc, sorry.
Laat maar, we hebben een andere opvatting en ik geef het op, laat de sport maar verdommen, laat het maar naar de klote gaan. Je wil geen MMA zoals in Japan en dat zal het met dit publiek ook nooit worden.

Geert, mocht je me herkennen, en ik jou niet: zeg het even, ik denk dat we best met elkaar kunnen praten. Preken voor eigen kerk moet je alleen maar niet meer doen :wink: :twak:

Gr. Paul

HUNTER
14-10-2004, 02:05
Beetje jammer dat ene guest met zijn semi laconieke houding (waar ken ik dit ook al weer van, heb ooit ook wel eens dit soort zinsbouw op shoto meegemaakt....) de boel weer loopt op te naaien. Erg jammer dat er zo wordt gereageerd op een topic die in mijn ogen bedoeld is om 2H2H nog beter te maken en te leren van elkaars ervaringen. Marc, TOP dat je hier reageert!

Ik heb zelf 1 vraag: Hoe hebben jullie (als 2H2H organisatie) het sterrenboksen geevalueerd?? Ik heb zelf net de uitzending op video terug gezien en ik kan niet echt van een succes spreken. Er werd niet gerept over het vechtsportgala dat 2H2H eigenlijk is, en op mij kwam het nogal amateuristisch over (vooral door al die trieste fluitende mensen). Ik irriteerde me er in de zaal al aan, maar op de tv vond ik het echt erg. Jammer dat dit zo heeft moeten lopen. Ik ben dan ook erg benieuwd of dit op enige manier succesvol is geweest voor 2H2H als organisatie.

redjuh
14-10-2004, 09:05
ze kunnen het sterrenboxen beter gewoon in een flinke studio doen. 2000 mensen die wel geïntresseerd zijn, doen wel leuk mee

Thomas
14-10-2004, 09:20
Als ik Marc's antwoorden lees, dan krijg ik het gevoel dat de gedachte hierachter dezelfde is als die al eerder door mijzelf is verwoord.

Het is jammer dat jullie dat niet begrijpen, maar dat is al vaker uitgelegd.
Enkelen weigeren of kunnen zich niet verplaatsen in de persoon van een promotor van een groot gala.

Maakt niet uit, als Paul en Thomas en misschien nog wat vrienden niet meer naar de 2H2H gala's gaan, dan is dat ongetwijfeld een vreselijk gemis, maar dat dan niet anders.

Wij, uit de lagere klasse met een laag IQ, zullen er mee proberen te leven en hopen dat jullie uit de hogere klasse met een hoog IQ nog een fijn leven zullen hebben op andere gala's waar echt nooit iets verkeerds gebeurt ...

Paul, de ballen en wie weet, misschien zie ik je nog eens in het echt, ik lach me nu al een breuk ... 8)

Als je mijn commentaar zo uitlegt, heb het verkeerd opgevat. Dit is zeker niet mijn zienswijze.

Iwan
14-10-2004, 09:41
Marc, ik weet niet of je hierop kan/wil antwoorden maar was het nu volle bak of niet?
Had zelf het idee dat jullie bijna vol zaten namelijk.
Hoe denk jij dat het komt dat het publiek zo lauw was deze avond?
Organisatorisch zat de matchmaking goed in elkaar, complimenten!

Anonymous
14-10-2004, 10:44
Hey Marc,

Ik vond het een prima gala. Toevallig stond ik net mijn parkeerkaart te betalen toen die vechtpartij buiten uitbrak dus ik stond er bijna tussen in. Die gasten die daar verantwoordelijk voor waren hebben zich in de zaal al flink op lopen fokken (ze stonden de hele tijd vlak bij me) en ik geloof echt dat je met de beste wil van de wereld nog niet had kunnen voorkomen dat ze buiten ruzie gingen zoeken. De alchohol doet daar niks aan af. Als ze de hele avond colaatjes hadden gedronken was er precies hetzelfde gebeurd. Wat ik maar wil zeggen is dat je iemand die bewust naar 2h2h komt met het idee om er 's avonds zelf tegenaan te gaan toch niet tegen houdt.

Jinx
14-10-2004, 11:03
We zijn toch allemaal volwassenen en iedereen weet van zichzelf hoeveel hij of zij aankan qua drank. Maar zoals ik al ergens anders meldde, sommigen mensen moeten zich altijd even stoer doen als er camera's aanwezig zijn. Daar ken 2H2H niets aan doen. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden, toch? En het is gewoon kinderachtig dat je zodoende de sfeer voor een ander verpest. Mijn mamsie wil heel graag weten hoe zo'n gala nou in elkaar steekt, maar eerlijk gezegt durf ik haar niet naar grote gala's mee te nemen. Je weet het maar nooit. Ze noemen me niet voor niets Jinxy en ik krijg het altijd voor mekaar om er midden in te belanden. Tenslotte heb je maar 1 mams. Maar ik vind 2H2H toch een perfecte organisator van gala's.

Tsuki
14-10-2004, 11:31
Marc,

Denk je dat het sterrenboksen beter opgenomen had kunnen worden ipv live uitgezonden. Op dat op deze manier het ( voor het publiek ) onnodige wachten tot een minimum beperkt had kunnen worden. En wat trouwens de hoofdreden om het live uit te zenden. ????????

Punk in drublic
14-10-2004, 11:50
Geen live TV= Geen belspelletjes= minder inkomsten voor SBS6

Unforgiven
14-10-2004, 12:19
Punk in drublic en }|^-_-^|{ zijn correct. Ben benieuwd naar Marc zijn reactie op hun replies? En LMAO @ die guest. Loser.

Marco
14-10-2004, 12:22
Krijgen we bij het volgend 2h2h gala weer dat akelige sterrenboksen voorgeschoteld ?

Too Hot to Handle
14-10-2004, 19:07
Marc ik vroeg me af wat je van invaller Amir Zeyada vond ? Ik vond deze jongen helemaal gezien ze korte voorbereidingstijd 1 van de smaakmakers van het gala. En denk dat ie met ze 19 jaar een grote belofte voor de toekomst is. Staat hij er volgende keer ook weer denk je ???

Groeten


Ik ben zwaar onder de indruk van Amir.
Buiten het feit dat hij een gooie carriere tegemoed gaat, zal hij zeker terug keren in de 2H2H ring!

Gr.,

Marc

Sjaak
14-10-2004, 19:17
Marc, wat vind je van onderstaande tekst ? Mee eens, Oneens, Ten dele mee eens ? Kan je punt voor punt toelichten hoe jij er over denkt.

