PDA

View Full Version : Crocop nieuws



Nicky
16-10-2004, 08:59
Crocop heeft verteld aan de japanse media dat hij allerlei JiuJistu Stijl technieken gaat proberen bij Barnett.

Ook vertelde hij dat hij een MMA School wil openen met als naam Mirco Cro Cop Fighting Academy.

maartenjackie
16-10-2004, 10:02
ben benieuwd, maar volgens mij sloopt josh mirco op de grond

Infecto Groovalistic
16-10-2004, 10:19
ben benieuwd, maar volgens mij sloopt josh mirco op de grond
Als hij jiu jitsu moves wil gaan proberen wel.Hij kan het beter bij zijn normale spelletje houden.

redjuh
16-10-2004, 11:26
hij is gewoon dik aan het ontwikkelen, en straks kunnen we niet meer over hem zeggen dat ie beter kan blijven staan.
hij is al 1 van de 4 supersterren in pride imo... dat heeft ie toch maar mooi geregeld met zijn kickbox achtergrond

Dalgliesh
16-10-2004, 12:24
Mirko's ground game wordt echt ZWAAR onderschat! Hij heeft afgelopen weken met een Braziliaan getraind, en ik weet hoe hij traint. Hij is al oersterk en hij traint echt goed. Het zal mij ook echt niet verbazen als hij op een choke wint.
Hij heeft een nieuwe woning laten bouwen op een berg, in Zagreb, en onder zijn huis heeft hij een dojo met een ring, kleedkamers sauna en krachthonk gebouwd. Ik ben niet goed in het schatten van oppervlaktes maar het is een ruime gym met ook nog een aparte ingang.

redjuh
16-10-2004, 12:29
my thoughts exactly. ik weet natuurlijk niet alle inside info like dave...

vraagje dave, heb je nog wel eens contact met hem? nodig je hem bijv. ook uit in nederland?

Hollandpride
16-10-2004, 14:55
Mirko's ground game wordt echt ZWAAR onderschat! Hij heeft afgelopen weken met een Braziliaan getraind, en ik weet hoe hij traint. Hij is al oersterk en hij traint echt goed. Het zal mij ook echt niet verbazen als hij op een choke wint.
Hij heeft een nieuwe woning laten bouwen op een berg, in Zagreb, en onder zijn huis heeft hij een dojo met een ring, kleedkamers sauna en krachthonk gebouwd. Ik ben niet goed in het schatten van oppervlaktes maar het is een ruime gym met ook nog een aparte ingang.

Hij verdient dus een aardig centje daar bij Pride ;)

Peete
16-10-2004, 16:55
Cro Cop traint nu met Bjj'er Fabrizio Werdum

ROIDRAGE
16-10-2004, 16:57
Fabrizio Werdum is extreem goed

Sjaak
16-10-2004, 16:58
Ik vind Mirco Crocop staand al een van de allerbeste vechters ter wereld en ik denk dat als hij zich zo blijft ontwikkelen dat hij dat op de grond ook wordt.

Crocop is een gigant :thumbs: