PDA

View Full Version : Amsterdam Arena 2005



someone
14-10-2004, 20:18
Badr Hari vs Carter Williams
Bob Schreiber vs Melvin Manhoef
Gilbert Yvel vs Valentijn Overeem
Drago vs Panjonsuk
Dave Dalgliesch vs Dave Vader
Perry Ubeda vs Tapilatu
Joerie Mes vs TBA
Rodney Faverus vs TBA
Bjorn Bregy vs TBA
Martijn de Jong vs TBA

Bron man-magazine

}|^-_-^|{
14-10-2004, 20:40
Ik zie liever Milco Voorn tegen Gilbert

HUNTER
14-10-2004, 20:45
Bregy tegen Venetiaan zou leuk zijn, en Martijn de Jong tegen Anderson Silva. Misschien Rodney tegen Einemo???

En Genki Sudo??????

}|^-_-^|{
14-10-2004, 20:50
Genki Sudo tegen Furdjel :thumbs:

Shytown
14-10-2004, 21:16
Na de partij van zondag vrees ik het ergste voor Dave Vader, ondanks dat ik hem juist één van de meest ondergewaardeerde vechters van NL vindt

Tuigenke
14-10-2004, 21:25
Super line-up!!!!

de highlander
14-10-2004, 21:28
welk gewicht vecht martijn de jong eigenlijk?
ik dacht zelf -85 kg.

Sjaak
14-10-2004, 21:43
Bob vs Melvin :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Thomas
14-10-2004, 21:52
gaat valentijn tegen Yvel nog steeds door?

Hollandpride
14-10-2004, 21:58
Na zijn vertoning afgelopen zondag, loop ik niet echt warm meer voor Valentijn.

Sjaak
14-10-2004, 22:07
Bob will be Back :thumbs:

Ton
14-10-2004, 23:02
Oh oh ooooh wat ziet dit er al vet uit !!!

En Genki? Simon make it happen ! :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Nicky
14-10-2004, 23:07
Spong en De Windt


Zou top zijn om deze 2 geweldige vechters te zien vechten. Deze 2 krijgen veel te weinig voor wat ze waard zijn.

Highline
14-10-2004, 23:37
ziet er goed uit.. ik ga iig al sparen :)

Justinian
14-10-2004, 23:38
Na de partij van afgelopen zondag zou ik Milco erg graag in actie zien.

}|^-_-^|{
14-10-2004, 23:40
Na de partij van afgelopen zondag zou ik Milco erg graag in actie zien.

Tegen Yvel!!! 8)

Justinian
14-10-2004, 23:47
Na de partij van afgelopen zondag zou ik Milco erg graag in actie zien.

Tegen Yvel!!! 8)
Maakt me niet zoveel uit tegen wie, maar ik neem aan dat hij nog wel op de kaart zal verschijnen. Ik zat net eens te kijken in de Sherdog lijst en las dat Milco nog maar één keer heeft verloren en dat was tegen Valentijn Overeem. Als Gilbert vs Valentijn op de een of andere manier niet door zou kunnen gaan, dan zou Milco vs Valentijn niet verkeerd zijn. Is die Sherdoglijst van Milco trouwens compleet?

}|^-_-^|{
14-10-2004, 23:49
bij mijn weten wel... maar milco kan dat beter bekijken denk ik...

ashi76
14-10-2004, 23:53
:thumbs: @ MDJ !

Tot nu toe een vette lineup iig.

HUNTER
15-10-2004, 00:35
Genki Sudo tegen Furdjel :thumbs:

}|^-_-^|{ = correct!! zou super zijn!!

Dennis
15-10-2004, 00:45
Ok, waar het kort op neer komt volgens mij

we willen Milco in de Arena zien!!!!!

Jarno
15-10-2004, 08:22
Zou Mes vs Vielvoye Part 2 daar wel willen zien.

someone
15-10-2004, 08:23
mes - vielvoye idd!!

someone
15-10-2004, 08:37
van kickbox.nl



Oke dan hier het nieuws: Gilbert Yvel heeft vandaag zijn handtekening gezet voor zijn gevecht tegen Valentijn Overeem! Het gevecht gaat dus plaatsvinden op zondag 12 juni 2005 in de Amsterdam ArenA. De volgende partijen zijn nu al zeker:

Badr Hari vs Carter Williams th
Bob Schreiber vs Melvin Manhoef ff
Gilbert Yvel vs Valentijn Overeem ff
Drago vs Panjonsuk th
Dave Dalgliesch vs Dave Vader ff
Perry Ubeda vs Tapilatu ff (deze partij zou afgelopen jaar al plaats hebben gevonden)

Verder worden zeker nog geplaatst op mijn gala: Joerie Mes-Rodney Faverus-Bjorn Bregy en ben ik in onderhandeling met Martijn de Jong!

Ik ben blij dat jullie zo enthousiast zijn want dat bevestigd dat mijn slapelooze nachten betreffende de matchmaking niet voor niets zijn geweest.

Vriendelijke groeten,

Simon Rutz.

Justinian
15-10-2004, 08:48
@someone: dit heeft Simon hier vorige week nog geplaatst ;)

redjuh
15-10-2004, 09:08
Na de partij van zondag vrees ik het ergste voor Dave Vader, ondanks dat ik hem juist één van de meest ondergewaardeerde vechters van NL vindt

waarom? is hij dan het creme de le creme van het nederlandse freefight? :roll:

lange
15-10-2004, 10:24
Na de partij van zondag vrees ik het ergste voor Dave Vader, ondanks dat ik hem juist één van de meest ondergewaardeerde vechters van NL vindt

waarom? is hij dan het creme de le creme van het nederlandse freefight? :roll:

Ja, de toekomstige topper van het Nederlandse freefight Redjuh :wink:

Wheelie
15-10-2004, 10:32
Na de partij van afgelopen zondag zou ik Milco erg graag in actie zien.

Inderdaad, ik zou Milco ook graag zien in de Arena.

Genki Sudo in Nederland is denk ik een droom voor veel liefhebbers 8)

Marco
15-10-2004, 11:22
Milco is een man die spektakel brengt, dus die moet in de Arena !
Milco vs Gilbert Yvel mocht Yvel vs Overeem niet doorgaan.
Milco vs Sander Mc Kyljan ?

treskaliber
15-10-2004, 11:24
iemand moet me eens even helpen, hoe zit het met het zicht in de Arena? Ik vond/vind in Ahoy het zicht goed, zelfs op de 1ste ring. Maar hoe zit het in de Arena? Kan je ook alles goed zien?

Justinian
15-10-2004, 11:29
Milco Voorn vs Sander Thonhauser?

Grain of Salt
15-10-2004, 11:33
Na het zien van Dave Vader zijn laatste partij in de arena 2004 denk ik dat hij geen schijn van kans heeft tegen Dave Dalgliesh

Guru
15-10-2004, 11:45
iemand moet me eens even helpen, hoe zit het met het zicht in de Arena? Ik vond/vind in Ahoy het zicht goed, zelfs op de 1ste ring. Maar hoe zit het in de Arena? Kan je ook alles goed zien?

Ik vind bij de Arena het zicht MEER tegenvallen, dat is zeker.

Wheelie
15-10-2004, 11:50
Ik vind het zicht in de Arena ook minder goed omdat je op grotere afstand van de ring zit dan in AHOY

ashi76
15-10-2004, 12:19
Wheelie = correct.

Het evenement is top, de locatie zuigt.

Het is niet voor niets een voetbalstadion.

Anonymous
15-10-2004, 12:25
Ik ga dit x mooi wel, al moet ik in me uppie!

The Maniac
15-10-2004, 12:32
Martijn de Jong vs Jose "Pele" Landis rematch zou niet vekeerd zijn
Gilbert vs Valentijn zou niet de beste wedstrijd worden omdat ik nu al de uitslag kan raden(sorry Valentijn) Simon haal Ibrahim Magomodev laat hem zijn graag gewilde rematch staan tegen Gilbert.
Verder Joerie Mes vs Shakuto rematch
Faverus vs Fatih Kocamis
Breggy vs Semmy Schilt zou ook leuk zijn toch een line up for the ages zijn waar ik al te graag 70 euries voor neerleg

Shytown
15-10-2004, 12:42
Joerie Mes vs Shakuto

:thumbs:


Faverus vs Fatih Kocamis

:thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:


Breggy vs Semmy Schilt

:thumbs:



Gilbert vs Valentijn zou niet de beste wedstrijd worden omdat ik nu al de uitslag kan raden(sorry Valentijn) Simon haal Ibrahim Magomodev laat hem zijn graag gewilde rematch staan tegen Gilbert.