Groetjes Sjaak

1) Nederland is inderdaad een klaagland.
2) Je kan het nooit goed doen want er zal altijd wel iemand zijn die wat te zeiken heeft.
3) In Japan is er inderdaad veel meer respect voor vechtsporters.
4) Dingen in de ring gooien is te bizar voor woorden en moet keihard aangepakt worden.
5) Op dit gala floot volgens zeggen 80 % van het publiek dus er moet een gegronde reden zijn voor dit "vreemde" gedrag.
6) Ik denk niet dat het gala gezien kan worden als een perfecte avond.
7) Zonder de gratie van het publiek kan je geen gala organiseren dus je zal je "publiek" serieus moeten nemen en als het publiek je massaal laat vallen klopt er iets niet.
Volgens mij vond het "publiek" dat de VIPS belangrijker waren dan de duizende fans en waarschijnlijk heeft dat enorm gestoken en wellicht kan dit een oorzaak zijn, wie weet?
9) Je kan je afvragen of "sterenboksen" wel een succes was in deze vorm en of het allemaal niet te lang duurde.
10) Je moet je afvragen of de knokpartijen in het publiek en vooral na het gala niet beter aangepakt hadden kunnen worden door de security want wat buiten de Ahoy is gebeurd (op sommige plaatsen) is met een pen niet te beschrijven en te verschrikkelijk voor woorden

Ook moet iedereen is stilstaan bij de voorbereidingen, energie en randzaken die bij zo'n groot gala spelen. 90 % van het publiek onderschat dit zwaar en een gala van dit niveau vraagt maandenlange zware en moeilijke voorbereiding van de organisatoren met heel veel instantie's en dat vergeten een hoop mensen effe voor de gemakkelijkheid. Vaak worden de organisatoren getroffen door ziektes, belessures, afzeggingen, overmacht en andere tegenslagen en toch krijgen bepaalde mensen het steeds weer voor elkaar om zo'n groot gala neer te zetten en daar kan en moet je alleen maar ver(be)wondering voor hebben want zij steken wel hun nek uit en zoals ik al zei, ze doen het nooit goed voor de grote massa. Hoe goed je het ook doet, je blijft altijd afhankelijk van de "vechters" en of er "wereldpartijen" gevochten gaan worden en dat bepaald voor een groot gedeelte het succes van een gala. Ook hebben we weer is gezien dat het "publiek" een hele grote onberekenbare factor is die zijn stempel kan drukken op een gala (fluiten / vechten). Als je goed nadenkt kan er veel meer fout gaan dan dat er goed kan gaan dus laten we ook is wat begrip en respect opbrengen voor alle moeite en energie die deze heren steeds maar weer aan de dag leggen om gala's te (blijven) organiseren want als hun het niet meer doen wie dan wel .... ?

Sjaak

Too Hot to Handle
14-10-2004, 19:26
Beetje jammer dat ene guest met zijn semi laconieke houding (waar ken ik dit ook al weer van, heb ooit ook wel eens dit soort zinsbouw op shoto meegemaakt....) de boel weer loopt op te naaien. Erg jammer dat er zo wordt gereageerd op een topic die in mijn ogen bedoeld is om 2H2H nog beter te maken en te leren van elkaars ervaringen. Marc, TOP dat je hier reageert!

Ik heb zelf 1 vraag: Hoe hebben jullie (als 2H2H organisatie) het sterrenboksen geevalueerd?? Ik heb zelf net de uitzending op video terug gezien en ik kan niet echt van een succes spreken. Er werd niet gerept over het vechtsportgala dat 2H2H eigenlijk is, en op mij kwam het nogal amateuristisch over (vooral door al die trieste fluitende mensen). Ik irriteerde me er in de zaal al aan, maar op de tv vond ik het echt erg. Jammer dat dit zo heeft moeten lopen. Ik ben dan ook erg benieuwd of dit op enige manier succesvol is geweest voor 2H2H als organisatie.

Ik heb de band van het Sterren Boks programma nog niet gezien, maar een ding staat vast: Er is nog nooit zoveel voor, tijdens en na aandacht geweest voor een vechtsportevenement! Amateuristisch? Geen idee? Lijkt me niet met alle licht / geluid / showcontrol en (15) cameravoorzieningen die zijn getroffen. Maar goed, wellicht heb jij er een betere kijk op gehad (niet cynisch bedoeld). De hele insteek van Sterren Boksen is om binnen nu en een paar jaar zo te groeien dat men nooit meer om de echte profs heen kan, met als gevolg dat "onze" helden ook op TV hun erkenning krijgen! Ik geef toe, er zijn altijd haken en ogen, zo ook bij dit evenement, maar het commentaar van enkele dat ze zo lang hebben moeten wachten slaat echt nergens op! Hoe vaak gebeurt het niet dat men een pauze van 45 min. aankondigt en vervolgens anderhalf uur later weer begint. Dan hoor je toch ook niemand klagen? Fluitende mensen op de tribune, ach, wat zal ik zeggen? Vaak zijn dit de mensen die thuis een chronisch aandachttekort hebben gehad of op school nooit mochten mee doen met voetbal. Triest!
Tot slot, het Sterren Boksen is voor de toekomstplannen die wij hebben met MT en MF zeker succesvol geweest!

Gr.,

Marc

Too Hot to Handle
14-10-2004, 19:29
Marc, ik weet niet of je hierop kan/wil antwoorden maar was het nu volle bak of niet?
Had zelf het idee dat jullie bijna vol zaten namelijk.
Hoe denk jij dat het komt dat het publiek zo lauw was deze avond?
Organisatorisch zat de matchmaking goed in elkaar, complimenten!

Nee, geen volle bak.
Zag er wel goed gevuld uit.
Heb nog geen exacte stand, maar denk tussen de 3000 en 4000 ex VIP.


Gr.,


Marc

HUNTER
14-10-2004, 19:29
bedankt voor je antwoord Marc! :thumbs:

Too Hot to Handle
14-10-2004, 19:30
Krijgen we bij het volgend 2h2h gala weer dat akelige sterrenboksen voorgeschoteld ?


Dat zit er dik in.
Moet wel zeggen dat er veel aanpassingen zullen komen, om zo de wachtijden tot een minimum te beperken.

Gr.,

Marc

Too Hot to Handle
14-10-2004, 19:42
Marc, wat vind je van onderstaande tekst ? Mee eens, Oneens, Ten dele mee eens ? Kan je punt voor punt toelichten hoe jij er over denkt.

Groetjes Sjaak

1) Nederland is inderdaad een klaagland.

TEN DELE MEE EENS!

2) Je kan het nooit goed doen want er zal altijd wel iemand zijn die wat te zeiken heeft.

MEE EENS!

3) In Japan is er inderdaad veel meer respect voor vechtsporters.

TEN DELE MEE EENS!

4) Dingen in de ring gooien is te bizar voor woorden en moet keihard aangepakt worden.

MEE EENS!

5) Op dit gala floot volgens zeggen 80 % van het publiek dus er moet een gegronde reden zijn voor dit "vreemde" gedrag.

LIGT ERAAN WAT JE ONDER EEN GEGRONDE REDEN VERSTAAT!

6) Ik denk niet dat het gala gezien kan worden als een perfecte avond.

IN SOMIGE OPZICHTEN MEE EENS!

7) Zonder de gratie van het publiek kan je geen gala organiseren dus je zal je "publiek" serieus moeten nemen.

LIGT ERAAN!

8)Als het publiek je massaal laat vallen klopt er iets niet.

MEE EENS!

