PDA

View Full Version : Berichtje van Jorinde Mol



Sjaak
15-10-2004, 16:37
2h2h uitzending 15 oktober (voorlopig) 1 malig

tot mijn grote grote spijt, teleurstelling en ergenis moet ik meedelen dat de uitzending van vrijdag a.s eenmalig is. Veronica heeft alle cliche's aan de lijve ondervonden in het gala van afgelopen 10 oktober, criminelen en vechtpartijen en hells angels. Jammer dat het publiek dat niet bekend is met het fenomeen zich daar op blind hebben lopen staren.....! Ik ben teleurgesteld! omdat mensen zich niet wisten te gedragen, ik had een kans en die is nu verspeelt door een stelletje types die niet tegen aandacht kunnen en het mooiste is dat het helemaal niet om die types draait maar om de vechters, de echt talenten . De partij van Badr Hari vs Saki Gokan word niet uitgezonden omdat we niet meer tijd kregen dan 25 min en de keuze viel op de partij van Irma Verhoef vs Mark Gefferie om uit te zenden. Ik heb mijn best gedaan en zal het zeker niet opgeven maar voorlopig hoef ik niet aan te komen met galas bij de zender en dat vind ik sh##. Hoe dan ook ik blijf een liefhebber van Muay Thai, het is TOPsport. Na dit bericht en na de uitzending van morgen avond ,die overigens wel mooie beelden laat zien van o.a Joerie Mes en Allistair Overheem, sluit ik het hoofd stuk '10 Oktober"voorgoed af. En verheug ik me weer op een volgend goed gala. Met vriendelijke sportieve groeten,
Jorinde.

Bron : Kickboks.nl

Echt jammer dit :cry: Wel een tof weif die Jorinde :!:

Sjaak

Wheelie
15-10-2004, 16:40
Dit is inderdaad heel erg jammer :(

Thomas
15-10-2004, 16:40
het zat er dik in, jongens. :twak:

mama
15-10-2004, 16:43
jammer
dat ze idd niet verder kijken. :twak:

Highline
15-10-2004, 16:46
echt balen. jammer dat ze saki en badr niet uitzenden..


voor alle mensen die hebben lopen klote op 2h2h.. hartelijk bedankt stelletje lijers :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak:

Anonymous
15-10-2004, 16:47
Heeft het publiek weer mooi voor elkaar gekregen. Hulde!

Sjaak
15-10-2004, 16:51
Marc en Apy hebben Vechtsport Nederland een kans gegeven, helaas is het door "bepaalde personen" een gemiste kans geworden :x Wat is dit jammer want door de "dodelijke" reactie's van o.a. Veronica en Theo van Gogh gaan we jaren terug in de tijd :(

Zou het ooit nog goedkomen :roll:

mama
15-10-2004, 16:51
gelukkig is het altijd een deel die het verpest

Highline
15-10-2004, 16:54
gelukkig is het altijd een deel die het verpest

maar dit deel heeft wel een grote invloed blijkt maar weer eens. "dit deel" zijn wel ecthe vechtsport liefhebbers maar niet heus :twak:

Jinx
15-10-2004, 16:56
We proberen onze sport allemaal in een positief daglicht te stellen. Hoevaak moet je geen discussie aan met iemand aan de bar of op een verjaardag, dat onze sport niet vol met asocialen zitten. Dat we niet te koop lopen met onze technieken, vervelende straatjochies zonder doel voor ogen veranderen in gedisiplineerde vechters, waar je trots op kunt zijn. En het allerergste is dat die mensen nu kunnen zeggen: Zie je wel?! We hadden gelijk. En ik kan ze geen ongelijk geven.
Stoere jongens, BEDANKT.

Dennis
15-10-2004, 17:02
Veronica heeft alle cliche's aan de lijve ondervonden in het gala van afgelopen 10 oktober, criminelen en vechtpartijen en hells angels


Kijk van bepaalde omroepen kan ik het wel verwachten. Maar niet van Veronica.
Wat was hun motto altijd "jong, wild, etc"

En nu gaat deze omroep die vroeger zelf een piraten zender was een opkomende sport negeren vanwege bovengenoemde cliche's :twak:

jojo
15-10-2004, 17:03
jah psies mensen die dat doen komen alleen maar daarvoor

Punk in drublic
15-10-2004, 17:10
Opmerkelijke reactie idd.
Eens 1 puntje eruit lichten.
De opmerking van Yorinde over Hells Angels
En dan de eerder door Marc gemaakte opmerking over de HA.