Gilbert vs Magomodev lijkt me idd een vette partij, maar ik denk dat Gilbert vs Valentijn juist WEL een knaller gaat worden. Gilbert heeft minder wedstrijdritme, maar zal willen laten zien dat hij nog steeds de "King van de Ring" is. Tevens vond ik hem op de grond stukken gegroeid in zijn laatste partij tegen Kongo.
Valentijn heeft meer wedstrijdritme en heeft een hoop goed te maken; bij hem is de potentie zeker aanwezig alleen wl het vaak niet uit de verf komen.
Met alle respect voor Mike's Gym denk ik dat het voor Valentijn zelf beter zou zijn om van trainer (en trainingswijze) te veranderen om zo een frisse wind door te voeren en iedereen te vrbazen in de ArenA 2005.

}|^-_-^|{
15-10-2004, 12:44
bij schreiber bijvoorbeeld :wink:

Shytown
15-10-2004, 12:47
haha Paul, ik dacht dat jij degene was die meende dat ik niet welkom was bij Schreiber omdat ik Valentijn in mijn sig heb staan....hij is dus wel welkom?
Persoonlijk zou ik hem graag bij de combinatie Carbin/Team Re-Lex zien :mrgreen:

}|^-_-^|{
15-10-2004, 12:49
haha Paul, ik dacht dat jij degene was die meende dat ik niet welkom was bij Schreiber omdat ik Valentijn in mijn sig heb staan....hij is dus wel welkom?
Persoonlijk zou ik hem graag bij de combinatie Carbin/De Groot zien :mrgreen:

Je moet me niet altijd (altijd niet mag ook...) serieus nemen Shytown. Ik gun iedereen het beste.

Iwan
15-10-2004, 12:49
haha Paul, ik dacht dat jij degene was die meende dat ik niet welkom was bij Schreiber omdat ik Valentijn in mijn sig heb staan....hij is dus wel welkom?
Persoonlijk zou ik hem graag bij de combinatie Carbin/De Groot zien :mrgreen:

Carbin/de Groot?

Shytown
15-10-2004, 12:55
Carbin/de Groot?


Sorry Iwan, bedoelde Team Re-Lex van trainer Lex de Groot. Aangepast.

Iwan
15-10-2004, 12:56
Hahaha, okee man.

MMA Fan
15-10-2004, 13:12
Hoe zit het nou met het feit dat Gilbert niet meer tegen Nederlanders uit zou komen ??

En ik dacht dat hij bevriend was met Valentijn ?? Of gaat dit ook om het feit dat ie gebroken heeft met Carbin en ze het zou uit willen vechten.

Shytown
15-10-2004, 13:26
Of gaat dit ook om het feit dat ie gebroken heeft met Carbin en ze het zou uit willen vechten.


Bij mijn weten trainen ze allebei niet (meer) bij Carbin. Over een vermeende vriendschap weet ik niets.

MMA Fan
15-10-2004, 13:33
Vriendschap doelde ik ook meer in de richting van samen in GG team gezeten. Samen bij Carbin gezeten en ik weet ook nog wel dat ze elkaar omhelsden voor de gevechten incl Alistair. Ik weet dat ze vroeger ooit een keer hadden gevochten en dat Overeem toen zijn schouder blessure opliep maar dat ze daarna geen Bad Blood meer hadden. Misschien heb ik het mis maar dacht dat ze het wel met elkaar konden vinden.

Marco
15-10-2004, 14:09
ik heb niet het idee dat ze nog maatjes zijn, Gilbert heeft zich op shoto wel eens over Valentijn uitgesproken en dat was niet bepaald positief, Valentijn had nl. in ringsmagazine gezegd dat hij zijn schouder uit de kom had tijdens zijn partij tegen Yvel omdat Yvel volgens hem was ingesmeerd met olie. Gilbert pikte dit niet en ging op shoto in de aanval....misschien hebben ze het wel uitgepraat ofzo maar volgens mij zijn het geen maatjes.

MMA Fan
15-10-2004, 14:18
dat klopt ja , had ik toen ook gelezen. Zei Yvel niet dat ie Overeem een mietje vond enzo. Nou laat dat gevecht dan maar komen en ik hoop dat de vonken ervan af vliegen !!!

MMA Fan
15-10-2004, 14:20
omdat Yvel volgens hem was ingesmeerd met olie. .

Ik dacht dat dat om Faverus ging.