Volgens mij vond het "publiek" dat de VIPS belangrijker waren dan de duizende fans en waarschijnlijk heeft dat enorm gestoken en wellicht kan dit een oorzaak zijn, wie weet?

VERKLAAR JE NADER.

9) Je kan je afvragen of "sterenboksen" wel een succes was in deze vorm en of het allemaal niet te lang duurde.

TEN DELE MEE EENS!

10) Je moet je afvragen of de knokpartijen in het publiek en vooral na het gala niet beter aangepakt hadden kunnen worden door de security want wat buiten de Ahoy is gebeurd (op sommige plaatsen) is met een pen niet te beschrijven en te verschrikkelijk voor woorden

NIET MEE EENS!


Ook moet iedereen is stilstaan bij de voorbereidingen, energie en randzaken die bij zo'n groot gala spelen. 90 % van het publiek onderschat dit zwaar en een gala van dit niveau vraagt maandenlange zware en moeilijke voorbereiding van de organisatoren met heel veel instantie's en dat vergeten een hoop mensen effe voor de gemakkelijkheid. Vaak worden de organisatoren getroffen door ziektes, belessures, afzeggingen, overmacht en andere tegenslagen en toch krijgen bepaalde mensen het steeds weer voor elkaar om zo'n groot gala neer te zetten en daar kan en moet je alleen maar ver(be)wondering voor hebben want zij steken wel hun nek uit en zoals ik al zei, ze doen het nooit goed voor de grote massa. Hoe goed je het ook doet, je blijft altijd afhankelijk van de "vechters" en of er "wereldpartijen" gevochten gaan worden en dat bepaald voor een groot gedeelte het succes van een gala. Ook hebben we weer is gezien dat het "publiek" een hele grote onberekenbare factor is die zijn stempel kan drukken op een gala (fluiten / vechten). Als je goed nadenkt kan er veel meer fout gaan dan dat er goed kan gaan dus laten we ook is wat begrip en respect opbrengen voor alle moeite en energie die deze heren steeds maar weer aan de dag leggen om gala's te (blijven) organiseren want als hun het niet meer doen wie dan wel .... ?

MEE EENS! DAT GELD VOOR MIJ OVERGENS VOOR ALLE PROMOTORS!

Sjaak

redjuh
14-10-2004, 19:56
kortom... het keert terug.
nou dan moet er wel weer een killercard zijn, om het te compenseren.

Justinian
14-10-2004, 19:58
kortom... het keert terug.
nou dan moet er wel weer een killercard zijn, om het te compenseren.

....of een goede planning. Om heel eerlijk te zijn heb ik me niet zo zeer gestoord aan het sterrenboksen, maar wel aan het gefluit.

blazin.arr0w::::
14-10-2004, 20:03
Hallo Marc,

Ik ben benieuwd of er ooit onderzoek is gedaan naar de mogelijkheid om geen cameramensen in de hoek te hebben staan.

Als leek zeg ik dat dat moet kunnen met bijvoorbeeld camera's die van de stellage van de lichten naar beneden hangen. Er zal dan ook wel een deel van de constructie het gezichtsveld blokeren, maar het lijkt mij toch minder storend dan een cameraman/vrouw.

Ik meen één partij gezien te hebben ( Dalgliesh - Overeem dacht ik) waarbij er ook GEEN cameramannen/vrouwen in de hoek stonden. Dit verbeterde voor mij het gezichtsveld zeker wel en op de paar momenten dat ik het nodig achte om iets beter te kijken kon ik op het scherm alles volgen via een camera die recht boven de ring hing en een camera op afstand (waardoor je wel de touwen in beeld kreeg, maar wederom waren die minder storend dan een cameraman.)

Denk je dat een optie zonder cameramannen/vrouwen maar met camera's op afstand op op afstand bestuurbaar realisitisch / te onderzoeken is?

Bedankt en succes alvast voor de volgende (cornercameraloze :wink:) 2h2h!

Impulse
14-10-2004, 20:07
Ik het op tv gezien dat sterrenboksen. Vond dat gefluit jammer, leek net een voetbalstadion. Hoop dat als het weer is dat het minder is dat gefluit ( maybe wishfull thinking :roll: )

Atama
14-10-2004, 22:56
Marc,

Heb jij mijn email en pm ontvangen over Damien Riccio ?
Wil jij er wellicht nog een nachtje over slapen of het wel of niet kan ?
Ook al is je antwoord nee (ik hoop uiteraard ja) dan hoor ik het graag van je, zodat ik Damien kan informeren en dan weet hij ook waar hij aan toe is.

Alvast bedankt voor jouw begrip en tijd.

Groetjes
Atama

Justinian
14-10-2004, 23:13
Marc,

Heb jij mijn email en pm ontvangen over Damien Riccio ?
Wil jij er wellicht nog een nachtje over slapen of het wel of niet kan ?
Ook al is je antwoord nee (ik hoop uiteraard ja) dan hoor ik het graag van je, zodat ik Damien kan informeren en dan weet hij ook waar hij aan toe is.

Alvast bedankt voor jouw begrip en tijd.

Groetjes
Atama
Marc schreef toch dat hij het nog niet wist?

Silat
15-10-2004, 02:55
Marc nog bedankt dat ik die kaartjes regelde :thumbs: Ik heb me zeer vermaakt daar. Het zag er top uit. Jou organisatie verliep goed alleen denk ik dat een hoop mensen waaronder ikzelf niet waren voorbereid op dat lange gedoe van die live uitzending. Wij kwamen om knallen te zien en dan bedoel ik aaneenstukdoorknallen wat we gewend zijn van 2h2h, of niet dan?
Het gefluit was geheel zinloos, al floot ik ook wel eens mee naar die vervelende langdradige Ton. Het boksen zelf was erg leuk. Er was ook maar 1 partij waar ik eigenlijk speciaal voor kwam, Alistair. Verder heb ik zat leuke actie gezien.


Het enige wat ik me nou afvraag is, waarom er geen muziek was bij het Thaiboksen?

Jeru
15-10-2004, 08:38
Het enige wat ik me nou afvraag is, waarom er geen muziek was bij het Thaiboksen?


Second that!!
Waarom was eigenlijk helemaal geen muziek in pauzes of zo? Behalve dan dat irritante keiharde riedeltje voordat elke vechter opkwam.
Verder vond ik de organisatie goed. Lekker vlot alle partijen achter elkaar. Dat is al een prestatie op zich!

Iwan
15-10-2004, 10:06
Marc, bedankt voor je antwoord, en klasse dat je jezelf hier gewoon vrijwillig op het forum verdedigt!

Remco
15-10-2004, 12:48
Ik ben niet geweest, heb alleen het sterrenboksen op tv gezien.

Ik vond het sterrenboksen goed gedaan. Over de organisatie ervan sluit ik me aan bij wat eerder gezegd is, ik kan me voorstellen dat het publiek er onrustig van werd (belspelletjes in Ahoy, Maffe ringannouncer, uitloop).