Kennelijk kijkt Veronica net zo tegen de HA als een deel van dit Forum

Thomas
15-10-2004, 17:33
We proberen onze sport allemaal in een positief daglicht te stellen. Hoevaak moet je geen discussie aan met iemand aan de bar of op een verjaardag, dat onze sport niet vol met asocialen zitten. Dat we niet te koop lopen met onze technieken, vervelende straatjochies zonder doel voor ogen veranderen in gedisiplineerde vechters, waar je trots op kunt zijn. En het allerergste is dat die mensen nu kunnen zeggen: Zie je wel?! We hadden gelijk. En ik kan ze geen ongelijk geven.
Stoere jongens, BEDANKT.


Opmerkelijke reactie idd.
Eens 1 puntje eruit lichten.
De opmerking van Yorinde over Hells Angels
En dan de eerder door Marc gemaakte opmerking over de HA.

Kennelijk kijkt Veronica net zo tegen de HA als een deel van dit Forum


Inderdaad. Ben het helemaal met jullie eens, maar we konden erop wachten. Ondanks dat Marc het een geslaagd evenement vond denken andere mensen daar heel anders over. Niet verwonderlijk.

Kutzooi! :evil:

Shytown
15-10-2004, 17:33
Idem met de reactie van Marc op de vechtpartijen.

Unforgiven
15-10-2004, 17:39
De 3 posters boven me = correct. Jammer, maar het viel te verwachten... :(

Nicky
15-10-2004, 17:46
super dit

Biiyen
15-10-2004, 17:51
ze hadden ook it's showtime moeten gebruiken als stargala, daar komt "normaler" publiek. liefhebbers eigenlijk.

Marco
15-10-2004, 18:10
ik had ook geen andere reactie verwacht, het was toch overduidelijk een zootje met al die knokpartijen en mongolen op het vip gedeelte.

Ton
15-10-2004, 18:12
Echt super jammer ! Des te meer een reden om vanavond elke tv die je maar in de buurt ziet aan te zetten voor de kijkcijfers.... :evil:

}|^-_-^|{
15-10-2004, 18:12
als je geen kijkcijferkastje in huis hebt heeft dat geen zin ton...

redjuh
15-10-2004, 19:41
echt klote dat die klootzakken het vernakken voor de echte liefhebbers zoals wij :twak:

Justinian
15-10-2004, 20:13
Erg jammer, maar het was te verwachten. Toch bedankt voor de inspanningen!

Ton
15-10-2004, 20:15
Wanneer kom Jorinde hier persoonlijk posten :roll:

Anonymous
15-10-2004, 20:22
dit is echt heel erg!

wat een klotezooi....diep triest

Aaronk
15-10-2004, 20:49
Echt super jammer ! Des te meer een reden om vanavond elke tv die je maar in de buurt ziet aan te zetten voor de kijkcijfers.... :evil:

LMFAO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

harry
15-10-2004, 20:55
Ja kom op zeg wat voor een andere reactie was er anders te verwachten?
Ook ik had gehoop dat het vechtsporten eindelijk eens de waardering zou krijgen die het verdiende, tjonge jonge wat een teleurstelling zondag het was gewoon een klere zootje.
Idd ook bij mij zijn alle vooroordelen weer eens bevestigd, er is in 20 jaar idd veel veranderd, ja tis alleen maar erger geworden.
Ben maar blij dat de vechtsport verder geen media aandacht krijgt!!!
Want wat schieten we der mee op?Ja dat wij ook als randdebielen worden gezien.
En dan hoor ik Marc spreken over een geslaagd evenement, kom op zeg.
De bedoeling was om volgende keer weer met 20 man te gaan, we gaan dus niet!
Laatste wat ik er over zeg en denk punt. (hoop ik)

harry
15-10-2004, 21:00
Als je gewoon een goed draaiend en boeiend gala neerzet is er geen tijd voor rotzooi, Marc had alles perfect voor elkaar maar het draaide gewoon niet.
Mede door het sterren boksen de lange wachttijden en de niet spetterende partijen, draaide het volgens ons in de frut.
Maar ja wie zijn wij, niemand alleen een jarenlange klant, gebruiker v/h vechtsportgebeuren, dus totaal onbelangrijk...