Daarom liep Overeem ook weg bij Faverus omdat ie eerder had gevochten tegen Yvel die met olie was ingesmeerd en daardoor zijn langdurige schouder blessure opliep.

Anonymous
18-10-2004, 16:52
Als de begroting het toelaat lijken mij op Vale Tudo regels dit ook wel mooie partijen

Martijn de Jong vs Alan Goes imo een vergelijkbare tegenstander als Pele

Dave Dalgliesh vs Sakubara 8)

bryan
19-10-2004, 15:56
lees net dit op sherdog

Carter Williams USA after not sending his contract back.Simon Rutz promotor of Its Showtime announce the fight Badr Hari (Pancration/Chakuriki) vs Stefan Leko (Golden Glory) in June 2005

http://www.sherdog.net/forums/showthread.php?threadid=208632

Wix
19-10-2004, 16:03
Damn, als dit waar is....dan is dat alleen maar beter. Ik zie 10x liever Leko. Top...

Wheelie
19-10-2004, 16:06
Datis inderdaad beter 8)

MMA Fan
19-10-2004, 16:41
bring it on

Anonymous
19-10-2004, 17:33
:shock:

Jarno
19-10-2004, 22:14
Das godver goei nieuws :twisted:

Highline
19-10-2004, 22:22
go leko!

Nicky
19-10-2004, 22:26
Zaandam, 19 oktober 2004 - Vandaag heeft Promoter Simon Rutz bekent gemaakt dat de tegenstander van Badr Hari is geworden STEFAN LEKO!

In overleg met de K-1 organisatie in Japan is tóch besloten om Carter Williams niet te laten vechten in de Amsterdam Arena vanwege andere mogelijke verplichtingen.

Met een man als Stefan Leko in de matchmaking is het Simon Rutz wederom gelukt om een knalpartij neer te zetten door deze wereldberoemde zwaargewicht naar Nederland te halen.

Bron : Man Magazine

ninjamo
19-10-2004, 23:25
Na de partij van afgelopen zondag zou ik Milco erg graag in actie zien.

Tegen Yvel!!! 8)
Maakt me niet zoveel uit tegen wie, maar ik neem aan dat hij nog wel op de kaart zal verschijnen. Ik zat net eens te kijken in de Sherdog lijst en las dat Milco nog maar één keer heeft verloren en dat was tegen Valentijn Overeem. Als Gilbert vs Valentijn op de een of andere manier niet door zou kunnen gaan, dan zou Milco vs Valentijn niet verkeerd zijn. Is die Sherdoglijst van Milco trouwens compleet?top dat jullie me in de arena willen zien vechten lijkt mijn helemaal tegek dus hopen maar
en over mijn sherdog lijst die klopt niet wel dat ik maar 1 keer verloren heb maar ik heb nu 13 partijen gevochten ik geloof dat killerdome ,griekenland,battle of zaandam er niet op staan
en als het goed is moet ik volgende maand in de kooi in liverpool vechten maar is nog niet zeker

lange
19-10-2004, 23:56
Na de partij van afgelopen zondag zou ik Milco erg graag in actie zien.

Tegen Yvel!!! 8)
Maakt me niet zoveel uit tegen wie, maar ik neem aan dat hij nog wel op de kaart zal verschijnen. Ik zat net eens te kijken in de Sherdog lijst en las dat Milco nog maar één keer heeft verloren en dat was tegen Valentijn Overeem. Als Gilbert vs Valentijn op de een of andere manier niet door zou kunnen gaan, dan zou Milco vs Valentijn niet verkeerd zijn. Is die Sherdoglijst van Milco trouwens compleet?top dat jullie me in de arena willen zien vechten lijkt mijn helemaal tegek dus hopen maar
en over mijn sherdog lijst die klopt niet wel dat ik maar 1 keer verloren heb maar ik heb nu 13 partijen gevochten ik geloof dat killerdome ,griekenland,battle of zaandam er niet op staan
en als het goed is moet ik volgende maand in de kooi in liverpool vechten maar is nog niet zeker

Milco,

tegen wie zou je zelf graag staan?

Succes !

redjuh
20-10-2004, 00:00
against everybody i guess....?

}|^-_-^|{
20-10-2004, 00:05
ik wil Dave Vader nog wel een keer tegen Milco zien, was hij nou geblesseerd voor 2h2h?

Jarno
20-10-2004, 00:30
Even een vraag is Chalid Arrab vs Milco Voorn mogelijk op kg's dus kwa gewichtsklasse ?

ninjamo
20-10-2004, 00:30
against everybody i guess....?ja mij maakt het niet uit dat klopt maar ik zou mijn verlies partij tegen valentijn wel goed willen maken.
:maskills:

}|^-_-^|{
20-10-2004, 00:37
Even een vraag is Chalid Arrab vs Milco Voorn mogelijk op kg's dus kwa gewichtsklasse ?

JA!!!

Jarno
20-10-2004, 08:44
Even een vraag is Chalid Arrab vs Milco Voorn mogelijk op kg's dus kwa gewichtsklasse ?

JA!!!

Das mooi dan zet die dan maar tegen elkaar.

Ronald
20-10-2004, 10:29
Carter Williams USA after not sending his contract back.Simon Rutz promotor of Its Showtime announce the fight Badr Hari (Pancration/Chakuriki) vs Stefan Leko (Golden Glory) in June 2005
Hmm... persoonlijk had ik liever Williams tegen Badr Hari gezien, jammer. Dit is toch weer een beetje een "Nederlands" onderonsje (Leko is toch een beetje Nederlander hé :wink: ) en ik zie in de Arena liever partijen met een wat meer internationaal karakter. Bovendien, als Williams vrijgehouden wordt voor andere K-1 verplichtingen en Leko niet, wat betekend dat dan voor Leko? Komt hij bijvoorbeeld niet meer terug in de K-1 en blijft hij zich richten op mixfight? (Of gaat het bij die verplichtingen van Williams om bijvoorbeeld de K-1 USA?) Ik zou Leko in de tussentijd wel weer graag aan de weg zien timmeren in de K-1 zodat je in 2005 niet hoeft te spreken over een "voormalige K-1 topper".

Wix
20-10-2004, 10:38
Bovendien, als Williams vrijgehouden wordt voor andere K-1 verplichtingen en Leko niet, wat betekend dat dan voor Leko? Komt hij bijvoorbeeld niet meer terug in de K-1 en blijft hij zich richten op mixfight? (Of gaat het bij die verplichtingen van Williams om bijvoorbeeld de K-1 USA?)

Goede vraag. Ik zou ook graag willen weten hoe de toekomst voor Leko eruit ziet in de K-1. Ik blijft het zuur vinden dat vorig jaar er niet in de Tokio Dome er bij was. Op dat moment was hij echt in een topvorm, ik geloof dat hij zo'n beetje iedereen wel had verslagen....

Tuigenke
20-10-2004, 11:58
in ieder geval weer super van Simon dat hij Leko weet te halen. :thumbs:

ashihara
20-10-2004, 12:03
Had liever badr gezien maar stefan is ook wel ok.

jojo
20-10-2004, 12:10
wel gaaf joeri vs vincent is echt cooowl

maar Dave Dalgliesch vs Dave Vader dat zijn weer 2 hele verschillende vechters dat heeft joop kasteel ook die heeft ook zo'n andere stijl

Wheelie
20-10-2004, 12:52
Had liever badr gezien maar stefan is ook wel ok.

:?

}|^-_-^|{
20-10-2004, 12:57
Had liever badr gezien maar stefan is ook wel ok.

:lol:

Anonymous
20-10-2004, 13:05
Jullie vergeten de REMATCH partij Ali gunyar VS Gago Drago

hier zullen de vonken pas echt van af vliegen Ali en Drago kennende
:shock:

Wheelie
20-10-2004, 13:10
Yes that's the "PITS" I wanted to go to fight real bad, don't know what the problem is but K-1 has the last word and we have to abide by that.
I'm really sorry if i've disspointed anyone I really wanted to be there.

werd gepost door Carter zelf op het Ironlife forum.

Marco
20-10-2004, 13:57
De Arena heeft tegen die tijd roltrappen las ik laatst in de krant.
Leuk nieuwtje toch ? :roll:

marster
20-10-2004, 15:31
denk dat Badr nu wel moeilijk krijg tegen 1 oude rot als Leko,als Leko weer zijn oude vorm heeft zoals voor de grand prix kan Leko denk ik wel op ko winnen

Wheelie
20-10-2004, 20:41
De Arena heeft tegen die tijd roltrappen las ik laatst in de krant.
Leuk nieuwtje toch ? :roll:

ik ga toch altijd met de lift ;)