Toch snap ik Satria Muda niet. Ton van Royen werd vanaf de eerste seconde uitgefloten, hoe kan je dan volhouden dat je hem uitfluit wegens langdradigheid? Het was weer precies het gevoel van plaatsvervangende schaamte, dat mij op gala's al eens vaker is bekropen, met name bij de Bob-Melvin affaire.

Onnozelheid roei je niet uit, dat kan Marc de Weert ook niet. Ik vind echter wel dat hier erg snel gezegd wordt dat je als promotor een moeilijke taak hebt. Het is Marc zelf die die taak op zich neemt en die moeilijke taak geldt net zo zeer voor promotors van springconcoursen, braderiëen of optredens. Marc is niet alleen maar slachtoffer.

Om nog even summier terug te komen op de invloed die het sterrenboksen zou hebben op het imago:

- sterrenboksen is goed geregeld, het is minder spektakel en meer sport dan ik had gedacht;

- de sterren zijn zeer enthousiast, ik heb het gevoel dat zij inderdaad anders ten opzichte van de vechtsport zijn komen te staan. Goede kans dat zij hun omgeving daarin meenemen;

- de directe combinatie tussen 2h2h en het sterrenboksen is in dit geval niet goed uit de verf gekomen, afgaande op de beelden. De zaal pikte het SBS6 circus niet en SBS6 negeerde 2h2h. Een soepeler organisatie van het sterrenboksen zou dit al kunnen verbeteren, maar ook het publiek zou zich anders op moeten stellen en helaas is dat iets waar Marc weinig aan kan doen, zeker gelet op wat Satria Muda hierboven zegt: fluiten is zinloos, maar ik deed toch maar mee. Zo zullen er velen bijzitten, helaas.

jan sensei kyokushin
15-10-2004, 13:01
OSU ik vond dat marco goed bezig was klasse scheid :thumbs:


Geen mens zonder fouten of volleerdt

osu

Atama
15-10-2004, 13:13
Marc,

Nogmaals bedankt voor jouw reactie :thumbs:

Thomas
15-10-2004, 14:20
Het enige wat ik me nou afvraag is, waarom er geen muziek was bij het Thaiboksen?

Goeie vraag!!!

En inderdaad mag het gezegd worden: Marc, bedankt voor de goeie plekken voor de forumleden! Echt perfect! :thumbs:

Het is top dat die muziek er niet was! Keep it that way 8)

Anonymous
15-10-2004, 14:25
Wat betreft die opstootjes buiten de ring: misschien komt het doordat de viplounches te dicht op elkaar zaten. ookal ziet het er perfect uit hoor, maar de mensen zitten wel dichter op elkaar dan als je ze aan een tafeltje zet. En de drank wordt dan gereguleerd doordat er obers rondlopen die de drank eerst moeten halen en brengen, scheelt misschein toch een paar pilsjes dan als ze zelf onbeperkt mogen pakken?
Om te reageren op een topic van iemand anders: natuurlijk is men afhankleijk van de verkoop van VIP kaarten, at is nogal logisch. En in de wereld draait alles om geld, dus dat moet nu niet zo vreemd gevonden worden. Ik denk dat in Amerika en Japan het nog veel erger is, dan valt het in Nederland nog wel mee zonder PPV e.d.

Het aantal beveiligingsmensen was volgens mij meer dan anders en smoorden ze de opstootjes DIRECT in de kiem. Dus ik denk wat dat betreft een goede organisatie zonder echte problemen.

Vraag 1: Waar ik benieuwd naar ben is hoe SBS 6 zelf reageerde achteraf, wat vond de presenrator zelf, moest hij uithuilen bij zijn vrouwtje of vatte ze het goed op en willen ze volgend jaar weer komen?

(Ik zou het op prijs stellen een eerlijk antwoord te krijgen zonder politieke zaken en promotie)

Voor de rest was het goed georganiseerd buiten de duur van het sterrenboksen, alhoewel het goed was om partijen tussen het sterrenboksen door te doen.

Vraag 2: Komen er de volgende keer wat meer toppers buitenlanders ipv de gebruikelijke meestal nederlandse onderonsjes?

Groeten Audrey Kruyning
www.yoseikan.nl

Shytown
15-10-2004, 14:44
Zelf wordt ik super gezellig met drank. Anderen weer niet. Ik weet het niet. Bij de afgelopen 3 opstootjes, weten wij wie het zijn. Ze zijn aangesproken door ons en mocht het onverhoopt in de toekomst zo zijn dat deze personen weer bij een opstootje betrokken zijn, hoeven ze er bij 2H2H niet meer in.


Gr.,

Marc


Dus je weet wie verantwoordelijk zijn voor de opstootjes en ze mogen er volgende keer gewoon weer in als ze zich maar netjes gedragen? Volgens mij is daar een gezegde over met een struisvogel en zand in de hoofdrol....

}|^-_-^|{
15-10-2004, 14:46
Zelf wordt ik super gezellig met drank. Anderen weer niet. Ik weet het niet. Bij de afgelopen 3 opstootjes, weten wij wie het zijn. Ze zijn aangesproken door ons en mocht het onverhoopt in de toekomst zo zijn dat deze personen weer bij een opstootje betrokken zijn, hoeven ze er bij 2H2H niet meer in.


Gr.,

Marc


Dus je weet wie verantwoordelijk zijn voor de opstootjes en ze mogen er volgende keer gewoon weer in als ze zich maar netjes gedragen? Volgens mij is daar een gezegde over met een struisvogel en zand in de hoofdrol....

:mrgreen:

Dennis
15-10-2004, 16:14
Zelf wordt ik super gezellig met drank. Anderen weer niet. Ik weet het niet. Bij de afgelopen 3 opstootjes, weten wij wie het zijn. Ze zijn aangesproken door ons en mocht het onverhoopt in de toekomst zo zijn dat deze personen weer bij een opstootje betrokken zijn, hoeven ze er bij 2H2H niet meer in.


Gr.,

Marc


Dus je weet wie verantwoordelijk zijn voor de opstootjes en ze mogen er volgende keer gewoon weer in als ze zich maar netjes gedragen? Volgens mij is daar een gezegde over met een struisvogel en zand in de hoofdrol....

Shytown, volgens mij gebeurt dit ook zo in de uitgaans gelegenheden van Nederland, ik zie het probleem hier niet van

Sjaak
15-10-2004, 16:54
Marc wat vind je van de reactie van Veronica ?

Wheelie
15-10-2004, 16:56
Marc wat vind je van de reactie van Veronica ?