Triker
15-10-2004, 22:46
Wanneer kom Jorinde hier persoonlijk posten :roll:

Wanneer ze komt posten weet alleen zij zelf ;)

Maar hier nog even een fotooke van het meiske die volgens graag meer uit het evenement had willen halen.

http://www.triker.nl/jorinde/jorinde6.jpg

Mike
15-10-2004, 23:00
het lulligste vind ik nog dat de gasten die het zo verpesten voor de rest niet eens echt fans zijn van de sport. Ik durf te wedden dat er nog geen 1 raddraaier hier post of leest of uberhaupt wat afweet van de sport. Die komen puur voor het bloed en de ellende er om heen.

en natuurlijk klote voor yorinde die wel probeerde de sport te promoten en het imago te verbeteren. ik hoop niet dat zij hard op dr bek is gegaan bij haar werkgevers want ik vermoed dat zij wel dr nek heeft uitgestoken voor de mma. bedankt voor de moeite in iedergeval yorinde.

erg jammer allemaal en ik hoop dat men er wat van leert.

Anonymous
15-10-2004, 23:20
Dat gezeik moet eens een keer afgelopen zijn.. GVD zeg.. Excuses als ik hier mee iemand beledig, maar het zijn GVD altijd van die anabolen mannen die denken dat ze stoer en sterk zijn (terwijl het allemaal nep is.. water haha Sissys)
Hebben nog nooit een bokshandschoen aan gehad en laat staan dat ze het woord RESPECT kennen. Ja ik kan mij hier heel erg boos om maken. Juist omdat de vechtsport de laatste tijd in een positief daglicht stond. GVD.. Men associeert al jaren de vechtsport met de onderwereld en alles wat erbij hoort. En het ging mijns inziens de laatste tijd GOED!! Veel media aandacht etc. En nu wordt dat weer verpest door een paar sullekes die denken dat ze stoer zijn.. Knap hoor.. :thumbs:

Blijf gewoon thuis en ga je moeder vervelen. Of leer anders Respect te tonen. Niet alleen voor de rest vd bezoekers, maar ZEKER voor de SPORT!!!!

Nu ga ik stoppen hierover want anders komt het niet goed!!

Lammie
15-10-2004, 23:23
Oeps.. Was niet ingelogd.. :oops:

Was getekend

Lammie

Sjaak
15-10-2004, 23:30
Dat gezeik moet eens een keer afgelopen zijn.. GVD zeg.. Excuses als ik hier mee iemand beledig, maar het zijn GVD altijd van die anabolen mannen die denken dat ze stoer en sterk zijn (terwijl het allemaal nep is.. water haha Sissys)
Hebben nog nooit een bokshandschoen aan gehad en laat staan dat ze het woord RESPECT kennen. Ja ik kan mij hier heel erg boos om maken. Juist omdat de vechtsport de laatste tijd in een positief daglicht stond. GVD.. Men associeert al jaren de vechtsport met de onderwereld en alles wat erbij hoort. En het ging mijns inziens de laatste tijd GOED!! Veel media aandacht etc. En nu wordt dat weer verpest door een paar sullekes die denken dat ze stoer zijn.. Knap hoor.. :thumbs:

Blijf gewoon thuis en ga je moeder vervelen. Of leer anders Respect te tonen. Niet alleen voor de rest vd bezoekers, maar ZEKER voor de SPORT!!!!

Nu ga ik stoppen hierover want anders komt het niet goed!!

Adem in adem uit .....

