PDA

View Full Version : Vechters en Anabolen



Anonymous
15-10-2004, 11:55
Wat ik me afvraag is of ze hier in Nederland ook streng copntroleren op het gebruik van anabolen bij de vechters. In UFC zie je dat er wel gecontroleerd word en dat er ook vechters geschorst worden.

Iwan
15-10-2004, 11:58
Nee, er word zelden tot nooit op gecontroleerd.

Ton
15-10-2004, 12:00
Is er zowieso wel is controle op verbodenmiddelen/doping?

Anonymous
15-10-2004, 12:01
Vraag me af of het ook wel nut heeft, ze doen het meer voor hun uiterlijk..

Misschien een doping controle???

}|^-_-^|{
15-10-2004, 12:02
in de ufc lopen ook vechters rond die duidelijk gebruikt hebben, controle of niet.

Iwan
15-10-2004, 12:06
Hahaha, niet alleen in de UFC...

Anonymous
15-10-2004, 12:12
Ik wou net zeggen volgens mij overal...
Daarom vond ik het ook zo vaag dat ze silva(?) geschorst hadden, terwijl het overduidelijk is dat ze het bijna allemaal gebruiken....

Wheelie
15-10-2004, 12:13
Ik wou net zeggen volgens mij overal...
Daarom vond ik het ook zo vaag dat ze silva(?) geschorst hadden, terwijl het overduidelijk is dat ze het bijna allemaal gebruiken....
silva of sylvia';)

Iwan
15-10-2004, 12:15
Geloof niet dat SILVA er wel door heen zou komen LOL!

}|^-_-^|{
15-10-2004, 12:17
en the natural ook niet :twak:

Iwan
15-10-2004, 12:18
Hahaha, nope. Terwijl Randy eerst zo anti-anabolen was. Nu staat ie zelf ook zo strak als een snaar.

Anonymous
15-10-2004, 12:18
Hey
Ik zette er toch ook een vraagteken bij :lol:

Shytown
15-10-2004, 12:24
Vraag me af of het ook wel nut heeft, ze doen het meer voor hun uiterlijk..


Als het alleen goed was voor je uiterlijk was het vast niet verboden, het heeft wel degelijk invloed op je kracht/ uithoudingsvermogen e.d

Iwan
15-10-2004, 12:28
Shytown = 200% correct

Marco
15-10-2004, 12:37
anabolen zijn volgens mij behoorlijk ingeburgerd in de mma, als je ziet hoe sommige jongens in een paar jaar groeien (20 kg) dan is het wel duidelijk dat ze dat niet van de eiwitshakejes en de boerenkool krijgen....

Wheelie
15-10-2004, 12:51
Ik wou net zeggen volgens mij overal...
Daarom vond ik het ook zo vaag dat ze silva(?) geschorst hadden, terwijl het overduidelijk is dat ze het bijna allemaal gebruiken....
silva of sylvia';)

Highlight Tim Sylvia http://papazit.com/Tim_Sylvia_by_Rhys.mpg

Wheelie
15-10-2004, 13:50
Als er niet gecontroleerd word valt er niks te bewijzen ;)

}|^-_-^|{
15-10-2004, 14:16
Zijn er vechters van wie het echt bewezen is? (Binnen Nederland bedoel ik dan)

Dick Vrij is er erg openhartig over geweest, als ik me het goed herinner vorig jaar in RingSports.

Thomas
15-10-2004, 14:25
Zijn er vechters van wie het echt bewezen is? (Binnen Nederland bedoel ik dan)

Dick Vrij is er erg openhartig over geweest, als ik me het goed herinner vorig jaar in RingSports.

Oh ja, nou je het zegt! Ik heb wel eens een interview met Bas Rutten gelezen waarin hij nog zei dat ie het oerdom vond dat Dick Vrij bij Barend & Van Dorp doodleuk ging zitten vertellen dat ie die zooi gebruikte.

ik heb meer respect voor vechters die het gebruiken en daarvoor uitkomen, dan voor vechters die het gebruiken en er niet voor uit komen.

Anonymous
15-10-2004, 20:13
Yup ik ben het helemaal met I LOVE KNOCKOUTS eens!
World is a fucked up place

redjuh
15-10-2004, 20:16
er zijn volgens mij minder vechters die niet gebruiken dan wel. ik vind er trouwens niks mis mee. het gebruik toont echter wel een ernstig gebrek aan zelfvertrouwen aan.

Silat
15-10-2004, 20:24
Maar als de een gebruikt en daarmee veel sterker is dan de niet gebruiker en de niet gebruiker wil aan de top komen en ondervindt dat dat heel moeilijk is zonder te gebruiken omdat de rest ook allemaal gebruikt... huh?? ja, zoiets.. :roll:

Tsuki
15-10-2004, 21:26
huh ?????

Lammie
15-10-2004, 23:32
2 i love knockouts>> :thumbs:

Nou.. Ik vind het gebruik van anabolen wel degelijk een verkeerde zaak! En het is erg triest dat er niet/nauwelijks op gecontroleerd wordt!
Ik heb weinig zin om hier nog meer woorden aan vuil te maken, maar ik vind dat je maar een slappe zak bent als je anabolen gebruikt.

Anonymous
16-10-2004, 23:04
als je ziet hoe sommige jongens in een paar jaar groeien (20 kg) dan is het wel duidelijk dat ze dat niet van de eiwitshakejes en de boerenkool krijgen....

20 kilo binnen een paar jaar is in mijn ogen voor nagenoeg iedereen mogelijk (zonder anabolen!) die niet al aardig gespierd is. Dat je bij sommige twijfelt of het geheel 'natural' gebeurd, kan ik overigens goed inkomen.


Als het alleen goed was voor je uiterlijk was het vast niet verboden, het heeft wel degelijk invloed op je kracht/ uithoudingsvermogen e.d

Och, er staat genoeg op de dopinglijst dat geen enkel nut heeft in de sport of alleen heel sport specifiek stimulerend is. Maar goed anabolen is idd genoeg bewijs over.

Ik denk dat het gebrek aan controles in nederland voor een groot deel ook een geld-kwestie is. Jammer, van mij mogen ze veel duidelijker en strenger zijn.

Anonymous
16-10-2004, 23:06
als je ziet hoe sommige jongens in een paar jaar groeien (20 kg) dan is het wel duidelijk dat ze dat niet van de eiwitshakejes en de boerenkool krijgen....

20 kilo binnen een paar jaar is in mijn ogen voor nagenoeg iedereen mogelijk (zonder anabolen!) die niet al aardig gespierd is. Dat je bij sommige twijfelt of het geheel 'natural' gebeurd, kan ik overigens goed inkomen.


Als het alleen goed was voor je uiterlijk was het vast niet verboden, het heeft wel degelijk invloed op je kracht/ uithoudingsvermogen e.d

Och, er staat genoeg op de dopinglijst dat geen enkel nut heeft in de sport of alleen heel sport specifiek stimulerend is. Maar goed anabolen is idd genoeg bewijs over.

Ik denk dat het gebrek aan controles in nederland voor een groot deel ook een geld-kwestie is. Jammer, van mij mogen ze veel duidelijker en strenger zijn.

micha
17-10-2004, 11:18
Er wordt gefluisterd dat ook Bob Sapp zich schuldig zou maken aan anabolen :shock:

ICON
17-10-2004, 11:56
Er wordt gefluisterd dat ook Bob Sapp zich schuldig zou maken aan anabolen :shock: :mrgreen:

echt waar??

ik weet t niet maar volgens mij is de sixpack van akebono wel p[uur natuur...