Deze reactie :


2h2h uitzending 15 oktober (voorlopig) 1 malig

tot mijn grote grote spijt, teleurstelling en ergenis moet ik meedelen dat de uitzending van vrijdag a.s eenmalig is. Veronica heeft alle cliche's aan de lijve ondervonden in het gala van afgelopen 10 oktober, criminelen en vechtpartijen en hells angels. Jammer dat het publiek dat niet bekend is met het fenomeen zich daar op blind hebben lopen staren.....! Ik ben teleurgesteld! omdat mensen zich niet wisten te gedragen, ik had een kans en die is nu verspeelt door een stelletje types die niet tegen aandacht kunnen en het mooiste is dat het helemaal niet om die types draait maar om de vechters, de echt talenten . De partij van Badr Hari vs Saki Gokan word niet uitgezonden omdat we niet meer tijd kregen dan 25 min en de keuze viel op de partij van Irma Verhoef vs Mark Gefferie om uit te zenden. Ik heb mijn best gedaan en zal het zeker niet opgeven maar voorlopig hoef ik niet aan te komen met galas bij de zender en dat vind ik sh##. Hoe dan ook ik blijf een liefhebber van Muay Thai, het is TOPsport. Na dit bericht en na de uitzending van morgen avond ,die overigens wel mooie beelden laat zien van o.a Joerie Mes en Allistair Overheem, sluit ik het hoofd stuk '10 Oktober"voorgoed af. En verheug ik me weer op een volgend goed gala. Met vriendelijke sportieve groeten,
Jorinde.

}|^-_-^|{
15-10-2004, 17:26
Ik vraag me alleen af of Marc Veronica dezelfde reactie heeft gegeven als ons...

Shytown
15-10-2004, 17:30
Shytown, volgens mij gebeurt dit ook zo in de uitgaans gelegenheden van Nederland, ik zie het probleem hier niet van


Ik weet niet in welke uitgaansgelegenheden jij komt Dennis, maar in de uitgaansgelegenheden waar ik kom wordt je door de portier uit de uitgaansgelegenheid verwijderd en kom je er voorlopig niet in. Mede gezien de consequenties die beide kunnen hebben kan je ze volgens mij niet vergelijken.
In dit geval gaat het om VIP's welke zich misdragen hebben rond de ring (waar heel Ahoy dus zicht op had) welke gewoon konden blijven zitten en volgende keer weer welkom zijn, maar wel een waarschuwing hebben gekregen. Gezien de reactie van Jorinde Moll hebben ze hun steenje bijgedragen aan het besluit om (voorlopig) maar eenmalig aandacht te schenken aan vechtsporten op TV. Kennelijk is de macht van het geld groter dan het "geaccepteerd krijgen van de vechtsport in Nederland" waarvoor het sterrenboksen aan 2H2H werd toegevoegd.

Silat
15-10-2004, 19:00
Ik ben niet geweest, heb alleen het sterrenboksen op tv gezien.

Toch snap ik Satria Muda niet. Ton van Royen werd vanaf de eerste seconde uitgefloten, hoe kan je dan volhouden dat je hem uitfluit wegens langdradigheid?

Ten eerste zei ik dat omdat ik daar gewoon eerlijk over ben, mijn eerste reactie toen IK het Te langdradig vond, was ook fluiten, opdonderen. Daarna zag ik heus wel dat verder fluiten totaal geen zode aan de dijk zou zetten. Trek daar verder maar je conclusie uit.

Ik weet zeker dat er zat mensen gefloten hebben die ook hier posten maar gewoon lekker hun mond houden en met de rest mee lullen. :twak:

Triker
15-10-2004, 23:04
Beste Marc,

Een vraag zal ik niet stellen omdat de reacties van jou en andere mede forum leden nogal euh.... hoe zeg ik dat netjes, beetje makkelijk overdacht zijn!!!

Ik heb in het verleden zelf ook dingen voor 10.000 man georganiseerd, en je kunt alles nog zo goed organiseren en een draaiboek hebben, maar alles in de hand hebben lukt nooit.

Ik hoef niemand te vertellen over de dingen die 'fout' zijn gegaan, dat hebben we allemaal wel gelezen. Iets wat me echter wel op viel was de goede organisatie van Marc en zijn groep die samen een mega spectakel hebben opgezet. Naast de drukte die er op zo'n dag bij komt kijken heb ik Marc ook even mee gemaakt toe hij onder 4 ogen een preek hield (neen, niet met mij), maar met iemand die gewezen werdt op zijn wangedrag. Een hele, en dan zeg ik echt hele goede/nette manier van communicatie die ik daar zag.

Ik vind dat jullie je best hebben gedaan, complimenten namens mij aan jullie hele team. Dat meen ik oprecht zonder iemands hielen te likken. Al bij al weer een leerschool rijker, en op naar het volgende mooie gala :D

Positieve kritiek heb ik ook nog wel, maar als Marc daar interesse in heeft, dan hoor ik dat wel.

Anonymous
16-10-2004, 09:26
Hoi Marc,

ik ben benieuwd wat je zelf van het 2h2h gala vond .

Groeten Kevin.


Kort gezegd: Ik kan niet anders terug kijken dan naar een geslaagd evenement.

Gr.,

Marc

Hoe kan je dit nu zeggen en volhouden na wat je gelezen en gehoord hebt ? Deze reactie reactie staat lijnrecht tegenover de meeste reactie's van de forumleden,TV en pers :? Wie ziet het nu fout ?


Bij de afgelopen 3 opstootjes, weten wij wie het zijn. Ze zijn aangesproken door ons en mocht het onverhoopt in de toekomst zo zijn dat deze personen weer bij een opstootje betrokken zijn, hoeven ze er bij 2H2H niet meer in.

Waarom neem je deze heren die zoveel schade aan de sport hebben veroorzaakt in bescherming. Vorig jaar na de vechtpartijen zei je exact hetzelfde :? Waarom niet gelijk uitbannen ?

PigDog
16-10-2004, 13:40
Beste Marc,
Allereerst gefeliciteerd met het neerzetten van een nog beter gala als de vorigen.
Ik begrijp de stap "sterrenboksen" wel, en de daarbij behorende publiciteit, die onze sport alleen maar goed zou moeten doen. Wat daar ook bij hoort is, laat ik maar zeggen: de "voetbalsupporter". Op de eerste K-1 in Arnhem zag je het ook: er komt ook een publiek die niet vechtsportgerelateerd is, maar via de aandacht op TV op is komen dagen. Dat zijn wel verkochte kaarten, maar in feite loop je er schade mee op. Op de kleinere gala's in den landen gebeurt er gewoon nooit iets; iedereen heeft een vechtsportmentaliteit.
Het eerste gevecht waar ik naast stond op THTH afgelopen weekend was ontstaan omdat het vrouwelijke gezelschap van een bekende vechter werd beledigd, en hieromheen ontstond een opstootje. Wat ik buiten echter meemaakte was helemaal niet met THTH gerelateerd. Er stonden 15 jochies, die we met de aanwezige 3 man hadden kunnen corrigeren, te kloten met de security. Die handelden in mijn ogen te laks, en hadden vroeger in kunnen grijpen, compleet met honden en al.....

Wat ikzelf storend vond was de regel, dat er met Freefights maar 2 man in de hoek mochten en met Thaiboksen 3. Als team zijnde heb je de taken verdeeld, meestal een staande coach, een coach voor het grondgevecht en een verzorger, en het is lastiger alles met tweeën te doen. Misschien kun je me het nut nog eens een keer verduidelijken. Niet dat iemand er zich aan hield, vrijwel elk team had 3 man in de hoek staan. Is niet erg, maar regel het dan goed met de passen.......

Verder wens ik je veel succes met de komende gala's, en hoop dat het eigen publiek je dan wat beter steunt. De bloedsport heeft mensen nodig die de sport populair kunnen maken in de breedste zin, want op dit moment is de acceptatie niet al te groot.
Als daar sterrenboksen voor nodig is, dan moet het maar.

Hollandpride
16-10-2004, 17:13
Goede post, Piqdog :thumbs:

Too Hot to Handle
16-10-2004, 22:41
Het enige wat ik me nou afvraag is, waarom er geen muziek was bij het Thaiboksen?

Goeie vraag!!!

En inderdaad mag het gezegd worden: Marc, bedankt voor de goeie plekken voor de forumleden! Echt perfect! :thumbs:


HEEFT MIJN GELUIDSMAN VERGETEN MEE TE NEMEN!! :oops:
HEEL SLORDIG, AAN BIJNA ALLES GEDACHT EN DAN EEN ESSENTIEEL PUNT, ZOALS THAISE MUZIEK VERGETEN. IK BAALDE ER OOK ENORM VAN, MAAR KON TOCH NIKS ANDERS MEER REGELEN. HEB NOG MEERDERE MENSEN GEVRAAGD OF ZIJNDIE MUZIEK BIJ HADDEN, HELAAS! VOLGENDE KEER OOK BIJ DE MIXFIGHTS THAISE MUZIEK, OM HET GOED TE MAKEN! :lol:

GR.,

MARC

Too Hot to Handle
16-10-2004, 22:46
Wat betreft die opstootjes buiten de ring: misschien komt het doordat de viplounches te dicht op elkaar zaten. ookal ziet het er perfect uit hoor, maar de mensen zitten wel dichter op elkaar dan als je ze aan een tafeltje zet. En de drank wordt dan gereguleerd doordat er obers rondlopen die de drank eerst moeten halen en brengen, scheelt misschein toch een paar pilsjes dan als ze zelf onbeperkt mogen pakken?
Om te reageren op een topic van iemand anders: natuurlijk is men afhankleijk van de verkoop van VIP kaarten, at is nogal logisch. En in de wereld draait alles om geld, dus dat moet nu niet zo vreemd gevonden worden. Ik denk dat in Amerika en Japan het nog veel erger is, dan valt het in Nederland nog wel mee zonder PPV e.d.

Het aantal beveiligingsmensen was volgens mij meer dan anders en smoorden ze de opstootjes DIRECT in de kiem. Dus ik denk wat dat betreft een goede organisatie zonder echte problemen.

Vraag 1: Waar ik benieuwd naar ben is hoe SBS 6 zelf reageerde achteraf, wat vond de presenrator zelf, moest hij uithuilen bij zijn vrouwtje of vatte ze het goed op en willen ze volgend jaar weer komen?

(Ik zou het op prijs stellen een eerlijk antwoord te krijgen zonder politieke zaken en promotie)

IK MAG AANNEMEN DAT DE PRESENTATOR NIET BLIJ WAS MET DEZE SITUATIE, AL VOND IK DAT HIJ HET VOOR ZOVER MOGELIJK GOED PROBEERDE OP TE LOSSEN. UITHUILEN BIJ Z'N VROUWTJE WEET IK NIET, MAARV WELLICHT WEL EEN IDEE OM BIJ EEN VOLGENDE KEER EEN WAT "GELIEFDERE" PRESENTATOR TE "GEBRUIKEN". IEMAND UIT DE SPORT???

Voor de rest was het goed georganiseerd buiten de duur van het sterrenboksen, alhoewel het goed was om partijen tussen het sterrenboksen door te doen.

Vraag 2: Komen er de volgende keer wat meer toppers buitenlanders ipv de gebruikelijke meestal nederlandse onderonsjes?

DAAR GAAN WE UITERAARD ONS BEST VOOR DOEN. WE HEBBEN NU WEER EEN HEEL JAAR OM TE KIJKEN NAAR MOGELIJKE TOPWEDSTRIJDEN!

Groeten Audrey Kruyning
www.yoseikan.nl


GR.,

MARC

Too Hot to Handle
16-10-2004, 22:48
Marc wat vind je van de reactie van Veronica ?


REACTIE ????

Nicky
16-10-2004, 22:51
Het bericht van Jorinde Mol

http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=3164

Gulo gulo
16-10-2004, 23:06
Kon helaas zelf niet aanwezig zijn, maar moet zeggen dat ik plaatsvervangende schaamte had toen ik de mensen zo hoorde fluiten, tijdens de presentatie.

Gulo gulo
16-10-2004, 23:08
Trouwens, mooi dat je zo de moeite neemt om alle vragen die er onder ons zijn te willen beantwoorden :thumbs:

kentaro
16-10-2004, 23:08
Betreft de kampioens belt van IMA 2H2H.
Smaken verschillen natuurlijk maar als ik de IMA 2H2H belt vergelijk met die van bijv. de UFC, Pancrase, K-1 of PrideFC dan valt ie wel tegen naar mijn mening.
Is het geen optie om net zo'n soort belt te maken als de andere organisaties?!

Gulo gulo
16-10-2004, 23:15
Zal ook wel een financieel plaatje aan vast zitten. De belts van UFC, K-1 e.d. kosten echt handen vol met geld....

kentaro
16-10-2004, 23:17
Da's waar.

Too Hot to Handle
17-10-2004, 00:00
Het bericht van Jorinde Mol

http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=3164


Sjaak doelde op een reactie van Veronica en nu wijs je mij op een reactie van Jorinde. Dit zijn twee verschillende dingen. Jorinde is een vrouw die zich al jaren inzet voor de vechtsport en werkzaam is bij Veronica en Veronica is de zender waar wij zondag 10-10 mee in zee zijn gegaan, teneinde de vechtsporten op TV te krijgen. Ik kan de reactie van Jorinde deels goed begrijpen, maar zie deze reactie als een van haar alleen. Dit temeer omdat wij van Veronica geen reactie hebben gekregen over het evenement, die verband houdt met de reactie van Jorinde. Wel heeft Veronica laten weten dat de kijkcijfers zeer goed waren voor een programma, op dat tijdstip. Verder onderzoeken wij de mogelijkheden om in de toekomst nog vaker vechtsport op TV te krijgen. Niet alleen 2H2H, maar ook It's Showtime en andere vooraanstaande vechtsportorganisaties, die allen top evenementen hebben neergezet!
Top dat jullie massaal hebben gekeken!

Gr.,

Marc

Nicky
17-10-2004, 00:02
Volgens Jorinde heeft Veronica besloten om het niet meer op TV uit te zenden. Zei verteld ons de reactie van Veronica na de dingen die Veronica ondervonden heeft.

Wel top om te horen dat het goed bekeken is.
Top dat je het gelukt is Marc.

Gulo gulo
17-10-2004, 12:46
Volgens Jorinde heeft Veronica besloten om het niet meer op TV uit te zenden. Zei verteld ons de reactie van Veronica na de dingen die Veronica ondervonden heeft.

Wel top om te horen dat het goed bekeken is.
Top dat je het gelukt is Marc.


Als Veronica er zo over denkt vind ik het raar dat zij daar Marc niets van hebben laten weten. :?

Triker
17-10-2004, 14:12
Marc,

er zal waarschijnlijk wel een 2H2H dvd van 2004 uit komen!! Staan daar ook de uitzendingen op die bij SBS6 en Veronica te zien zijn geweest ??

max mulder shihan
17-10-2004, 21:13
Volgens Jorinde heeft Veronica besloten om het niet meer op TV uit te zenden. Zei verteld ons de reactie van Veronica na de dingen die Veronica ondervonden heeft.

Wel top om te horen dat het goed bekeken is.
Top dat je het gelukt is Marc.

Wat, heefd veronica dan precies 'ondervonden'?Klinkt of ze zwaar getroffen zijn of zo. Er hebben toch veel mensen naar de uitzending gekeken en daar gaat het toch om ,kijkcijvers ? En in de uitzending was niets te merken van de hobbels en bobbels tijdens en na het gala, vind het een beetje zeurderig van veronicaatje.

Nicky
17-10-2004, 22:23
2h2h uitzending 15 oktober 1 malig

tot mijn grote grote spijt, teleurstelling en ergenis moet ik meedelen dat de uitzending van vrijdag a.s eenmalig is. Veronica heeft alle cliche's aan de lijve ondervonden in het gala van afgelopen 10 oktober, criminelen en vechtpartijen en hells angels. Jammer dat het publiek dat niet bekend is met het fenomeen zich daar op blind hebben lopen staren.....! Ik ben teleurgesteld! omdat mensen zich niet wisten te gedragen, ik had een kans en die is nu verspeelt door een stelletje types die niet tegen aandacht kunnen en het mooiste is dat het helemaal niet om die types draait maar om de vechters, de echt talenten . De partij van Badr Hari vs Saki Gokan word niet uitgezonden omdat we niet meer tijd kregen dan 25 min en de keuze viel op de partij van Irma Verhoef vs Mark Gefferie om uit te zenden. Ik heb mijn best gedaan en zal het zeker niet opgeven maar voorlopig hoef ik niet aan te komen met galas bij de zender en dat vind ik sh##. Hoe dan ook ik blijf een liefhebber van Muay Thai, het is TOPsport. Na dit bericht en na de uitzending van morgen avond ,die overigens wel mooie beelden laat zien van o.a Joerie Mes en Allistair Overheem, sluit ik het hoofd stuk '10 Oktober"voorgoed af. En verheug ik me weer op een volgend goed gala. Met vriendelijke sportieve groeten,
Jorinde.

Bron : Kickboks.nl

( dit was voor de kijkcijfer bekend waren )

phranq
18-10-2004, 12:56
IK VIND NIET DAT HET UITRIJKEN VAN EEN PRIJS DOOR IEMAND VAN DE H.A. ER VOOR GEZORGD HEEFT DAT ONZE SPORT EEN SLECHT IMAGO HEEFT GEKREGEN.



Het is natuurlijk onzin om te zeggen dat MMA in het verdomhoekje zit dóór de HA. De vraag was of je MMA uit het verdomhoekje kunt halen door een prijs uit laten reiken door de president van de HA.

Een prijs uit laten reiken door de president van de HA terwijl ze zo negatief in het nieuws staan vond ik echt een blunder 1e klas en dat helpt écht niet om MMA in een goed daglicht te zetten....Ik snap ook überhaupt de gedachte er achter niet....Laat je ze een prijs uitreiken omdat ze het het gala sponsoren of durft men geen nee te verkopen?

Over de knokpartijtjes in het VIP gedeelte: Ten eerste typerend dat het alleen in het VIP gedeelte gebeurde....ten tweede vind ik het schandalig dat je het recht probeerd te praten door te zeggen dat het kwam omdat er een dame werd beledigd die bij een topvechter hoorde....who cares? Geeft dat iemand recht om er maar op los te rammen?

Ush

Jay Hoov
18-10-2004, 12:59
IK VIND NIET DAT HET UITRIJKEN VAN EEN PRIJS DOOR IEMAND VAN DE H.A. ER VOOR GEZORGD HEEFT DAT ONZE SPORT EEN SLECHT IMAGO HEEFT GEKREGEN.



Het is natuurlijk onzin om te zeggen dat MMA in het verdomhoekje zit dóór de HA. De vraag was of je MMA uit het verdomhoekje kunt halen door een prijs uit laten reiken door de president van de HA.

Een prijs uit laten reiken door de president van de HA terwijl ze zo negatief in het nieuws staan vond ik echt een blunder 1e klas en dat helpt écht niet om MMA in een goed daglicht te zetten....Ik snap ook überhaupt de gedachte er achter niet....Laat je ze een prijs uitreiken omdat ze het het gala sponsoren of durft men geen nee te verkopen?

Over de knokpartijtjes in het VIP gedeelte: Ten eerste typerend dat het alleen in het VIP gedeelte gebeurde....ten tweede vind ik het schandalig dat je het recht probeerd te praten door te zeggen dat het kwam omdat er een dame werd beledigd die bij een topvechter hoorde....who cares? Geeft dat iemand recht om er maar op los te rammen?

Ush

goed bezig Phranq!!!

jan sensei kyokushin
18-10-2004, 14:20
IK VIND NIET DAT HET UITRIJKEN VAN EEN PRIJS DOOR IEMAND VAN DE H.A. ER VOOR GEZORGD HEEFT DAT ONZE SPORT EEN SLECHT IMAGO HEEFT GEKREGEN.



Het is natuurlijk onzin om te zeggen dat MMA in het verdomhoekje zit dóór de HA. De vraag was of je MMA uit het verdomhoekje kunt halen door een prijs uit laten reiken door de president van de HA.

Een prijs uit laten reiken door de president van de HA terwijl ze zo negatief in het nieuws staan vond ik echt een blunder 1e klas en dat helpt écht niet om MMA in een goed daglicht te zetten....Ik snap ook überhaupt de gedachte er achter niet....Laat je ze een prijs uitreiken omdat ze het het gala sponsoren of durft men geen nee te verkopen?

Over de knokpartijtjes in het VIP gedeelte: Ten eerste typerend dat het alleen in het VIP gedeelte gebeurde....ten tweede vind ik het schandalig dat je het recht probeerd te praten door te zeggen dat het kwam omdat er een dame werd beledigd die bij een topvechter hoorde....who cares? Geeft dat iemand recht om er maar op los te rammen?

Ush OSU volkomen met je eens jonge vips brengen een hoop geldt binnen , maar soms ook en hoop ellende ! maar en gala kan nu eenmaal niet zonder vips osu

Anonymous
21-10-2004, 17:15
Het is me duidelijk aan de reactie van Marc waar zijn prioriteiten liggen.....
"Ahoy was nog nooit zo mooi" je bent 2H2H promotor, geen binnenhuisarchitect !!
Lekkere promotor dan.......
En het fluit gedrag kan misschien te maken hebben met het feit hoe er met het publiek wordt omgesprongen.
Ik ben misschien doof maar ik heb geen enkel excuus gehoord over de geheel omgegooide matchmaking.
Van de oorspronkelijke line up zijn er maal 11 originele vechters overgebleven.