Lammie
15-10-2004, 23:53
HAHah

JA sjaak das een goeie.. :D

Hahah.. Maar das goed hoor.. Die gasten moeten ook eens vechtsport gaan beoefenen.. Kunnen ze zelfbeheersing leren hahah.. :mrgreen:

Anonymous
16-10-2004, 01:04
ik vind het trouwens wel een zeer vet programma, de sport komt goed uit de verf!

Ik zit met genoegen te kijken.


shootomaniac

}|^-_-^|{
16-10-2004, 01:13
Helemaal mee eens. Leuk programma. :thumbs:

Punk in drublic
16-10-2004, 01:51
Helemaal mee eens. Leuk programma. :thumbs:

Zeker weten. En geen wanklank te horen in het commentaar. En vooral prachtige beelden, mooi camerawerk en regie. Toppie. Jammer dat het eenmalig is, want met dit soort uitzendingen zijn we in NL op de goeie weg.

Silat
16-10-2004, 01:58
Het zag er top uit, vooral door zoveel camera hoeken :thumbs: Fred Rooiers aan het woord. Mooi om die beelden zo snel al terug te zien.

redjuh
16-10-2004, 02:37
idd super. jammer dat het eens maar nooit weer was

kyokushin
16-10-2004, 11:41
was iss een goed programma :thumbs:

mama
16-10-2004, 14:47
yep idd was leuk om te zien.

Sjaak
16-10-2004, 17:56
Was leuk om te zien, jammer dat Veronica zo reageert :oops:

Anonymous
16-10-2004, 18:06
Behoorlijk kut dat dit de 1e en laatste keer was blijkbaar,had zelf al gehoopt dat ze nu meer gingen doen. Die programma's van Mylene de la Heye waren ook altijd goed om te zien over de K1. Ach mischien dat ze de heren wel zo gek kan krijgen om in een andere vorm een vechtsport programma te maken.

Highline
16-10-2004, 18:07
Behoorlijk kut dat dit de 1e en laatste keer was blijkbaar,had zelf al gehoopt dat ze nu meer gingen doen. Die programma's van Mylene de la Heye waren ook altijd goed om te zien over de K1. Ach mischien dat ze de heren wel zo gek kan krijgen om in een andere vorm een vechtsport programma te maken.

die van mylene heb ik nog allemaal op band! was toen best een leuk programma idd!

Jase
16-10-2004, 18:08
Wel erg kort, maar zag er goed uit.
Jorinde bedankt.

Nickuraba
16-10-2004, 20:13
jammer..van japan zouden ze in nederland nog eens wat kunnen leren

Guru
17-10-2004, 12:37
Misschien een giga mailactie starten om onze steun voor vechtsport te betuigen aan Veronica?

Mike
17-10-2004, 15:13
We have 332 registered users


dus nee een "giga" mail actie lijkt me volkomen zinloos. We zijn absoluut niet groot genoeg om als markt of doelgroep gezien te worden. Valt relatief niks te verdienen aan 332 man voor een tv programma. Totaal niet aantrekkelijk voor sponsors en reklames.

kyokushin
17-10-2004, 15:14
als de guests ook meedoen heb je veel meer.

Mike
17-10-2004, 15:16
veel meer?

wat is veel ? Al zou je net zoveel guest als users hebben dan nog ben je een relatief klein rot groepje in de ogen van zo'n tv producite bedrijf.

kyokushin
17-10-2004, 15:20
tuurlijk, maar het geeft toch het beeld dat er intresse is, en ik weet zeker dat er veel mensen zijn die als ze het een keer zien het ook leuke programma's vinden.

Guru
17-10-2004, 16:49
We have 332 registered users


dus nee een "giga" mail actie lijkt me volkomen zinloos. We zijn absoluut niet groot genoeg om als markt of doelgroep gezien te worden. Valt relatief niks te verdienen aan 332 man voor een tv programma. Totaal niet aantrekkelijk voor sponsors en reklames.

Je hebt nog meerdere forums, zoals kickbox.nl en fightalk en vechtsporten.nl plus je kan sportyscholen in Nederland benaderen.
Plus op grote internet forums oproepen plaatsen.
Kijk ik zeg niet dat het lukt maar je laat tenminste een "stem" horen en dat is ook belangrijk.

Gulo gulo
17-10-2004, 17:04
Niet geschoten is altijd mis

}|^-_-^|{
17-10-2004, 18:29
Stuur even een mailtje naar Veronica TV:[email protected]

Beste mevrouw/mijnheer,

Vrijdagavond heb ik met genoegen gekeken naar de registratie van het vechtsportevenement ‘Too Hot Too Handle’. Een nette uitzending, waarin alle aspecten van de sporten mixfight en Muay Thai goed belicht werden. Uitstekend camerawerk en zo mogelijk nog beter commentaar van Fred Royers. Kortom: niets dan lof.

Zoals u misschien wel weet, worden er in een jaar honderden vechtsportevenementen georganiseerd, waarvan de evenementen ‘Too Hot To Handle’ en ‘It’s Showtime’ het grootst zijn. De uitzending van vrijdag smaakt naar meer en ik hoop in de toekomst vaker registraties van dien aard voorbij te zien komen bij Veronica.
Kan ik daarop rekenen?

Met vriendelijke groet,

Justinian
17-10-2004, 18:33
Heb even een mailtje in elkaar gedraaid, waar moet het heen Jorinde?

:lol: LMAO@ Paul die hier wel heel subtiel om het mailadres van Jorinde vraagt :lol:

kyokushin
17-10-2004, 18:35
We have 332 registered users


dus nee een "giga" mail actie lijkt me volkomen zinloos. We zijn absoluut niet groot genoeg om als markt of doelgroep gezien te worden. Valt relatief niks te verdienen aan 332 man voor een tv programma. Totaal niet aantrekkelijk voor sponsors en reklames.

Je hebt nog meerdere forums, zoals kickbox.nl en fightalk en vechtsporten.nl plus je kan sportyscholen in Nederland benaderen.
Plus op grote internet forums oproepen plaatsen.
Kijk ik zeg niet dat het lukt maar je laat tenminste een "stem" horen en dat is ook belangrijk.

en de meeste mensen hebben meerdere email adressen.

}|^-_-^|{
17-10-2004, 18:35
is al gewijzigd ;)

}|^-_-^|{
17-10-2004, 18:37
mailtje heb ik net verzonden

ashihara
17-10-2004, 20:18
Ik vind het hypocriet dat er zo'n groot drama van dit voorval word gemaakt.
Als je kijkt naar voetbal en het verstoren van de openbare orde die het met zich meebrengt is een mma gala een mug verleken met een olifant.

}|^-_-^|{
17-10-2004, 20:26
het probleem is dat voetbal al geaccepteerd is en als je trouwens kijkt naar alle voetbalwedstrijden in een jaar en welk percentage de openbare orde verstoort, klopt er niks van je bewering.

Anonymous
17-10-2004, 23:13
moet je doen als je aan een live sesamstraat uitzending bezig bent en die kinderen elke keer drie kwartier laten wachten op de volgende uitzending. Heb je helemaal geen als angels of wie dan ook nodig voor een opstand!
Live is leuk maar een show moet lopen, sterrenboxen , ok das leuk maar je kunt van niemand verwachten dat als je topsporters bezig ziet en dan bijna een uur blablabla voor dat ratelsnake de ring betreed, dan vindt ik dat het publiek zich nog wonderbaarlijk heeft gedragen!

}|^-_-^|{
17-10-2004, 23:15
fuck, nu moet ik toch toegeven dat ik het, voor het eerst in de geschiedenis, met je eens ben bas.
Sesamstraat is trouwens alleen weleens live geweest met sinterklaas geloof ik. :wink:

harry
17-10-2004, 23:18
moet je doen als je aan een live sesamstraat uitzending bezig bent en die kinderen elke keer drie kwartier laten wachten op de volgende uitzending. Heb je helemaal geen als angels of wie dan ook nodig voor een opstand!
Live is leuk maar een show moet lopen, sterrenboxen , ok das leuk maar je kunt van niemand verwachten dat als je topsporters bezig ziet en dan bijna een uur blablabla voor dat ratelsnake de ring betreed, dan vindt ik dat het publiek zich nog wonderbaarlijk heeft gedragen!

Dat bedoelde ik dus...