PigDog
22-10-2004, 13:06
Over de knokpartijtjes in het VIP gedeelte: Ten eerste typerend dat het alleen in het VIP gedeelte gebeurde....ten tweede vind ik het schandalig dat je het recht probeerd te praten door te zeggen dat het kwam omdat er een dame werd beledigd die bij een topvechter hoorde....who cares? Geeft dat iemand recht om er maar op los te rammen?

Ush

Jongens, er moet beter gelezen worden, voor je reageert. Jij quote mijn reactie, als zou die van Marc zijn. Dat is niet eerlijk en zeer onnauwkeurig, en eerlijkheid en nauwkeurigheid zouden je moeten sieren, tenminste als je een goede scheidsrechter wil worden :D

Er werd namelijk niet gesproken over een topvechter, maar een bekende vechter. (was trouwens een detail die er niet veel toe deed)

Probeer verder het woord: "schandalig" een beetje achterwege te laten, voor iemand die het hele jaar bezig is om ons van een zo goed mogelijk gala te voorzien........
respect !

Too Hot to Handle
22-10-2004, 17:51
Het is me duidelijk aan de reactie van Marc waar zijn prioriteiten liggen.....
"Ahoy was nog nooit zo mooi" je bent 2H2H promotor, geen binnenhuisarchitect !!
Lekkere promotor dan.......
En het fluit gedrag kan misschien te maken hebben met het feit hoe er met het publiek wordt omgesprongen.
Ik ben misschien doof maar ik heb geen enkel excuus gehoord over de geheel omgegooide matchmaking.
Van de oorspronkelijke line up zijn er maal 11 originele vechters overgebleven.

Weer een annoniempje in ons midden.
Geen enkel excuus voor veranderingen in de matchmaking???
Kent jou PC alleen dit forum, waar overigens stap voor stap werd verteld wat de veranderingen waren??
Ook op www.2h2h.nl is duidelijk alles stap voor stap vermeld.
Kijk eerst ff voordat je met stront gooit!

}|^-_-^|{
22-10-2004, 17:56
Een groot deel van de bezoekers bezoekt helemaal geen forum Marc, het zou leuk zijn om tijdens het gala huishoudelijke dingen om te laten roepen:

- er wordt niet gerookt (nu maar 1 keer gehoord dat het een verzoek van de vechters was)
- dat de matchmaking gewijzigd is
- dat het wenselijk is dat er niet gefloten wordt.

Het publiek bestaat ook uit mensen die geinformeerd willen worden. Handig voor de volgende keer.

Anonymous
22-10-2004, 18:03
Slimme reactie..............
Iedereen heeft tegenwoordig een PC natuurlijk.....
Wat dacht je van de mensen die al een kaartje hadden en gewoon genaaid zijn !!
Spong wil vechten tegen Cordoba maar mag niet.....
Hou toch op.
Allemaal vriendjes die positief reageren.
Vrijkaartjes gehad zeker ??
Wat dacht je van de mensen met kaarten van 60 euro die bij de 40 euro plaatsen mochten zitten !!

Too Hot to Handle
24-10-2004, 10:47
Een groot deel van de bezoekers bezoekt helemaal geen forum Marc, het zou leuk zijn om tijdens het gala huishoudelijke dingen om te laten roepen:

- er wordt niet gerookt (nu maar 1 keer gehoord dat het een verzoek van de vechters was)
- dat de matchmaking gewijzigd is
- dat het wenselijk is dat er niet gefloten wordt.

Het publiek bestaat ook uit mensen die geinformeerd willen worden. Handig voor de volgende keer.

Dat kan wel zo zijn, maar wat heeft het voor nut om voor of tijdens het evenement om te roepen wat de wedstrijden nu zijn. Daar wordt toch niks meer aan veranderd.

Gr.,

Marc

Too Hot to Handle
24-10-2004, 10:53
Slimme reactie..............
Iedereen heeft tegenwoordig een PC natuurlijk.....
Wat dacht je van de mensen die al een kaartje hadden en gewoon genaaid zijn !!
Spong wil vechten tegen Cordoba maar mag niet.....
Hou toch op.
Allemaal vriendjes die positief reageren.
Vrijkaartjes gehad zeker ??
Wat dacht je van de mensen met kaarten van 60 euro die bij de 40 euro plaatsen mochten zitten !!


Wie is genaaid??
Kom op man, er is in NL geen enkel evenement die qua line-up hetzelfde is gebleven als bij de bekendmaking daarvan. Spong wilde inderdaad tegen Cordoba vechten. Echter dit werd mij pas na de toezegging aan Abdel bekend gemaakt. Wat moet ik dan, tegen Abdel zeggen dat hij z'n tape weer kan verwijderen en zich mag omkleden omdat ik een ander heb gevonden??!
Tot slot kan ik je verzekeren dat niemand die een kaartje van 60,- had op 40,- stoelen is geplaatst. Wel zijn er een hoop mensen met een 40,- kaartje op een 50,- stoel geplaatst. Probeer je feiten volgende keer op een rijtje te hebben als je serieus genomen wilt worden!

Gr.,

Marc

}|^-_-^|{
24-10-2004, 11:11
Een groot deel van de bezoekers bezoekt helemaal geen forum Marc, het zou leuk zijn om tijdens het gala huishoudelijke dingen om te laten roepen:

- er wordt niet gerookt (nu maar 1 keer gehoord dat het een verzoek van de vechters was)
- dat de matchmaking gewijzigd is
- dat het wenselijk is dat er niet gefloten wordt.

Het publiek bestaat ook uit mensen die geinformeerd willen worden. Handig voor de volgende keer.

Dat kan wel zo zijn, maar wat heeft het voor nut om voor of tijdens het evenement om te roepen wat de wedstrijden nu zijn. Daar wordt toch niks meer aan veranderd.

Gr.,

Marc

Dat weet ik, maar het publiek wordt graag geinformeerd, dat is het hele eieren eten. Wellicht een idee voor de volgende keer.

Anonymous
28-10-2004, 17:00
Die 60 euro kaartjes die ik had waren kut. Helemaal bovenaan! Als we de 60 euro 1ste rij kaartjes hadden gahad was het anders geweest.

Anonymous
28-10-2004, 17:02
En de beeldscherm was gewoon niet te zien. Er hingen geluidsboxen voor. Voor 60 euro mag je toch wel verwachten dat je OF dichtbij de vechters kunt kijken, OF dat je tenminste fatsoenlijk naar het scherm kunt kijken, helaas hadden wij geen van beide opties.

Marco
28-10-2004, 17:05
M3nd0 is correct, het beeldscherm was niet te zien, en daar baalde ik van want het grondgevecht is altijd het best te volgen via die schermen....